تبیان، دستیار زندگی

لذت بازی با خرید یوسی پابجی موبایل در اوریکس گیم

قیمت ارزان، ارسال فوری، امنیت و درنهایت مجوز از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معیارهایی هستند که می‌تواند در انتخاب بهترین فروشگاه، به شما کمک کند. لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
لذت بازی با خرید یوسی پابجی موبایل در اوریکس گیم





امروزه گیم به عنوان یک سرگرمی میلیون ها کاربر فعال در سراسر جهان دارد. برخی از این بازی ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند؛ مثل بازی پابجی موبایل که برای دو پلتفرم اندروید و ios  طراحی شده؛ و به دلیل گرافیک بالا و صداگذاری عالی بدون شک یکی از هیجان انگیزترین و پرطرفدارترین بازی های سبک شوتر موبایل در سال های اخیر است. گذشته از ضرورت خرید یوسی پابجی موبایل سوالات زیادی هستند که ذهن گیمر ها را درگیر خود کرده؛ از جمله قیمت یوسی پابجی موبایل چقدر است؟ چرا باید یوسی پابجی بخریم؟  معتبرترین سایت برای خرید یوسی پابچی موبایل کدام است؟ ORIXGAME تمام این ابهامات را برای شما برطرف می‌کند.

معرفی بازی پابجی موبایل

بازی PUBG  مخفف Player Unknowns Battlegrounds می‌باشد؛ یک بازی مهیج چند نفره در سبک بتل رویال است که توسط یک استودیو بازی سازی در کره جنوبی طراحی شده و از زمان ارائه تا کنون توانسته  طرفداران زیادی را مجذوب و دلبسته خود کند. در بازی پابجی که بین 100 نفر همزمان برگزار می‌شود شما تنها یک هدف دارید و آن اینست که؛ زنده بمانید. پس برای بقاء تنها یک راه دارید و آن خرید یوسی پابجی موبایل است. البته، دقت کنید که  برای خرید UC PUBG مانند خرید جم موبایل لجند و خرید گیفت کارت پلی استیشن حتما و حتما از سایت‌های معتبر اینترنتی مانند اوریکس گیم تهیه کنید.

UC پایجی موبایل چیست؟

یوسی ارز رایج درون بازی (Unknown Cash) می‌باشد که بعضی از بازیکنان آن را به دلار پابجی می‌شناسند. در واقع هر دو یکی هستند و تفاوتی با هم ندارند. به واسطه داستن یوسی شما می‌توانید با خرید آیتم های مختلف از جمله خرید لباس، خرید اسکین اسلحه و تجهیزات نظامی اکانت خود را ارتقاء داده و کاراکتر خود را شخصی سازی کنید؛ و طعم شیرین این بازی مهیج را دو چندان کنید.

قیمت یوسی پابجی موبایل

قیمت یوسی پابجی موبایل چقدر است؟

قیمت یوسی پابجی به قیمت دلار بستگی دارد؛ بدین معنی که با بالا و پایین رفتن قیمت دلار قیمت یوسی هم تغییر می‌کند. اما این مهم است که یوسی ارزان قیمت را از کجا تهیه کنید؟ اوریکس گیم این اطمینان را به شما می‌دهد که مانند خرید جم موبایل لجند و خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان ترین قیمت های خرید UC PUBG را نسبت به دیگر سایت ها در اختیار شما قرار دهد.
 

چرا باید یوسی پابجی بخریم؟

همانطور که پیش تر گفته شد برای پیشرفت در بازی و ارتقاء اکانت خود شما نیاز به خرید یوسی پابجی موبایل دارید؛ تا از بازی لذت بیشتری ببرید. در ادامه، به طور مختصر کاربردهای خرید یوسی را توضیح می‌دهیم.
1.     خرید لباس، اسکین اسلحه و تجهیزات نظامی
بازی پابجی دارای 4 شخصیت می‌باشد که هر کدام توانایی های خاص خود را دارند. شما می‌توانید با توجه  به استراتژی جنگی خود، یکی از این شخصیت ها را انتخاب و با خرید لباس های متناسب با آن شخصیت کاراکتر خود را متمایز کنید. همچنین با ارتقاء و خرید تجهیزات نظامی قدرتمند و خاص و خرید پوسته های جذاب برای آن ها قدرت و توان کاراکتر خود را بالا ببرید تا در نهایت پیروز میدان نبرد باشید.
2.     رقابت های رویال پس و الایت رویال پس
از دیگر شگفتی های خرید یوسی پابجی موبایل شرکت در این چلنج ها و پشت سر گذاشتن تمامی ماموریت های آن می‌باشد؛ که شما می توانید علاوه بر دریافت یوسی مصرفی در این رقابت ها از دیگر جوایز ارزنده ی آن نیز بهره مند شوید.
 
لذت بازی با خرید یوسی پابجی موبایل
            

معتبرترین سایت ها برای خرید یوسی پابجی موبایل کدام است؟

 قیمت ارزان، ارسال فوری، امنیت و درنهایت مجوز از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معیارهایی هستند
که می‌تواند در انتخاب بهترین فروشگاه، به شما کمک کند.
وبسایت اوریکس گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی افتخار این را دارد؛ با ایجاد محیطی امن برای کاربران عزیز و با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز های تعطیل و با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر سایت ها و همچنین ارسال فوری و سریع یوسی های خریداری شده این اطمینان را در شما ایجاد کند بدون هیچ گونه دغدغه ای از بن شدن اکانت خود بسته به نیازتان نسبت به خرید یوسی مانند خرید جم موبایل لجند و خرید گیفت کارت پلی استیشن اقدام نمایید.
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .