تبیان، دستیار زندگی

دانلود انواع طرح آماده بنر خام برای سالگرد رحلت امام خمینی

در این مقاله سعی داریم تا اهمیت فضاسازی شهری با نصب بنر و پوستر رحلت امام و قیام 15 خرداد را با یکدیگر بررسی کرده و دلایل انجام آن را شرح دهیم. همچنین نکات مربوط به طراحی حرفه‌ای که باید به آن توجه داشته باشید را هم بیان می‌کنیم با ما همراه شوید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مرجع دانلود طرح بنر خام رحلت امام خمینی لایه باز-طرح دات آی آرمرجع دانلود طرح بنر خام رحلت امام خمینی لایه باز-طرح دات آی آر



در واقع با نزدیک شدن به این تاریخ ارتحال امام خمینی، مردم انقلابی سعی می‌کنند با طراحی بنر و نمایش آن در بیلبوردها یا پلتفرم‌های مجازی مانند شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها، وبسایت‌ها و ... یاد ایشان را گرامی بدارند. با این حال طراحی صفر تا صد بنر برای سالگرد ارتحال امام خمینی می‌تواند کار وقت‌گیری باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از طرح لایه باز و آماده بنر رحلت امام خمینی استفاده کنید و در ادامه یک سایت خوب برای دانلود این گونه طراحی‌ها به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا باید به فکر فضاسازی شهر برای 13 خرداد باشیم؟

فضاسازی مفهوم جدیدی نیست. هر سال با نزدیک شدن به مناسبت‌های مذهبی یا ملی، کشور ما حال و هوای دیگری به خود می‌گیرد. برای مثال وقتی که ماه محرم نزدیک می‌شود، بنرهای مذهبی تمامی شهر را در بر می‎گیرد و تقریبا به هر بخشی که قدم بگذارید، با نشانه‌هایی از فرا رسیدن ماه محرم مواجه خواهید شد.
برای رحلت امام خمینی هم به همین ترتیب است. طرفداران این شخصیت برجسته تلاش می‌کنند که در روزهای نزدیک به 13 خرداد که سالروز مرگ ایشان است، نام و یادشان را گرامی بدارند. این کار با استفاده از نصب بنر ر سطح شهر و پخش تیزر و ... انجام می‌شود.
خوشبختانه در دنیای مجازی فارسی می‌توانید به دفعات، بنر رحلت امام خمینی، بنر لایه باز رحلت امام خمینی، پوستر خام رحلت امام، تیزر ارتحال امام و ... را مشاهده کنید. اما فضاسازی برای این روز خاص چه فایده‌ای دارد؟
● نام و یاد ایشان زنده نگه داشته می‌شود.
● نشان داده می‌شود که هنوز هم افراد زیادی هستند که از آرمان‌های ایشان پیروی می‌کنند.
● نشان‌گر روحیه‌ انقلابی طرفداران ایشان است.


بنر رحلت امام خمینی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

پیش از این که بخواهید فضاسازی شهر برای رحلت امام خمینی را شروع کنید، نیاز است که به نکاتی توجه داشته باشید تا شاید میزان اثرگذاری فعالیت‌های‌تان افزایش یابد:

به دنبال بنرهای باکیفیت باشید
چه خودتان بخواهید بنر را طراحی کنید و چه قصد سفارش یا خرید آن از شخص یا مجموعه‌ دیگری را دارید، لازم است که بنر از کیفیت بالایی برخوردار باشد. هر چه قدر بیلبوردی که در نظر دارید، بزرگ‌تر باشد، کیفیت و ابعاد بنر شما هم باید بیشتر باشد.
در غیر این صورت از کیفیت تصویر کاسته خواهد شد و مردم تمایلی به تماشای آن نخواهند داشت. شما می‌توانید باکیفیت‌ترین بنر رحلت امام و قیام 15 خرداد را از سایت طرح دات آی آر دانلود کنید.

ایده‌ی نادر و متفاوت داشته باشید
اصولا عموم مردم به بنرهای مختلف چه در سطح اینترنت و چه در سطح شهر توجه نمی‌کنند و خیلی راحت از کنار آن می‌گذرند. برای این که بتوانید توجه مردم را به بنر رحلت امام خمینی جلب کنید، لازم است که یک ایده متفاوت از خود نشان دهید.
عموما عکس‌هایی که از این شخصیت باقی مانده به خاطر قدیمی بودن از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. شما می‌توانید عکس ایشان را به همراه شخصیت‌هایی که این روزها در راس کشور حضور دارند، ترکیب کرده و یک ایده‌ی خلاقانه به وجود آورید تا توجه‌ها به سوی بنر جلب شود.
این امکان برای‌تان وجود دارد که  پوستر خام رحلت امام را پیدا کرده و سپس ایده‌ خودتان را هم به آن اضافه کنید. آماده کردن بنر رحلت امام خمینی مطابق با نظر خودتان با طرح  لایه باز کاملا میسر است.

