تبیان، دستیار زندگی

آخرین مدل تلویزیون ال جی 2022 چه مدلیست؟!

در این مقاله قصد داریم یکی از تلویزیون‌های ۵۵ اینچ برند ال جی را برای شما معرفی کنیم که به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تلویزیون ال جی 55uq9000






قیمت تلویزیون دبی کوچولو بستگی به سال ساخت، امکانات و کیفیت تصویر تلویزیون دارد. این تلویزیون در دسته تلویزیون‌های هوشمند 4K قرار گرفته است و می‌تواند بالاترین سطح کیفیت و جزئیات را برایتان ارائه دهد. در تلویزیون 55UQ9000 پردازشگر و تراشه قدرتمند آلفا ۵ نسل ۵ 5 α5 Gen 5 AI 4Kبه کار رفته است و همین موضوع باعث شده است که تلویزیون 55UQ9000 بتواند به صورت همزمان اطلاعات و داده‌های صوتی و تصویری را پردازش کرده و محتواها را با بالاترین سطح کیفیت نمایش دهد. در تلویزیون 55UQ9000 پردازنده بسیار قدرتمندی به کار رفته است که می‌تواند محیط اطراف شناسایی کرده و سپس متناسب با محیط اطراف تنظیمات را انجام دهد. شما میتوانید از تلویزیون 55UQ9000 برای انجام گیم‌ها و بازی‌های مختلف استفاده کنید زیرا این تلویزیون به تنظیمات گیمینگ مجهز شده است و می‌تواند لحظات هیجان انگیز بازی را برایتان فراهم کند. در این تلویزیون محدوده دینامیکی بالا وجود دارد و با وجود دستیارهای صوتی گوگل و الکسا شما می‌توانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید و با استفاده از صدای خودتان تلویزیون را مدیریت و کنترل کنید. اگر قصد خرید تلویزیون 55UQ9000 دارید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کنید و این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید. برای اطلاع از لیست قیمت تلویزیون ال جی 2022 میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و همه مدل ها رو اونجا کامل مشاهده کنید.

طراحی تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی UQ9000

طراحی تلویزیون روی قیمت آن تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون سونی، ال جی و سامسونگ در سری های پرچمدار کمی بالاتر از سری های معمولی است. تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55UQ9000 طراحی زیبا و خیره کننده ای دارد. هنگام خرید تلویزیون باید به فاکتور‌ها و نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید. اما توجه به طراحی تلویزیون یکی از اولین و مهمترین فاکتورها می‌باشد. در تلویزیون 55UQ9000 ظاهر تلویزیون اهمیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند رضایت شما را جلب کند. تلویزیون اسمارت ال جی مدل 55UQ9000 محصول سال ۲۰۲۲ است و تمامی نیازهای شما را برآورده می‌کند. برند ال جی تمامی نکات زیبایی شناسی را مورد توجه قرار داده و توانسته است محصولی کاملاً زیبا و مدرن طراحی کند شما می‌توانید از تلویزیون 55UQ9000 برای محیط‌های متوسط استفاده کنید. این تلویزیون ضخامت بدنه بسیار کمی دارد به گونه‌ای که به ضخامت بدنه ۵۸.۴ میلی متر می‌رسد این ضخامت باعث شده است که تلویزیون 55UQ9000 در سبک مینیمال قرار بگیرد. قاب و فریمی که در اطراف تلویزیون وجود دارد باریک است و بدون هیچگونه حواس پرتی تمامی تمرکز شما را بر روی صفحه نمایش تلویزیون حفظ می‌کند. در ساخت تلویزیون 55UQ9000 مواد و متریال بسیار با کیفیت به کار رفته است و شما می‌توانید به تمامی پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی دسترسی داشته باشید. این تلویزیون با محیط زیست کاملاً سازگار است و جعبه آن دارای قابلیت بازیافت می‌باشد پایه‌های تلویزیون 55UQ9000 از نوه پایه های دو شاخه ای است.

