تبیان، دستیار زندگی

با تفریحات دبی در تابستان لذت سفر در این فصل را تجربه کنید

در مطلب زیر قصد داریم شما را راهنمایی کنیم که بهترین سفر به شهر دبی را تجربه کنید با ما همراه باشید تا شما را با لذت‌بخش‌ترین تفریحات این شهر زیبا آشنا کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بهترین تفریحات دبی در تابستان



بهترین تفریحات دبی در تابستان کدامند؟ برای سفر به دبی در تابستان چه تفریحاتی پیشنهاد می شود؟
با نزدیک شدن به تعطیلات تابستان، اکثریت افراد سفر را در الویت برنامه های خود قرار می دهند. در این میان انتخاب بسیاری از افراد برای سفر، شهر سواحل شور انگیز و آسمان خراش های هراس انگیز می باشد. اگر شما نیز قصد سفر به شهر مدرن و زیبای دبی را دارید، اما گرمای تابستان دبی شما را به شک انداخته است، ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین سفر را در شهر دبی و در فصل گرم سال تجربه کنید. پس تردید را کنار گذاشته و در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید تا شما را با بهترین تفریحات دبی در تابستان آشنا کنیم.
شما می‌توانید با مراجعه به صفحه تفریحات دبی، گردش در بهترین مراکز تفریحی دبی با تفریحات دبی آشنا شوید و از قیمت بلیط های تخفیف دار انواع تفریحات در دبی مطلع شوید.

تجربه ای بی نظیر در پارک آبی وایلد وادی

در این بخش قصد داریم شما را به یک پارک آبی سرشار از هیجان ببریم که در فصول مختلف سال امکان سرد و گرم کردن آب را دارد. تصور کنید در گرمای تابستان دبی وارد یک پارک آبی شوید و در دنیای بازی های آبی و خنک در کنار خانواده و دوستانتان به تفریح بپردازید. قطعا یکی از بهترین انتخاب های شما در ماه های گرم سال، پارک آبی وایلد وادی خواهد بود که سفر شما را خاطره انگیز خواهد کرد. در این پارک امکاناتی برای بانوان فراهم شده است که در شب های زنانه به همراه فرزندانشان از این پارک مهیج بهره مند شوند و لحظات مفرحی را برای خود و فرزندانشان رقم بزنند.
با ما همراه باشید تا هر چه بیشتر با پارک آبی وایلد وادی آشنا شوید. طراحی این پارک بر اساس افسانه سند باد بوده و به کار گیری پیشرفته ترین وسایل بازی در آن، این پارک را در دسته پیشرفته ترین پارک های آبی دنیا قرار داده است. در زیر تعدادی از بازی های پر از هیجان پارک آبی وایلد وادی را معرفی خواهیم کرد.

جمیرا اسکرا
اگر می خواهید اوج هیجان را تجربه کنید، جمیرا اسکرا بهترین گزینه برای شما می باشد. سر خوردن بر روی آب های خنک در گرمای طاقت فرسای تابستان و در ارتفاع 32 متری زمین، تجربه ای بی نظیر را برای شما رقم می زند که پیش از این در هیچ کجا آن را تجربه نکرده اید. پس دست های خود را به صورت ضربدری بر روی سینه قرار داده و منتظر شناور شدن روی آب با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت و طول 120 متر شوید. پیش از سفر به شما توصیه می کنیم که با دیدن صف طولانی این سرسره قید آن را نزنید و لحظاتی را به انتظار بنشینید و این سرسره را امتحان کنید. پس از تجربه این سرسره، دلیل اصرار ما را متوجه خواهید شد.

برج سورج
اکنون وقت آن است که با دوستان شجاع خود، برج سورج را امتحان کنید. در این سرسره مارپیچ اوج آدرنالین و هیجان را تجربه خواهید کرد. این سرسره پس از چرخاندن شما با شتاب، نهایتا شما را درون استخر آبی با آب های خنک پرتاب خواهد کرد. اگر تصور می کنید امتحان این سرسره آن هم با تیوپ بسیار ساده است، در پایان بازی قطعا از گفته خود پشیمان خواهید شد.

موج سواری در استخر موج
زمان آن است که شما را به بخشی عجیب اما واقعی در این پارک ببریم. در شهر کویری دبی برای شما امکان موج سواری بر روی موج فراهم شده است. شاید به دور از ذهن باشد، اما در پارک آبی وایلد وادی بزرگ ترین استخر موج خاورمیانه ساخته شده است. پس تخته موج خود را بردارید و با آسودگی خاطر بر روی موج های این استخر بی نظیر شناور شوید. لازم به ذکر است که شما می توانید بلیط این بازی ها را با کم ترین قیمت پیش از سفر از سایتی معتبر تهیه کنید.

