تبیان، دستیار زندگی

بهترین مارک کولر گازی در ایران

یکی از موارد بسیار تاثیرگذار در انتخاب بهترین مارک کولر گازی می‌توان به قدرت خنک‌کنندگی آن اشاره نمود. برندهایی که به دنبال رضایت مصرف‌کنندگان هستند سعی می‌کنند تا قدرت خنک‌کنندگی کولر گازی خود را افزایش دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بهترین مارک کولر گازی در ایران

دقت داشته باشید که در کشور ایران کولرهای گازی متعددی یافت می شود که هر یک از آنها دارای مارک برند مخصوص به خود هستند . با توجه به اینکه در بازار شاهد مارک های مختلفی هستیم اما باید بدانیم که هر یک از این مارک ها دارای چه خصوصیاتی هستند.
بطور کلی آگاهی نسبت به برند های متعدد موجود در بازار و همچنین ویژگی های هریک از آن ها به ما کمک می کند تا در آینده از خرید محصول مورد نیاز خویش احساس خوشایندی داشته باشیم. ما در این مقاله می خواهیم در رابطه با بهترین مارک های کولر های گازی در ایران صحبت کنیم، به منظور آشنایی بیشتر با انواع برندهای کولر گازی و انتخاب بهترین آن ها در ایران تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
 

آشنایی با انواع کولر های گازی

بهتر است بدانید که در حال حاضر شاهد عرضه ۴ نوع کولر گازی در بازار هستیم که در حقیقت هر یک از آن ها از شرایط و امکانات ویژه ای بهره مند هستند. انواع کولرهای گازی را می‌توان تحت عناوین زیر نام برد:
۱- کولر گازی اسپلیت
۲- کولر گازی پرتابل
۳- کولر گازی ایستاده
۴- کولر گازی پنجره ای

آشنایی با انواع کولر های گازی

کولرگازی اسپلیت:
یکی از کولر هایی که همواره به طور گسترده در بازار یافت می شود و بسیار کاربردی نیز عمل می کند کولر گازی اسپلیت است که دارای ظرفیت‌های مختلفی می باشد، از این رو شرکت‌ های تولیدکننده مختلفی به دنبال تولید این محصول با برند مخصوصی هستند و سعی می‌کنند تا محصول را با کیفیت بسیار زیاد و برند مخصوص خود به بازار عرضه کنند و با تولید محصولات خود در تلاشند تا پاسخگوی نیاز عوام باشند.

کولر گازی پرتابل:
این نوع کولر گازی یکی دیگر از انواع کولر های گازی است که غالباً از آن برای اماکن بزرگتری همچون شرکت‌ها، اماکن تجاری، اماکن اداری و سایر اماکن شلوغ و و پر رفت و آمد استفاده می‌کنند. کولر گازی پرتابل قابلیت جابجایی آسان را دارا است.
 
کولر گازی پنجره ای:
سیستم موجود در کولر گازی پنجره ای به طور کاملاً یکپارچه مشغول به فعالیت است. به طور کلی قطعات این نوع کولر همچون اینورتر، فن و غیره قادر به جای گرفتن در یک قاب بسیار بزرگ می باشد به همین خاطر در زمان نصب دیگر نیازی نیست تا به منظور نصب آن بر روی دیوار، دیوار را سوراخ کنید. این ویژگی از نگاه برخی افراد بسیار منحصر به فرد می باشد.
بهتر است بدانید کولر های گازی که عمدتاً تحت عنوان پنجره‌ای یاد می‌شوند به لحاظ میزان قدرت ایجاد سرمایش همچون کولر های گازی پرتابل عمل می‌کنند و دارای ظرفیت های گوناگونی نیستند. با توجه به اینکه کولر های گازی پنجره‌ای قابلیت نصب بر روی پنجره را دارند این نام را به خود گرفته اند. اگر قصد خرید کولر های پنجره ای را دارید پیش از خرید بایستی به اندازه گیری ابعاد پنجره بپردازید و کولری را خریداری کنید که متناسب با ابعاد پنجره خانه شما باشد.

کولر گازی پرتابل

کولر گازی ایستاده:
کولرهای گازی دارای ظرفیت های گوناگونی در بازار هستند. به طور معمول از کولر های گازی ایستاده در برخی از اماکن عمومی همچون فروشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و سالن ها استفاده می کنند البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که میزان هزینه برق مصرف شده در این نوع کولر ها بیشتر است.