طراحی تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی uq9000

کیفیت تصویر تلویزیون 4K ال جی 55UQ9000

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55UQ9000 تمامی محتوا با کیفیت تصویر 4K نمایش می‌دهد. این تلویزیون قیمت مناسبی دارد و در لیست تلویزیون‌های میان رده 4K قرار گرفته است که در سال ۲۰۲۲ تولید شده است. تلویزیون 55UQ9000 دارای نمایشگر ال ای دی است و به نور پس زمینه Direct LED مجهز شده است. همچنین در این تلویزیون نرخ رفرش ریت مناسب به کار رفته است که باعث شده است شما می‌توانید تمامی محتوا‌ها را حتی محتوا‌های اکشن و ورزشی را با کیفیت بالا و بدون تاری و تأخیر مشاهده کنید. تلویزیون 55UQ9000 به پردازشگر آلفا ۵ مجهز شده است و می‌تواند محتواهای صوتی و تصویری را پردازش کرده و آنها را بازتولید کند. این تلویزیون بر مبنای هوش مصنوعی کیفیت تصاویر را ارتقا می‌دهد. برای این کار تلویزیون 55UQ9000 به قابلیت 4K upscaling مجهز شده است و می‌تواند رزولوشن تصاویر بی کیفیت را نیز ارتقا دهد. تلویزیون 55UQ9000 سایز صفحه نمایش ۵۵ اینچ دارد و از حالت فیلمساز برخوردار است. در این تلویزیون شما می‌توانید روشنایی صفحه نمایش را بدون اینکه به صورت دستی تنظیم کنید متناسب با محیط اطراف دریافت نماید. در واقع تلویزیون محیط اطراف را تشخیص داده و سپس روشنایی و کنتراست تصاویر را تنظیم میکند.

تلویزیون ال جی 55uq9000

سیستم صوتی تلویزیون 4K ال جی UQ9000

تلویزیون UQ9000 در کنار کیفیت تصویر خوب به سیستم صوتی مناسبی مجهز شده است. این تلویزیون دارای دو بلندگوی با کیفیت است که هرکدام ۱۰ وات توان صوتی دارند و می‌توانند سیستم صوتی ۲ کاناله برایتان ارائه دهند. به طور کلی تلویزیون 55UQ9000 ۲۰ وات قدرت صوتی دارد و به خاطر داشتن اسپیکر‌های بسیار پر قدرت باعث شده است تا شما را با کیفیت بالا و رسا دریافت کنید. تلویزیون 55UQ9000 دارای سیستم صوتی دو کانال است اما با این حال شما میتوانید سایر ساندبار‌ها یا سیستم‌های صوتی را به تلویزیون متصل کنید و صدای تلویزیون را تقویت نمایید. در تلویزیون 55UQ9000 وجود فناوری LG Sound Syncبر روی کیفیت صوتی تلویزیون نقش بسیار مهمی دارد این تلویزیون به طور کلی صدای رسا و باکیفیتی را برایتان ارائه می‌دهد.

سیستم عامل و امکانات هوشمند تلویزیون 55UQ9000

تلویزیون ال جی مدل 55UQ9000 یکی از تلویزیون‌های گیمینگ برند ال جی است که قیمت مناسبی دارد. این تلویزیون می‌تواند در زمینه بازی امکانات پیشرفته ای را برای شما فراهم کند و شما به صورت دسته جمعی به پای تماشای بازی‌ها و سریال‌های مورد علاقه خودتان بپردازید. در تلویزیون 55UQ9000 سرویس بازی ابری فراهم شده است و این محصول دارای منوی بسیار پیشرفته‌ای است که در سریعترین زمان ممکن اطلاعات و داده‌های گسترده ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. تلویزیون 55UQ9000 محصول سال ۲۰۲۲ است و به سیستم عامل webOS مجهز شده است. شما می‌توانید با خرید تلویزیون 55UQ9000 به اینترنت متصل شوید وبگردی کنید و به دنیایی از برنامه‌ها دسترسی داشته باشید. تلویزیون 55UQ9000 می‌تواند متناسب با سلیقه شما محتوایی را نیز برایتان ارائه دهد. در این محصول قابلیت هشدار ورزشی وجود دارد و شما می‌توانید از نتایج مسابقات ورزشی و حتی جدیدترین اطلاعات ورزشی اطلاع داشته باشید. این محصول به دستیار صوتی گوگل و الکسا مجهز شده است. تلویزیون اسمارت ال جی مدل 55UQ9000 دارای دستیارهای صوتی گوگل و الکسا است و می‌تواند تعامل صوتی شما را با تلویزیون تضمین کند. شما می‌توانید با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید و هر آنچه را که می‌خواهید دستور دهید. تلویزیون 55UQ9000 سایز ۵۵ اینچ دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است. می توانید این تلویزیون را در کنار دریافت مشاوره رایگان از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.