تبیان، دستیار زندگی

چگونه بهترین دستمال کاغذی اقتصادی را بشناسیم؟

در این مقاله می خواهیم ویژگی های یک دستمال کاغذی اقتصادی مناسب را بررسی کرده تا در نهایت محصولی که دارای این ویژگی هاست را معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا از چند اشتباه بزرگی که اکثر مردم در هنگام انتخاب و خرید دستمال کاغذی اقتصادی انجام می دهند مطلع شوید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بهترین دستمال کاغذی اقتصادی



خرید بهترین دستمال کاغذی اقتصادی در این روزها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خصوصا اگر نیازمان برای تهیه این محصول مهم سلولزی و بهداشتی به دلیل رفت و آمد زیاد در منزل و محل کار، بیشتر از حد معمول باشد.
استفاده از دستمال کاغذی در دهه اخیر بسیار رواج پیدا کرده و به همین دلیل تمام شرکت های تولید کننده محصولات سلولزی، یک یا چند دستمال کاغذی اقتصادی را به بازار معرفی کرده اند که با خرید آن ها، شاهد صرفه اقتصادی چشمگیری در دراز مدت خواهید شد؛ اما مهمترین چالش این است که بدانیم بهترین دستمال کاغذی اقتصادی کدام است!

دستمال کاغذی اقتصادی چیست؟

در تولید دستمال کاغذی اقتصادی معمولا از مواد بازیافتی هم استفاده می شود و درصد استفاده از این مواد بازیافتی، یکی از ملاک های درجه کیفی این کالا محسوب می شود.

برای اینکه با بهترین دستمال کاغذی اقتصادی آشنا شویم باید ابتدا با این چالش ها آشنا شویم:
1.  دستمال کاغذی اقتصادی همیشه در بسته بندی های نایلونی عرضه می شود.
2.  اما هر دستمال کاغذی نایلونی صرفا اقتصادی نیست؛ دسته دوم، دستمال کاغذی های سافت هستند.
3.  بر روی بسته بندی این محصولات، دستمال کاغذی اقتصادی درج نشده و این فقط یک لفظ بازاری است.

پس چگونه دستمال کاغذی اقتصادی را بشناسیم؟
در مرحله اول، راه تشخیص دستمال اقتصادی از سافت، قیمت پایین تر است. مرحله دوم کمی تخصصی می شود و باید از جنس نایلون بسته بندی و ضخامت برگه ها آن را تشخصیت دهید. اما نگران نباشید، فروشنده به شما خواهد گفت!
بحث ما در این مقاله، تشخیص دستمال اقتصادی از سافت نیست، پس بنا را اینگونه در نظر می گیریم که شما برای خرید دستمال کاغذی اقتصادی بین چند گزینه مردد هستید.

فقط به قیمت دستمال کاغذی نگاه نکنید

همانطور که در بالا اشاره شد، یکی از راه های تشخیص این محصول، قیمت پایین تر آن نسبت به دیگر محصولات مشابه است. اما اینطور نیست که هرچه قیمت دستمال کاغذی نایلونی ارزان تر باشد، آن دستمال اقتصادی تر است!
بزرگترین مشکل مردم برای خرید دستمال کاغذی اقتصادی این است که صرفا به قیمت محصول نگاه می کنند و ارزان ترین دستمال کاغذی با بسته بندی نایلونی را با تعداد بالا می خرند؛ اما چرا این غلط است؟
شما در ظاهر یک بسته دستمال کاغذی 100 برگ 2 لا را خریداری می کنید، اما زمانی که می خواهید یک برگ را از بسته بکشید، به دلیل ضخامت بسیار پایین شیت ها ممکن برگ پاره شود و اگر هم به آرامی موفق به جدا کردن برگ شوید، عملا کاربردی نخواهند داشت و مجبور هستید چندین برگ را همزمان جدا کنید تا بتوانید مثلا دست هایتان را خشک کنید؛ احتمالا در این لحظه به دستمال کاغذی های بسیار ارزانی که قبلا خریده اید و زود تمام شده فکر می کنید!
● شاید شما یک دستمال اقتصادی را با نصف قیمت معمول خریداری کنید، ولی مطمئن باشید به اندازه نصف تا یک سوم معمول برایتان بازدهی خواهد داشت و متضرر می شوید!

وزن و ضخامت شیت؛ ملاک اصلی در خرید دستمال کاغذی

متاسفانه روی بسته بندی دستمال کاغذی، وزن آن درج نمی شود. اما یکی از مهمترین ملاک های خرید دستمال کاغذی وزن آن است.
زمانی که وزن دستمال مناسب باشد، قطعا ضخامت شیت ها هم مناسب خواهد بود و در حال رسیدن به کیفیت مورد نظر هستیم.

