تبیان، دستیار زندگی

راهنمای خرید هدفون بی سیم

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از هدفون‌های بی‌سیم، روزبه‌روز بیشتر می‌شود. در حال حاضر انواع مختلف هدفون‌‌ها با برندها و قابیت‌های مختلف در بازار موجود است که انتخاب را بسیار سخت و خسته‌کننده می‌کند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : مهسا زحمتکش
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هدفون‌های بی‌سیم

هدفون‌های بی‌سیم در شکل‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار وجود دارند. بعضی‌ها فکر می‌کنند که این هدفون‌ها خیلی خیلی گران هستند و به سراغشان نمی‌روند، اما واقعیت این است که اگر کمی بادقت، بازار فروش آن را رصد کنید، هدفون‌هایی با قیمت‌‌های مناسب‌تر هم پیدا خواهید کرد. گستردگی برندها، مدل‌ و قیمت هدفون باعث می‌شود تا کاربران برای پیدا کردن و خرید هدفون باکیفیت دچار سردرگمی شوند. در این نوشته ما قصد داریم کار را برای شما آسان کنیم.
 

محصولات اپل

یکی از محصولات جذاب و پرطرفدار اپل، سری ایرپاد است. این دستگاه کوچک به سرعت توانست جای هندزفری‌های سیمی را گرفته و تجربه جدیدی از موسیقی را به کاربران ارائه کند. با خرید ایرپاد اپل در دنیای موسیقی‌های خود غرق خواهید شد و اگر در طول روز مکالمات تلفنی زیادی دارید و وضوح پایین صدای مخاطب آزارتان می‌دهد، خرید ایرپاد اپل راه حل مشکل شما خواهد بود. اما قطعا برای چنین کیفیتی لازم است که نسبت به سایر برندها هزینه‌ی بیشتری را پرداخت کنید.


قابلیت‌های ایرپاد اپل


  شخصی‌سازی فرمان‌های دوضربه‌ای

 تبدیل ایرپاد به سمعک

  ویژگی Audio Sharing: یعنی دو نفر به طور همزمان یک موسیقی گوش نمایند یا از تماشای فیلم لذت ببرند بدون اینکه مزاحم دیگران باشند.

  ردیابی ایرپاد

  اتصال به دیگر دستگاه‌ها

 قابلیت Hey Siri
اپل

 

محصولات سامسونگ

هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ شباهت زیادی به ایرپادهای اپل دارند و این باعث شده تا خیلی ها آنها را با نام ایرپاد سامسونگ بشناسند. اما در واقع هندزفری‌های سامسونگ EarBuds (ایربادز – گوشوار) نام دارند. تمام هدفون‌های بی‌سیم یا ایربادهایی که سامسونگ به بازار روانه کرده است کیفیت صدای خوبی دارند. برای پیدا کردن بهترین هدفون بی سیم سامسونگ برای خودتان بهتر است نقاط قوت و ضعف مدل‌های موجود در بازار را بشناسید و براساس مبلغی که مایل هستید هزینه کنید تصمیم بگیرید.

قابلیت‌های ایربادز سامسونگ


  قابلیت اتصال گلکسی بادز پرو به سیستم‌های دیگر

قابلیت شخصی‌سازی حسگرهای لمسی

۱ ضربه: پخش یا توقف هر آهنگ و محتوایی که به آن گوش می‌دهید

۲ ضربه: رفتن به آهنگ بعدی یا پاسخ به تماس دریافتی

۳ ضربه: پخش آهنگ قبلی

لمس و نگه داشتن: رد تماس یا قابلیت شخصی‌سازی
سامسونگ

محصولات شیائومی

ایرپادهای شیائومی در کنار قیمت ارزان، از کیفیت نسبتا خوبی برخوردارند.
 شیائومی

محصولات دیگر


اگر تمایلی به خرید هدفون‌های بی‌سیم اپل، سامسونگ و شیائومی ندارید اصلا نگران نباشید. چرا که شما  می‎‎توانید از محصولات شرکت هواوی، لنوو، لیتو، سونی، بیتس و .... نیز استفاده کنید.
هدفون‌های بی‌سیم

به طور کلی وقتی حرف به بازار گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی آن‌ها می‌رسد، قبل از هر چیز نام برند‌های اپل و سامسونگ به ذهن می‌آید. این دو رقیب با عرضه باکیفیت‌ترین محصولات توانسته‌اند جای خود را در دل طرفداران قرص کنند. پاسخ دادن به سوال اینکه کدام هدفون بی‌سیم از برندهای متفاوت بهتر است علاوه بر سلیقه کاربر، تا حد زیادی به برند گوشی هوشمند او بستگی دارد. مثلا لازم است بدانید تنها هنگام زوج کردن با دیگر محصولات اپل می‌توانید از همه قابلیت‌های فراوان ایرپاد بهره‌مند شوید. گلکسی بادز هم روی گوشی‌های اندرویدی و به خصوص سامسونگی عملکرد بهتری دارد و در برخی موارد، کارآیی آن روی سیستم عامل iOS محدود می‌شود. همچنین در خرید هدفون بی‌سیم باید به ویژگی هایی مانند عمر باتری، شارژ بی سیم، هزینه، طراحی، مقاومت در برابر آب و حذف صدای مزاحم آن توجه ویژه داشته باشید.

ایرپاد