تبیان، دستیار زندگی

راهنمای اقامت دو روزه در هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون یکی از چندین هتل مرغوب و درجه جزیره کیش محسوب می‌شود که خدمات لوکسی در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین اگر دوست دارید در سفر به کیش، از بین هتل پانوراما، دایوش، شایگان، میراژ و ... هتل گامبرون را به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت انتخاب کنید، لطفا با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری درباره این هتل جذاب بدست آورید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
رزرو هتل گامبرون کیش




جزیره کیش آن‌قدر زیبا و جذاب است که در تمام طول سال سفر کردن به آن خوش می‌گذرد. بنابراین تفاوتی نمکند که زمستان چمدان‌ها را برای رفتن به کیش ببندید و یا اینکه گرمای شرجی تابستان را برای سفر به کیش انتخاب رده باشید، به‌هرحال تصمیم درستی گرفتید!
این جزیره توریستی و زیبا سالانه پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف ایران است و امکانات تفریحی و رفاهی متعددی برای مسافران و گردشگران در نظر گرفتند. به همین دلیل حالا که تصمیم دارید تعطیلات تابستان به این جزیره خاص و تفریحی بروید، می‌توانید از امکانات و خدمات مختلف آن استفاده کنید. البته برخی از هتل‌ها مانند هتل گامبرون کیش امکانات بسیار مناسب‌تری به مسافران ارائه می‌دهند تا خاطرات سفری دلپذیر و خوش را در ذهن آن‌ها ثبت کنند.
هتل گامبرون یکی از چندین هتل مرغوب و درجه جزیره کیش محسوب می‌شود که خدمات لوکسی در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین اگر دوست دارید در سفر به کیش، از بین هتل پانوراما، دایوش، شایگان، میراژ و ... هتل گامبرون را به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنم اطلاعات بیشتری درباره این هتل جذاب در دست داشته باشید.

هتل گامبرون کجاست؟

این هتل خاص و لوکس در سال 1395 در میدان ساحل و بین میدان سیری و میدان داریوش جزیره کیش ساخته‌شده و از دو ساختمان مجزا برای پذیرایی از میهمانان برخوردار است. در این هتل 160 باب اتاق و سوئیت با ابعاد مختلف و همراه با امکانات رفاهی قرار دارد. همچنین به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوب خود، دسترسی راحتی به اماکن دیدنی جزیره مانند ساحل خلیج‌فارس و مراکز خرید مریم، ونوس و مروارید دارد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید گامبرون به معنای خرچنگ و نام قدیم بندرعباس در زمان پرتقالی‌ها بوده است.  برای رزرو هتل گامبرون کیش به صورت اینترنتی به سایت علی بابا مراجعه نمایید.

ساختمان‌های هتل گامبرون کیش

همان‌طور که بیان شد این هتل در دو ساختمان مجزای 4 و 6 طبقه ساخته‌شده است. همچنین کل هتل در مساحتی حدود 10 هزار مترمربع قرار دارد. 88 باب اتاق‌های این هتل در ساختمان A قرار دارد و 72 اتاق نیز در ساختمان B احداث شده است.

امکانات هتل گامبرون


رزرو هتل گامبرون کیش

حالا که هتل گامبرون کیش را برای اقامت انتخاب کردید، مهم‌ترین فاکتور شما امکانات رفاهی مناسب و خدمات لوکس هتل است. این هتل چهار ستاره امکانات و خدمات متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد. ازجمله آن‌ها می‌توان به پذیرش 24 ساعته، ، فضای سبز و حوض ‏آب در محوطه بیرونی هتل، لابی، نگهبانی، مرکز ارائه خدمات ماساژ، صندوق امانات، آسانسور با ابعاد بزرگ و مناسب و اتاق چمدان اشاره کرد.
همچنین درصورتی‌که علاقه دارید در محیط داخلی هتل هم از تفریحات آبی استفاده کنید، هتل گامبرون دارای استخر روباز و سرپوشیده، سونا بخار و سونا خشک و ورزش‌های آبی، خدمات ماساژ و اسپا است. همچنین برای رفاه بیشتر مسافران امکاناتی مانند نگهداری از کودکان، پارک کودک، کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس، آرایشگاه، اتاق‌های خانوادگی در آن تعبیه شده است.
درعین‌حال خدمات برای افراد ناتوان و معلولین و توجه به شرایط جسمی بیماران حرکتی در طراحی ساختمان هم در نظر گرفته‌شده است. درنهایت می‌توان به امکانات دیگری مانند اجاره اتومبیل، اینترنت رایگان و پرسرعت، کتابخانه، کافی‌نت، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، سرویس رفت‌وآمد، آتلیه، خدمات باربری، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد.
یکی دیگر از امکانات قابل‌توجه در رزرو هتل گامبرون کیش برخورداری رستورانی با ظرفیت 300 میهمان است که در آن انواع غذاهای دریایی، بومی و بین‌المللی سرو می‌شود. بنابراین با هر ذائقه‌ای که به این رستوران بیایید، به‌راحتی می‌توانید غذای خوشمزه و موردعلاقه خود را با بهترین طبخ میل کنید

فاصله هتل گامبرون از مراکز تفریحی

اگرچه تمام امکان تفریحی جزیره کیش در نزدیکی هتل گامبرون کیش قرار ندارند؛ اما برخی از آن‌ها فقط 2 تا 3 کیلومتر از این هتل فاصله دارند. بنابراین با کمی پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به آن‌ها برسانید. ازجمله این مراکز تفریحی می‌توان به اسکله تفریحی، پلاژ آقایان و خانم‌ها، کارتینگ، کیبل اسکی، پارک هنگام، بازار پردیس، بازار زیتون و بازار پانیذ اشاره کرد.
 
رزرو هتل گامبرون کیش

انواع اتاق‌ها در هتل گامبرون

اتاق‌های این هتل به پنج نوع مختلف تقسیم می‌شوند و شامل اتاق‌های تک خوابه، دوتخته، سه تخته و سوئیت یک‌خوابه با ظرفیت 4 نفر و سوئیت دوخوابه با ظرفیت 4 نفر است. در تمام این اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون صفحه تخت، سرویس ‏بهداشتی، خط مستقیم تلفن، مبلمان، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، سشوار، خدمات خانه‌داری، اینترنت وای فای، چای‌ساز و قهوه ساز و ... قرار دارد. همچنین با اقامت در هرکدام از اتاق‌ها می‌توانید از پارکینگ اختصاصی استفاده کنید و برای برخی از اتاق‌ها هم جکوزی اختصاصی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

قوانین هتل گامبرون

قوانین این هتل لوکس هم مانند قوانین سایر هتل‌های بزرگ است. اتاق‌ها در ساعت 2 بعدازظهر به مسافران تحویل داده می‌شود و در هنگام خروج باید اتاق را در ساعت 12 ظهر تحویل بدهید. نکته مهم دیگر اینکه اقامت کودکان زیر سه سال در این هتل کاملا رایگان است و ‏برای کودکان بالای سه سال نیز هزینه اقامت بر اساس قوانین هتل و میزان سن کودک محاسبه می‌شود. همچنین پذیرش خانم‌های مجرد با مدارک شناسایی انجام می‌شود.