تبیان، دستیار زندگی

پروفیل آلومینیوم و قالب اکستروژن

در صنایع هوایی از پروفیل آلومینیوم نیز بسیار استفاده می شود چون دارای وزن بسیار مناسب و سبکی می باشد. پروفیل آلومینیوم دارای کاربرد بسیار خاص و حساسی می باشد در انتخاب و تهیه این محصول بسیار دقت کنید چون این محصول کاربرد بسیار حساسی دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 پروفیل آلومینیوم و قالب اکستروژن

قالب اکستروژن معمولا برای پروفیل های آلومینیومی که ساده هستند، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. پروفیل آلومینیوم و قالب اکستروژن دارای اهمیت بسیار بالایی می باشند و در صنایع مختلفی به کار برده می شوند.
پروفیل آلومینیوم قدرت بسیار بالایی در شکل پذیری دارد و معمولا این محصول دارای وزن بسیار کم و سبکی می باشد. از این محصول برای ساخت و ساز در صنایع بسیار استفاده می شود.
در صنایع هوایی از پروفیل آلومینیوم نیز بسیار استفاده می شود چون دارای وزن بسیار مناسب و سبکی می باشد. پروفیل آلومینیوم دارای کاربرد بسیار خاص و حساسی می باشد در انتخاب و تهیه این محصول بسیار دقت کنید چون این محصول کاربرد بسیار حساسی دارد.
سایت بهفرد /http://behfard.com شما را به خواندن این مقاله دعوت می کند.

قالب اکستروژن آلومینیوم

قالب اکستروژن آلومینیوم دارای انواع بسیار مختلفی می باشد. در تمام عملیات اکستروژن، بیلت آلومینیوم از قالب اکستروژن با کمک دستگاه های همچون: دستگاه پرس اکستروژن، عبور می شود. پروفیل آلومینیوم خروجی به روش خاصی مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت مستقیم مورد استفاده واقع نمی شود. لازم است که علاوه بر پروفیل آلومینیوم خروجی یا همان پروفیل آلومینیوم خارج شده از دستگاه های اکستروژن عملیاتی انجام شود تا بتوان از آن محصول در صنایع متفاوت استفاده می شود.
‌سایت بهفرد /http://behfard.com شما را با انواع قالب پروفیل آلومنیوم در ادامه آشنا می کند.

انواع قالب پروفیل آلومینیوم

ساخت تمام محصولات از جمله ساخت قالب اکستروژن نیاز به دانش و مهارت بسیار بالایی می باشد و کارگاه های تولیدی قالب های آلومینیوم دارای افراد ماهر با تجربه کاری خوبی می باشند، داشتن دانش و تجربه کافی باعث تولید انواع قالب آلومینیوم با کیفیت و درجه یک می شود.
انواع قالب پروفیل آلومینیوم:
● قالب اکستروژن برای پروفیل آلومینیوم سالید
● قالب اکستروژن برای پروفیل آلومینیوم های حفره دار
● قالب های اکستروژن سنبه و ماتریس برای پروفیل آلومینیوم سالید
هر کدام از این قالب های پروفیل آلومینیوم دارای خصوصیات و مشخصاتی می باشند و برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و این ویژگی ها و موارد استفاده قالب های پروفیل آلومینیوم سبب ایجاد تنوع در این محصولات شده است.
قالب اکستروژن برای پروفیل آلومینیوم سالید: این نوع قالب های اکستروژن برای آن دسته از پروفیل های آلومینیومی ساده مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پروفیل های ساده که به آن های پروفیل های سالید گفته می شود نام دیگر آن ها پروفیل های  آلومینیومی می باشد و معمولا هیچ حفره ای ندارند. معمولا برای تولید پروفیل آلومینیوم با کیفیت به یک قالب و یک بکر نیاز است، بکر یکی از قسمت های قالب اکستروژن می باشد که وظیفه اصلی این محصول هدایت پروفیل آلومینیوم اکستروژن می باشد. قالب اکستروژن پروفیل آلومینیوم با یک رینگ های مناسب در دستگاه اکستروژن قرار گرفته می شود. رینگ دارای سایز بندی می باشد و اندازه و سایز آن به سایز قالب که هم اندازه و هم سایز پروفیل آلومینیوم می باشد، بستگی دارد. برای انتخاب رینگ باید به سایز پروفیل آلومینیوم دقت کنید تا محصولی مناسب تهیه شود.
قالب اکستروژن برای پروفیل آلومینیوم های حفره دار: برای این نوع از پروفیل های آلومینیومی حفره دار همانند پروفیل های آلومینیومی که دارای شیار می باشند و به پروفیل های شیار دار معروف شده اند، از قالب های اکستروژن سنبه و ماتریس بسیار استفاده می شود. در این نوع از قالب ها، قالب های اکستروژن بیلت آلومینیومی، برای تزریق به سنبه باید در مرحله اول آن ها را از ماتریس عبور کرد. در این نوع قالب ها از پروفیل های شیار دار، پروفیل های لوله آلومینیوم، پروفیل قوطی و سایر انواع پروفیل ها استفاده می شود.
قالب های اکستروژن سنبه و ماتریس برای پروفیل آلومینیوم سالید: در این نوع از قالب های اکستروژن ها، از قالب سمبه و ماتریسی برای تولید پروفیل های سالید یا پروفیل های ساده بسیار استفاده می شود. این قالب دارای مزایای متعددی می باشد و از اصلی ترین مزایای محبوبیت و استفاده از قالب های اکستروژن این است که از ورود میزان فشار بر قالب ها می کاهد و با کاهش فشار از ایجاد ترک و شکستگی بر روی قالب ها به شدت پیش گیری می کند.

