تبیان، دستیار زندگی

بهترین زمان سفر ارزان به کیش

جزیره کیش اگرچه به جاذبه‌های تفریحی خود معروف است، اما اگر در کنار همه تفریحات موجود در این منطقه، برخی از جاذبه‌های تاریخی این جزیره را نشناسید و بی‌اطلاع از آن‌ها، بلیط اصفهان کیش را تهیه کنید، در حق زیبایی‌های این جزیره، بی‌انصافی کرده‌اید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بهترین زمان سفر ارزان به کیش




سفر به کیش، از آن دسته سفرهایی است که تجربه هیجان و تفریح در این شهر به وسیله هیچ کلمه و جمله‌ای نمی‌تواند آن‌گونه که واقعا هست، توصیف شود و شما حتما باید خودتان تجربه لذت‌های به‌دست‌آمده از این سفر را با تمام حواس پنچ گانه‌تان لمس کنید. سومین منطقه‌‌ واقع در خاورمیانه که پس‌از دبی و شرم‌الشیخ که به‌خوبی توانسته است از عنوان پر بازدیدترین منطقه تفریحی جنوب غرب آسیای خود دفاع کند، مقصد بسیاری از گردشگران داخل کشور در تعطیلات سالانه است.
اگر در اصفهان زندگی می‌کنید یا در یک برنامه منظم ایران گردی قرار دارید و مبدا سفرتان اصفهان است؛ حالا می‌خواهید از نصف جهان به جزیره زیبای کیش سفر کنید، قبل از هر چیزی به تهیه بلیط اصفهان کیش و آشنایی با این جزیره زیبا نیاز دارید. در ادامه می‌خواهیم به معرفی کیش، دیدنی‌ها و تفریحات محبوب گردشگران در این شهر و به معرفی بهترین زمان سفر برای خرید به صرفه‌ترین و کم هزینه‌ترین بلیط اصفهان کیش بپردازیم.

تاریخچه جغرافیایی به نام کیش

کیش در زبان پهلوی به شهری گفته می‌شود که تعداد زیادی قنات داشته باشد. جزیره کیش هم به خاطر دسترسی‌های زیادی که به کانال‌ آب‌های زیر زمینی دارد، به این نام معروف است. شاید با شنیدن نام جزیره کیش، آب‌های نیلگون دریای خلیج فارس و تفریحات آبی این مکان را تصور کنید و فراموش کنید که کیش، می‌تواند به اندازه عمر دراز خلیج فارس، قدمت و به همان اندازه، بنای تاریخی داشته باشد. به طور کلی، در طول تاریخ، کیش به این خاطر که در آب‌های نیلگون و استراتژیک خلیج فارس قرار داشته است، فراز و فرودهای فراوانی را پشت سر گذاشته که همه این‌ها، این جزیره را بیش‌ازپیش با تاریخ و فرهنگ ایران عزیرمان گره می‌زند و بازدید از آن را برای گردشگران جذاب می‌کند. قبل از خرید بلیط اصفهان کیش لازم است اطلاعات مفیدی را درباره تفریحات گردشگران و بهترین زمان سفر ارزان به این جزیره نیلی به‌ دست آورید.

کمی تفریح و خوش‌گذرانی در کیش

جزیره کیش اگرچه به جاذبه‌های تفریحی خود معروف است، اما اگر در کنار همه تفریحات موجود در این منطقه، برخی از جاذبه‌های تاریخی این جزیره را نشناسید و بی‌اطلاع از آن‌ها، بلیط اصفهان کیش را تهیه کنید، در حق زیبایی‌های این جزیره، بی‌انصافی کرده‌اید.

تله کابین کیش
این تله کابین می‌تواند به مدت 23 دقیقه شما را از جهان واقعی به یک دنیای رویایی ببرد. لازم است بدانید که ظرفیت این تله کابین 8 نفره است و قیمت بلیط برای کودکان زیر 5 سال هم رایگان خواهد بود.

