تبیان، دستیار زندگی

حقایقی که درباره مشهد نمی‌دانستید!

در این مطلب به بررسی حقایق جالبی در مورد شهر مشهد می‌پردازیم همچنین بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد را معرفی می‌کنیم اگر قصد مسافرت به این شهر را دارید لطفا با ما همراه شوید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رزرو هتل در مشهد






مشهد به عنوان قطب گردشگری مذهبی کشور، سالانه پذیرای تعداد زیادی مسافر و زائر از داخل و خارج از کشور می‌باشد. وقتی اسم مشهد می‌آید بدون شک حال و هوای زیارت امام رضا (ع) به سر ما می‌زند. اگر به مشهد سفر کرده‌ باشید حتما در مورد فرهنگ مردم این شهر، تفریحات و مراکز گردشگری مشهد اطلاعات کافی دارید. در ادامه این مطلب قصد داریم ضمن معرفی تعدادی از هتل‌های لوکس مشهد مانند هتل سی نور مشهد برخی از حقایقی که درباره مشهد نمی‌دانستید را بررسی کنیم؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

راهنمای رزرو هتل در مشهد

در فصل تابستان و مناسبت‌های مذهبی مانند عید فطر، ولادت امام رضا (ع) و... تعداد مسافران مشهد افزایش چشمگیری می‌یابد. در چنین شرایطی برای رزرو هتل در مشهد با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوید. برای این که در طول سفر به مشهد با مشکل تکمیل ظرفیت هتل‌ها مواجه نشوید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر هتل مورد نظر خود را از طریق وب‌سایت علی بابا رزرو کنید. همچنین برای رزرو هتل‌های با کیفیت در شهر اصفهان از جمله هتل عباسی اصفهان نیز می‌توانید از طریق علی بابا اقدام کنید.

حقایقی درمورد شهر مشهد

مشهد با مساحت 328 کیلومتر مربع، بعد از پایتخت دومین شهر بزرگ ایران محسوب می‌شود. شهر مشهد در سال 1388 به عنوان پایتخت معنوی ایران لقب گرفته و همچنین در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی برگزیده شده است.
 
رزرو هتل در مشهد

 وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در این شهر باعث رونق گردشگری مشهد شده است. سوغات شهر مشهد شامل زرشک، زعفران، نبات، آجیل و خشکبار و... است که تولید و تجارت این محصولات باعث کسب درآمد مردم این شهر شده است. سایر مطالب جالب و دانستی‌های شهر مشهد به شرح زیر است.
● نقاره زنی در مشهد مربوط به دوره غزنویان است و اکنون نیز ادامه دار است.
● نواخته شدن صدای نقاره به جز در مشهد، در هیچ جای دنیا وجود ندارد.
● شهر مشهد در دوره حکومت افشاریان به عنوان پایتخت ایران شناخته شده است.
● سقاخانه حرم امام رضا (ع) در دوره افشاریان به دستور نادر افشار ساخته شده است.

معرفی بهترین هتل های مشهد

به دلیل این که سالانه زائران و گردشگران بسیار زیادی از داخل و خارج از کشور به مشهد سفر می‌کنند، انواع هتل‌های لوکس تا هتل‌های میان رده و ارزان قیمت و همچنین اقامتگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد.
مشهد میزبان مسافران بسیار زیادی است، بنابراین انتظار می‌رود کیفیت خدمات ارائه شده در هتل‌های این شهر مناسب باشد. مشهد در مجموع دارای 18 هتل 5 ستاره است که از این میان، هتل الماس 2 مشهد و هتل سی نور مشهد جزو هتل‌های پرطرفدار هستند. در واقع میزان رضایت کاربران از این هتل‌ها نشان دهنده کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این مجموعه‌های اقامتی می‌باشد.

هتل الماس 2 مشهد
این هتل از مجموعه هتل‌های گروه الماس است و دارای معماری خاص و طراحی منحصر بفردی می‌باشد. سبک معماری این بنا تلفیقی از ایران باستان، معماری روسی، ترکی و... است. هتل الماس 2 مشهد دارای 218 اتاق در 25 طبقه می‌باشد. این هتل مجلل در خیابان امام رضا مشهد واقع شده و برای رسیدن به حرم تنها 10 دقیقه پیاده روی لازم است.

 
رزرو هتل در مشهد

از دیگر مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز خرید، راه آهن و جاذبه‌های گردشگری مشهد اشاره کرد. بدون شک اقامت در هتل الماس 2 مشهد یکی از بهترین تجربه‌های سفر به مشهد است.

هتل سی نور مشهد
هتل سی نور مشهد یکی از هتل‌های 5 ستاره و لوکس شهر مشهد است که دارای 286 باب اتاق و سوئیت در 22 طبقه می‌باشد. این هتل مجلل در خیابان هفده شهریور مشهد و در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است.
موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که به مراکز تجاری و مراکز خرید شهر مشهد دسترسی مناسبی دارد، به همین دلیل بسیاری از مسافران هتل سی نور را برای اقامت در مشهد انتخاب می‌کنند. این هتل دارای پرسنل مجرب و کارآزموده‌ای می‌باشد که  همواره در جهت کسب رضایت مسافران در تلاش هستند.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی حقایق جالبی در مورد شهر مشهد پرداختیم.همچنین بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد را معرفی کردیم. با توجه به این که مشهد میزبان مسافران و زائران بسیار زیادی از ایران و سایر کشورها می‌باشد، صنعت هتلداری در این شهر پیشرفت زیادی داشته است.
هتل سی نور مشهد و هتل الماس 2 مشهد از جمله هتل‌های 5 ستاره و لوکس در این شهر هستند. بهترین روش برای رزرو هتل عباسی اصفهان و هتل‌های شهر مشهد، می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت علی بابا اقدام کنید.