تبیان، دستیار زندگی

تجربه آرامش در حوالی تهران با اجاره ویلا در کردان

یکی از مهم‌ترین مکان‌ها برای سپری کردن ایام و روزهای تعطیل در اطراف تهران، کردان است. کردان نام روستایی بسیار سرسبز و تماشایی است. سرتاسر این روستای زیبا با باغ‌های سرسبز زردآلو، آلبالو، گردو، توت و… تزیین شده‌ است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ویلا در شمال





جستجوی آرامش در شرایط کنونی جوامع، هدف و خواسته بسیاری از افراد است. به‌ ویژه افرادی که در شهرهای بزرگ و پرجمعیت زندگی می‌کنند، به‌ دنبال یافتن مکانی دنج و راحت هستند تا با حضور در آن آرامش از دست‌ رفته خود را باز یابند. بسیاری از افرادی که در ایران زندگی می­کنند، در چنین شرایطی به مناطق شمالی کشور سفر کرده و سعی دارند با در نظر گرفتن یک ویلا در شمال، رزرو و اجاره آن و گذراندن چند روزی در این نقاط، از میزان دغدغه‌های خود کم کنند و آرامشی به‌ دور از هیاهوی شهرها، آلودگی‌ها، ترافیک و… را تجربه نمایند.
جالب است بدانید که حوالی تهران نیز از داشتن مکان‌ها و نقاط دنج بی‌نصیب نمانده است. پس شما می‌توانید این مناطق را برای اقامت و گردشگری چند روزه خود در نظر بگیرید. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که تمایل به درک لذت و تجربه آرامش در حوالی تهران دارند با ما همراه باشید.

بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات در اطراف تهران

بیشتر افرادی که ساکن تهران هستند و یا دغدغه کسب و کار خود را دارند و از طرف دیگر می‌خواهند به آرامشی هر چند کوتاه‌ مدت دست پیدا کنند، به‌ دنبال یافتن بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات در اطراف تهران هستند. در این‌ صورت هم به کسب‌ و کار خود نزدیک خواهند بود و هم به هدف و نیازشان پاسخ می‌دهند. یکی از مهم‌ترین مکان‌ها برای سپری کردن ایام و روزهای تعطیل در اطراف تهران، کردان است. کردان نام روستایی بسیار سرسبز و تماشایی است. سرتاسر این روستای زیبا با باغ‌های سرسبز زردآلو، آلبالو، گردو، توت و… تزیین شده‌ است.

ویلا کردان

این روستا بسیار قدیمی بوده و قدمت آن به هزار سال می‌رسد. روستای کردان از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز است. در ۲۵ کیلومتری کرج و ۶۵ کیلومتری شمال غرب تهران به این روستای بانشاط دسترسی خواهید داشت. در حال حاضر این روستا از گردشگران و مسافران زیادی پذیرایی می‌کند. به‌ همین دلیل ویلاهای بسیاری در این منطقه ساخته‌ شده است. این عامل سبب شده تا گردشگران در زمینه اجاره ویلا در کردان با مشکلی مواجه نشوند و یا به راحتی بتوانند به اجاره ویلا استخر دار کردان که از جمله ویلاهای لوکس و لاکچری به شمار می‌رود دست بزنند. با در نظر گرفتن مکان مناسب برای سکونت چند روزه خود، دسترسی بسیار مناسبی به دیدنی‌ها و جاذبه‌های این روستا خواهید داشت. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به میراث تاریخی موجود در این منطقه اشاره کرد. یکی از این جاذبه‌ها برج مقبره کردان است.
این بنا با استفاده از آجر ساخته شده و در فاصله‌ ۸۰۰ متری از روستا قرار دارد. پلان خورشیدی و دایره‌ای‌ شکل، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برج مقبره کردان محسوب می‌شود. قدمت این برج به دوران حکومت سلجوقیان بازمی‌گردد.
با حضور در این روستای تفریحی، می‌توانید از پل قدیمی موجود در این منطقه که با عنوان پل بانو صحرا کردان معروف و شناخته‌ شده نیز دیدن کنید. قدمت این پل به عصر صفویان بازمی‌گردد.

رقابت رنگ‌ها در بازار هفتگی رامسر

اجاره ویلا در رامسر

یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی که مورد توجه بسیاری از گردشگران هم قرار می‌گیرند، بازارها هستند. این مکان‌ها به‌ ویژه برای آنانی که به خرید و تفریح در بازار و یا بازار گردی تمایل دارند دوست‌داشتنی و جذابند. سرتاسر ایران پر شده از بازارهای مختلف که هرکدام محبوبیت و طرف‌داران خاص خود را دارند. شهر رامسر نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شهر زیبا علاوه‌ بر جاذبه‌های بسیار زیاد طبیعی و گردشگری، بازارهای هفتگی قابل‌ توجهی هم دارد.
این بازارها در حالت معمول با اسامی و عناوینی از قبیل شنبه بازار، جمعه بازار، سه‌شنبه بازار و… معروف و شناخته‌ شده‌اند. در این بازارها بسیاری از تولیدکنندگان کوچک و یا برخی از فروشندگان دوره‌گرد و محلی، حضور به‌ هم رسانده و بساط خود را برای مسافران و گردشگران پهن می‌کنند. در این بازارها، اجناس مختلف بدون حضور دلالان در اختیار مصرف‌کنندگان و خریداران قرار می‌گیرند. به‌ همین دلیل هم مردم بسیاری به این بازارها رفت‌ و آمد می‌کند و مایحتاج و سوغات‌های مورد نیاز خود را فراهم می‌نمایند.
یکی از بازارهای هفتگی شهر رامسر در استان مازندران، شنبه بازار و دیگری سه‌شنبه بازار است. این بازارها مورد توجه و اقبال بسیاری از مسافران قرار گرفته‌اند. چرا که با حضور در این مراکز خرید، انواع مختلف خوراکی‌ها در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرند. می‌توانید انواع مختلف ماهی را در این بازار مشاهده و برای دوستان و اقوام خود سوغات‌هایی جالب‌ توجه فراهم کنید. اگر از جمله افرادی هستید که به ترشیجات رنگارنگ و چشیدن طعم و عطرهای مختلف علاقه دارید نیز از این بازار بی‌نصیب نخواهید ماند. همچنین می‌توانید به خرید انواع مربا مطابق با میل و سلیقه شخصی خود دست بزنید. رقابت رنگ‌ها در بازار هفتگی رامسر لذتی نیست که بتوانید به‌ سادگی از آن عبور کنید.
با اجاره ویلا در رامسر دسترسی خوبی به بازارهای هفتگی و رنگارنگ این شهر خواهید داشت. همچنین می‌توانید ویلا استخر دار رامسر را برای اقامت خود در نظر بگیرید تا امکانات بیشتری هم دریافت نمایید که مهم‌ترین این امکانات، استخر سرپوشیده و یا روباز است.