تبیان، دستیار زندگی

خرید بک لینک معتبر و تضمینی بدون پنالتی شدن

در موضوع خرید بک لینک و امکان حذف سایت از نتایج گوگل، مکان قرار گیری لینک است. اگر لینکی که خریداری می کنید در یک سایدبار که مملو از هزاران بک لینک است قرار گیرد، به احتمال زیاد سایت شما از فهرست نتایج گوگل حذف خواهد شد. بهترین مکان قرار گیری بک لینک از این نظر که سایت شما با مشکل مواجه نشود، در محتوای اصلی سایت است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
خرید بک لینک معتبر و تضمینی بدون پنالتی شدن




خرید بک لینک و امکان حذف سایت از نتایج گوگل

یکی از موضوعات بحث برانگیزی که همیشه بین سئو کاران وجود داشته است، خرید بک لینک و امکان حذف سایت از نتایج گوگل بوده است.خرید بک لینک به جهت ارتقا جایگاه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جست و جو مانند بینگ انجام می شود.اما علارغم تمام مزیت هاییی که با خرید بک لینک می توان بدست آورد،اما امکان حذف سایت از نتایج گوگل نیز وجود دارد.بنابراین در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که برای اینکه فرایند خرید بک لینک موجب حذف سایت از نتایج گوگل نشود باید به چه نکاتی توجه کرد.
لینک سازی پولی روشی است که به طور گسترده در سئو مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل انجام این کار به طور فزاینده ای خطرناک است زیرا موتورهای جستجو همیشه در جستجوی لینک های پولی هستند تا وب سایت‌هایی را که آنها را خریداری کرده اند جریمه کنند.
فرآیند ساخت لینک زمان و تلاش زیادی را می طلبد. به همین دلیل است که بسیاری معمولاً با استفاده از تکنیک های کلاه سیاه وسوسه می شوند که روند افزایش رتبه سایت را سرعت بخشند.
بدون تعارف، استفاده از روش های سئو کلاه سیاه امروز واقعاً دشوار است و دلیل آن هم اینست که گوگل از الگوریتم های پیشرفته ی خود برای شناسایی سایت هایی که از این روش ها کمک میگیرند استفاده می کند.بنابراین برای اینکه گوگل نمایه بک لینک یک سایت را به عنوان بک لینک های پولی و خریداری شده که زیرمجموعه سئو کلاه سیاه قرار میگیرند در نظر نگیرد باید به نکات زیرتوجه کرد :

حالت اکتساب : اولین نکته ای که در موضوع خرید بک لینک و امکان حذف سایت از نتایج گوگل باید در نظر بگیرید اینست که بک لینک ها باید به گونه ای ایجاد شوند که به طور خودساخته و طبیعی جلوه کنند.برای مثال اگر شما یک شبه چندین پکیج بک لینک خریداری کنید و به یکباره صدها لینک بدست آورید ، گوگل براحتی متوجه خرید بک لینک توسط شما خواهد شد و ممکن است سایت شما را از فهرست نتایج خود حذف کند.
بنابراین به مرور زمان باید بک لینک خریداری کنید و در زمان خرید بک لینک از یک سایت توجه کنید که تعداد سایت ها از حد معقول و طبیعی زیاد تر نباشد.

استراتژی های لینک سازی : نکته دیگر در مورد خرید بک لینک و امکان حذف سایت از نتایج گوگل، استراتژی های لینک سازی است.این موضوع به طور مستقیم به پکیج های انتخابی بک لینک و وبسایتی مرتبط است که از آن لینک خریداری می کنید.بهترین نوع بک لینک و همچنین کم خطر ترین نوع بک لینک خریداری شده ،لینک هایی هستند که همراه با یک محتوای ارزشمند منتشر می شوند.ایجاد لینک بدون محتوا و سرشار از کلمات کلیدی ، نه تنها باعث عدم افزایش رتبه خواهند شد بلکه چنانچه در مقادیر زیاد ساخته شوند می توانند براحتی باعث حذف سایت از نتایج گوگل شوند.
خرید بک لینک دائمی ( خرید رپورتاژ )

کیفیت منبع : یک عامل دیگر که توجه به آن بسیار مهم است ، کیفیت منبعیست که قرار است به وبسایت شما بک لینک ایجاد کند.اگر این منبع دارای بازدیدکنندگام کم ، رتبه پایین در نتایج جست و جو و یا یک دامنه ی تازه ایجاد شده باشد،به احتمال زیاد سایت شما را با دردسر مواجه خواهد کرد.بهترین منبع برای ایجاد بک لینک ،وبسایتی است که مشخصاتی خلاف موارد گفته شده داشته باشد.یعنی دارای رتبه خوبی در گوگل بوده،بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد و عمر دامنه آن حداقل بیشتر از یکسال باشد.
همچنین عامل دیگر در زمینه خرید بک لینک و امکان حذف سایت از نتایج گوگل ارتباط بک لینک است.تا حد امکان باید از وبسایت هایی بک لینک خریداری کنید که با موضوع وبسایت شما مرتبط باشند.
خرید بک لینک مرتبط 

مکان قرارگیری لینک در سایت: و اما مورد آخر در موضوع خرید بک لینک و امکان حذف سایت از نتایج گوگل، مکان قرار گیری لینک است. اگر لینکی که خریداری می کنید در یک سایدبار که مملو از هزاران بک لینک است قرار گیرد، به احتمال زیاد سایت شما از فهرست نتایج گوگل حذف خواهد شد. بهترین مکان قرار گیری بک لینک از این نظر که سایت شما با مشکل مواجه نشود، در محتوای اصلی سایت است.