تبیان، دستیار زندگی

قطعات کوماتسو

اگر قصد خرید انواع قطعات یدکی برای ماشین‌آلات راهسازی و عمرانی را دارید، به سایت تراک کوماتسو مراجعه کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
کوماتسو
برندهای زیادی در سراسر جهان در زمینه طراحی و تولید انواع ماشین‌آلات راهسازی فعالیت دارند که با تکیه بر دانش و مهارت خود سعی دارند بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. یکی از برندهای شناخته شده و بسیار پرطرفدار، برند کوماتسو است. این برند توانسته در زمینه تولید ماشین‌آلات سنگین بسیار عالی و موفق عمل کند به همین علت است که تمامی محصولات این شرکت در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. تمامی ماشین‌آلات تولیدی این برند و همچنین قطعات یدکی آن‌ها از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. در کشور ما نیز مانند سایر کشورها قطعات یدکی و جانبی انواع ماشین‌آلات برند کوماتسو وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را از نمایندگی‌ها و مراکز معتبر خریداری کنید.

انواع قطعات یدکی و جانبی برند کوماتسو عبارتند از: تسمه سفت‌کن کوماتسو، رلیف ولو، چهار شاخ بولدوزر، قطعات گریدر، قطعات بیل مکانیکی، زیربندی ماشین‌آلات راهسازی، لوازم یدکی غلتک و... اگر قصد آشنایی با انواع قطعات کوماتسو را دارید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را با دقت مطالعه کنید چراکه در ادامه درباره انواع قطعات یدکی کوماتسو توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. در کشور ما شرکت‌ها و مراکز معتبری تاسیس شده‌اند که در زمینه فروش قطعات جانبی برای ماشین‌آلات راهسازی فعالیت دارند. اگر می‌خواهید بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات کوماتسو را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید ما به شما سایت تراک کوماتسو را پیشنهاد می‌کنیم. در این سات تمامی قطعات یدکی انواع ماشین‌آلات کوماتسو به فروش می‌رسند لازم به ذکر است که این قطعات اصل بوده و خریداران می‌توانند با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنند.

قطعات اورجینال کوماتسو

کوماتسو

از ماشین‌آلات راهسازی برای انجام پروژه‌های عمرانی نسبتا بزرگ استفاده می‌کنند به همین علت برای ساخت این ماشین‌آلات باید از قطعات و تجهیزات بسیار زیادی استفاده کرد. همان‌طور که می‌دانید به علت فشار زیادی که قطعات این ماشین‌آلات باید تحمل کنند، پس از گذشت مدتی عملکرد برخی از قطعات با مشکل مواجه خواهد شد. درنتیجه باید به تعمیر و در نهایت به تعویض این قطعات اقدام کنید. برای آنکه بتوانید بهترین قطعات را تهیه کنید باید با خصوصیات برخی از آن‌ها آشنایی داشته باشید تا در نهایت بهترین محصول را برای ماشین‌آلات کوماتسو تهیه کنید.

تسمه سفت‌کن کوماتسو: تسمه سفت‌کن یکی از قطعات بسیار مهم بیل مکانیکی است. هم چنین به عنوان یکی از پر استفاده ترین قطعات لودر کوماتسو است. این قطعه وظیفه دارد که هنگام انجام کار، تسمه را چک کند. با کمک این قطعه از شل بودن و یا سفت بودن بیش از حد تسمه جلوگیری خواهد شد. افزایش طول عمر استفاده از تسمه یکی از مهمترین مزیت‌های تسمه سفت‌کن است.

ریف رولو: شیر فشار شکن یا همان ریف رولو قطعه‌ای بوده که وظیفه آن تنظیم و کاهش فشار درون هیدرولیک است. لازم به ذکر است که این قطعه یکی از قطعات مهم و اساسی بوده و به همین علت شرکت کوماتسو آن را بسیار باکیفیت و بادوام تولید می‌کند. شیر فشار شکن باعث دریافت انرژی بیشتری از فشار درون هیدرولیک خواهد شد. جنس این قطعه از فولاد کربن بوده و به همین علت مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین مدل ریف رولو، pc400_7 است.

