تبیان، دستیار زندگی

بهترین هتل‌های مشهد

در مطلب زیر سعی داریم که شما را با بهترین هتل‌های مشهد از نظر مسافران آشنا کنیم لطفا با ما همراه شوید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
عکس از هتل قصر طلایی




فرقی نمی‌کند در چه فصلی از سال قرار داریم، زائرین مشتاق حرم مطهر هشتمین امام (ع)، همیشه در حال رفت و آمد به این شهر باصفا و تاریخی هستند. مشهد شهری است که هر ساله پذیرای میلیون‌ها زائر از سراسر جهان است؛ بنابراین قطعا از نظر اقامتی نیز باید جزو پیشرو‌ترین‌ شهرها در خدمات‌رسانی باشد و به همین دلیل است که مشهد به یکی از شهرهای توریستی کشور تبدیل شده و انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌ها از هر گوشه کنار مشهد سر برآورده‌اند. هتل‌هایی سر به فلک کشیده، لوکس و بسیار زیبا که با دریافت پنج ستاره، به نبرد با یک دیگر برخواسته‌اند تا خدمتگزار زائرین ثامن الحجج (ع) باشند. در این مقاله ما قصد داریم بررسی کنیم که بهترین هتل‌های مشهد کدامند؟ اگر شما نیز قصد سفر به پایتخت معنوی ایران را دارید، با ما در این مقاله همراه باشید، تا بهترین هتل‌های مشهد از نظر مسافران را بر اساس فاکتور تعداد ستاره‌ها، نزدیکی به حرم، قیمت مناسب و ... معرفی کنیم. 
چنانچه قصد دارید به مشهد سفر کنید؛ اما مرجعی مطمئن برای رزرو هتل در مشهد نمی‌شناسید ما به شما الماس تریپ را معرفی می‌کنیم.

رزرو بهترین هتل‌های مشهد از طریق الماس تریپ

الماس تریپ به عنوان معتبرترین سامانه گردشگری امکان رزرو بهترین هتل‌ها همچون هتل رودبار مشهد را برای شما فراهم کرده است. بدین منظور تنها کافیست تعداد نفرت و مدت زمان اقامت را مشخص کرده و چنانچه ظرفیت کافی وجود داشت با پرداخت بهای خدمات رزرو خود را قطعی کنید.
الماس تریپ با ارائه طیف متنوعی از اقامتگاه‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا متناسب با بودجه و نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.
با انتخاب الماس تریپ با چند کلیک ساده از سراسر ایران می‌توانید طیف متنوعی از هتل‌های مشهد خیابان امام رضا را با قیمت مناسب و در مدت زمان کوتاه رزرو کنید. 
این مجموعه با هدف جلب رضایت مسافران و در جهت تسریع در خدمت رسانی هر آنچه نیاز داشته باشید را برای شما فراهم می کند ار رزرو هتل گرفته تا رزرو تورهای گردشگری همه و همه را به الماس تریپ بسپارید.

بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد از نظر مسافرین

هتل‌های پنج ستاره مشهد را با تنوع زیاد در اقصی نقاط شهر مشهد می‌توان یافت. هتل‌های پنج ستاره، هتل‌هایی هستند که بهترین امکانات رفاهی و اقامتی مانند اتاق‌های متنوع سینگل، دبل، اتاق پرزیدنت، اتاق ماه عسل، اینترنت پرسرعت، صرافی، بانک، محل بازی کودکان، کتابخانه، بیزینس سنتر، پزشک مقیم، خدمات لاندری، مجموعه آبی، انواع سالن‌های ورزشی و بدنسازی، سالن ماساژ، اسپا، ترانسفر فرودگاهی رایگان و ... را برای مسافرین فراهم می‌کنند. مدیران و پرسنل این هتل‌ها، در ارائه بهترین خدمات به مهمانان خود نهایت سعی را دارند و با رقابتی شدن جو هتل‌های پنج ستاره برای افزایش سود و جذب مهمانان بیشتر ملزم به جلب رضایت مسافرین هستند و به همین دلیل سرویس دهی در بیشتر هتل‌های 5 ستاره به نحو احسنت انجام می‌شود و متناسب با این همه خدمات، از شما هزینه دریافت می‎‌کنند. در ادامه شما را با بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد آشنا می‌کنیم. 