اوج هیجان در پارک آبی آتلانتیس

می خواهید ساعاتی را به دور از گرمای تابستان به تفریح بپردازید؟ به دنبال بهترین تفریحات دبی در تابستان هستید؟ پس پارک آبی آتلانتیس را از دست ندهید. از مهم ترین جاذبه های دبی که گردشگران بسیاری را چه در فصل سرد و چه در فصل گرم سال به خود جذب کرده است، پارک آبی آتلانتیس می باشد. این پارک در محوطه خارجی هتل آتلانتیس واقع شده و بیش از 105 بازی مهیج را در دل خود جای داده است و به حدی بازی های آن جذاب هستند که قادر به انتخاب یکی از آن ها نخواهید بود. شایان به ذکر است که علاوه بر سرسره هایی با طول زیاد، امکاناتی برای گردشگران فراهم شده است که روزی به یاد ماندنی را برای شما خواهد ساخت. در ادامه برای تسهیل در انتخاب بازی های این پارک به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

سرسره پرش ایمان
آیا در میان دوستانتان ادعای شجاعت دارید؟ پس سرسره پرش ایمان یکی از بهترین بازی ها برای شما خواهد بود. در این سرسره به طور همزمان جرات، اوج سرعت و ارتفاع زیاد را تجربه خواهید کرد و در نهایت پس از ورود به یک لوله شیشه ای با کوسه هایی در مسیر مواجه خواهید شد. هنوز هم قصد دارید این سرسره را امتحان کنید؟

سرسره انتقام خدای دریا
دیدن عکس های منتشر شده ازاین سرسره و شنیدن نام آن آدرنالین را بالا می برد، چه برسد به تجربه واقعی آن. اگر می خواهید خود را به چالش بکشید، دست های خود را بر روی سینه قرار دهید و منتظر سقوط باشید. تجربه این بازی شما را شگفت زده و در عین حال دچار ترس خواهد کرد.

سرسره حمله کوسه
در این بخش قصد داریم شما را با یکی از نادرترین سرسره های دنیا آشنا کنیم. در این سرسره که حمله کوسه نام دارد، پس از سوار شدن بر تیوپ های تکی یا دو نفره به تونلی تاریک وارد شده و پس از آن با آکواریومی عظیم و زیبا مواجه خواهید شد که قطعا شما را به وجد خواهد آورد. شما در طول مسیر درون لوله ای شفاف به آرامی پیش می روید و به تماشای ماهی ها و کوسه ها می نشینید. در این سرسره نگران هیچ چیز نباشید و تنها از مسیر لذت ببرید.

پرواز هیجان انگیز با آی فلای دبی

در شهر دبی همواره می توانید بهترین و جدیدترین تفریحات را تجربه نمایید. یکی از این تفریحات که خصوصا در فصل گرم سال به شما توصیه می کنیم، آی فلای دبی می باشد. این تفریح بی نظیر مناسب تمامی سنین بوده و به شما امکان پرواز در یک محیط کنترل شده با هوای کاملا مناسب را می دهد. تجربه  پرواز در یک تونل دو جداره همان هیجانی را برای شما به ارمغان می آورد که افراد در سقوط آزاد با آن مواجه اند. پس با انتخاب این تفریح، سفری متفاوت و خاطره انگیز را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. اگر ترس از ارتفاع دارید و در عین حال دوست دارید برای یک بار هم که شده پرواز را امتحان کنید، حتما بلیط آی فلای دبی را تهیه کرده و این تفریح فوق العاده را تجربه کنید.

تفریحات دبی در تابستان

سفر به دنیای ماجراجویی آی ام جی

پارک های سرپوشیده یکی از بهترین تفریحات دبی در تابستان می باشند. یکی از بزرگ ترین پارک ها، پارک آی ام جی بوده که بازی های متنوعی را به شما عزیزان ارائه می دهد. در این پارک شما در کنار فرزندانتان با شخصیت های کارتونی به بازی خواهید پرداخت که گاهی آدرنالیتان را به شدت بالا می برند. تشکیل شدن این پارک از 4 بخش کارتون نتورک، بخش مارول، بخش ماجراجویی دایناسور (دره گمشده) و بلوار آی ام جی این پارک را بسیار مهیج کرده است. شما می توانید در این پارک به  بزرگ ترین سینمای 5 بعدی جهان بروید. در پارک آی ام جی همه چیز مهیای ساختن روزی سرشار از هیجان برای شما خواهد بود. در بخش انتهای این متن سایتی بی نظیر و با سابقه درخشان را به شما معرفی خواهیم کرد تا بلیط های مراکز مورد علاقه خود را به آسانی و با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

تهیه بلیط مراکز تفریحی دبی در فصل تابستان

شهر زیبای دبی مکان های تفریحی متعدد و هیجان انگیزی مخصوص سفرهای تابستانی دارد که در این مطلب به ذکر برخی از آن ها پرداختیم. جهت تهیه بلیط مکان های تفریحی ذکر شده کافی است به سایت دبی دیسکانت مراجعه کرده و این بلیط ها را با قیمت های بسیار مناسب تر از سایر سایت ها خریداری کنید.