تبیان، دستیار زندگی

 استاد تی وی تخصصی ترین مرکز تعمیر تلویزیون در تهران

استاد تی وی یکی از مراکز تخصصی تعمیر تلویزیون می باشد که جهت رفاه حال مشتریان و کاهش هزینه های اقتصادی و... خدمات تعمیر تلویزیون در منزل را ارائه می دهد. امروز در این مطلب سعی داریم تا شما را با ویژگی های این مجموعه و خدماتی که ارائه می‌دهد آشنا کنیم لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
استاد تی وی تخصصی ترین مرکز تعمیر تلویزیون در تهران
یکی از تجهیزات سرگرم کننده‌ی مردم، تلویزیون است. تماشای کانال‌های تلویزیونی و اخبار  از جمله تفریحات و سرگرمی‌هایی می‌باشد که خانواده ها را در کنار هم می توان ساعت ها مشغول کند. همین موضوع موجب شده است که تلویزیون به یکی از پرکاربردترین لوازم و تجهیزات زندگی تبدیل شود تا بیشتر مردم  اوقات فراغت خود را در مقابل آن سپری کنند.
زندگی بدون تلویزیون کمی مشکل است، وجود عیب و ایراد در تلویزیون می تواند منجر به خرابی آن شود. و تصور اینکه با وجود مشغله های زیادی و شلوغی شهرها اینکه وسیله بسیار حساسی مثل تلویزیون را به تعمیرگاه های مجاز یا نمایندگی ببریم واقعا عذاب آور است.
استاد تی وی یکی از مراکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران می باشد که جهت رفاه حال مشتریان و کاهش هزینه های اقتصادی و... خدمات تعمیر تلویزیون در منزل را ارائه می دهد.

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون که استاد تی وی ارائه می دهد

خدمات تخصصی که استاد تی وی بعنوان مرکز تخصصی سرویس و عیب یابی تلویزیون برای مشتریان خود ارائه می دهد به شرح زیر هستند:

تعمیر تلویزیون سونی در منزل
یکی از خدماتی که استاد تی وی بعنوان مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران انجام می دهد ارائه خدمات تعمیر تلویزیون سونی در منزل می باشد. در صورت بروز کوچکترین مشکل  و ایرادی در تلویزیون سونی، به هیچ عنوان شخصا اقدام به تعمیر و دستکاری آن نکنید. چون تعمیر تلویزیون نیاز به دانش و مهارت فنی دارد و این کار از دست هر کسی بر نمی آید.
برای همین خاطر توصیه می شود که  حتما از متخصصین مجرب برای تعمیر تلویزیون استفاده کنید، و تعمیر آن را به تکنسین های تازه کار نسپارید.
تمامی پرسنل ها و تعمیرکاران این مجموعه سالانه در دوره های آموزشی تخصصی تعمیرات تلویزیون سونی شرکت می کنند. برای همین خاطر با تمامی مشکلات این دستگاه آشنایی دارند.
 تکنسین های استاد تی وی در کمترین زمان، برای تعمیر تلویزیون سونی شما در محل مورد نظر حاضر می شوند و اقدام به عیب یابی تلویزیون می کنند.  یکی از رایج ترین مشکلات تلویزیون سونی می تواند مربوط به تنظیمات تلویزیون باشد.

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون که استاد تی وی ارائه می دهد

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

یکی دیگر از خدماتی که این مجموعه بصورت تخصصی ارائه می دهد تعمیر تلویزیون ال جی در منزل می باشد. استاد تی وی به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه های تعمیر تلویزیون همواره تلاش می کند که با کیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه نماید.  از جمله دلایلی که موجب شده است استاد تی وی در بین مشتریان خود به عنوان یکی از مراکز تخصصی خدمات تعمیر تلویزیون در تهران معروف باشد، استفاده از تجهیزات به روز و مدرن به همراه کارشناسان فنی با تجربه و آشنا به انواع برندهای تلویزیون است.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل

تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران بصورت شبانه روزی و با ارائه خدمات در منزل یا محل کار یکی دیگر از خدمات این مجموعه تخصصی می باشد. استاد تی وی به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل هم برای رفاه مشتریان خود، آماده ی خدمت رسانی می باشد.
 تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران به وسیله ی شعبه های نمایندگی سامسونگ انجام می شود. استاد تی وی با ارائه ی بهترین خدمات، با کیفیت خیلی بالا توانسته است که رضایت مشتریان را همواره به دست بیاورد.
 برای مشاهده و عیب یابی تلویزیون بهتر است اول تلویزیون را از برق بکشید و بعد از گذشت چندین دقیقه، دوباره آن را به برق وصل کنید تا تلویزیون روشن شود. اگر مشکل رفع نشد، با استاد تی وی تماس حاصل کرده و مشکل را به مشاوران بگویید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل
تعمیر و تعویض مین برد:
اصلی ترین مدارهای تلویزیون در داخل این برد مادر هستند.  زمانی که این برد دچار مشکل و آسیب گردد، خرابی آن می تواند منجر به بروز مشکلات بسیار زیادی در دستگاه شما شود.

