تبیان، دستیار زندگی

سرمایه‌­گذاری مطمئن و پرسود را با اوکی اکسچنج تجربه کنید

از مهم­ترین ویژگی که این صرافی دارد این است که قابل استفاده برای کاربران ایرانی است و شما در هر نقطه از کشور که باشید و دسترسی به اینترنت برایتان وجود داشته باشد، می­‌توانید معامله­‌های خود را در آن انجام دهید. کافی است به آدرس www.ok-ex.io مراجعه کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سرمایه­گذاری مطمئن و پرسود را با اوکی اکسچنج تجربه کنید



بیت‌کوین یک ارز خودمختار است که تحت سلطه هیچ دولت و سازمانی قرار نگرفته است. همین ویژگی به تنهایی سبب می­‌شود که یک گزینه مطمئن برای سرمایه­‌گذاری شما باشد. چرا که هیچ تغییر اقتصادی بر روی آن اثر ندارد و از این نظر می‌­توان گفت جز آن دسته از ارزهایی است که در بازار ثبات دارد. البته عوامل موثر دیگری همچون میزان عرضه و تقاضا، رسانه‌­ها و... وجود دارد که قیمت بین‌کوین را تحت تاثیر قرار می­‌دهد. در هر صورت شما نباید بدون آگاهی وارد بازار شوید و به سراغ پادشاه ارزها، یعنی بیت‌کوین بروید. باید اطلاعات کافی در ارتباط با آن کسب و کنید تا بتوانید در این بازار مواج و پر از فراز و نشیب بهترین نتیجه را برای خود بدست آورید.

بیت‌کوین پول دیجیتالی برای تجارت در جهان امروز

این یک ارز شبکه‌­ای به صورت غیر متمرکز می­‌باشد  که توسط تکنولوژی بلاکچین ذخیره می‌شود. می­‌توان آن را همان پول دانست که به صورت دیجیتال درآمده و امکان انجام مبادلات و معامله‌­های بسیاری را برایتان فراهم می­‌کند. اما آن را با یک تراکنش یا حواله بانکی اشتباه نگیرید. همانطور که گفتیم نوعی پول دیجیتال است که می­‌توان به عنوان دارایی و سرمایه شما شناخته شود و در هر لحظه که بخواهید با آن خرید کنید یا آن را بفروشید و به پول کاغذی تبدیل کنید. خرید بیت‌کوین با قیمت مناسب باعث می‌شود که شما به راحتی سود بسیاری بدست آورید. اما برای کسب این سود باید به موقع اقدام کنید.

چه زمانی بیت‌کوین بخریم؟

خرید بیت‌کوین باید در زمان درست انجام شود تا سوددهی که مد نظر دارید را داشته باشد. شما باید از قیمت لحظه­‌ای آن مطلع شوید، اوکی اکسچنج همراه شما است تا در هر لحظه که می­‌خواهید از آخرین تغییرات قیمت این ارز باخبر شوید. اما این به تنهایی کافی نیست. شما باید بتوانید این ارز را هم پیش­‌بینی کنید. برای تحلیل بازار و همچنین پیش­بینی آن از ابزارهای مختلفی می­‌توانید استفاده کنید که یکی از ایمن‌­ترین و بهترین آن­ها تریدینگ ویو است.

درباره تریدینگ ویو بیشتر بدانیم!

این یک سایت است که نمودارهای بازارهای مالی را در یک بستر اینترنتی ارائه می­‌دهد. شما می­‌توانید علاوه بر قیمت بیت‌کوین در تریدینگ ویو از قیمت فلزات و شاخص‌­ها، سهام کشورهای مختلف و همچنین جفت ارزها هم باخبر شوید. قابلیت مهمی که این سایت را متمایز از دیگر رقیبان کرده است، وجود ابزارهای اصولی برای تحلیل است. علاوه بر اینکه کاربران می­‌توانند به کمک آن­ها تحلیل کنند، امکان به اشتراک‌گذاری تحلیل و داده‌­ها را هم دارند. در نتیجه می­‌توان از آن به عنوان یک شبکه اجتماعی تحلیل‌گر در این بازار یاد کرد. این سایت بخش­های مختلفی دارد که بعد از ثبت نام می­‌توانید آن­ها را مشاهده کرده و مورد استفاده قرار دهید. به دلیل رابط کاربری ساده­ای که این سایت دارد شما می­‌توانید به آسانی با آن کار کنید و برای اینکه یک تحلیلی اصولی داشته باشید و بتوانید برای سرمایه­‌گذاری و خرید و فروش ارزهای خود به آن اعتماد کنید، باید آموزش­های لازم در خصوص آن را پشت سر گذاشته باشید و آشنایی و تسلط کامل روی تریدینگ ویو داشته باشید.

