تبیان، دستیار زندگی

معرفی بازی های جذاب فوتبال

سودای بازی با جام های طلایی

فوتبال ورزش پرطرفداری است که محبوبیت آن حد و مرزی محبوبیتی که نه سن و سالی می‌شناسد و نه مختص به منطقه یا کشور خاصی است. چنین پتانسیلی در سرگرم کردن مخاطب، می‌تواند یک ایده‌ جذاب برای فعالان حوزه بازی محسوب می‌شود تا نظر علاقه‌مندان به این ورزش محبوب را به جلب کنند.  در این گزارش قصد داریم بهترین بازی های فوتبالی را معرفی کنیم.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : عارف چراغی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فوتبال ، ورزش ، بازی های فوتبالی ،  شبیه‌ساز‌های فوتبال ،
شاید بتوان گفت بهترین شبیه‌ساز‌های فوتبال که می‌توانید روی کنسول و رایانه تجربه FIFA  و PES هستند. با این وجود آنها تنها بازی هایی نیستند که در این حوزه جذاب و پرطرفدارند.

Mini Football

بازی Mini Football یکی از جدیدترین و دوست داشتنی‌ترین بازی های فوتبالی موبایلی است که در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم موبایل منتشر شد. این بازی با گرافیک کارتونی و بامزه‌اش، تجربه‌ای کاملا متفاوت از یک بازی فوتبالی موبایلی را برای طرفداران این سبک فراهم کرده است.  این بازی با گرافیک فابرای اندروید و آی او اس منتشر شده است. 

Soccer Royale

بازی Soccer Royale با استفاده از نشانه‌های فوتبال و محتوای کلش رویال، به یکی از خلاقانه‌ترین و بهترین بازی فوتبال برای گوشی ها تبدیل شده است. جایی که شما باید با استفاده از استراتژی‌های مختلف، در مقابل دیگر بازیکنان قرار بگیرید و آن‌ها را شکست دهید. در بازی بیش از ده‌ها شخصیت وجود دارد که می‌توانید از قدرت‌های آن‌ها برای گرفتن نتیجه‌ای بهتر استفاده کنید. شما می‌توانید به کلن‌های مختلف بپیوندید و دوستانتان را به مسابقه‌ای نفس‌‌گیر دعوت کنید تا یک تجربه از بهترین بازی فوتبال آنلاین با حال و هوای کلش رویال را داشته باشید. این بازی با گرافیک کارتونی برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر شده است.

سرورهای بازی Rocket League مشکلی ندارند و با اینترنت‌های ضعیف سازگار هستند. البته این بازی فوتبال بدون اینترنت هم قابل انجام است



Konami eFootball 2022

بازی فوتبال 2022 eFootball گرافیک خوبی دارد و همه چیز از چهره بازیکنان و انیمیشن‌ها به خوبی پردازش شده‌اند. گیم‌پلی این عنوان نسبت به فیفا کمی سنگین‌تر است که آن را از دید بسیاری به شبیه ساز فوتبال بهتری تبدیل می‌کند. هوش مصنوعی این بازی مقداری ضعیف است. به نظر نمی‌آید هوش مصنوعی توجه چندانی به تاکتیک و ترکیب بازیکن داشته باشد و زمانی که توپ روی هوا است، همه بازیکنان از هم‌تیمی و حریف گرفته، تا رسیدن آن به مقصد تنها نگاه می‌کنند. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 4/5، Xbox One/One S/One X, Xbox Series X/S منتشر شده است.

Rocket League

در بازی راکی لیگ، وجود دو دروازه و یک توپ که با داخل شدن به دروازه برایتان امتیاز می‌آورد یادآور ورزش فوتبال است، اما نحوه اجرای بازی و گل زدن تفاوت اساسی با بازی جادویی دارد. در این عنوان تفننی با راندن ماشین‌های کنترلی به توپ ضربه می‌زنید. در آغاز ممکن است بازی پر هرج و مرج به نظر برسد اما همه اتفاقات بر اساس مهارت بازیکنان رقم می‌خورند. راکت لیگ free-to-play است. یعنی می‌توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه‌های Steam و Epic Games برای کامپیوتر و Xbox Store و PlayStation Store دانلود کنید. گرافیک این عنوان بالا و بسیار جذاب است. سرورهای بازی مشکلی ندارند و با اینترنت‌های ضعیف سازگار هستند. البته این بازی فوتبال بدون اینترنت هم قابل انجام است.