تبیان، دستیار زندگی

تبیان برگزار می‌کند

دوره «یه روز فوق العاده» با هدف توانمندسازی خانواده‌های ایرانی

دوره «یه روز فوق العاده» روز پنجشنبه 8 دی ماه 1401 از ساعت 10 الی 15 در محل باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد. در پایان دوره به شرکت کنندگان، گواهی شرکت در دوره نیز اعطا خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دوره «یه روز فوق العاده» با همت مؤسسه فرهنگی هنری تبیان نور؛ با هدف توانمندسازی خانواده های ایرانی و در راستای رویکرد آموزش سواد رسانه‌ای و بازی‌های خانوادگی، پایه ریزی شده و آماده‌ی برگزاری است. مخاطبان این دوره، تمام اعضای خانواده اعم از والدین، کودکان (6 الی12 سال) و نوجوانان (13 الی 20 سال) هستند که این ویژگی سنی، دوره «یه روز فوق العاده» را از سایر دوره های مشابه متمایز کرده است.
یه روز فوق العاده
این دوره، روز پنجشنبه 8 دی ماه 1401 از ساعت 10 الی 15 در محل باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد. کارگاه صبح، تحت عنوان «فرزندپروری در عصر دیجیتال» با حضور حسین حق پناه، معاون کودک و نوجوان تبیان برگزار می شود. در برنامه عصر نیز در یک دورهمی بازی خانوادگی تحت عنوان«باهم بازی!»، میزبان حمیده سادات میرمحمدی خواهیم بود. ضمنا کودکان و نوجوانان، در بازه زمانی کارگاه صبح، از باغ علم کودک و باغ علم نوجوان بازدید خواهند کرد.

به منظور شرکت در این دوره، که گواهی شرکت در آن به شما اعطا خواهد شد، کافیست با ورود به لینک زیر ثبت نام کرده و با استفاده از کدتخفیف «tebyan» از تخفیف 50 درصدی بهره مند شوید.


شایان ذکر است موسسه تبیان آمادگی خود را جهت برگزاری هرگونه دوره‌ی آموزشی با محوریت خانواده برای تمامی سازمان ها و مؤسسات را اعلام می‌ کند.