تبیان، دستیار زندگی

خرید بهترین آب تصفیه کن خانگی از راد گستر نوین

دستگاه های تصفیه آب تایوانی از روش اسمز معکوس استفاده می کنند که جدید ترین و موثر ترین روش برای تصفیه آب و از بین بردن املاح مضر آن است. در ادامه به معرفی بهترین مدل های تصفیه آب تایوانی می پردازیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
خرید بهترین آب تصفیه کن خانگی از راد گستر نوین




نگرانی مردم درباره ی کیفیت آب آشامیدنی و آلودگی ها ی آن ، باعث فراگیری استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی شده است. در چندین سال اخیر توجه افراد به این مسئله بیشتر از قبل شده و در سراسر دنیا ضرروت تصفیه آب بسیار اهمیت پیدا کرده است. در میان برند های مختلف تصیه آب در دنیا، دستگاه تصفیه آب تایوانی از محبوبیت و جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و تمام ویژگی های لازم یک دستگاه خوب و با کیفیت را دارا می باشد. برای آشنایی بیشتر با برند های معبر دستگاه تصفیه آب خانگی و بهترین مدل های تصفیه آب در ایران در ادامه این مطلب اطلاعات مفیدی را به شما ارائه خواهیم کرد.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

برای پاسخ به این پرسش که بهترین برند دستگاه تصفیه آب کدام است باید این را بگوییم که سه برند سی سی کا و سافت واتر و آکوا پرو که ساخت تایوان هستند پر فروش ترین و بهترین برند های آب تصفیه کن نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور ها ی دیگر می باشند. تمام قطعات به کار رفته در این دستگاه ها از کیفیت بسیار بالایی برخورد دار هستند و از به روز ترین فناوری ها و تکنولوژی ها در ساخت آن ها استفاده می شود. استاندارد ها ی روز دنیا مثل FDA,CE,NSF,QW توسط این برند ها دریافت شده تا بتوان به کیفیت و سلامت این دستگاه ها اطمینان پیدا کرد.
سافت واتر و سی سی کا از با تجربه ترین و با سابقه ترین برند ها ی تصفیه آب می باشند که در طی چندین دهه فعالیت خود اعتبار و شهرت زیادی را کسب کرده اند. سافت واتر همیشه به دلیل کیفیت قابل قبول و مقرون به صرفه بودن و قیمت مناسبی که دارد بسیار محبوب بوده و سی سی کا هم که تمام قطعات دستگاه هایش را خودش تولید می کند مزیت خاصی نسبت به سایر برند ها دارد. در کنار این دو برند قدیمی، آکوا پرو توانسته در دو دهه فعالیت خود جایگاه بسیار خوبی در میان رقبای دیگر پیدا کند. این برند را بسیاری بهترین برند آب تصفیه کن می دانند چرا که یک دستگاه تصفیه آب کاملا حرفه ای و با بهترین تکنولوژی و قطعات با کیفیت است. دستگاه های تصفیه آب تایوانی از روش اسمز معکوس استفاده می کنند که جدید ترین و موثر ترین روش برای تصفیه آب و از بین بردن املاح مضر آن است. در ادامه به معرفی بهترین مدل های تصفیه آب تایوانی می پردازیم.

بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب در ایران
دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی یووی آکوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S
دستگاه قلیایی کننده ی آب از کاربردی ترین تصفیه آب ها می باشد که دستگاه تصفیه آب خانگی یو وی آکوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S از بهترین آن هاست. این دستگاه دارای 8 فیلتر می باشد که با روش اسمز معکوس آب را تصفیه و سختی آن را کاهش می دهد. کاربرد فیلتر قلیایی در این دستگاه آب است که سختی آب را تنظیم و مواد معدنی موجود در آن را حفظ می کند و خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی به آن می دهد. در مرحله ی آخر دستگاه نیز با فیلتر UV  یا فرا بنفش به از بین بردن موجودات زنده آب مثل باکتری ها و ویروس ها و میکروب ها بپردازد. این دستگاه تحت لیسانس آمریکا می باشد و فیلتر ممبران آمریکایی آن تا 0001/0 میکرون املاح آب را حذف می کند. هم چنین یک دستگاه کم مصرف می باشد و دارای یک مخزن 16 لیتری برای ذخیره کردن آب است و در زیر سینک آشپزخانه قرار می گیرد.

