تبیان، دستیار زندگی

بهترین برندهای فر توکار ایرانی کدامند؟

نکات مهمی در خرید فر توکار به شما کمک خواهد کرد. این نکات سایز و ابعاد فر، اندازه کابینت‌ها، میزان فضای آشپزخانه، میزان ظرفیت، رنگ و جنس بدنه، نوع عملکرد، قیمت، هر یک از امکانات خاص، برند سازنده و انتظارات شخصی شما را شامل می‌شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد، بهتر است به مقاله راهنمای خرید فر اخوان استور مراجعه کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بهترین برندهای فر توکار ایرانی کدامند؟




بهترین فر توکار مدلی است که در هر بار آشپزی یا پخت و پز می‌توانید با هنر خود از آن نتیجه‌ای خوشمزه و عالی دریافت کنید. اگر نتوان با آن نتیجه دلخواه را به دست آورد، عملا دستگاهی بی‌استفاده خواهد بود. حال برای پیدا کردن نمونه‌ای برتر که انتظارات را برطرف کند، از میان تنوع بسیار گسترده ایرانی و خارجی کار کمی سخت خواهد شد. به همین دلیل ما با در نظر گرفتن معیارهای مهم و اصلی یک فر توکار باکیفیت، به معرفی ۹ مدل از برندهای ایرانی خواهیم پرداخت.

نکات مهم پیش از خرید فر توکار

اگرچه آشنایی با بهترین برندهای فر توکار به‌صورت کلی برای انتخاب کافی خواهد بود اما آگاهی از نکات مهم هم به شما کمک شایانی خواهد کرد. این نکات سایز و ابعاد فر، اندازه کابینت‌ها، میزان فضای آشپزخانه، میزان ظرفیت، رنگ و جنس بدنه، نوع عملکرد، قیمت، هر یک از امکانات خاص، برند سازنده و انتظارات شخصی شما را شامل می‌شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد، بهتر است به مقاله راهنمای خرید فر اخوان استور مراجعه کنید.

انواع فر توکار

انواع فر توکار

 

خرید فر بدون اطلاع از انواع آن یک اشتباه بزرگ خواهد بود چون هر یک دارای خصوصیات مهمی هستند که شاید با توجه به مصارف خود یکی را بر دیگری ترجیح دهید.
● فر توکار برقی: انرژی مصرفی این نوع فر تنها برق است و در آن المنت و ترموستات لازم برای ایجاد حرارت تعبیه شده است. فرهای برقی طبخ غذا را به‌صورت یکنواخت انجام می‌دهند.
● فر توکار گازی: فرهای گازی تنها از انرژی گاز استفاده می‌کنند و معمولا کم مصرف‌تر هستند.
● فر توکار گاز و برق: این نوع فر از هر دو انرژی گاز و برق استفاده می‌کند و نسبت به مدل‌های گازی پیشرفته‌تر است.
هر یک از این مدل‌ها دارای معایب و مزایایی هستند و افراد با سلایق متفاوت هر یک از آن‌ها را نسبت به دیگری بهتر می‌دانند.

بهترین فر توکار ایرانی

اگر با آشنایی و اطلاعات کافی به خرید فر توکار اقدام کنید، شانس این را خواهید داشت که دستگاه شما تا چندین سال پیاپی بدون مشکل به کار خود ادامه دهد. به همین دلیل به ترتیب ۹ برند برتر فر توکار ایرانی یا فر کابینتی را به شما معرفی خواهیم کرد.

اخوان
در حال حاضر بهترین و معروف‌ترین فر توکار ایرانی، فر توکار اخوان است که محصولات کم‌نظیر خود را با قیمتی مناسب در اختیار مردم قرار داده است. اکثر مدل‌های فر توکار این برند دارای پنل لمسی و ولومی هستند و هر یک، از تعداد برنامه پخت متعددی مثل ۴ برنامه، ۸ و ۱۲ برنامه بهره‌مند شده‌اند. رنگ‌بندی این کالاها رنگ‌های مشکی، سفید، استیل و مشکی و استیل را شامل می‌شود.
همچنین تنوع فر توکار اخوان بسیار بالا است و مدل‌های گسترده با امکانات و ظاهرهای مختلف اما جذابی را به بازار عرضه کرده است. تولیدات این برند این نوع عملکردها را پوشش می‌دهد:
● گازی
● برقی
● گاز و برقی

آلتون
انواع فر توکار آلتون از لوازم پرفروش این رده هستند و هر یک طرفداران مخصوص به خود را جذب کرده‌اند. این سازنده از لحاظ ساختار ظاهری تنوع بالایی دارد و فرهای آن در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی یا ترکیبی تولید شده‌اند. محصولات این برند که از گنجایش ۷۲ تا ۹۵ لیتر بهره‌مند هستند، از مواد و جنس بدنه باکیفیت ساخته شده‌اند. در ضمن تنوع فرهای آلتون در این دو نوع است:
● برقی
● گاز و برقی

