تبیان، دستیار زندگی

حضور موفق تکیه در نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصور فراگیر ایران (رصتا)

رئیس سازمان صدا و سیما در انتهای بازدید خود از غرفه تکیه گفت: ما تکیه را می‌شناسیم و از مخاطبین آن هستیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصور فراگیر ایران (رصتا) مورخ ۱۱ اسفندماه با حضور پیمان جبلی رئیس صداوسیما، سیدنظام‌الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس وجمعی از مدیران ساترا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.
تکیه در نمایشگاه رصتا
رئیس ساترا در خصوص حضور سامانه‌های مختلف در این نمایشگاه گفت: این حضور به خودی خود می‌تواند عاملی برای تاثیرگذاری در تصمیم گیری ها، تعامل سازنده و تاثیر در رأی نهایی باشد. فضای مجازی باعث شده فضای رسانه بسیار بزرگ شود و ظرفیت‌های بالایی ایجاد کرده است. همه ما یک هدف داریم که بیشترین استفاده را از این فضا ببریم.
تکیه در نمایشگاه رصتا
گفتنی است سامانه تکیه، وب اپلیکیشنی از محصولات مؤسسه تبیان و دارنده مجوز از مجموعه ساترا، نیز در این نمایشگاه شرکت کرده بود، به عنوان بستری برای تأمین محتواهای چندرسانه‌ای، با استقبال بی‌نظیر از سوی مخاطبین مواجه شد.
بازدید سید محمد حسینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری از غرفه تکیه
حسین شاه‌محمدی مدیرعامل پلتفرم تکیه طی مصاحبه‌ای خاطر نشان کرد، جامع‌ترین آرشیو مذهبی کشور در پلتفرم تکیه وجود دارد. ویژگی عمده این پلتفرم در حوزه پخش زنده، سرویس «چندپخشی» آن است. یعنی کاربر علاوه بر پخش زنده محتوای خودروی پلتفرم تکیه می‌تواند به‌طور هم‌زمان و با ترافیک رایگان، در پلتفرم‌های ایرانی و برخی از پلتفرم‌های خارجی سرویس پخش زنده را در اختیار داشته باشد.
بازدید پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما از غرفه تکیه
از جمله بازدیدکنندگان شاخص از غرفه تکیه در نمایشگاه رصتا می‌توان به سید محمد حسینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما و وحید جلیلی قائم مقام سازمان صدا و سیما، سعید مقیسه و جمعی از مدیران ساترا اشاره داشت که در مجموع فعالیت‌ها و خدمات این وب اپلیکیشن را مورد تقدیر قرار دادند. رئیس سازمان صدا و سیما همچنین در انتهای بازدید خود تصریح کرد: ما تکیه را می‌شناسیم و از مخاطبین آن هستیم.
تکیه غرفه منتخب نمایشگاه رصتا
گفتنی است اختتامیه این نمایشگاه عصر روز گذشته 14اسفند با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعید مقیسه رئییس ساترا و جمعی از مدیران سازمان صدا و سیما و ساترا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار و در انتهای این مراسم نیز از غرفه تکیه که در بین 102 غرفه شرکت کننده موفق به کسب رتبه چهارم شده بود، با اهدای تندیس و لوح یادبود، تقدیر به عمل آمد.

 
نویسنده:مریم فروزان‌کیا
روابط ‌عمومی تبیان