آشنایی با بهترین  برندها در بازار

۱- کولر گازی با مارک سامسونگ: یکی از مارک های کره ای است که در ایران جایگاه بالایی یافته است. از جمله عواملی که باعث شده این برند در میان مصرف کنندگان جایگاه ویژه ای را از آن خود سازد می توان به طراحی های بسیار زیبا و هوشمندانه این نوع کولر اشاره نمود. بهتر است بدانید نخستین کمپانی که قادر به تولید کولر مثلثی بدون باد شد شرکت سامسونگ بود بنابراین توانست قابلیتی را برای مصرف کنندگان ایجاد کند که فرآیند سرمادهی بدون پرتاب باد مستقیم صورت گیرد. از بهترین قابلیت های این برند پرطرفدار می توان به طراحی منحصر به فرد فیلتر های فول hd، کنترل هوشمند، صرفه جویی در میزان مصرف انرژی، حالت خواب پیشرفته، حالت خنک کنندگی سریع اشاره نمود.برای مشاهده و اطلاع از قیمت کولر های گازی سامسونگ می توانید از طریق لینک خرید آنلاین کولر گازی سامسونگ اقدام کنید.
۲- کولر گازی ال جی: یکی دیگر از برند های بسیار مشهور و محبوب در ایران مارک ال جی می باشد. در نظر داشته باشید که شرکت ال جی در مقایسه با سایر برند ها و شرکت ها به دنبال تولید سیستم تهویه مطبوع مرکزی نیست.
در واقع شرکت تولید کننده محصولات ال جی به دنبال ساخت یونیت تهویه مطبوع با سایز کوچک می باشد از جمله این یونیت ها می توان به کولر های قابل حمل، کولر های گازی پنجره ای و اسپیلت ها اشاره نمود. مصرف کنندگان زیادی از این برند راضی بوده و این کولر را به عنوان یک محصول بسیار باکیفیت و قابل اعتماد می شناسند. در عصر حاضر نیز این شرکت توانسته کولر های گازی خود را در انواع گوناگون و هوشمند تولید کند که همین مسئله نیز بر محبوبیت و کارایی محصولاتش افزوده است.
۳- کولر گازی اسنوا: از جمله برند های مشهور ایرانی می توان اسنوا را معرفی کرد. در حقیقت شرکت اسنوا موفقیت زیادی را در ساخت انواع لوازم خانگی علی‌الخصوص کولر گازی کسب کرده است. اسنوا به خوبی می داند که کولر های گازی این روزها یکی از محصولات بسیار پرطرفدار است از این رو به تولید این محصول با استفاده از کمپرسور روتاری و پیستونی پرداخته است؛ لذا هدفش از تولید کولر گازی با استفاده از کمپرسور روتاری و پیستونی این است که هم کولر های گازی برای مناطق شمالی با آب و هوای معتدل و هم متناسب با مناطق بسیار گرم تولید نماید.
از جمله خصوصیات مهم کولر گازی اسنوا بهره مندی از فیلترهایی است که شما به راحتی می‌ توانید آن‌ ها را شستشو دهید. با انجام چنین کاری می توانید به تصفیه هوا کمک کرده و عملکرد و بازدهی کولر را نیز افزایش دهید. به طور کلی هرگاه فیلتر های هوا را بشویید در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و این کار بر طول عمر کولر گازی شما نیز می‌افزاید.