ایلیا استیل

ایلیا استیل

فر ایلیا استیل از محصولات باکیفیتی است که با قیمت مقرون به صرفه و تنوع کافی برای اشخاص مختلف تولید می‌شود. انواع متنوع این برند، فرهای توکار با ۶ برنامه، ۱۲ برنامه و ۱۶ برنامه را پوشش می‌دهند تا هر فرد با توجه به نیاز خود از میان آن‌ها نمونه مورد نظر را برگزیند.
فر توکار ایلیا استیل همچنین دارای مدل‌هایی با ظاهر شیشه‌ای و شیشه و استیل است. در ضمن رنگ کالاهای متعدد این برند در دو رنگ سفید یا مشکی می‌باشند که باید با در نظر گرفتن سلیقه شخصی انتخاب شوند. نوع فر در این دو مدل طراحی می‌شود:
● برقی
● گاز و برقی

بیمکث
در راستای فر توکار پرطرفدار و محبوب باید به محصولات برند بیمکث اشاره کرد که از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند. گنجایش فرهای این برند تا ۷۰ لیتر است و از قیمتی مناسب بهره‌مند شده‌اند. همچنین نمای ظاهری محصولات آن در رنگ‌های سفید، مشکی و استیل طراحی می‌شوند. ضمناً نوع عملکرد فر توکار بیمکث در این دو مدل است:
● برقی
● گاز و برقی

کن
یکی دیگر از بهترین برندهای فر توکار ایرانی کن است که محصولات آن با وجود داشتن کیفیت مطلوب از میزان گنجایش چشمگیری بهره‌مند نشده‌اند. نظافت فرهای این برند به‌آسانی انجام می‌شود و اکثر المنت‌های آن‌ها دارای عملکرد قوی هستند. اگرچه تنوع زیادی در مدل‌های این برند دیده نمی‌شود اما در اکثر محصولات آن طراحی و نمای ظاهری جالبی به کار گرفته شده است. همچنین رنگ‌های آن در سه رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی هستند و در دو مدل زیر تولید می‌شوند:
● برقی
● گاز و برقی

داتیس
فر توکار داتیس از بهترین برندها است و به دلیل داشتن کیفیت بسیار مرغوب، به نسبت بعضی از مدل‌های آن قیمت بالاتری دارند. محصولات این برند در مدل‌های گوناگونی تولید شده‌اند و از تنوع شایسته‌ای برخوردار می‌باشند. اگرچه رنگ‌بندی فر داتیس در سه رنگ سفید، مشکی و استیل خلاصه می‌شود اما بعضی از آن‌ها دارای طرح‌های نقره‌ای و طلایی هستند. طراحی و نمای ظاهری این فرها مدرن و شیک است و بعضی از آن‌ها از برنامه پخت با زبان فارسی بهره‌مند شده‌اند که یک مزیت برتر محسوب می‌شود. تنوع عملکرد این محصولات هم به دو مدل خلاصه می‌شوند:
● برقی
● برق و گازی

میلان
اگرچه در مقایسه با بعضی از دیگر برندها، فر توکار میلان از تنوع کمتری برخوردار است اما توانسته طرفداران مخصوص به خود را جذب کند. تقریباً تمام مدل‌های این برند در نمای ظاهری شیشه مشکی یا شیشه مشکی و استیل ساخته شده‌اند و از جذابیت لازم برخوردار هستند. همچنین این کالاها در برنامه پخت‌های ۶ برنامه، ۱۰ برنامه و ۱۲ برنامه تولید شده‌اند. در ضمن فرهای توکار میلان تنها در نوع برقی طراحی و ساخته می‌شوند.

سیمر
شاید انواع فر توکار سیمر از معروفیت بسیاری برخوردار نباشد اما از قیمت نسبتاً مناسبی بهره‌مند شده است. از میان محصولات این برند نوع توکار دارای تنوع بالایی نیست، با این وجود بازهم هر یک از آن‌ها دارای برنامه‌های پخت گوناگون هستند. همچنین اکثر این فرهای توکار با نمای ظاهری شیشه مشکی طراحی می‌شوند و در دو نوع عملکرد در بازار موجود هستند:
● برقی 
● گاز و برقی 

سینجر
در نهایت آخرین برند برتر فر توکار ایرانی، فر توکار سینجر است که نسبت به سیمر از تنوع بیشتری برخوردار می‌باشد. اکثر محصولات این برند که ظرفیت و گنجایش کمی دارند، دارای قیمت به نسبت مناسبی هستند. همچنین طراحی نمای ظاهری آن‌ها در رنگ‌های سفید، مشکی، استیل و یا ترکیبی موجود هستند. در ضمن تقریباً همه محصولات این برند در نوع عملکرد تمام برقی تولید می‌شوند.
این ۹ مورد توضیحات و بررسی کامل بهترین برندهای ایرانی را شامل می‌شوند که هر شخصی با قصد خرید باید از آن‌ها اطلاع داشته باشد.

خرید فر توکار

با وجود اینکه انتخاب و خرید فر توکار کمی چالش برانگیز خواهد بود اما با کمک اطلاعاتی که در این مطلب برای شما شرح دادیم، مشکلی برای تصمیم‌گیری نخواهید داشت. کافیست همه نکات و برندهای برتر را در نظر بگیرید و سپس انتخاب کنید.