تبیان، دستیار زندگی

میهمان شو پاسخ داد، چرا سرویس video در رزرو اقامتگاه ها یک نیاز بود ؟

میهمان شو، سرویس بازدید ویدیویی برای رزرو و اجاره اقامتگاه ارائه می کند. برای ارائه این سرویس، فیلمی با‌کیفیت و حرفه‌ای از هزاران اقامتگاه مختلف در شهر‌های سراسر ایران تهیه شده و در سایت میهمان شو ارائه شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
میهمان شو پاسخ داد، چرا سرویس video در رزرو اقامتگاه ها یک نیاز بود ؟





انسان امروزی برای انجام بسیاری از کار‌ها از اینترنت استفاده می‌کند. امروزه استفاده از سایت‌های معتبر، برای رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین نیز جای خود را در میان مردم باز کرده است. آنلاین رزرو کردن اقامتگاه، مزایایی همچون سرعت و راحتی، تنوع بیشتر، امکان پرداخت امن و… دارد. در کنار این مزایا مشکلات و کمبود‌هایی در این روش وجود دارد که نمی‌توان منکر آن‌ها شد. از جمله این مشکلات می‌توان به مشخص نبودن تمامی بخش‌های اقامتگاه به علت کامل نبودن یا کادر‌بندی نا‌درست تصاویر، ارائه اطلاعات نا‌درست راجع‌به ویژگی‌ها و کیفیت اقامتگا‌ه‌ها و… اشاره کرد. به نظر می‌رسید که با ایجاد تجربه‌ای مشابه به بازدید حضوری از اقامتگاه‌ها، تمامی این مشکلات بر‌طرف می‌شوند. اینجا بود که سایتی فعال در این حوزه به‌نام میهمان شو، با ابتکاری تازه، برای اولین بار در ایران سرویس video  را برای بررسی اقامتگاه‌ها ارائه کرد.

سرویس video چیست؟‌

میهمان شو با هدف حل مشکلات پیشین و ایجاد شرایطی بهتر برای رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین به‌دنبال راهی بود تا تجربه‌ای مشابه بازدید حضوری را برای کاربران خود ایجاد کند. به‌طوری که کاربران بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل، تمامی بخش‌های اقامتگاه‌ها را از زوایای مختلف ببینند و از ویژگی‌های مختلف و امکانات آن مطلع شوند و در‌نهایت بتوانند با‌خیال راحت اقامتگاه مد‌نظر خود را رزرو کنند. میهمان شو برای رسیدن به این هدف، بر آن شد تا با صرف هزینه‌ای هنگفت، سرویس بازدید ویدیویی (تور مجازی) را ارائه کند. برای ارائه این سرویس، فیلمی با‌کیفیت و حرفه‌ای از هزاران اقامتگاه مختلف در شهر‌های سراسر ایران تهیه شده و در سایت میهمان شو ارائه شده است.
با‌وجود این امکان اگر شما برای مثال قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران را داشته باشید، تنها کافی است وارد سایت میهمان شو شده، مقصد، تاریخ ورود خروج خود را مشخص کرده و فیلتر‌ها را تنظیم کنید و گزینه جست‌و‌جو را بزنید، تا اقامتگاه‌های مختلف در نتایج جست‌و‌جو به شما نشان داده شود. در ادامه می‌توانید با تماشای فیلم‌های اقامتگاه‌ها، فرآیندی مشابه بازدید حضوری را تجربه کرده و پس از بررسی و مقایسه بهترین گزینه را انتخاب کنید.

آپارتمان مبله در تهران

با وجود سرویس video (تور مجازی) میهمان شو می‌توانید:

1.     اقامتگاه‌های مختلف را راحت‌تر و سریع‌تر بررسی کنید
با وجود سرویس تور مجازی در سایت میهمان شو، بررسی اقامتگاه‌ها همچون تماشا کردن یک فیلم، ساده است. در‌واقع با این امکان دیگر لازم نیست وقت زیادی را صرف تماشای ده‌ها عکس و خواندن اطلاعات طولانی مربوط به اقامتگاه‌ها کنید؛‌ بلکه می‌توانید با تماشای یک فیلم، تمامی بخش‌های اقامتگاه را دیده و کیفیت و ارزش آن را بسنجید.