تریدینگ ویو

مهم­ترین مزیت­‌های تریدینگ ویو

با این سایت رقابت در بازار برای شما راحت خواهد شد. از مهم­ترین ویژگی‌­ها و مزایایی که این سایت دارد می­‌توان موارد زیر را نام برد:
1- اطلاعات آن کاملا قابل اعتماد و صحیح است. دلیل این مطمئن بودن بررسی تمامی داده‌ها پیش از انتشار توسط چندین سازمان تحقیقاتی متفاوت است.
2- می­‌تواند زمان معامله‌­های مهم در بازار بورس را به شما یادآوری کند. این قابلیت باعث می‌شود که هیچ فرصتی را از دست ندهید.
3- ارتباط مستقیم با بازارهای سهامی دارد و شما می­‌توانید هر نوع اطلاعات تخصصی که می­‌خواهید از آن بدست آورید.
4- رابط کاربری آسان به لطف کریپتو دارد. زبان برنامه‌­نویسی این سایت کریپتو است که قدرت بالایی داشته و به راحتی برای کاربر قابل فهم است. تا جایی که می­‌توانید از فیلترهای مختلف برای بدست آوردن اطلاعات استفاده کنید.

نظر تریدینگ ویو برای آینده خرید بیت‌کوین چیست؟

طبق شاخص‌­های این سایت، بعد از سقوط ارزهای دیجیتال دیگر استخراج بیت‌کوین سود گذشته را ندارد. واضح است که این در حال حاضر بیت‌کوین وارد منطقه بدون سود خود شده است. این اتفاق در دو سال گذشته بی‌­سابقه بوده است و انتظاری که برای آینده این ارز وجود دارد صعود چشمگیر آن است؛ چرا که برخلاف انتظار تمامی معامله­‌گران، این افت ناگهانی باعث شده تا کمی نگران سرمایه خود شوند. اما در آینده نزدیک با کم شدن فشار فروش دوباره قدرت خرید در بازار ایجاد می‌شود و در این هنگام قیمت بیت‌کویین بیشتر خواهد شد و می­‌توان دوباره به تخت پادشاهی خود بنشیند.

سرمایه‌­گذاری در بیت­کوین چقدر هزینه نیاز دارد؟

زمانی که تصمیم خود را برای خرید بیت‌کوین گرفته‌­اید، دیگر نباید دغدغه­‌ای از بابت هزینه آن داشته باشید. چرا که شما می‌­توانید با حداقل 50 هزارتومان هم این ارز را بخرید. به عبارتی برای شروع کار تنها به 50 هزارتومان نیاز خواهید داشت. واضح است که هرچه سرمایه اولیه شما بیشتر باشد می­‌توانید مقدار بیت‌کوین بیشتری خریداری نمایید. پس هیچ حداکثر و محدودیتی برایتان وجود نخواهد داشت و به راحتی می­‌توانید با هر میزان دارایی خرید و فروش آن را انجام دهید. 

چگونه خرید و فروش بیت‌کوین را انجام دهیم؟

برای خرید بیت‌کوین یا فروش آن، شما باید به یک صرافی مراجعه کنید. قطعا در دنیای امروز که تمامی امور در بستر اینترنتی و به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، مراجعه به صرافی و تحمل ترافیک و هوای گرم چندان ایده‌آل نخواهد بود. پس بهتر است به فکر یک صرفی آنلاین باشید. اما به دلیل تحریم­‌ها و محدودیت­‌هایی که در کشور وجود دارد شما نمی­‌توانید از خدمات هر صرافی بهره­مند شوید. اما جای نگرانی نیست. صرافی آنلاین اوکی اکسچنج بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی در خدمت شما است. شما با این صرافی می­‌توانید خرید و فروش بیت‌کوین و سایر ارزهای خود را به آسانی و با کم­ترین دستمزد انجام دهید. از مهم­ترین ویژگی که این صرافی دارد این است که قابل استفاده برای کاربران ایرانی است و شما در هر نقطه از کشور که باشید و دسترسی به اینترنت برایتان وجود داشته باشد، می­‌توانید معامله­‌های خود را در آن انجام دهید. کافی است به آدرس www.ok-ex.io مراجعه کنید.