هتل قصر طلایی
اگر از بابت هزینه مشکلی ندارید، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت شما، هتل قصر طلایی است. شما با سکونت در این هتل می‌توانید از اتاق‌ها و سوئیت‌های کاخ‌گونه با دکوراسیونی لوکس، انواع امکانات رفاهی مختص هتل‌های پنج ستاره و موقعیت خوب این هتل نسبت به حرم کمال استفاده را ببرید و خاطره یکی از به یادماندنی‌ترین سفرهای خود را این هتل لوکس و لاکچری ثبت کنید. این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر تازه عروس و دامادهای عزیز است و یکی از بهترین هتل‌های مشهد برای ماه عسل زوجین محسوب می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به استخر، سونا جکوزی، حمام ترکی، سالن‌های ماساژ، بیلیارد، بدن ‌سازی، بازی کامپیوتری، محل بازی کودکان، سالن‌های زیبایی، آژانس مسافرتی، صرافی، بانک، کتابخانه، بیزینس سنتر، تاکسی سرویس، خدمات لاندری،پزشک مقیم، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن و ترانسفر به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد.
آدرس و تلفن: خیابان امام رضا، بین امام رضا 34 و 36 - 05133037 
شما می‌توانید هم اکنون از طریق سامانه الماس تریپ نسبت به رزرو هتل قصر طلایی مشهد اقدام کنید.

عکس از هتل درویشی مشهد

هتل درویشی
یکی دیگر از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد و حتی ایران، با امکاناتی خاص و دکوراسیونی لوکس، هتل درویشی نام دارد. این هتل دارای فضای باز وسیعی میان دو ساختمان است؛ که آتریوم نام دارد. که در این فضای بزرگ، رستورانی با سقفی شیشه‌ای و بلند ساخته شده که محیط این مکان را بسیار لوکس و دلنشین کرده‌ است. این مجموعه دارای یک مجموعه آبی لوکس، همراه با اسپا و ماساژ است. هتل درویشی یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد برای ماه عسل زوج‌های جوان است، که اتاق‌هایی با طراحی زیبا همراه با گل آرایی و انواع سورپرایز در نظر گرفته‌ است. در این مجموعه در کنار انواع واحدهای دوبلکس با دیزاین‌ ایران باستان، ایران اسلامی، مصر، چین و هند، اتاق‌های امپریال، اکونومی، اسپا و اتاق آینده، واحد‌های اقامتی پنت هاوس روم و پنت هاوس اسپای ترتیب داده‌شده که باعث جلب نظر بسیاری از افراد شده‌است.
آدرس و تلفن: خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26 - 05133037 

هتل بین‌المللی قصر
این هتل با سابقه‌ای طولانی در پذیرایی از زائرین، در سال 96 با بازسازی، دوباره توانست خود را در بین بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد پررنگ کند. مکان این هتل جایی واقع شده که فقط با 10 دقیقه پیاده‌روی، به حرم مطهر امام هشتم (ع) می‌رسید. امکانات این هتل مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده و اتاق‌هایی برای انواع سلایق مدرن و سنتی و سوئیت ماه عسل در این مجموعه تدارک دیده شده‌ است. از امکانات این مجموعه می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، صرافی، قنادی، شهربازی، اتاق ماساژ، پارکینگ، فروشگاه، آژانس مسافرتی، خشکشویی و سالن بدنسازی اشاره کرد.
آدرس و تلفن: خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16 - 05133037 
از دیگر هتلهای موجود در سایت الماس تریپ، هتل بین المللی قصر است که هم اکنون امکان رزرو آن به صورت آنلاین از سراسر ایران برای شما فراهم شده است.