کولر گازی

۴- کولر گازی اجنرال: یکی دیگر از برندهای مشهور و باسابقه در کل جهان کولر گازی اجنرال می باشد. در حالت کلی در رابطه با میزان کیفیت کولر های گازی اجنرال باید بگوییم که این نوع کولر دارای کیفیت بسیار زیادی است و عملکرد آن نیز بسیار خوب می باشد؛ لذا توانسته محبوبیت زیادی را در میان جوامع مختلف به دست آورد. علاوه بر این موارد کولر گازی اجنرال در ایران نیز بسیار به فروش می رسد و این محصول دارای کارایی و بازدهی بسیار عالی و میزان انرژی مصرفی اندکی می باشد. وجود چنین قابلیت هایی باعث شده تا این نوع کولر گازی در سراسر جهان جایگاه چشمگیری را به دست آورد.
۵- کولر گازی گری: در رابطه با سالی که این برند تاسیس شد باید بگوییم که در سال ۸۹ میلادی شرکت گری شروع به تولید محصولاتی با کیفیت بسیار زیاد کرد. در واقع کولر گازی گری یکی از بهترین تولیدات این شرکت می باشد؛ چرا که کارایی این محصول بسیار خوب و مناسب است و همچنین در میزان مصرف برق و انرژی نیز بسیار بهینه عمل کرده است.
توجه داشته باشید که کمپانی گری در حال حاضر از جمله تولید کننده های بسیار بزرگ در زمینه کولر های گازی همچون هیت پمپ و اسپلیت می باشد که دارای کیفیت منحصر به فرد و فوق‌العاده‌ای است. کولر گازی گری به عنوان یک برند معتبر کولر هایی را تولید کرده است که برای اقلیم آب و هوایی گرمسیر بسیار مناسب بوده و در کشور ایران نیز بعنوان یک محصول پرفروش و محبوب بویژه در مناطقی با آب و هوای گرم شناخته می شود. پیشنهاد می کنیم لینک مشاهده و قیمت کولر گازی گری را مشاهده بفرمایید.
۶- کولر گازی ایستاتیس: برند استاتیس بیش از دو دهه است که در حوزه تولید کولر های گازی به خوبی توانسته موفقیت هایی را به دست آورد. این برند از جمله برند های ایرانی و معروف است که تنها به تولید دو نوع کولر گازی سرمایشی و کولر گازی سرمایشی_گرمایشی در اندازه های گوناگون پرداخته است؛ بنابراین این برند برای مشتریان این قابلیت را قرار داده است که قدرت انتخاب بیشتری را داشته باشند.
توجه داشته باشید که کولر گازی با برند ایستاتیس تلاش کرده است از بسیاری تکنولوژی پیشرفته دنیا در این زمینه به کار بگیرد، به همین منظور دارای ویژگی برقراری ارتباط با استفاده از وای فای می باشد. علاوه بر عملکرد بسیار خوب این نوع کولر گازی باید بگوییم هر یک از کولر های گازی دارای کمپرسور هایی است که این کمپرسورها از قابلیت ۵ سال گارانتی بهره‌مند هستند و در صورت ایجاد کوچکترین مشکل در کمپرسور ها در بازه زمانی گارانتی قادر به تعویض آن ها به صورت رایگان هستید.
حتماً شما هم به عنوان مصرف کننده می دانید که زیبایی ظاهری و طراحی متنوعی که کولرهای گازی دارند یکی از موارد تاثیر گذار در انتخاب نوع کولر می باشد. در کنار زیبایی افراد به کارایی و نوع عملکرد کولر و همچنین برند آن توجه ویژه ای دارند، به همین خاطر است که سعی می کنند کولر های گازی را انتخاب کنند که از بهترین مارک و برند برخوردار باشند و راندمان و بازدهی آن ها نیز بالا باشد.قیمت کولر گازی هم یکی از عوامل مهم در انتخاب برند کولر گازی هست که فروشندگان کولر گازی این مورد را مد نظر قرارداده اند و  فروش کولر گازی را با قیمت رقابتی ادامه می دهند.
یکی از موارد بسیار تاثیرگذار دیگر در انتخاب بهترین مارک کولر گازی می توان به قدرت خنک کنندگی آن اشاره نمود. برند هایی که به دنبال رضایت مصرف کنندگان هستند سعی می کنند تا قدرت خنک کنندگی کولر گازی خود را افزایش دهند؛ اگر چه این موضوع در یک شرایط آب و هوایی مختلف بایستی حتماً در نظر گرفته شود، به عنوان مثال کولرهای گازی که دارای ظرفیت زیادی هستند برای مناطقی به کار گرفته می‌شوند که گرمسیر بوده و نیاز به خنک‌کنندگی بیشتری دارند ولی مناطقی که معتدل و سردسیر هستند می توانند کولر گازی را برگزینند که ظرفیت آن کم و یا میزان قدرت خنک کنندگی آن کمتر باشد.
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .