تبیان، دستیار زندگی

برگزاری پویش برف و انار با موضوع «شب یلدا» برای تمامی نوجوانان ایران

همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی فصل پاییز و نزدیک شدن به اولین یلدای قرن، "پویش برف و انار" با محوریت موضوعی "شب یلدا" به منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی به جهت ترویج این جشن باستانی ایرانی، ویژه تمامی نوجوانان کشور برگزار گردید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی فصل پاییز و نزدیک شدن به اولین یلدای قرن، "پویش برف و انار" با محوریت موضوعی "شب یلدا" به منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی به جهت ترویج این جشن باستانی ایرانی، ویژه تمامی نوجوانان کشور برگزار شد.
پویش برف و انار
به نقل از روابط عمومی تبیان: این پویش به همت مؤسسه تبیان برگزار شد و دبیر پویش نیز حامد خاکی مدیر روابط  عمومی این مؤسسه بود. تاریخ شروع آن از 29 آذر لغایت دوم دی ماه بود. همچنین موضوعات این پویش "صحنه‌های همبستگی اجتماعی و حس نوع دوستی مردم نسبت به یکدیگر" و "دور همی‌های خانوادگی" و مخاطبین آن نوجوانان سراسر کشور در نظر گرفته شده بود.

نوجوانان با به تصویر کشیدن صحنه‌های یلدایی خود، در دو قالب "فیلم و عکس" و ارسال آثار خود به کانال‌ "برف و انار" با آیدی@barfo_anar در سامانه‌های داخلی «شاد، بله، ایتا، روبیکا، سروش پلاس و روبینو» در این پویش شرکت و استقابل بی‌نظیری را در این بازه زمانی کوتاه رقم زدند.

طبق گفته مدیر اجرایی این رویداد مریم فروزان‌کیا: کلیه آثار ارسالی با کمک تیم اجرایی پویش بازبینی و بهترین آنان در کلیه کانال‌های برف و انار موجود در پیام رسان‌های داخلی بارگزاری گردید. 

به نقل از حامد خاکی دبیر پویش برف و انار: هدف از برگزاری این پویش استفاده از ظرفیت فضای مجازی به جهت ترویج این جشن باستانی ایرانی و گسترش فرهنگ نوع دوستی، صله‌رحم و احترام به خانواده، همچنین تحکیم روابط اقشار مختلف ملت ایران با یکدیگر و افزایش همبستگی اجتماعی بین نوجوانان کشور در نظر گرفته شده بود.

گفتنی است قرار است طی روزهای آینده و پس از ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) به قید قرعه به بیست نفر از برگزیدگان این پویش ساعت مچی هوشمند اهدا شود.