هتل مدینه الرضا
این هتل نزدیک‌ترین هتل پنج ستاره شهر، با 150 متر فاصله، نزدیک به حرم است. این هتل با معماری اصیل ایرانی-اسلامی مانند دیگر هتل‌های پنج ستاره، انواع امکانات مختص هتل‌های پنج ستاره، سالن‌های پذیرایی، سالن‌های کنفرانس و ... را در خود جای داده‌است. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به صندوق امانات، تاکسی سرویس، کتابخانه، محیط بازی کودکان، روم سرویس، اتاق بازی، خدمات خشکشویی، کافی‌شاپ، سالن بدن سازی، خدمات خانه‌داری و مجموعه آبی اشاره کرد.
آدرس و تلفن: خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی - 05133037 

عکس از هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2
یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد نزدیک به حرم، با طراحی زیبا و چشم نواز که مانند الماس در این شهر می‌درخشد؛ همراه با سرویس دهی عالی، دکوراسیون داخلی بسیار زیبا، اتاق‌هایی با معماری و سبک‌های انواع کشورها، انواع کافی‌شاپ، رستوران‌هایی با منو غذاهای بین الملل و انواع امکانات رفاهی پیشرفته، توانسته خود را در بین هتل‌های لوکس شهر مشهد پررنگ کند. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به تاکسی سرویس، رستوران گردان، روف گاردن، کافی‌نت، استخر، سالن ماساژ و سالن‌های همایش و ترانسفر رایگان فرودگاهی اشاره کرد.
آدرس و تلفن: خیابان امام رضا، نبش امام رضا 20 - 05133037 

هتل هما 1
این هتل با نام هتل هایت یاد می‌شود، که یکی از بزرگترین هتل‌های 5 ستاره و بازسازی‌شده با بافت قدیمی است. این هتل چندین بخش شامل ساختمان اصلی، بخش ویلایی و آپارتمانی دارد که با بروزترین امکانات تجهیز شده‌اند. این هتل یکی از بهترین هتل‌ها از نظر دسترسی به شهر است؛ چراکه در نزدیکی مترو مشهد واقع شده‌است و همچنین نزدیک به مراکز خرید در احمدآباد نیز قرار دارد. این هتل با کادری مجرب، حتی برای گردشگران دیگر کشورها، بهترین خدمت رسانی‌ را انجام می‌دهند. از امکانات این مجموعه می‌توان به انواع رستوران و سالن‌های غذاخوری، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر امام رضا (ع)، سرویس حمل و نقل و استقبال فرودگاهی، زمین تنیس و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد. فاصله این هتل تا حرم امام رضا (ع) 20 دقیقه است.
آدرس و تلفن: بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز - 05133037 

هتل هما 2
هتل هما 2 یکی دیگر از بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد است. این هتل مجهز به انواع امکانات رفاهی است و اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس را در خود جای داده‌است. این هتل تا حرم فقط 7.8 کیلومتر فاصله دارد. از انواع اتاق‌های این هتل می‌توان به سوئیت‌های یک نفره، یک خوابه دو نفره و یک خوابه دو نفره جکوزی‌دار و سوئیت‌های دونفره هما کلاس لوکس و دو خوابه ویژه هما کلاس رویال اشاره کرد. از دیگر امکانات این هتل نیز می‌توان به انواع رستوران‌های راه آبی ابریشم و تابستانی، سالن‌های مجلل چند منظوره، سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم امام رضا (ع)، مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی، آرایشگاه، سالن ورزشی، کافی‌شاپ، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و فروشگاه‌ها اشاره کرد.
آدرس و تلفن: میدان جانباز، چهارراه خیام، بلوار اخوان ثالث - 05133037 

به جز هتل‌های پنج ستاره، بهترین هتل‌های مشهد کدامند؟

هتل‌های پنج ستاره با توجه به امکانات رفاهی متنوع و لوکس، همراه با انواع خدمات و سرویس دهی عالی، قیمت‌های بسیار بالایی دارند؛ این در حالیست که هتل‌های 4 ستاره و کمتر نیز امکاناتی مشابه هتل‌های پنج ستاره دارند؛ ولی به آن میزان دیگر مجلل نیستند. پس این بار به بهترین هتل‌های مشهد با قیمت مناسب و نزدیک به حرم می‌پردازیم. 

