تبیان، دستیار زندگی

آیا انواع لپ تاپ شیائومی و لوازم جانبی آن ارزش خرید دارند؟

این غول فناوری چینی با پیشی گرفتن از نام های تجاری بزرگی همچون هواوی، وان پلاس، نوکیا، اچ تی سی، سونی و ال‌جی توانسته جایگاه سوم را در لیست برترین تولیدکنندگان جهان به دست آورد. این امر نشان می دهد که Xiaomi ابایی از رقابت با برندهای مطرح دنیا و با چالش کشیدن خود و دیگران ندارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
خرید لپتاپ شیائومی
لپ تاپ شیائومی مدل Redmi G  ورژن 2021




برخی افراد تصور می کنند که لپ‌تاپ ها به اندازه کامپیوترها نمی توانند از عهده پردازش داده ها و انجام دستورهای سنگین برآیند. در حالی که نسل جدید این سیستم ها توانایی انجام هر کاری را دارند. لپ‌تاپ ها به واسطه امکان جابه‌جایی و دسترس پذیر بودن آسان به عنوان یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین کالاهای دیجیتال در بازار شناخته می شوند. امروزه برند شیائومی با عرضه مدل های مختلف لپ‌تاپ، شور و هیجان تازه ای در دنیای فناوری به پا کرده است. اما سوال این است که آیا کیفیت انواع لپ تاپ شیائومی و لوازم جانبی آن ها به خوبی گوشی های این برند است؟ آیا این گجت های هوشمند از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند هستند؟ آیا ضمانتی برای کیفیت عملکرد محصولات این برند وجود دارد؟ در این مطلب به تمامی این سوالات پاسخ خواهیم داد، پس تا انتها با فروشگاه اینترنتی می لندز همراه باشید.

آیا مدل های مختلف لپ تاپ شیائومی و لوازم جانبی آن قابل اعتماد هستند؟

پیش از ورود به مبحث معرفی پرفروش‌ترین لپ تاپ های شیائومی و لوازم جانبی آن می خواهیم به این موضوع بپردازیم که آیا کیفیت ساخت محصولات شیائومی خوب است؟
Xiaomi بیش از یک دهه است که در زمینه تولید کالاهای مختلف و به ویژه لوازم هوشمند مشغول به فعالیت است. عملکرد خوب، کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب از جمله عواملی هستند که این برند را به یکی از پیشگامان تولید گجت های هوشمند در دنیا تبدیل کرده اند. این غول فناوری چینی با پیشی گرفتن از نام های تجاری بزرگی همچون هواوی، وان پلاس، نوکیا، اچ تی سی، سونی و ال‌جی توانسته جایگاه سوم را در لیست برترین تولیدکنندگان جهان به دست آورد. این امر نشان می دهد که Xiaomi ابایی از رقابت با برندهای مطرح دنیا و با چالش کشیدن خود و دیگران ندارد.
همچنین آوازه این شرکت به واسطه آمار بالای فروش بسیاری از محصولاتش در کشورهای مختلف به گوش همگان رسیده است. Xiaomi از ابتدا تاکنون برخلاف بسیاری از کمپانی های دیگر روی تولید قطعات محصولات خود به صورت داخلی سرمایه گذاری زیادی نکرده است. بلکه این شرکت چینی برای ساخت گجت های هوشمند خود پیشرفته ترین و جدیدترین قطعات و تکنولوژی های روز دنیا را از بهترین شرکت ها گردآوری نموده است. این شیوه عملکرد باعث شده است که تولیدات این برند از جمله لپ تاپ های آن علاوه بر داشتن کیفیت بالا، دارای مناسب ترین سطح قیمت باشند.

با پرفروش ترین لپ تاپ های شیائومی آشنا شوید

هر کسی انتظارات و نیازهای متفاوتی از یک لپ تاپ دارد. برخی از افراد به دنبال یک کامپیوتر رومیزی کوچک هستند که با کمک آن برای مدت زمان طولانی با نرم افزارهای حسابداری، مدیریتی و ویرایشگرهای متن کار کنند. این در حالی است که بعضی از کاربران با برنامه های گرافیکی و ویرایشگرهای حرفه ای کار کرده یا به انجام بازی های رایانه ای می پردازند.
افرادی که فعالیت های سبک‌تری را با لپ‌تاپ انجام می دهند، نیازی به خرید لپ تاپ شیائومی فوق حرفه ای ندارند. خوشبختانه این غول فناوری چینی تاکنون مدل های مختلفی از لپ‌تاپ را در سطح ابتدایی و مقرون‌به‌صرفه، میان رده و پیشرفته با قابلیت ها و ویژگی های گوناگون تولید و به بازار عرضه کرده است. بنابراین هر فرد بنا بر میزان استفاده و نوع کاربری خود می تواند یکی از این گجت ها را خریداری کرده و از کارکرد آن رضایت کامل داشته باشد.
در واقع این کمپانی چینی در چند سال اخیر در زمینه تولید انواع لپ تاپ و لوازم جانبی آن انقلاب بزرگی به پا کرده است. از این رو، امروزه شاهد وجود نسلی منحصربه‌فرد از رایانه های رومیزی در بازار هستیم. برخی از پرفروش ترین نمونه های این محصولات عبارتند از:
● لپ تاپ گیمینگ ردمی G 2021؛
● لپ تاپ شیائومی ردمی بوک پرو 14؛  
● می نوت بوک نسخه پرو.