چهار شاخ بولدزر: یکی دیگر از قطعات کوماتسو، چهار شاخ بولدزر است. در صورتیکه این قطعه مقاومت و دوام بالایی نداشته باشد، آسیب‌ جدی به آن وارد خواهد شد. قطعه ذکر شده در قسمت متحرک موتور ماشین قرار گرفته است. وظیفه چهار شاخ بولدزر انتقال گشتاور به دیفرانسیل است. باید گفت که شرکت کوماتسو از آلیاژ چندین فلز برای ساخت این قطعه استفاده کرده و با رعایت استانداردها آن را تولید کرده است.

قطعات بیل مکانیکی: برندها و شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع بیل مکانیکی فعالیت دارند به همین علت باید گفت که قطعات بیل مکانیکی برندهای مختلف با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. برای مثال باید گفت که قطعات جانبی بیل مکانیکی برند هیوندا با بیل مکانیکی برند ولوو کاملا متفاوت است. جالب است بدانید که برند کوماتسو تمامی قطعات برندهای مختلف ماشین‌آلات راهسازی را تولید می‌کند و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را خریداری کرده و بر روی محصول مورد نظر نصب کنید. به عنوان مثال از قطعات بیل کوماتسو می توانید برای بیل مکانیکی های دیگر نیز استفاده کنید.

قطعات گریدر: از گریدر برای انجام فعالیت‌های مربوط به راهسازی استفاده می‌کنند. به همین علت باید قطعات اصلی و باکیفیتی را برای آن‌ تهیه کنید تا بتوانید پروژه‌های خود را به اتمام برسانید. شرکت کوماتسو توانسته بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات گریدر را طراحی و تولید کند به طوری‌که تمامی خریداران این قطعات از عملکرد و کیفیت آن راضی هستند. موتور گرید، گیربکس گرید و.. برخی از قطعات جانبی گریدر هستند.

زیربندی ماشین‌آلات راهسازی: زیربندی ماشین‌آلات راهسازی را می‌توان به‌عنوان یکی از قطعات بسیار مهم در ماشین‌آلات عمرانی و راهسازی معرفی کرد. از قطعات زیربندی می‌توانید در بیل مکانیکی، بولدزر چرخ زنجیری استفاده کنید. این قطعه نقشی حیاتی در عملکرد و کارایی ماشین‌آلات راهسازی دارد به همین علت افراد به دنبال خرید بهترین قطعات جانبی برای ماشین‌آلات خود هستند. زنجیر بولدوزر، رولیک بالا و پایین، چرخ زنجیر، بوش و پین، لینک، زنجیر بیل مکانیکی، شافت زنجیر سفت‌کن، ناخن، چرخ جلو، دنده اسپراکت و... برخی از قطعات زیربندی ماشین‌آلات راهسازی هستند.

لوازم یدکی غلطک: غلطک‌های کوماتسو یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین غلطک‌های موجود در بازار هستند که توانسته‌اند رضایت و توجه مشتریان را به خود جلب کنند. سر سیلندر موتور غلطک، کاریر چرخ عقب غلطک، سیلندر کامل غلطک، کاریر چرخ جلو غلطک، هوزینگ کامل غلطک، سوپاپ هوا، سنسور غلطک و.. برخی از قطعات و لوازم یدکی غلطک هستند که شما می‌توانید آن‌ها را از مراکز معتبر خریداری کنید. برند کوماتسو تمامی قطعات نام‌برده را باکیفیت‌ و دوام بالایی تولید کرده است.
 