معاینه و عیب یابی تلویزیون در منزل:
 از جمله خدماتی که استاد تی وی برای مشتریان خود ارائه می دهد، معاینه و عیب یابی تلویزیون در منزل می باشد. تکنسین های این مجموعه با بررسی دقیق تلویزیون شما در منزل، مشکل دستگاه شما را پیدا کرده و اقدام به تعمیر آن می نمایند.

رفع ایرادات فنی:
تصویر تلویزیون به وسیله ی سیم های تخت و منعطفی که فلت نام دارند، به پنل انتقال داده می شوند. در صورتی که رشته سیم های داخلی فلت ها دچار آسیب و صدمه شوند، نیاز به تعویض خواهند داشت. آب خوردگی  می تواند از اصلی ترین علت های خراب شدن رشته سیم های داخل فلت باشد.

تعمیر خرابی مدار تغذیه:
 مدار تغذیه ی تلویزیون یکی از اصلی ترین قطعات این سیستم می باشد که، وظیفه ی تبدیل برق شهری را به برق قطعات الکترونیکی دارد. از اصلی ترین دلایل روشن نشدن چراغ تلویزیون، خرابی مدار تغذیه می باشد.

تعویض یا تعمیر بک لایت:
 وظیفه ی تولید نور تلویزیون را بک لایت یا همان نور پس زمینه بر عهده دارد. نوری که از پنل شما می گذرد و موجب دیده شدن تصاویر در صفحه ی تلویزیون می شود، به وسیله ی بک لایت ایجاد می شود. 
در صورتی که بک لایت دچار مشکل شود، همه یا قسمتی از تصویر دستگاه به صورت تیره دیده می شود.

چرا باید استاد تی وی را برای تعمیر تلویزیون در منزل انتخاب کنیم؟

استاد تی وی با بیش از 30 سال سابقه ی درخشان و تجربه در زمینه ی تعمیرات تلویزیون می باشد. این مجموعه تمامی خدمات تعمیر را با بالاترین کیفیت انجام می دهد.
یکی از خدماتی که استاد تی وی برای جلب رضایت مشتریان خود انجام می دهد، به این صورت است که، تکنسین های خود را برای تعمیر تلویزیون به محل مورد نظر اعزام می کند. تمامی کارشناسان فنی و تکنسین های این مجموعه با بهره گیری از دانش روز می توانند در کمترین زمان ممکن مشکل تلویزیون شما را پیدا کرده و اقدام به برطرف کردن آن نمایند.
 استاد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران می باشد که برای جلب نظر مشتریان خود، تمامی تعمیرات را با گارانتی 6 ماهه انجام می دهد.
برای تعمیر تلویزیون در منزل، این مجموعه اقدام به  اعزام کارشناسان فنی خود به تهران و دیگر شهرستان های این استان در کم ترین زمان جهت سرویس تلویزیون مشتری می کند. برای هرگونه سفارش تعمیرات تلویزیون خود می توانید با کارشناسان مرکز تخصصی استاد تی وی تماس حاصل نمایید، تا از آن ها مشاوره ی رایگان بگیرید.

مزایای تعمیر تلویزیون در منزل چیست؟

بدون شک برای تمامی افراد تا به امروز پیش آمده است که تلویزیون و یا دیگر لوازم خانه آن ها دچار نقص فنی شده باشد. ولی به هر دلیلی امکان جا به جایی آن وجود نداشته باشد، در چنین مواقعی استاد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران برای حل مشکل، اقدام به ارائه ی خدمات تعمیرات در محل می کند. از جمله مزایای تعمیر تلویزیون در منزل به شرح زیر می باشد:
● صرفه جویی در زمان
● انرژی خود را صرف پیدا کردن تعمیرگاه معتبر به هدر نمی دهید.
● جلوگیری از خرید قطعات تقلبی
● دیگر نیازی به پیدا کردن و خرید قطعات جانبی مورد نیاز نیست، چون تکنسین های فنی استاد تی وی در زمان حضور در منزل، تمامی قطعات جانبی را به همراه دارند.
● نظارت بر تمامی مراحل تعمیر تلویزیون
● تسریع در روند تعمیرات
● با حضور کارشناسان فنی، دیگر مشکلاتی نظیر: شکستن تلویزیون، گم شدن قطعات، ضربه خوردن  دستگاه و ... وجود ندارد.
● نیازی به صرف پول برای جا به جایی و انتقال تلویزیون به تعمیرگاه نمی باشد.
● بعد از تعمیر تلویزیون و اتمام کار، تمامی روش های کاربردی برای افزایش طول عمر تلویزیون را کارشناسان آموزش می دهند.