تبیان، دستیار زندگی

اطراف تهران کجا ویلا اجاره کنیم؟

در پینورست گلچینی از اقامتگاه‌ها در شهرهای پرطرفدار وجود دارد. یعنی شما مقصدتان را انتخاب می‌کنید و بهترین ویلاها یا هر نوع اقامتگاه دیگری که آن شهر می‌تواند داشته باشد را در سایت پینورست می‌بینید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اطراف تهران کجا ویلا اجاره کنیم؟



این یادداشت یک راهنمای سفر برای تعطیلات آخر هفته تهرانی ها یا کرجی‌‌ها است.
بیایید از اول هفته برای تعطیلات آخر هفته خود برنامه‌ریزی کنید تا حداقل ماهی یک‌بار خستگی این کارهای روزمره را از تنتان بیرون کنید.
دوستانتان را جمع کنید و یکی از باسلیقه‌ترین‌‌هایشان که کمی هم وسواس دارد را مسئول اجاره ویلا اطراف تهران کنید. ما هم توی این یادداشت کنار او هستیم تا بهترین خاطره سفر دسته‌جمعی آخر هفته‌تان را بسازد.

چرا آدم باید توی اجاره ویلا وسواس به خرج دهد؟

گفتیم یک آدم وسواسی را مسئول اجاره اینترنتی ویلا خود برای تعطیلات انتخاب کنید اما چرا؟ چون قرار است موقع تحویل گرفتن ویلا از همه چیز راضی باشید و هیچ غافلگیری منفی‌ای برایتان پیش نیاید. به‌هر حال بعد از مدتی پول‌ جمع کرده‌اید و می‌خواهید دو روز خوش بگذرانید پس نباید حرص و جوش نظافت و بوی بد و نبود امکانات را بخورید.
فقط انتخاب یک آدم حساس به این موضوعات کافی نیست. باید جایی باشد که ویلاهایش را از قبل بازرسی کرده و یک چک لیست تروتمیز برایش داشته باشد. ویلاهای پینورست به این شکل هستند.
 همه آن‌ها قبل از این‌که روی سایت قرار گرفته باشند حضوری بازرسی شده‌اند، از لحاظ تمیزی ویلا و استخر، بوی اطراف، نبود مزاحم و فاکتورهای سخت‌گیرانه دیگر بررسی شده‌اند و توسط کارشناس ما تایید شده.
پس با انتخاب ویلا از پینورست هم خودتان هم دوستانتان یک نفس راحت در تعطیلات خود می‌کشید.

اطراف تهران کجا برویم خوش‌گذرانی؟

دورهمی کردان
اگر دارید دسته‌جمعی با دوستانتان سفر می‌کنید اول سراغ کردان بروید. ویلاهای استخردار کردان هر تفریحی که برای دو روز لازم داشته باشید را دارند.
دلتان آبتنی بخواهد یا آفتاب گرفتن، کردان خوراک این کارهاست. فقط حواستان باشد ظهر ویلا را تحویل بگیرید که آفتاب ظهر را از دست ندهید. ضد آفتاب و عینک آفتابی‌تان هم جا نگذارید. درمورد تجهیزات استخر هم از قبل یا روی سایت بخوانید یا اگر جوابتان را نگرفتید با پشتیبانی تماس بگیرید و بپرسید.
بعد از آبتنی و موقع ناهار هم هیچ چیز باحال‌تر از استفاده از یک باربیکیو سالم توی ویلا نیست، حالا برای کباب کردن هر چیزی. اگر گوشت‌خوار هستید انواع کباب و جوجه و اگر گیاه‌خوار هم سبزیجات خود را رویش یک تفتی بدهید. خلاصه دورهم غذا خوردن کیفش به این است که توی حیاط و ایستاده کنار هم غذا را میل کنید. توی ویلاهای کردان این امکانات وجود دارد.
می‌توانید بودن یا نبودن باربیکیو را از روی سایت پینورست بخوانید. امکانات هر ویلا انتخابی‌تان را بخوانید اگر باربیکیو داشته باشد ذکر شده.
اگر بعضی‌هایتان اهل آبتنی هم نباشید می‌توانید ویلایی را انتخاب کنید که وسایل بازی مثل بیلیارد یا میز پینگ پنگ یا فوتبال دستی و…داشته باشد.
پینورست را بگردید این ویلاها را پیدا می‌کنید.

دماوند خوش‌آب‌وهوا

دماوند خوش‌آب‌وهوا

اگر نیت‌تان از سفر آخر هفته این است که در ویلا نمانید و سراغ طبیعت، کوه و دشت بروید بیایید دماوند.
این‌جا هم می‌توانید یک ویلا مجهز و کم‌هزینه رزرو کنید و بیشتر زمانتان را در دشت‌ها یا کوچه‌باغ‌های دماوند بگذرانید.
شب‌ها هم از هوای خنکش استفاده کنید و حسابی انرژی برای برگشتتان ذخیره کنید.
فاصله تهران تا دماوند فوقش یک ساعت و نیم است. این‌جا یکی از بهترین مقصدهای نزدیک به تهران است.

چالوس، اگر عشق دریا هستید


چالوس، اگر عشق دریا هستید

شاید هم دلتان بخواهد در این فرصت کم تعطیلات دریا را حتما ببینید. خاصیت دریاست که آرامشش هرجایی پیدا نمی‌شود. یک‌بار که با صدایش آرامش گرفته باشید چندوقت یک‌بار هوس دیدن و شنیدنش را می‌کنید.
یا حتی خیلی‌ها آبتنی در دریا را خیلی بیشتر از استخر دوست دارند. برای همین چالوس یک مقصد شمالی نسبتا نزدیک به تهران است.
می‌توانید یک ویلا ساحلی اجاره کنید و دو روز را در آغوش دریا بگذرانید. این راحت‌ترین راه برای رسیدن به دریا در مدت کوتاه است. نزدیک ۳ ساعت در راه هستید اما هم در جاده لذت می‌برید و هم از شهری که بهش می‌رسید، هر دو زیبا هستند.
رادیو دریا معروف ترین ساحل چالوس است. ساحل‌های معروف دیگرش هم ساحل سیترا و نمک‌آبرود است. نمک‌آبرود یک مجموعه تفریحی هم است. هز ورزش آبی هیجان‌انگیزی بخواهید درونش وجود دارد مثل جت‌اسکی، ساتل و…هم‌جنین موتور و ماشین مسابقه‌ای.

چرا از پینورست ویلا اجاره کنیم؟

در پینورست گلچینی از اقامتگاه‌ها در شهرهای پرطرفدار وجود دارد. یعنی شما مقصدتان را انتخاب می‌کنید و بهترین ویلاها یا هر نوع اقامتگاه دیگری که آن شهر می‌تواند داشته باشد را در سایت پینورست می‌بینید.
برای همین راحت‌تر می‌توانید انتخاب کنید و خیالتان راحت است که این ویلاها بازرسی‌شده هستند. کسی قبل از شما آن‌جا رفته و همه‌چیز را چک کرده و همه‌چیز کنترل‌شده است. حتی اگر مشکلی پیش بیاید می‌توانید با پشتیبانی در تماس باشید.
یکی دیگر از کارهای باحال پینورست این است که روی ویلاهای پرطرفدارش چند وقت یک بار تخفیف‌های خوب می‌گذارد. شما می‌توانید با سر زدن به سایت پینورست بهترین ویلاها را با یک قیمت مناسب اجاره کنید. قیمتی که شاید در سایت‌های دیگر نبینید. تخفیف‌های پینورست را از دست ندهید.