متن خوب و خوانا بنویسید
بارها برایمان پیش آمده است که در فضای مجازی عکس بنرهایی را دیده‌ایم که متن‌ها و جملات مضحکی روی آن‌ها درج شده است. شاید این کار بتواند توجه را برای مدتی کوتاه جلب کند اما برای یک استراتژی فضاسازی بلندمدت اصلا جالب نیست.
به همین خاطر بهتر است که حتما برای نوشته‌ای که قرار است روی بنر قرار بگیرد، برنامه‌ریزی خاصی داشته باشید. همچنین از فونت‌های خوانا استفاده کنید تا بتوان از فاصله‌ی دور هم آن را خواند.

حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید
شاید نتوانید در بنر رحلت امام خمینی خیلی مانور بدهید و واژگان زیادی در آن بگنجانید. اما اگر به دنبال تیزر ارتحال امام یا کلیپ قیام 15 خرداد باشید، احتمالا می‌توانید محتوای بسیار بیشتری را در آن جای دهید. بهتر است که نگاهی به سخنرانی‌ها و کتاب‌های قدیمی بیندازید و نکات جالبی را پیدا کنید. انجام این کار می‌تواند توجه افراد بسیاری را به سوی شما جلب کند.

به نورپردازی و رنگ‌ها دقت کنید
نورپردازی و رنگ‌ها در بنرهای مختلف خصوصا بنر اطلاعیه مراسم ارتحال امام خمینی بسیار مهم است. هر چقدر که تعداد رنگ‌ها بیشتر باشد، توجه‌های بیشتری را به سوی خود جلب می‌کند. البته نکته اینجاست که این جلب توجه تا زمانی کارا خواهد بود که بین پیام ارائه‌ شده و رنگ‌ها رابطه منطقی وجود داشته باشد.
 اصولا در چنین بنرهایی نمی‌توان تعداد زیادی رنگ به کار برد اما ترکیب مشکی، سفید، سبز و قرمز می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد.

 
نمونه طرح پوستر رحلت امام خمینی-طرح دات آی آر
نمونه طرح پوستر رحلت امام خمینی-طرح دات آی آر


بهترین طرح بنر و پروژه آماده افترافکت رحلت امام و قیام 15 خرداد  را از کجا دانلود کنیم؟

اگر به دنبال پروژه افترافکت رحلت امام خمینی هستید، اگر نیاز به تایپوگرافی روح ‌الله خمینی دارید اگر طرح  بنر رحلت امام خمینی را برای چاپ بیلبورد، سایت، پیج و ... می‌خواهید، می‌توانید حرفه‌ای‌ترین طرح‌های لایه باز ارتحال امام خمینی را از سایت طرح دات آی آر به نشانی اینترنتی /https://tarh.ir دانلود کنید.
بنر خام رحلت امام خمینی و پوسترهای لایه باز را می‌توانید از همین سایت به راحتی در اختیار داشته باشید. کلیه‌ بنرهای موجود در این سایت چه در رابطه با این موضوع و چه موضوعات دیگر، بر اساس اصول گرافیک و توسط طراحان حرفه‌ای به وجود آمده‌اند و شما می‌توانید بنر لایه باز رحلت امام خمینی را از بین هزاران طرح مختلف انتخاب کنید.
 
دانلود انواع طرح بیلبورد تسلیت ارتحال امام خمینی-طرح دات آی آر
دانلود انواع طرح بیلبورد تسلیت ارتحال امام خمینی-طرح دات آی آر


سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا اهمیت فضاسازی شهری با نصب بنر و پوستر رحلت امام و قیام 15 خرداد را با یکدیگر بررسی کرده و دلایل انجام آن را شرح دهیم. همچنین نکات مربوط به طراحی حرفه‌ای که باید به آن توجه داشته باشید را هم بیان کردیم.
در نهایت هم یک سایت مناسب برای دریافت طرح بنر سالگرد ارتحال امام خمینی به نام طرح دات آی آر را نام بردیم که می‌توانید بهترین بنر لایه باز امام خمینی را از آنجا دانلود کنید.

منبع:

 طرح دات آی آر (tarh.ir) مرجع دانلود طرح بنر و پوستر رحلت امام خمینی