هتل فردوس
این هتل 4 ستاره با کادر مجرب و سطح بالای خدمت رسانی، یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد نزدیک حرم محسوب می‌شود که تنها 10 دقیقه پیاده‌روی برای رسیدن حرم مطهر امام رضا (ع) لازم است. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ و فست فود با منوهای متنوع و خشک شویی اشاره کرد. در دو کیلومتری این هتل، موزه و آرامگاه نادری قرار دارد.
آدرس و تلفن: خیابان امام رضا، نبش امام رضا 8 - 05133037 

هتل جواد
یکی از محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره مشهد به نام فرزند امام رضا (ع) متبرک شده‌است. این هتل از انواع اتاق‌ها همراه با دیزاین‌های مختلف تشکیل شده‌است و طبق ادعای مدیریت این مجموعه، این هتل امکاناتی مشابه هتل‌های پنج ستاره مشهد را دارد. هزینه اقامت در این مکان از میانگین هزینه اقامت در سایر هتل‌های مشهد، بیشتر است. این هتل نیز یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های نزدیک حرم است.
آدرس و تلفن: خیابان امام رضا، نبش امام رضا 3 - 05133037 

هتل الماس 1
هتل الماس 2 به نسبت دیزاین لوکس و قیمت بالا شاید مناسب بسیاری از مسافرین مشهد نباشد؛ پس به شما هتل الماس 1 را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ اگر چه که دیزاین لوکس الماس 2 را ندارد، با این حال جزو برترین هتل‌های چهار ستاره مشهد است و سرویس دهی و امکانات مطلوبی به مهمانان خود ارائه می‌کند؛ به همین دلیل خود را در لیست یکی از بهترین هتل‌های مشهد نزدیک حرم، جای داده‌ است. از امکانات این هتل می‌توان به انواع رستوران و کافی‌شاپ با منوهای متنوع اشاره کرد. این هتل با توجه به فضای رقابتی تنگاتنگ بین هتل‌های پنج ستاره در شهر مشهد، نتوانسته 5 ستاره را به خود اختصاص دهد وگرنه با امکاناتی عالی در زمره هتل‌های چهار ستاره قرار گرفته‌است.
آدرس و تلفن: خیابان امام رضا، بین امام رضا 4 و 6 - 05133037 

هتل الماس نوین
این هتل نوساز و مجلل با 4 سال سابقه کار، یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد از نظر مردم است. این هتل دارای انواع مختلف اتاق و سوئیت کانکت و رویال است؛ اما آنچه موجب محبوبیت این هتل شده است عبارتند از:
● فاصله‌ای نزدیکی نسبت به حرم دارد که نیازمند 5 الی 6 دقیقه پیاده‌روی است. 
● غذای باکیفیت این مجموعه مخصوصا در روف گاردن، یکی دیگر از دلایل رضایت مسافرین بوده‌است. 
● این هتل نمایی روبه حرم دارد که زیبایی این هتل را دوچندان می‌کند. 
● اتاق‌های تمیز و نوساز بودن این هتل نیز از مهم‌ترین دلایل رضایت مسافرین از این هتل بوده است.
آدرس و تلفن: خیابان امام رضا، امام رضا 9 - 05133037

هتل اترک
هتل اترک، یکی از هتل‌های 4 ستاره با بافتی قدیمی است که به تازگی بازسازی شده‌ است. این هتل دارای انواع اتاق، سوئیت و آپارتمان است. این هتل دارای سوئیت‌های بزرگ و تمیزی است که به سبب برخورد مناسب پرسنل آن به یکی از بهترین هتل‌های مشهد از نظر مردم، تبدیل شده‌ است؛ همچنین برخی از دلایل رضایت مسافرین از این مجموعه به‌دلیل صبحانه‌ عالی و با کیفیت و موقعیت خوب این هتل نسبت به حرم است که با حدود 6 دقیقه پیاده روی، به بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرّضا (ع) خواهید رسید.
آدرس و تلفن: خیابان امام رضا، دور میدان بیت المقدس (فلکه آب قدیم) - 05133037 

هتل نگین پاسارگاد
نگین پاسارگاد، یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد نزدیک به حرم است. چونان که از نامش پیداست؛ سرمایه‌گذار اولیه این هتل بانک پاسارگاد بوده‌. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه آبی، فروشگاه، لاندری، اینترنت لابی، تاکسی سرویس، خدمات باربری و خدمات خانه‌داری اشاره کرد. فاصله این هتل تا حرم مطهر علی بن موسی الرّضا (ع) و بازار رضا، نزدیک به 2 کیلومتر است.
آدرس و تلفن: خیابان شیرازی، شیرازی 4 – 05133037 

هتل مرآت
این هتل در میان دیگر هتل‌های 4 ستاره مشهد، قیمت مناسب‌تری دارد و از لحاظ خدمات، مشابه دیگر هتل‌های 4 ستاره کشور است. این هتل با امکانات رفاهی مطلوب و اتاق‌های تمیز و مرتب از دیدگاه مسافرین، در لیست بهترین هتل‌های مشهد از نظر مسافران جای گرفته‌ است. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به کافی‌شاپی با بافت سنتی و دو رستوران با سبک‌های مدرن و سنتی همراه با منوهای متنوع اشاره کرد. این هتل در عین سادگی، تمامی نیازهای ضروری مسافرین عزیز را فراهم می‌کند.
آدرس و تلفن: میدان بسیج، انتهای بهار 3، سمت راست، فرهنگ 12، امام رضا 19 – 05133037 

بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد

در عین حال که هتل‌های 4 ستاره به نسبت هتل‌های پنج ستاره خدمات مشابهی ارائه می‌کنند، هزینه اقامت آن‌ها در اغلب موارد بالاتر از میانگین هزینه دیگر هتل‌های مشهد است؛ بنابراین هتل‌هایی با قیمت مناسب‌تر هم وجود دارند که آن‌ها هتل‌های سه ستاره نام گرفته‌اند. حال در ادامه شما را با بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد از نظر مردم که نزدیک حرم نیز هستند آشنا می‌کنیم. 

هتل هاترا
این هتل یکی از بهترین هتل‌های مشهد با قیمت مناسب است که توانسته‌ با سرویس‌دهی عالی در مقابل هزینه پرداختی مناسب، رضایت مسافرین را به خود جلب کند. یکی از دلایل محبوبیت هتل هاترا، تمیزی و مرتبی اتاق‌ها و امکانات مطلوب است. در واقع این هتل با حذف وسایل غیرضروری و پرداختن به طراحی مدرن، فضای لابی و اتاق‌ها، دلبازتر شده‌است.
آدرس و تلفن: خیابان امام رضا، خیابان دانش شرقی، نبش سرشور 37 - 05133037 

هتل رز درویشی
هتل رز درویشی، هتلی در جوار حرم مطهر علی بن موسی الرّضا (ع)، با طراحی شیک و لوکس یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره است. این هتل به دو مرکز خرید بازار رضا و هفده شهریور نیز نزدیک است. این هتل مجهز به واحدهایی شامل اتاق اکونومی (واقع در طبقات یک و دو)، و رضوان (رو به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)) است. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ با فضای باز، پارکینگ اختصاصی، لاندری، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، اینترنت پرسرعت و ... اشاره کرد.
آدرس و تلفن: خیابان امام رضا، امام رضا 1 و 3 - 05133037 

