تبیان، دستیار زندگی

پراپ تریدینگ چیست؟ بهترین پراپ تریدینگ رایگان ایرانی

در این مقاله سعی کردیم با توضیحات و آموزش کامل فارکس را به عنوان پر سود ترین مارکت دنیا به شما توضیح دهیم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فارکس





پراپ تریدینگ روشی نوین در سرمایه گذاری در بازار های مالی بین المللی به خصوص بازار جهانی فارکس است. برای آشنایی بیشتر لازم است در ابتدا مطالبی در آموزش فارکس توضیحاتی را ارائه کنیم تا با این بازار شگفت انگیز کاملا آشنا شوید سپس با توضیح پراپ تریدینگ چیست؟ سراغ معرفی پراپ فرم های معتبر مانند پراپ ترید فاند خواهیم رفت.

فارکس چیست؟

بازار ارز خارجی یا فارکس بزرگترین بازار مالی جهان است که هر روزه میلیون ها نفر از سراسر جهان به معامله گری و کسب سود از این بازار مشغول هستند. ترید در فارکس به عمل همزمان خرید یک ارز و فروش ارز دیگر گفته میشود.
ترکیب این دو ارز چیزی را تشکیل می دهد که به عنوان یک جفت ارز فارکس شناخته می شود. ارزها همیشه به صورت جفت معامله می شوند و هر ارز در یک جفت با یک کد سه حرفی منحصر به فرد نشان داده می شود.
دو حرف اول در کد نشان دهنده کشور و حرف سوم نشان دهنده واحد پول است، مانند کد JPY = ین ژاپن. قیمت های فارکس به عنوان نرخ شناخته می شوند و ارزش یک ارز را بر حسب ارز دیگر بیان می کنند.
مزیت فارکس برای معامله گری همین مسئله است که نرخ های ارز به صورت مداوم و ثانیه به ثانیه در نوسان هستند و لوریج بالایی که توسط بهترین بروکر های فارکس دنیا ارائه می شود باعث سود دهی بالای این بازار نسبت به تمام بازار های دنیا می شود. در ادامه لزوم چرایی استفاده از پراپ فرم ها را برای بهترین تریدرهای فارکس بیان خواهیم کرد.

پراپ تریدینگ چیست؟

شما برای معامله در فارکس و کسب سود های بزرگ نیاز دارید سرمایه فوق العاده بالایی وارد کار کنید. اعداد و ارقامی که فوق العاده زیاد هستند و قابل دسترسی برای عموم نیستند. برای مثال برای کسب درآمد ماهانه 1000 دلار با توجه به کسب 10 درصد سود در ماه باید حداقل ۱۰,۰۰۰ هزار دلار سرمایه وارد کنید و همچنین مجبور هستید از لوریج بالا استفاده کنید.
استفاده از لوریج بالا هم ریسک سرمایه شما را چند برابر میکند که چندان به صرفه به نظر نمی رسد. بنابراین راهکار دیگری را باید در نظر بگیرید.

پراپ فرم چیست؟

پراپ فرم ها شرکت های سرمایه گذاری هستند که با ارائه سرمایه به معامله گران حرفه ای در سود تریدر ها سهیم می شوند و تمام ریسک معاملات را می پذیرند. یک پراپ فرم معتبر با ارائه خدمات به تریدر های مختلف میتواند سود بالایی را در معاملات کسب کند.
این شرکت ها با کسب هزینه ناچیز اولیه از تریدر ها امکان شرکت در آزمون چلنج و وریفیکیشن را برای آنان فراهم میکنند تریدر ها پس از شرکت در این آزمون و پرداخت مبلغی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار میتوانند با سرمایه بزرگی حدود 50,000 دلار معامله کنند و سود این معاملات به صورت ۸۰ به ۲۰ بین معامله گر و شرکت تقسیم میشود.

