تبیان، دستیار زندگی

چگونه دیجی کالا با تولید محتوا به فروش میلیاردی رسید؟

همه ما حداقل یک‌بار تجربه خرید از دیجی کالا را داریم. چند سال پیش که این فروشگاه اینترنتی به‌تازگی کارش را شروع کرده بود، کسی فکر نمی‌کرد که بتواند به درآمد میلیاردی برسد. شاید برای شما جالب باشد که دیجی کالا بیشتر موفقیت خودش را مدیون تولید محتوا است. احتمالاً بپرسید که تولید محتوا چیست؟ اگر در رابطه با این موضوع کنجکاو هستید، ادامه مطالب برایتان جالب خواهد بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
چگونه دیجی کالا با تولید محتوا به فروش میلیاردی رسید؟





تولید محتوا چیست؟

قبل از آنکه بگوییم تولید محتوا چیست، باید بگوییم که محتوا به چه چیزی میگویند. تصور کنید که شما یک سایت دارید و می‌خواهید با آن به درآمد برسید. در ابتدا یک سری محصولات خاصی را ارائه می‌دهید. این محصولات را چطور به مشتری معرفی می‌کنید؟ اصلاً وقتی کاربر وارد سایت شما می‌شود، باید چه چیزی را ببیند.
هر اطلاعاتی که ما در سایت، یا صفحه اینستاگرام قرار می‌دهیم، یک محتوا به‌حساب می‌آید. حالا این محتوا (اطلاعات) برای هر سایتی با دیگری تفاوت‌هایی دارد. تولید محتوا به این معنی است که شما برای سایت خودتان، اطلاعات به‌روز را قرار دهید.
شما برای تولید محتوا دو روش پیشرو خواهید داشت. در روش اول، خودتان وقت می‌گذارید، تولید محتوا را یاد می‌گیرید. بعدازآن هم برای تولید محتوا زمان صرف می‌کنید. در روش دوم دیگر نیازی نیست که خودتان وقت صرف کنید. شما سفارش تولید محتوا را به شخص یا شرکت دیگری می‌سپارید.

آموزش تولید محتوا به شیوه نوین

همان‌طور که گفتیم عده‌ای هستند که ترجیح می‌دهند خودشان صفرتا صد کارشان را انجام دهند. معمولاً این افراد تصور می‌کنند که هیچ‌کس مثل خودشان کاری را خوب انجام نمی‌دهد. در بعضی از موارد هم برای صرفه‌جویی در هزینه‌های موجود، خودشان کار تولید محتوا را بر عهده می‌گیرند.
مهم نیست که هدف شما چه چیزی باشد، آنچه اهمیت دارد این است که شما باید در ابتدا آموزش تولید محتوا را ببینید. برای نوشتن یک محتوای خوب، شما باید به‌قدر کافی مطالعه و تمرین داشته باشید. تصور نکنید که در همان روزهای ابتدایی کارتان می‌توانید محتواهای خارق‌العاده‌ای را خلق کنید.
این روزها کلاس‌های آنلاین و حضوری متعددی برگزار می‌شود که تولید محتوا را به‌طور کامل و دقیق آموزش می‌دهند. برای بهتر شدن کارتان به چند مورد دقت داشته باشید؛

آموزش تولید محتوا به شیوه نوین

● خلاق باشید و کپی نکنید
آنچه شما را از دیگری متمایز می‌کند، خلاقیتی است که به خرج می‌دهید. گاهی خلاق بودن، نیاز به شجاعت دارد.

● تکرار و تمرین فراموش نشود
هرچه بیشتر بنویسید، متوجه می‌شوید که نوشتن شما بهتر شده است. خسته نشوید، آموزش تولید محتوا و یادگیری آن به تمرین نیاز دارد.

● مطالعه فراموش نشود
در اوقات استراحت خود حتماً مطالعه کنید. مطالعه کتاب باعث می‌شود که قدرت تجسم و خلاقیت شما افزایش پیدا کند. علاوه بر این توصیه می‌کنیم که از مقالات آموزشی هم غافل نشوید. خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند که دید بهتری به موضوعات داشته باشید.

سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا

اگر شما روش دوم را انتخاب کرده‌اید و می‌خواهید تولید محتوای خودتان را شخص یا شرکت دیگری بسپارید، باید دقت زیادی به خرج دهید. در انتخاب خودتان به سه مورد توجه خاصی داشته باشید.
1.     کیفیت محتوای تولید شده
یک محتوای خوب نباید خسته کننده باشد، حتی یک جمله کپی در محتوا کیفیت آن را کاهش می‌دهد. جملات باید کوتاه باشند و درنهایت محتوا باید سئو شده به شما تحویل داده شود.

2.     زمان تحویل محتوا به شما
در هنگام ثبت سفارش، معمولاً زمان تحویل محتوا مشخص می‌شود. پیشنهاد می‌دهیم که به خوش‌قولی طرف مقابلتان دقت خاصی داشته باشید. شما باید در زمان خاصی محتوا را در سایت خودتان (یا سایت دیگر به‌عنوان رپورتاژ آگهی) قرار دهید. اگر طرف مقابل شما بدقولی کند، تمام برنامه‌های شما به هم می‌ریزد.

3.     هزینه‌ای که بابت آن پرداخت می‌کنید
برای تعیین هزینه تولید محتوا هیچ قانون خاصی وجود ندارد و این موضوع به‌صورت عرفی مشخص می‌شود. معمولاً با توجه به کیفیت محتوا و زمان تحویل آن، هزینه خاصی را باید پرداخت کنید. مثلاً اگر می‌خواهید که محتوای شما یک روزه به دستتان برسد، هزینه بیشتری نسبت به تحویل چهار روزه پرداخت خواهید کرد.

رایگان آموزش ببین، به‌راحتی ثبت سفارش کن

بعدازآنکه گفتیم اصلاً تولید محتوا چیست و شما برای درآمد بیشتر باید به آن روی آورید، خبر خوبی برایتان آماده کرده‌ایم. مهم نیست که شما می‌خواهید خودتان تولید محتوا انجام دهید یا آن را شخص دیگری بسپارید. مهم این است که امکانی فراهم شده تا به‌صورت رایگان بتوانید آموزش ببینید و به‌سادگی ثبت سفارش کنید.
الوکانتنت یک پلتفرم آنلاین در حوزه تولید محتوا است که کارش را از سال 97 با شعار کیفیت و زمان در اختیار توست، شروع کرد. این پلتفرم در گذشته فقط برای سفارش تولید محتوا فعالیت می‌کرد اما در سال‌های اخیر آموزش تولید محتوا هم به برنامه‌هایش اضافه شد.
در این سایت مقالات متعددی قرار گرفته شده است. شما با خواندن این مطالب، تکرار و تمرین می‌توانید تولید محتوا را یاد بگیرید. مطالب این سایت کاملاً دسته‌بندی شده‌اند و شما به‌سادگی می‌توانید آن‌ها را مرور کنید و مشکلی نخواهید داشت.
این آموزش‌ها شما را برای بازار کار آماده می‌کند. اگر به دنبال کاری هستید که در منزل آن را انجام دهید و درآمد قابل قبولی هم داشته باشید، تولید محتوا می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. بعد از آموزش در صورت تائید، می‌توانید در الوکانتنت مشغول به کار شوید.
حالا اگر زمان کافی برای یادگیری تولید محتوا و انجام آن در اختیار ندارید، می‌توانید سفارش تولید محتوا خودتان را به این پلتفرم بسپارید. همان‌طور که گفتیم، با سفارش در الوکانتنت معنی کیفیت محتوا و خوش‌قولی در تحویل را به‌خوبی درک خواهید کرد.
کافی ست همین الآن سری به این سایت به نشانی /https://alocontent.com  بزنید. با چند دقیقه گشتن در این سایت به‌سادگی از کیفیت محتوای آموزشی و نمونه کارها مطلع خواهید شد.