به این نکات توجه کنید
● بسیاری از اطلاعات را تنها با سوال از فروشنده یا مطالعه ویژگی های محصول در فروشگاه های اینترنتی بدست خواهیم آورد.
● اگر دستمال کاغذی اقتصادی شما دارای وزن و ضخامت مناسبی باشد، احتمال اینکه دارای کیفیت بالایی هم باشد بالاست.
● وزن مناسب برای یک دستمال کاغذی نایلونی 100 برگ دو لا حدود 120 گرم است.

نوع تیشو دستمال کاغذی اقتصادی

پس از اینکه وزن و ضخامت محصول را جویا شدید، بهتر است نوع تیشوی به کار رفته را هم از فروشنده سوال کنید. البته شاید تمام فروشنده ها پاسخ این سوال را ندانند!
تیشو خمیر اصلی تشکیل دهنده دستمال کاغذی است و در ایران هم چند نوع تیشو برای تولید دستمال کاغذی اقتصادی استفاده می شود که تیشوی زرین، بهترین محسوب می شود.
● شما می توانید با در نظر گرفتن این موارد، حتی به صورت عمده دستمال کاغذی بخرید؛ در واقع نوشته های این مقاله، از دل بازار در آمده و به شما کمک می کند با نگاه یک آدم بازاری یا بازاریاب، دستمال کاغذی بخرید.

بهترین دستمال کاغذی اقتصادی بازار

برای اینکه بهترین دستمال کاغذی اقتصادی بازار را بشناسیم، با گزینه های زیادی سروکار خواهیم داشت، زیرا برندهایی که این کالای سلولزی را تولید می کنند بسیار زیاد و پراکنده هستند.
1.  دسته اول: در اکثر استان ها، برندهایی وجود دارد که ارزان ترین مدل های دستمال اقتصادی را برای مناطق دور افتاده و شهرهای کوچک تولید می کنند، اما این ها قطعا نمی توانند بهترین محصول برای ملاک هایی که گفتیم محسوب شوند.
2.  دسته دوم: چند برند معروف مانند تنو، پاپیا، پرمیس، بی تا و گلرنگ که تقریبا کیفیتی تضمین شده ارائه می دهند اما به دلیل برند بودن، ممکن است هزینه ای اضافه تر را برایتان به همراه داشته باشند.
3.  دسته سوم: تمام مواردی که گفته شد برای رسیدن به همین دسته بود؛ دستمال کاغذی اقتصادی مناسب با برندی جویای نام که از نسبتِ قیمت به کیفیت خوبی برخوردار باشد.
در زیر یکی از این برندهای تازه وارد و با کیفیت را معرفی می کنیم.

دستمال کاغذی اقتصادی تلما 100 برگ

دستمال کاغذی اقتصادی تلما؛ زیبا و کارآمد

تولید دستمال کاغذی تلما یکی از بهترین اتفاقات بازار محصولات سلولزی در سال اخیر محسوب می شود. تلما هم اکنون با استقبال گسترده ای در استان های گیلان، آذربایجان شرقی (تبریز) و اصفهان مواجه شده و به زودی به سایر استان های کشور هم راه پیدا خواهد کرد.
تلما بهترین پیشنهاد برای خرید دستمال کاغذی اقتصادی به صورت عمده و تکی محسوب می شود، خصوصا اگر در استان گیلان باشد.
کارخانه تلما در شهرک صنعتی لاکان رشت قرار دارد و علاوه بر دستمال کاغذی اقتصادی و جعبه ای، محصولات دیگری مانند سفره یکبار مصرف، کیسه زباله، کیسه فریزر و دستمال توالت را هم تولید می کند و قرار است دیگر محصولات سلولزی و بهداشتی مهم مانند نوار بهداشتی و پوشک بچه را هم در آینده نزدیک تولید کند.

ویژگی های دستمال کاغذی اقتصادی تلما

● استفاده از تیشو زرین
● ساخته شده از 100 درصد تیشو مرغوب سفید
● وزن هر بسته نایلونی 100 برگ 2 لایه 121 گرم
● اندازه هر برگ 200 در 205 میلیمتر
● بسته بندی بسیار زیبا و شیک
● قدرت جذب مناسب
● ضخامت مناسب
● 10 بسته در یک پک اقتصادی
● بدون ایجاد حساسیت
پک 10 عددی دستمال کاغذی تلما 100 برگ 2 لا

محصولات تلما را از کجا بخریم؟

سوپرمارکت آنلاین یوزمارت رشت به عنوان نماینده فروش اینترنتی محصولات برند تلماست و شما می توانید تمام محصولات این برند را به صورت تک و عمده با قیمت نمایندگی از یوزمارت خریداری کنید.
یوزمارت بزرگترین فروشگاه اینترنتی استان گیلان است که بیشتر به صورت یک سوپرمارکت آنلاین با ارسال رایگان در سطح رشت و دیگر مناطق استان گیلان شناخته می شود، اما اگر بخواهید از نقاط دیگر ایران هم خرید کنید، یوزمارت محصولات سلولزی مانند پوشک بچه و دستمال کاغذی را در کنار برخی دیگر از کالاهای خشک، به سراسر کشور پست خواهد کرد.