تفاوت قطعات اصلی و غیر اصلی کوماتسو

 
کوماتسو

متاسفانه با افزایش قیمت روزافزون دلار، تعدادی از افراد به جای فروش قطعات اصلی و باکیفیت، قطعات تقلبی را وارد کرده و آن‌ها را به فروش می‌رسانند. واضح است که قیمت قطعات اصلی بیشتر از قطعات غیر اصلی بوده به همین علت دسته‌ای از افراد ترجیح می‌دهند که محصولات تقلبی را خریداری کنند. دسته دیگری از افراد به دنبال خرید قطعات اصلی کوماتسو هستند و به علت وجود قطعات غیر اصلی با مشکل مواجه خواهند شد. در ادامه به بررسی تفاوت قطعات اصلی و غیر اصلی کوماتسو خواهیم پرداخت تا شما بتوانید قطعات اورجینال را خریداری کنید.
·        اولین و راحت‌ترین راهکار برای خرید قطعات اصلی آن است که از فروشگاه‌ها و‌ مراکز معتبر قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنید.
·        دومین راه‌حل تشخیص قطعات اصلی از تقلبی آن است که شرکت کوماتسو از سال 2008 به طراحی هولوگرامی مخصوص این برند اقدام کرده است. هدف از انجام این کار حفظ حقوق مصرف‌کنندگان بوده و خریداران می‌توانند با مشاهده این هولوگرام بر روی جعبه محصولات از اصل بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنند. هولوگرام، تکه‌ای کوچک‌ نواری بوده که در سمت راست لیبل‌ها قرار دارد. متاسفانه باید گفت که هولوگرام‌های تقلبی نیز در میان برخی از قطعات جانبی مشاهده شده است درنتیجه فرد باید تفاوت‌های میان هولوگرام اصلی و غیر اصلی را پیدا کرده تا بتواند قطعات اصلی را برای ماشین‌آلات خود تهیه کند. برای مثال اگر هولوگرام اصلی را در تمامی جهات بچرخانید، کلمه GENUINE PARTS را مشاهده خواهید کرد. و یا اینکه اگر هولوگرام را به سمت چپ و راست بچرخانید، تصاویر کوچکی از بیل مکانیکی، کامیون و بولدزر در حال تخلیه را به صورت هفت رنگ مشاهده می‌کنید. اگر هولوگرام محصول مورد نظر شما این خصوصیات را دارد، می‌توانید با خیال آسوده آن را خریداری کنید. باید گفت که خرید محصولات اصل و با قیمت کمی بالا بسیار بهتر از خرید قطعات تقلبی با قیمت پایین است پس برای جلوگیری از آسیب دیدن ماشین‌آلات راهسازی و عمرانی، سعی کنید هزینه بیشتری را پرداخت کرده تا بتوانید بهترین قطعات را تهیه کنید.

مزایا استفاده از قطعات اصلی کوماتسو

شرکت کوماتسو از بهترین مواد مصرفی و همچنین تجهیزات برای ساخت انواع قطعات کوماتسو استفاده می‌کند به همین علت قطعات تولید شده توسط این برند، کیفیت و دوام بالایی دارند. لازم به ذکر است که شرکت‌هایی که قطعات یدکی کیفیت پایینی را تولید می‌کنند از مواد و تجهیزات درجه یک استفاده نخواهند نکرد درنتیجه طول عمر و دوام این دسته از قطعات بسیار پایین بوده به طوری‌که پس از گذشت مدت کوتاهی باید دوباره همان قطعه را برای ماشین‌آلات خود تهیه کنید. قطعات اصلی کیفیت و دوام بالایی دارند و شما می‌توانید مدت زمان طولانی از آن بر روی ماشین‌آلات راهسازی استفاده کنید. نکته مهمی که درباره محصولات و قطعات غیر اصلی وجود دارد آن است که در برخی از موارد این قطعات می‌توانند به عملکرد کلی و نهایی دستگاه آسیب وارد نمایند و همچنین باعث از کار افتادن برخی دیگر از قطعات ماشین‌آلات خواهند شد به همین علت به شما پیشنهاد می‌کنیم قطعات اورجینال کوماتسو را برای دستگاه‌های مختلف تهیه کنید تا از وارد شدن هرگونه آسیب به دستگاه جلوگیری کنید.

برند کوماتسو، انتخابی عالی

در این مقاله درباره قطعات کوماتسو با شما عزیزان صحبت کردیم. اگر قصد خرید انواع قطعات یدکی برای ماشین‌آلات راهسازی و عمرانی را دارید، به سایت تراک کوماتسو مراجعه کنید. قطعات یدکی این برند کیفیت و طول عمر بالایی دارند. تمامی قطعات موجود در این سایت اصل هستند و شما می‌توانید با خیالی راحت و آسوده بهترین قطعات را با قیمت بسیار پایین‌تر از بازار تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.