 

2 مورد از الزامی ترین لوازم جانبی لپ تاپ شیائومی را بشناسید

احتمالا در حین گشت و گذار در بازار کامپیوتر و لپ تاپ، مجموعه ای متنوع از لوازم جانبی توجه شما را به خود جلب کرده اند. با وجود اینکه برخی از این وسایل به کارتان نمی آیند، اما ممکن است که ظاهر شیک و زیبای آن ها شما را به خرید ترغیب کنند.  
برای مثال آیا به نظر شما خرید قفل لپ تاپ واقعا الزامی است؟ آیا بهتر نیست، پول خود را صرف خرید لوازم جانبی مهم و با کیفیت بالا کنید؟ در این بخش به معرفی 2 مورد از این دسته محصولات می پردازیم. شما با خرید لوازم جانبی لپ تاپ برند Xiaomi از فروشگاه اینترنتی می لندز در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. زیرا می لندز با حذف واسطه ها کلکسیونی از محصولات اصل شیائومی را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار داده است.  

زمان خرید لوازم جانبی لپ تاپ، ماوس شیائومی را فراموش نکنید
برخی از افراد فکر می کنند که با وجود تاچ لپ‌تاپ دیگر نیازی به خرید ماوس شیائومی ندارند. اما باید گفت که این نظر کاملا اشتباه است. استفاده از تاچ لپ تاپ تنها برای نیم ساعت انجام دادن کارهای عادی و معمولی در نظر گرفته شده است. در حالی که چند ساعت کار کردن با برنامه های مختلف یا بازی کردن بدون ماوس بسیار آزاردهنده و خسته کننده است.
ماوس های این برند چینی امکان اتصال به سیستم کامپیوتری را هم از طریق بلوتوث و هم گیرنده های مخصوص دارند. این گجت ها به واسطه بهره مندی از سنسورهای فوتوالکتریک دارای دقت و سرعت پاسخ‌دهی بالایی هستند. به همین دلیل ماوس های این برند روی سطوح مختلف مانند شیشه، پارچه و کاغذ به خوبی کار می کنند.
همچنین شما می توانید این دسته از لوازم کامپیوتر را با انواع رایانه رومیزی، تبلت، تلویزیون و لپ تاپ شیائومی یا هر مارک دیگری به کار ببرید. قیمت مناسب مدل های مختلف ست ماوس و کیبورد شیائومی نیز عاملی موثر در افزایش تمایل خرید آن ها توسط کاربران با هر میزان بودجه ای است.

 
بهترین ماوس شیائومی
ماوس یکی از مهمترین لوازم جانبی لپ تاپ شیائومی


با خرید روتر شیائومی، وای فای خانگی خود را به روز کنید
در کشورهای پیشرفته کاربران از مودم برای اتصال به اینترنت استفاده کرده و برای وای‌فای خود یک روتر پرقدرت تهیه می‌کنند. در واقع کاربران در سایر کشورها برخلاف ایران به روتر اهمیت بیشتری می‌دهند. به همین دلیل شرکت های سازنده تجهیزات شبکه در کنار مودم های خود مدل های مختلف روتر را نیز تولید و روانه بازار کرده اند.
در حالی که در ایران کاربران به وای‌فای مودم وصل می شوند که غالبا ضعیف، تک باند، فاقد فناوری های جدید و امکانات قابل قبول برای شبکه های بیسیم خانگی است. اما از آنجایی که امروزه افراد دائما در حال ارسال صدا، تصویر، ویدئو و بازی هستند، به روترهایی برای انتقال دیتا نیاز دارند.
کاربران نیاز به دستگاه هایی دارند که توانایی پشتیبانی همزمان از چندین دیوایس مانند گوشی موبایل، لپ‌تاپ، تلویزیون، کنسول بازی و دوربین امنیتی را داشته باشند. در منزل یا محل کار چند نفر به طور همزمان از شبکه های اجتماعی استفاده کرده و همه این موارد به پردازش، ارسال و پهنای باند بالا نیاز دارند. این وظایف تنها از عهده روترهای قدرتمند همچون انواع روتر شیائومی بر می‌آید.
کمپانی Xiaomi در چند سال اخیر اقدام به تولید و عرضه روترهای به‌روز و قدرتمند ولی با قیمت های مناسب کرده است. یکی از نمونه های این دسته از محصولات AC2350 Mi AIoT است که جزو رده بالاترین روترهای دو بانده موجود در بازار به حساب می آید. البته این کمپانی محصولات پرچمدار دیگری مانند AIoT Router AX3600 و روتر بیسیم شیائومی AX1800 مدل RA67 نیز دارد.
روترهای این برند چینی نه تنها ارزش خرید دارند، بلکه یک فرصت طلایی برای به‌روزرسانی یا پوشش‌دهی نقاط کور شبکه وای‌فای خانگی محسوب می ‌شوند. همچنین با خرید روتر و اتصال آن به مودم می‌توانید سرعت اینترنت خود را برای انتقال داده از طریق مدل های مختلف لپ تاپ شیائومی افزایش دهید.

 
روتر خفن شیائومی
لپ تاپ شیائومی و لوازم جانبی آن