هتل تبرک
اگر دوست دارید در یک هتل لوکس و لاکچری اقامت داشته باشید؛ ولی هزینه مناسب‌تری بپردازید، هتل تبرک یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌تواند باشد. این هتل که در دیزاین و طراحی خود خیلی سلیقه به خرج داده؛ ولی به دلیل امکانات جانبی کمتر، توانسته تنها 3 ستاره را دریافت کند. این هتل با حذف برخی امکانات غیر ضروری، تمرکز خود را بر روی دیزاین هتل گذاشته و توانسته فضایی مجلل را در کنار قیمتی مناسب، به مسافرین عرضه کند.
آدرس و تلفن: خیابان امام رضا 12، حنایی 12، رجب زاده 1 - 05133037 

هتل میامی
این هتل 3 ستاره تا حرم 15 دقیقه فاصله دارد و علاوه بر هزینه مناسب، دسترسی خوبی به خطوط اتوبوس بی آر تی دارد. از امکانات این هتل می‌توان به سونا، جکوزی، کافی‌شاپ، رستوران، اینترنت و پارکینگ اشاره کرد. یکی از بهترین اتاق‌های این مجموعه اتاق VIP دبل است؛ که سبک طراحی خاصی دارد و این اتاق شامل وان و جکوزی نیز است.
آدرس و تلفن: خیابان اما رضا، امام رضا 35 - 05133037 

هتل اطلس
یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد از نظر مردم، هتل اطلس است که با قیمت مناسب و امکانات مطلوب خود را در بین هتل‌های 3 ستاره مطرح کرده‌است. سبک طراحی هتل و اتاق‌ها به سبکی ساده و مدرن صورت گرفته‌است. هزینه اقامت در این هتل قدری بیشتر از هتل هاترا است؛ اما این اختلاف قیمت زیاد قابل توجه نیست.
آدرس و تلفن: میدان بیت المقدس (فلکه آب قدیم) - 05133037 

هتل دیپلمات
یکی دیگر از هتل‌هایی که در 2 کیلومتری حرم با قیمت مناسب واقع شده‌است، هتل دیپلمات نام دارد. از امکانات رفاهی این مجموعه می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ و انواع امکانات تفریحی اشاره کرد. یکی از دلایل محبوبیت این هتل بین مسافرین، علاوه بر دسترسی آسان به حرم و جاهای دیدنی‎‌ مشهد، داشتن تجربه سرویس‌دهی مناسب به نسبت هزینه آن است. اتاق‌های این هتل تمیز و آرام طراحی شده‌اند و کیفیت غذای این مجموعه نیز بالا است.
آدرس و تلفن: میدان راه آهن، شهید کامیاب 32 - 05133037 

کلام آخر: در این مقاله سعی داشتیم که شما را با بهترین هتل‌های مشهد از نظر مسافران آشنا کنیم. بطور خلاصه به قدری رقابت در بین هتل‌های پنج ستاره تنگاتنگ است که نمی‌توان گفت بهترین هتل‌های مشهد به ترتیب، بر اساس کیفیت خدمات‌رسانی و جلب رضایت مهمانان کدام هتل‌ها هستند؛ چرا که هر ماه یا هر فصل با به‌روزتر کردن امکانات، و انتخاب بهترین پرسنل و سرویس‌دهی پربازده‌تر از یکدیگر سبقت می‌گیرند و جایگاه خود را با یک پله به صدر جدول می‌رسانند، یا یک پله پایین‌تر می‌برند؛ ولی بطور کل طبق نظراتی که مسافرین در صفحات این هتل‌ها ثبت کرده‌اند می‌توان تصمیم گرفت؛ بهترین هتل‌های مشهد به ترتیب هتل قصر طلایی، هتل درویشی، هتل بین المللی قصر، هتل مدینه الرضا، هتل الماس 2، هتل هما 1 و هتل هما 2 هستند.