قیمت پروفیل آلومینیوم

قیمت پروفیل آلومینیوم

آلومینیوم و تمام آلیاژ های آلومینیومی دارای رنگ نقره ای می باشند‌. این محصولات از قدرت انعطاف پذیری بسیار خاصی بر خوردار می باشند و همان طور که در بالا ذکر کردیم وزن بسیار سبک و اندکی دارند. قیمت پروفیل آلومینیوم و تمام محصولات و اغلام آن به صورت وزنی و کیلویی معمولا محاسبه می شوند.
امروزه بازار های داخلی دچار نوسانات بسیار شدیدی شده است و قیمت محصولات به صورت روزانه محسابه می شود و وجود سایت های فروشگاهی معتبر قیمت ها و ارزش اقتصادی این محصولات را به صورت آنلاین و اینترنتی در اختیار کاربران قرار می دهند.
پروفیل های آلومینیومی دارای خواص و مزایای مصرفی بسیار بی شماری می باشند و خواص پروفیل های آلومینیومی از محصولات فولادی نیز بیشتر می باشد به همین دلیل دارای محبوبیت ویژه ای در نزد مصرف کنندگان می باشد. در میان تمام فعالان حوزه ساخت و ساز پروفیل های آلومینیومی بسیار پر طرفدار و محبوب می باشند.
قیمت پروفیل های آلومینیومی به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله این عوامل موثر در قیمت پروفیل آلومینیوم: برند محصول، کیفیت پروفیل آلومینیوم، اندازه پروفیل آلومینیوم و سایر موارد. این موارد قیمت و نرخ و ارزش اقتصادی پروفیل را تعیین می کنند.

خرید پروفیل آلومینیوم

خرید پروفیل آلومینیوم

برای خرید پروفیل آلومینیوم می توان از سایت های فروشگاهی آنلاین که دارای مجوز کسب هستند اقدام کنید. معمولا سایت های معتبر امکان ثبت سفارش را برای کاربران خود فراهم کرده اند تا مشتری بدون دردسر و از طریق اینترنت مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند و محصول مورد نظر خود را در درب منزل خود تحویل بگیرند. ثبت سفارش اینترنتی کار خرید و فروش را برای مشتری ها یا مصرف کنندگان و عرضه کنندگان را بسیار ساده و آسان کرده است.
نیاز است که برای خرید و قبل از انتخاب و تهیه این محصول به مشخصات، رنگ، برند، ابعاد و سایز های آن دقت شود تا محصولی مناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.