2.     به‌راحتی گزینه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید
اگر فرضا قصد اجاره اقامتگاه در کردان را داشته باشید، تنها کافی است عبارت اجاره ویلا در کردان با استخر یا به همراه سایر کلمات را سرچ کنید تا بیش از 2۰۰ اقامتگاه  و ویلامختلف برای شما نمایش داده شود. حال با‌ در‌نظر گرفتن اینکه برای هر اقامتگاه، بیش از ده عکس ارائه شده و راجع‌به ویژگی‌ها و امکانات آن چندین و چند خط توضیحات نوشته شده است، بررسی تمامی گزینه‌ها و مقایسه‌ آن‌ها با یکدیگر کاری بسیار دشوار و زمانبر به نظر می‌آید. اما با وجود سرویس تور مجازی می‌توانید در کنار همسفرانتان فیلم‌های اقامتگاه‌ها را تماشا کرده و در زمانی کوتاه، بدون سردرگمی و خستگی، بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید.

3.     با خیال راحت اقامتگاه مد‌نظر خود را رزرو کنید
همان طور که اشاره کردیم رزرو اقامتگاه به‌صورت آنلاین بر‌اساس چند عکس و چندین خط اطلاعات، مشکلات بسیاری به‌همراه داشت و اغلب افراد، اعتماد چندانی به این روش نداشتند. این افراد اگر قصد اجاره سوئیت در اصفهان را داشته باشند، ترجیح می‌دهند خودشان به اصفهان رفته و با صرف وقت و انرژی زیاد، از سوئیت‌های مختلف به‌صورت حضوری بازدید کرده و سپس برای اجاره اقامتگاه مد‌نظرشان اقدام کنند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، دیگر لازم نیست سختی‌های بازدید حضوری را تجربه کنید؛ چرا‌که سایت میهمان شو با ارائه سرویس تور مجازی به شما این امکان را می‌دهد که در خانه نشسته و به‌صورت آنلاین و مستقیم از اقامتگاه‌های مختلف در سراسر شهر‌های ایران بازدید کنید. با این وجود می‌توانید اقامتگاه مد‌نظرتان را پیش از سفر، با خیال آسوده رزرو کرده و سفر راحت و دلپذیری را تجربه کنید.

میهمان شو بهترین تجربه رزرو و اجاره اقامتگاه را برای شما خلق می‌کند

مدیر شرکت میهمان شو می‌گوید: «ما هر آنچه که برای راحتی و جلب رضایت و اطمینان کاربرانمان لازم باشد انجام می‌دهیم و هدف ما چیزی جز ارتقاء کیفیت سفر نیست. به همین سبب اجرای طرح ارائه سرویس تور مجازی را امری واجب دانستیم؛‌ تا کاربران بتوانند با اطمینان و راحتی بیشتر اقامتگاه خود را از طریق سایت میهمان شو رزرو کنند. بی‌شک این تمام ماجرا نیست و ما همواره در تلاشیم تا در ارائه امکانات بهتر و ایجاد شرایط مطلوب‌تر پیشگام باشیم.»

آشنایی بیشتر با دیگر امکانات و خدمات سایت میهمان شو

سرویس تور مجازی که در این مطلب در‌خصوص آن سخن گفتیم، تنها یکی از امکانات بی‌شمار سایت میهمان شو است. در این سایت امکانات مختلف به شکلی هوشمندانه طراحی و ارائه شده تا کاربران فرآیند راحت و جذابی را برای رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین تجربه کنند. به‌طور مثال شما می‌توانید برای راحتی بیشتر و صرفه‌جویی در وقت، از امکان جست‌و‌جوی پیشرفته این سایت استفاده کنید. این امکان شامل فیلتر‌های مختلف، از جمله تعداد اتاق‌های اقامتگاه، محدودیت قیمت اجاره، ظرفیت اقامتگاه، نوع اقامتگاه (کوهستانی، ویلایی، آپارتمانی و…)، استخر‌دار بودن یا نبودن و… می‌شود. در‌واقع با تنظیم کردن این فیلتر‌ها بر اساس سلیقه و نیاز‌های خود، تنها اقامتگاه‌هایی در نتایج جست‌و‌جو به شما نمایش داده می‌شود که دارای ویژگی‌های مشخص شده باشند.

امکانات و خدمات سایت میهمان شو

یکی از خدمات بی‌نظیر و بسیار عالی سایت میهمان شو، پشتیبانی آن در تمام طول سفر است. در‌واقع میهمان شو خود را موظف می‌داند تا در تمام پروسه سفر، در کنار شما باشد و تجربه‌ای دلپذیر را برای شما خلق کند. به همین سبب شما می‌توانید در‌صورت بروز هر‌گونه مشکل راجع‌به اقامتگاه، با پشتیبانی این سایت تماس حال کرده و مشکل خود را مطرح کنید. تیم پشتیبانی میهمان شو در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی کرده و شما را از نتیجه مطلع می‌کند.