تبیان، دستیار زندگی

سفر به بهترین شهرهای اروپایی با بهترین قیمت تور

اگر کنجکاوید تا با جذاب‌‎ترین مناطق توریستی یکی از گران‌ترین شهرهای اروپا آشنا شوید یا پایتخت عشق و شعر و رنگ بهتر بشناسید و یا عاشق خواندن از سرزمین ماتادورها هستید تا انتهای این متن با ما همراه باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قیمت تور زوریخ




قاره سرسبز اروپا یکی از بهترین مقاصد در سراسر جهان برای تجربه یک سفر لذت‌بخش است و با انتخاب کشورهای سوئیس و فرانسه و اسپانیا با لیستی بلند بالا از جاذبه‌های گردشگری بهترین خاطره‌ها را برای خود خواهید ساخت. چه چیزی بهتر اگر این تجربه دوست داشتنی را با مناسب‌ترین قیمت و امکانات با کیفیت سفر تجربه کنید.

بهترین قیمت تور زوریخ در سفر به قلب سوئیس

سفر به یکی از لوکس‌ترین شهرهای اروپا با اقامت در بهترین هتل‌‎ها و بازدید از مناطق گردشگری جذاب این شهر با قیمتی استثنایی یکی از بهترین هدیه‌هایی است که می‌توانید به خودتان و عزیزترین انسان‌های زندگی‌‎تان بدهید؛ در ادامه از جاذبه‌های گردشگری این شهر بیشتر خواهیم گفت که هوش از سرتان خواهد برد. حتما شما برای سفر به کشور سوئیس و شهرهای آن از جمله زوریخ، به‌دنبال بهترین قیمت تور زوریخ هستید. در سفر با تور علاوه بر کیفیت امکانات، قیمت منصفانه تور می‌تواند از عوامل تعیین کننده در انتخاب تور باشد. نکته دیگر این که نباید با درنظرگیری ارزان‌ترین تورها کیفیت را فدا کرد.

● نیدردورف
این محله قدیمی با معماری اصیل و بوتیک‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های جذابش مکانی عالی برای گشت‌وگذار است توریست‌‎ها به حساب می‌آید؛ در واقع با بازدید از نیدردورف می‌‎توان قرن‌ها به عقب برگشت و در دل تاریخ با آن حال‌‎وهوای خاصش قدم زد.

● یوتلبرگ
در بخش جنوب غربی شهر زوریخ، شمالی‌ترین قله در خط الراس آلبیس قرار دارد که به راحتی می‌توان با استفاده از راه‌آهن کوهستانی به آن رسید و پس از آن تنها 10 دقیقه پیاده‌روی تا قله راه مانده است.
پیاده‌روی تا رستوران‌‎هایی که به قله منتهی می‌شوند، یک فضای محصور شیشه‌ای با چشم‌اندازهای بسیار دیدنی از چراغ‌های شهر، برج دیدبانی در سراسر Valais، Bernese، و Glarus Alps و همچنین مناظر شهر با نورهای منعکس شده در برف را می‌‎توان از مهم‌‎ترین جذابیت‌‎های این منطقه برشمرد.

● دریاچه زوریخ
یکی از مناطق مهم شهر که بسیاری از افراد اساسا به خاطر تجربه حضور در آن قیمت تور زوریخ را جویا می‌‎شوند، دریاچه این شهر است که هم گردشگران را شیفته خود می‌‎کند و هم قبلا این کار را با مردم محلی کرده است. شنا در دریاچه طولانی زوریخ، آفتاب گرفتن، دویدن و پیک نیک در اطراف آن را می‌توان از مجموعه اقداماتی دانست که محبوبیت این منطقه را به اوج خود رسانده است.
از دیگر مناطق دیدنی شهر زوریخ نیز می‌توان به فراومونستر، گروسمونستر، موزه فیفا، باغ وحش زوریخ و موزه ریتبرگ اشاره کرد.

