تبیان، دستیار زندگی

تمدید فراخوان جشنواره «نوجوونیم»

حسین شکیب راد دبیر رسانه ای جشنواره «نوجوونیم» ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به درخواست و استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره «نوجوونیم»، مهلت دریافت اطلاعات و مدارک از سوی دبیرخانه این جشنواره تا روز یکشنبه 16 بهمن تمدید شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
فراخوان جشنواره «نوجوونیم»
وی افزود: جشنواره «نوجوونیم» با هدف کشف استعدادهای نوجوانان در عرصه‌های هنری، رسانه‌ای، فرهنگی، ادبی و ... ویژه نوجوانان متولد 1383 تا 1389 شهر تهران، در مناطق 22 گانه طراحی شده است و رویکرد ما در این جشنواره این است که در ایام دهه فجر، رویش‌های انقلاب را کشف کنیم.

شکیب راد تصریح کرد: نوجوانان دارای مقام‌های استانی و کشوری و یا نوجوانان دارای توانمندی‌های ویژه می توانند در یکی از محورهای هنری، ادبی، ورزشی، مذهبی، رسانه و فناوری در بخش فردی و توانمندی‌های گروهی در این جشنواره شرکت کنند.
فراخوان جشنواره «نوجوونیم»

دبیر رسانه ای جشنواره «نوجوونیم» بیان کرد: نوجوانان تهرانی می‌توانند تا 16 بهمن‌ماه با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷ و دریافت لینک فرم ثبت نام، با تکمیل اطلاعات درخواستی در این جشنواره شرکت کنند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با ۱۸۳۷ تماس بگیرند. همچنین، اطلاعات تکمیلی در پرتال جشنواره به نشانی nojavan.farhangsara.ir در دسترس عموم است.
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .