تبیان، دستیار زندگی

آیفون ۱۳ پرومکس پیشنهاد خرید همه علاقمندان به تکنولوژی در سراسر جهان

امکان خرید اپل واچ سری ۷ هم از سایت بازرگانی سیب وجود دارد که به‌عنوان ترکیبی ایده‌آل در کنار خرید آیفون 13 پرو مکس می‌توانید به آن فکر کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 آیفون 13 پرومکس پیشنهاد خرید همه علاقمندان به تکنولوژی در سراسر جهان

در طول سال‌های اخیر، اپل همواره یکی از بهترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان بوده و تسلط این برند با گوشی‌های آیفون در بازار، این مورد را اثبات می‌کند. با توجه به اینکه کم کم ویروس کرونا کمرنگ‌تر شده و جهان به حالت عادی خودش باز می‌گردد، اپل در ماه آوریل امسال، عملکرد درخشان از خود به نمایش گذاشته و گوشی‌های هوشمند آیفون بیشتری را به فروش رسانده است. در لیستی که توسط کانتورپوینت منتشر شده است، کمپانی‌های شیائومی سامسونگ هم حضور داشته و گوشی‌های‌شان بیشتر از برندهای دیگر به فروش رفته است. در این بین هم اپل در جایگاه برتر قرار دارد.

اگر نگاهی به آمارهای منتشر شده در ماه مارس داشته باشید، این گزارش مطرح شده است که آیفون 13 و آیفون 13 پرو مکس پرفروش‌ترین دستگاه‌ها در سه ماهه ابتدایی بوده‌اند. علاقه‌مندان با خرید آیفون 13 پرو مکس می‌توانند به بهترین امکانات و فناوری‌های اپل در سال ۲۰۲۱ دست پیدا کرده و تا چندین سال متوالی، نیازی به خرید یک گوشی هوشمند جدید نداشته باشند. جالب است بدانید که طی لیست منتشر شده توسط کانترپوینت برای آوریل ۲۰۲۲، پنج مدل از گوشی‌های اپل در لیست قرار دارند. گفته می‌شود که گران‌ترین مدل آیفون که آیفون ۱۳ پرو مکس نام دارد، حدود ۳.۴ درصد از فروش کل بازار را به خود اختصاص داده است.

میزان فروش گوشی‌های آیفون

جالب است بدانید که این میزان از فروش برای آیفون ۱۳ پرو مکس، بالاتر از چند مدل ارزان قیمت آیفون ۱۳ است و مخاطبین بیشتر برای دریافت بهترین امکانات اپل، حاضر هستند که هزینه بالاتری بپردازند. در صدر لیست هم آیفون ۱۳ قرار دارد که ۵.۵ درصد از سهم بازار جهانی به آن اختصاص پیدا کرده است. با خرید آیفون 13 پرو مکس می‌توانید از فناوری‌های برتر نسبت به نسخه‌های استاندارد بهره‌مند شده و به یک سنسور دوربین بیشتر و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی در صفحه نمایش دسترسی پیدا کنید. باتری هم در این گوشی بزرگ‌تر بوده و با صفحه نمایش عریض‌تر، نمایش محتوا و تجربه بازی روی آن حس بهتری خواهد داشت.
علاقه بیشتر مشتریان صنعت گوشی‌های موبایل، به سمت محصولاتی است که صفحه نمایش بزرگ‌تری داشته باشند. صفحه نمایش یقینا از جمله مهم‌ترین المان‌ها برای خرید است و همه دوست دارند که فیلم، بازی و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی در صفحه نمایش بزرگ‌تری تجربه کنند. به‌همین دلیل است که اپل در سری آیفون ۱۴ خود، نسخه مینی را حذف و آن را با نسخه مکس که صفحه نمایش مشابه پرو مکس دارد، جایگزین کرده است. بدین ترتیب، خریداران نسخه‌های استاندارد آیفون هم می‌توانند به یک مدل با صفحه نمایش بزرگ‌تر دسترسی داشته باشند.

گوشیهای آیفون

اقبال مخاطبین از گوشی‌های آیفون

در جمع گوشی‌های هوشمند دیگری که در لیست کانترپوینت قرار دارد، می‌توانیم به آیفون ۱۳ پرو، آیفون ۱۲ و آیفون SE نسل دوم اشاره کنیم. مدل نسل دوم آیفون SE به‌دلیل مشخصات متعادل و قیمت بالایی که دارد، موفق نشد نظر مبت منتقدین را جلب کند. اما این موارد باعث نشدند که خریداران بازار از آن رو برگردانند. گویا اپل باز هم در شناسایی نیازهای مشتریان خوب عمل کرده‌اند و محصول نسبتا میان‌رده اپل، جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند ماه آوریل ۲۰۲۲ بوده است. اپل ۸۹ درصد از کل فروش ماه آوریل ۲۰۲۲ را در این صنعت داشته و سامسونگ هم تنها ۲۲ درصد از کل فروش را به دست آورده است.
چهار مدل از گوشی‌های هوشمند سامسونگ توانسته‌اند که در این لیست حضور پیدا کنند. گلکسی اس ۲۲ اولترا که محبوب‌ترین و بهترین گوشی هوشمند سامسونگ است، با قیمت کمتر از آیفون ۱۳ پرو مکس، تنها سهم ۱.۵ درصد از بازار را داشته و در جایگاه پنجم قرار گرفته است. همین موارد نشان می‌دهد که جایگاه گوشی‌های اپل نسبتا تثبیت شده است و در حال ایجاد فاصله بین برندهای تعقیب کننده خودش در محصولات بالارده بازار است. گوشی‌های دیگری از سامسونگ مانند گلکسی A13، گلکسی A03 Core و گلکسی A53 را هم در داریم که لیست حضور داشته و حجم فروش بالایی را در بازار به ثبت رسانده‌اند.

مشخصات فنی آیفون ۱۳ پرو مکس

با خرید آیفون 13 پرو مکس به مجموعه‌ای از امکانات برتر دست پیدا خواهید کرد. یکی از این موارد، تراشه جدید A15 است که با همان فناوری ساخت سال ۲۰۲۰ در گوشی تعبیه شده و تعداد ترانزیستورهای بیشتری دارد. این ترانزیستورها باعث افزایش عملکرد تراشه طی عملکردهای مختلف شده و می‌بینیم که چه در زمینه پردازنده مرکزی و چه پردازنده گرافیکی، با پیشرفت‌هایی نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس روبرو هستیم. پردازنده گرافیکی هم‌اکنون یک هسته بیشتر نسبت به نسخه‌های استاندارد آیفون ۱۳ دارد و بنابراین، در رندر ویدیو و تجربه بازی‌های گرافیکی، اقبال بیشتری خواهید داشت.
با خرید آیفون 13 پرو مکس می‌توانید از حالت سینماتیک در دوربین گوشی هم استفاده کنید. در این حالت، فوکوس متغیر برای سنسور دوربین فراهم شده و هنگام فیلم‌برداری، می‌توانید فوکوس را روی سوژه دیگری قرار دهید. این قابلیت حرفه‌ای شما را به یک کارگردان کارکشته تبدیل کرده و امکان خلاقیت ویژه‌ای را فراهم خواهد کرد. نکته مهم دیگر، در مورد بزرگ تر شدن سنسورهای دوربین است که هم‌اکنون می‌توانند نور بیشتری از محیط را جذب کنند. می‌دانیم که این موضوع سبب بالا رفتن کیفیت خروجی تصاویر مخصوصا در حالت شب خواهد شد. میزان نویز کاهش پیدا کرده و جزئیات بیشتری در تاریک‌ترین صحنه‌ها خواهیم داشت که همه به دنبال آن هستد.

خرید از بازرگانی سیب

خرید از بازرگانی سیب

برای خرید آیفون 13 پرو مکس می‌توانید شیوه اقساطی را از سایت بازرگانی سیب انتخاب کنید. در این سایت می‌توانید قیمت تمام مدل‌ها و طیف رنگی را مشاهده کرده و بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. برای خرید آیفون 13 پرو مکس تنها کافی است که ۴۰ درصد از مبلغ کل را پرداخت کرده و مابقی را بین اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه ارائه کنید. این شیوه استرس شما را از بابت بالا بودن قیمت کل گوشی کاهش داده و کمک می‌کند که هزینه را در عرض چند ماه و با مدیریت بیشتری پرداخت کنید.
امکان خرید اپل واچ سری ۷ هم به همین شیوه از سایت بازرگانی سیب وجود دارد که به‌عنوان ترکیبی ایده‌آل در کنار خرید آیفون 13 پرو مکس می‌توانید به آن فکر کنید.
منبع :  Apple  , washimgton