خدمات شرکت های ارائه دهنده فاند فارکس

یک شرکت مالی به نام PropTradeFund، از طریق پراپ تریدینگ معامله‌گران حرفه‌ای را جذب می‌کند و سرمایه شرکت را برای تجارت در بازارهای مالی مانند اوراق قرضه، فارکس، ارزهای دیجیتال، شاخص‌ها، بازار های آتی و بازارهای فلزات گرانبها تامین می‌کند.
 این معامله گران برای کسب سود آماده شده اند و سود خود را با شرکت تقسیم می کنند.
یک شرکت بازرگانی پراپ فرم می تواند پشتیبانی، آموزش، بازآموزی، مربیگری حرفه ای و ابزارهای تجارت حرفه ای را برای معامله گران فراهم کند.
در بیشتر موارد، شرکت‌های بازرگانی حمایتی، قوانین معاملاتی سخت‌گیرانه‌ای را برای حمایت از معامله‌گران ایجاد می‌کنند و برای تشویق سودآوری و ممانعت از زیان‌دهی تا حد امکان شرایط را تعیین و محدود میکنند.
در حالت ایده‌آل، استخدام یک معامله‌گر حرفه‌ای در شرکت‌های مالی برتر با یک ارزیابی مرحله‌ای شروع می‌شود، عمدتاً از طریق حساب‌های تست ارزیابی که معامله‌گر مبتدی باید ثابت کند که مهارت‌های مورد نیاز را دارد.
برخی از مهارت ها شامل مدیریت ریسک و استراتژی های ترید تکنیکال برای سودجویی از بازارهای لایو لازم است. معامله گران ممکن است با کمیسیون یا تقسیم سود حتی در هنگام دوره ازمون پاداش دریافت کنند. پس از این، آنها ممکن است در صورت دستیابی به اهداف، واجد شرایط افزایش بودجه شوند.
اگر به دنبال اطلاعات اضافی در مورد تجارت پروپ هستید، یک شرکت بازرگانی پروپ می تواند از دورکاری باشد یا از معامله گران پراپ بخواهد در دفاتر فیزیکی خود کار کنند. اکثر موارد ذکر شده در اینجا جهانی هستند.

بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان

بهترین شرکت پراپ عبارت اند از:
1.      PropTradeFund
2.      The Funded Trader Program
3.      Topstep
4.      SurgeTrader
5.      My Forex Funds
6.       FTMO
این شرکت ها با ارائه بهترین قیمت ها و بهترین شرایط معاملاتی برای تریدر ها میتواند خیال شما را برای یک معامله سود ده و پول ساز راحت کند. شما باید بدانید از بین شرکت های پراپ تریدینگ بالا بهترین پراپ تریدینگ رایگان برای ایرانیان شرکت پراپ ترید فاند است.

PropTrade.Fund تنها ارائه دهنده پراپ تریدینگ رایگان ایرانی

این پراپ فرم در سال ۲۰۲۱ در جزایر آفشور واناتو ثبت شده است و به عنوان یک شرکت بین المللی ثبت شده با شماره ریجستری ۱۶۱۴۷ در لیست شرکت های مجاز مالی بین المللی ثبت شده است.
مزیت بزرگ این شرکت پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته است که به صورت کامل تریدر ها و معامله گران آزمون ها را کمک و هدایت میکند.
فارکس

بزرگترین نشانه ی اعتبار و اصالت این شرکت جدا از قبت بین المللی آن کمک این شرکت مالی به تریدر ها با ارائه پراپ و فاند رایگان است که توسط هیچ یک از شرکت ها یا کلاهبرداران دیگری که به اسم پراپ تریدینگ سرمایه مردم را از بین میبرند ارائه نمی شود.
شما برای استفاده از فاند رایگان کافی است لینک mql از معاملات ریل چهار ماه گذشته خود را که در آن شرایط آزمون چلنج این شرکت رعایت شده به پشتیبانی این گروه ارائه کنید تا با خیال راحت و بدون پرداخت هزینه وارد آزمون وریفیکیشن و تایید نهایی شوید تا پس از آن حساب 25,000 دلاری دریافت کنید!

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم با توضیحات و آموزش کامل فارکس را به عنوان پر سود ترین مارکت دنیا به شما توضیح دهیم  و پس از شما را با بهترین شرایط دریافت فاند و سرمایه معاملاتی آشنا کنیم و پس از آن هم بهترین پراپ فرم های جهانی را به شما معرفی کنیم.
امیدواریم با استفاده از مطالب این مقاله به بهترین و بالاترین سودها در بازارهای مارکت دنیا برسید و درآمد های دلاری نجومی را تجربه کنید!