کاریز

تفریحات آبی در سواحل کیش
سفر به کیش یعنی تجربه غواصی و مشاهده گونه‌ها و رنگ‌های متنوع جانداران خلیج فارس، اسکوتر غواصی، جت اسکی، اسکی روی آب، پاراسل، شاتل، بنانا، فلاب برد، پتل برد، ایت بردینگ، قایق سواری، ماهی‌گیری و وقت‌گذراندن در کشتی‌های تفریحی. همه این‌ها، تفریحاتی هستند که به شما احساس زنده‌بودن می‌دهند و تجربه آن‌ها شگفت‌انگیزترین بخش زندگی‌تان می‌شوند.

کاریز
شهر زیر زمینی کاریز کیش، دستاورد علم، تمدن و هنر ایرانیان در 2500 سال گذشته است. در این شهر زیرزمینی، سنگواره‌هایی با سن 270 تا 570 سال و سقف‌هایی که با صدف و مرجان‌های دریایی پوشیده شده ‌است، توجه شما را به شگفتی‌های دیگر این شهر زیرزمینی جلب می‌کند.

موزه مردم شناسی کیش
یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر سفر این است که با استفاده از ماشین زمانی که موزه‌های مردم شناسی شهر مقصد در اختیار ما قرار می‌دهند، به تاریخ، فرهنگ و آداب مردم بومی سفر کنیم. موزه مردم شناسی کیش که در محله قدیمی سفین واقع شده است، این امکان را برای شما فراهم کرده است.

تفریحات آبی در سواحل کیش

بهترین فصل سفر ارزان به کیش

حقیقت این است که سفر به کیش در هر فصل و زمانی، جذابیت‌های خاص خودش را دارد؛ به ویژه در فصل پاییز که جزیره کیش به یکی از مراکز مهم میزبانی بسیاری از فستیوال‌های هنری، فرهنگی و ورزشی تبدیل می‌شود؛ اما هزینه بالای اقامت و بلیط، به یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از گردشگران تبدیل شده است.
به‌طور کلی، با فرض اینکه تعطیلات خاص و ویژه‌ای وجود نداشته باشد، سفر به کیش پس‌از تعطیلات نوروز، در اواخر تابستان و اوایل مهر و همچنین در اواخر اسفند کم‌هزینه‌تر است؛ به این دلیل که در ایام ذکرشده بیشتر افراد، به کار، درس و آمادگی برای مدارس و دانشگاه‌ها مشغول می‌شوند یا در تدارک خانه تکانی، خریدهای عید و شروع سال جدید هسنند. البته در زمان تهیه بلیط اصفهان کیش نباید فراموش کنید که آب و هوای کیش در نیمه اول سال به شدت گرم و مرطوب است.

خرید ارزان بلیط اصفهان کیش با فلای تودی

شما می‌توانید هر دو شکل سیستمی و چارتری بلیط اصفهان کیش را تهیه کنید؛ اما اگر می‌خواهید که هزینه‌هایتان در این سفر هیجان‌انگیز به حداقل برسد، پیشنهاد می‌کنیم بلیط چارتر را که زیر قیمت بازار به فروش می‌رسند و بر خلاف بلیط‌های سیستمی که قیمت‌شان در هر حالتی ثابت است، بخرید. قیمت بلیط‌های چارتری از عرضه و تقاضای بازار در شرایط تاثیر می‌پذیرد و برای شما امکان خرید بلیط های لحظه آخری را هم فراهم می‌کند.
اگر بتوانید در کنار انتخاب بهترین فصل سفر، به کمک فلای تودی، رزرو هتل مورد نظرتان را هم در کنار خرید بلیط اصفهان کیش با ارزان‌ترین قیمت ممکن انجام دهید، خیالتان از بابت رفت و برگشت این سفر و اقامت در جزیره رویایی کیش راحت می‌شود و این برنامه‌ریزی حساب‌شده به شما کمک می‌کند که بیشتر از هر زمان دیگری از لحظه به لحظه سفرتان لذت ببرید.