تصفیه آب ۸ فیلتر اسمز معکوس قلیایی انرژی زا CCK_RO+ORP+ENERGY
این دستگاه کامل ترین مدل برند سی سی کا می باشد و جزو بهترین دستگاه ها ی تصفیه آب در حال حاضر است. تصفیه آب ۸ فیلتر اسمز معکوس قلیایی انرژی زا CCK_RO+ORP+ENERGY علاوه بر از بین بردن املاح و آلاینده های آب با روش RO، در مرحله ی هفتم توسط فیلتر قلیایی PH آب را تنظیم کرده و خاصیت قلیایی و ضد سرطانی به آب می دهد که برای کاهش مشکلات گوارشی و اسیدی شدن بدن بسیار موثر است. در مرحله ی آخر نیز با فیلتر اکسیژن ساز ساختار مولکولی آب را شکسته که باعث افزایش سطح اکسیژن آب می شود و آب را دارای انرژی فراوانی می کند که برای بدن بسیار مفید می باشد. فیلتر ممبران این دستگاه که 13 لایه آمریکایی است و کیفیت بسیار بالایی در کاهش آلاینده ها و سختی آب دارد. پمپ آن بسیار قدرتمند و بدون صدا است. دارای مخزن آنتی باکتریال می باشد که در صورت نبود برق می توانید از آب درون آن استفاده کنید. این دستگاه از نوع زیر سینکی می باشد و به یخچال ساید نیز نصب می شود.

دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای قلیایی سافت واتر SOFT WATER_RO_ORP
بهترین مدل برند سافت واتر دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای قلیایی سافت واتر SOFT WATER_RO_ORPمی باشد. این دستگاه که با فناوری RO کار می کند یک دستگاه کم مصرف و مقرون به صرفه با کارایی قوی می باشد. فیلتر ممبران آن تا 99 درصد آلاینده ها ی آب از جمله فلزات سنگین، نیترات و مواد آلی و غیر آلی و هم چنین املاح مضر ریز را از بین می برد و یک دستگاه آب شیرین کن نیز محسوب می شود. هم چنین در مرحله ی آخر نیز فیلتر قلیایی آن، سختی آب را به اندازه ی استاندارد مورد نیاز بدن تنظیم کرده تا حالت اسیدی نداشته باشد. آب قلیایی برای جلوگیری از سرطان، مشکلا پوستی، مشکلات گوارشی و کاهش رفلاکس معده بسیار مفید است. تصفیه آب قلیایی سافت واتر از نوع زیر سینکی است که مخزن آنتی باکتریال دارد و پمپ قدرتمند آن هیچ صدا و لرزشی ندارد.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

فروشگاه اینترنتی آب تصفیه کن 

یکی از نکات مهم درخرید تصفیه آب، اطمینان از اصالت دستگاه می باشد. برای خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال می توانید به مرکز خرید اینترنتی آب تصفیه کن راد گستر نوین مراجعه نمایید. این شرکت نمایندگی فروش برند ها ی معتبر تایوانی می باشد که با بهترین قیمت آن ها را بدون واسطه به فروش می رساند. انواع آب تصفیه کن ها ی خانگی اورجینال را با بهترین و معتبر ترین برند های دنیا یعنی سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می توانید از سایت راد گستر نوین تهیه نمایید.
"شرکت تصفیه آب راد گستر نوین وارد کننده و مرکز پخش بهترین مارک های تصفیه آب های خانگی و اداری تایوانی آکوا AQUA و سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO و سی سی کا CCK دستگاه تصفیه هوا در ایران، با توجه به نیاز منطقه ای و نوع آلودگی های آب ایران، اقدام به عرضه دستگاه هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می باشند. این دستگاه ها با توجه به نوع سیستم حرفه ای خود، دارای عملکرد و کارآیی فوق العاده ای بوده و از پیشرفته ترین کارخانه ها و بهترین آب تصفیه کن خانگی و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در ایران می باشند. دستگاه های وارداتی این شرکت از دو نوع سیستم پیشرفته اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون استفاده می کنند. این دستگاه ها قابلیت بالایی در حذف آلودگی های میکروبی ،نیترات ، نیتریت ، فلزات سنگین و سایر ناخالصی های موجود در آب و حذف سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری می شود را دارند."
لازم به ذکر است که تمام دستگاه ها دارای ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش می باشند. هزینه ی ارسال و نصب دستگاه نیز برای خریداران به صرت رایگان است. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و اطلعات بیشتر با مشاوران حرفه ای راد گستر نوین تماس بگیرید. با خرید یک دستگاه تصفیه آب اورجینال تایوانی کیفیت و سلامت آب آشامیدنی خود را بالا ببرید و خود را از بیمای های ناشی از آلودگی آب حفظ نمایید.