بهترین قیمت تور پاریس در سفر به شهر عاشقان

سفر به پاریس شهری که نماد عبور از دنیای قدیم و ورود به دنیای مدرن کنونی است با انبوهی از جاذبه‌های شگفت‌‎انگیز توریستی با بهترین قیمت تور را تجربه خواهید کرد. اگر آژانس مسافرتی رز آبی را انتخاب کنید؛ قیمت تور پاریس را می‌توانید با مراجعه به سایت این آژانس مشاهده کنید. مشهورترین جاذبه‌های پاریس که می‌توانید در تور پاریس از آن‌ها دیدن کنید در زیر آورده شده است:

● برج ایفل
برج ایفل که نماد شهر پاریس نیز به حساب می‌آید یک چشم‌انداز بی‌نظیر از کل شهر را در سه سطح برای شما به ارمغان خواهد آورد؛ در واقع بسیاری از افراد حتی اگر هیچ یک از مناطق دیدنی شهر پاریس را نبینند، بازدید از این برج و رستوران‌های معروفش را از دست نمی‌دهند.
اگرچه که می‌توان از جای جای شهر پاریس برج ایفل را مشاهده کرد، اما مطمئنا هیچ چیز به اندازه هیجان بالا رفتن به سکوهای رصد و تماشای شهر از ارتفاعی حیرت‌آور نخواهد رسید.

● موزه لوور
موزه مشهور لوور سالانه توجه میلیون‌ها بازدیدکننده را به خود معطوف و آن را به مشهورترین موزه‎ جهان تبدیل کرده است؛ Musée du Louvre در بخشی معروف به پاریس سلطنتی قرار داشته و بیشتر با آثاری همچون مونالیزای لئوناردو داوینچی، و دو مجسمه معروف ونوس و پیروزی بالدار، مجموعه باشکوه مصری‌ها، نقاشی‌‎های قرون وسطایی و اهرام شیشه‌ای قرن بیستمی شناخته می‌‎شود.

قیمت تور پاریس

● محله لاتین پاریس
محله لاتین پاریس یکی از معروف‌ترین محلاتی است که مملو از اتفاقات تاریخی از سکونت رومی‌ها و دانشمندان مشهور و اعتراضات سیاسی و... بوده و قدم زدن در آن حس ورق زدن کتاب تاریخ را برایتان تداعی خواهد کرد؛ حتی بسیاری از افراد هنگام پرسیدن قیمت تور پاریس در مورد گنجانده شدن بازدید از این محله در این تور نیز خواهند پرسید.

● رودخانه سن
رودخانه سن از مرکز پایتخت فرانسه می‌گذرد و کرانه سمت راست شهر را در شمال و کرانه چپ را در جنوب مشخص خواهد کرد. بسیاری از گردشگران لذت قدم زدن در ساحل و سر زدن به کتاب فروشان کنار رودخانه را آرامش‌بخش‌ترین تجربه سفر به این شهر عنوان کرده‌‎اند.

● کاخ ورسای
کاخ ورسای با بیش از 700 اتاق با تالار باشکوه آیینه و بسیاری از اِلمان‌های سلطنتی است نشانگر اقتدار پادشاهان گذشته بوده و می‌‎تواند هر گردشگری را مجذوب خود نماید.
از دیگر مناطق جذاب برای گردشگران در شهر پاریس نیز می‌‎توان از کلیسای نوتردام، مونمارتر، موزه ورسای، طاق پیروزی، مرکز پمپیدو و باغ لوکزامبورگ را هم نام برد.

