تبیان، دستیار زندگی

تامین هزینه‌های درمانی هزار و ۱۷۲ کودک با امتیازهای اسنپ‌کلاب

اسنپ در سومین طرح نیکوکاری خود با همکاری خیریه​‌ حس مهر با عنوان «تامین هزینه​‌های درمان کودکان بستری در بیمارستان» هزینه‌های درمان هزار و ۱۷۲ کودک را پرداخت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تامین هزینه‌های درمانی هزار و ۱۷۲ کودک با امتیازهای اسنپ‌کلاب




روابط عمومی شرکت اسنپ، ضمن تشکر از مشارکت خوب کاربران و اعتمادشان به طرح‌های نیوکاری باشگاه مشتریان اعلام کرد: «در این طرح ۲۷۶ هزار و ۹۷۷ مرتبه مشارکت شده و در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون و ۹۰۸ هزار تومان برای درمان کودکانی که خانواده​‌های آن‌ها در شرایط دشوار اقتصادی قرار دارند به خیریه​‌ حس مهر پرداخت شده است.»
به گزارش اسنپ، در این طرح هزار و ۱۷۲ کودک فارغ از جنسیت،​ قومیت و تابعیت آن‌ها تحت پوشش قرار گرفتند. ۴۳ درصد این کودکان دختر و ۵۷ درصد پسر و همچنین ۶۲ درصد از آن‌ها ایرانی و ۳۸ درصد از اتباع خارجی بودند. کودکان حمایت شده از نظر تعداد به ترتیب از استان‌​های خوزستان، یزد، خراسان رضوی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان و ایلام معرفی شدند. اطلاعات مربوط به پرونده‌ پزشکی و شرایط خانوادگی این کودکان در  سایت خیریه حس مهر در دسترس است. 
در سال​‌های اخیر، اسنپ طرح​‌های نیکوکاری متنوعی را در راستای مسئولیت اجتماعی خود با مشارکت کاربرانش در باشگاه مشتریان (اسنپ ​کلاب) اجرا کرده است. پیش از این نیز طرح‌هایی مانند «آموزش آنلاین منجر به اشتغال افراد دارای معلولیت» و «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان» در اسنپ‌کلاب با استقبال گسترده‌ی کاربران روبه‌رو شده بود. 
بخش نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ تلاش دارد با شناسایی طرح‌های موثر و پایدار مسئولیت اجتماعی در حل مشکلات جامعه یاری‌رسان باشد. خیریه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.