 بهترین قیمت تور اسپانیا و سفری پر از تجربه

قیمت تور اسپانیا با توجه به امکاناتی که دریافت می‌کنید از هتل‌های فوق‌‎العاده گرفته تا بازدید از جذاب‌‎ترین مناطق توریستی به شدت مناسب بوده و می‌‏تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ساختن خاطراتی باشد که در آینده هم از یادآوری آن لذت خواهید برد. یک تور مناسب باید برای امکانات سفر و کیفیت آن‌ بهترین برنامه ریزی را داشته باشد. به علاوه قیمت تور اسپانیا بسته به امکانات و مقاصد سفر متغیر است که می‌توان بسته به شرایط دلخواه آن‌ها را انتخاب کرد.
اما چرا اسپانیا را به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری به حساب می‌‎آوریم و چه مناطقی در این کشور موجب شده تا سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان مسافرت به این کشور را انتخاب کنند؟

● باغ‌های الحمرا و جنرالیف در گرانادا
زیبایی باغ‌های الحمرا و جنرالیف در گرانادا شما را در خود غرق خواهد کرد و وقتی به خود بیایید، درخواهید یافت که ساعت‌هاست مجذوب آن شده‌‎اید؛ این مجموعه با ساختمان، برج‌ها، دیوارها و با‎غ‌ها هر بیننده‌‎ای را  شیفته خود خواهد کرد.

● ساگرادا فامیلیا در بارسلونا
محبوبیت معماری خاص شهر بارسلون حتی گاهی از تیم فوتبال آن هم فراتر رفته و یکی از مهم‌ترین بخش‌‎های آن کلیسای ساگرادا فامیلیا به شمار می‌رود که حتی خاص بودنش به گوش کسانی که قیمت تور اسپانیا را جویا می‎شوند نیز رسیده است.

قیمت تور اسپانیا

● پرادو و پاسئو دل آرتس در مادرید
یکی دیگر از جذابیت‌های کشور اسپانیا برای گردشگران، پرادو و پاسئو دل آرتس در پایتخت است که بهترین موزه‌های هنری جهان را با مجموعه‌های غنی خود پدید آورده است.

● کلیسای جامع سویل
کلیسای جامع سویل نیز از جاذبه‌هایی است که با مناطق دیدنی از کشورهای دیگر مقایسه شده و گفته می‌شود فضای داخلی بیشتری نسبت به سنت پیتر در پایتخت ایتالیا دارد؛ محراب اصلی 37 متری به همراه مجسمه‌هایی با کنده‌کاری‎ حیرت‌آور و مقبره تاریخی کریستف کلمب مهم‌ترین مشخصه این کلیسا به شمار می‌رود.

● موزه گوگنهایم در بیلبائو
بساری از گردشگران تا زمانی که موزه گوگنهایم در بیلبائو را از نزدیک ندیده‌اند و آن را از روی عکس‎‌ها قضاوت می‌کنند، متوجه می‌شوند که این بنا از زمین تا آسمان با آن‎چه که در تصویر است فرق دارد!
این موزه با گالری‌های 24000 متر مربعی، نمایشگاه‌های موقت و نمایش‌هایی از آثار مجموعه‌های هنر مدرن و حتی رستورا‎ن‌های ‎بی‌نظیر آن که غذاهای فوق‌العاده محلی را سرو می‌کند شناخته می‌شود.
از دیگر آثار دیدنی و جذابیت‌های گردشگری کشور اسپانیا نیز می‌توان به کلیسای جامع سانتیاگو د کامپوستلا و پلازا مایور در مادرید اشاره کرد.

سفری به یادماندنی به کشورهای اروپایی

یکی از بزرگ‌ترین دارایی‌های ما خاطرات ماست و یکی از بهترین راه ساختن خاطرات خوب، سفر کردن است؛ انتخاب آژانس رز آبی با ارائه تورهایی با انواع امکانات و البته قیمت مناسب را می‌توان یکی از بهترین تصمیمات زندگی هر فرد به حساب آورد. جاذبه‌های فراوان و تاریخ غنی کشورهای اروپایی مانند فرانسه، سوئیس و اسپانیا نه تنها تجربه‌ای متفاوت است، بلکه سفری پر از یادگیری و مواجه شدن با فرهنگ‌های مختلف است که می‌تواند بسیار آموزنده و جذاب باشد.