تبیان، دستیار زندگی

 ترفندهای خرید تیشرت و ست کردن آن با کفش مردانه

از آنجایی که تیشرت ظاهر اسپرت و ورزشی ارائه می‌دهد، در نتیجه باید در انتخاب کفش کمی دقت کنید. انواع کفش کتانی مثل نایک و بقیه مارک‌های معروف یا حتی صندل‌ها برای ست شدن با تیشرت فوق‌العاده هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 ترفندهای خرید تیشرت و ست کردن آن با کفش مردانه

به مسئله داغی رسیده‌ایم که این روزها فکر آقایان را به خود درگیر کرده است. در این هوای گرم پسرها دنبال خرید تیشرت مردانه باکیفیت و مرغوب هستند؛ آیا درباره نکات خرید تیشرت اطلاعات دارید؟ برای مثال می‌دانید چگونه برندهای مناسب مانند تیشرت آدیداس مردانه را انتخاب کنید؟ همه آن چیزهایی که لازم دارید اینجا آمده است. همچنین باید بدانید که چگونه با خرید کفش مردانه یک رنگ بندی عالی را با تیشرت خود رقم بزنید؛ برای آشنایی کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

انواع تیشرت مردانه

قبل از هر چیزی بهتر است به انواع تیشرت بپردازیم؛ دو نوع تیشرت مردانه وجود دارد:

تیشرت استاندارد
نوع متداول تیشرت که فیت تن می‌شود و تنگی و گشادی ایجاد نمی‌کند تیشرت استاندارد نام دارد. این تیشرت بهترین انتخاب برای سنگین‌وزن هاست.

تیشرت مد روز
تیشرت‌های مد روز همان انواع تیشرت جذب را شامل می‌شوند که اطراف شانه‌ها، بازوها کمی تنگی ایجاد می‌کنند و آستین کوتاه‌تری دارند. این تیشرت‌ها با وجود تفاوت با نوع استاندارد از محبوبیت زیادی بین افراد جوان برخوردار هستند.

نکات خرید تیشرت مردانه

برای خرید تیشرت مردانه مناسب باید معیارهای زیر را در نظر بگیرید:

سایز
مهمترین نکته در موقع خرید تیشرت سایز است. فاکتورهایی مانند برند و قیمت هم خیلی مهمند؛ مثلاً همه دنبال برندهای باکیفیت مثل تیشرت آدیداس با هزینه مناسب هستیم! اما تا سایز مناسب بدنتان را تهیه نکنید احساس آرامش ندارید. بنابراین باید بدانید برای چه محصولی قرار است هزینه کنید.

تناسب بالاتنه
در تیشرت قسمت بالاتنه باید کمی تنگ و کشیده شود. تیشرت های استاندارد اینگونه طراحی نمی شوند و در آن ها به این موضوع توجه نشده است. با این حال تیشرت‌ های مد روز چون درزهای تنگ‌تری دارد بهتر می‌تواند این معیار را تأمین کند.

تناسب شانه‌ها
خطوط شانه‌ها در تیشرت باید با انتهای بازوهای فرد همسو باشد؛ یعنی وقتی تیشرت می‌پوشید کامل فیت تنتان شود. اگر در قسمت شانه احساس افتادگی می‌کنید این تیشرت برای آناتومی بدنتان استاندارد نیست و گشاد است و می‌توان گفت به تیشرت لانگ شباهت دارد؛ اگر خط شانه تیشرت تا قبل از انحنای بازو به پایان برسد هم لباس تنگ محسوب می‌شود.

تناسب قفسه سینه 
قسمت سینه در تیشرت مهم است چون در بالاتنه خیلی به چشم می‌آید. این قسمت باید به خوبی با قفسه سینه بدنتان فیت شود؛ به شکلی که زیر بغل‌ها احساس کشش یا گشادی نکنید. از این رو تا حدودی می‌توان گفت تیشرت‌های تنگ و مد روز بهتر این معیار را برآورده می‌کنند.

طول مناسب

 انواع تیشرت مردانه

یکی از مهمترین فاکتورهای سایز در موقع خرید تیشرت طول است. قد تیشرت باید تا روی باسن برسد و دور کمر را کامل پوشش دهد. در صورتی که این اتفاق نیفتد بیشتر شبیه لباس خواب می‌شود که تصورش هم جالب نیست!

تناسب یقه
یقه تیشرت باید روی استخوان ترقوه قرار بگیرد. البته تیشرت انواع مختلفی دارد؛ برای مثال در تیشرت‌های قدیمی و کلاسیک یقه بزرگتر و پهن‌تر از تیشرت مد روز است. همچنین تیشرت‌های مختلفی داریم مثل یقه‌خدمه‌ای، یقه‌گرد و...؛ اما آقایان بهتر است از تیشرت‌های یقه‌وی با سینه خیلی باز دوری کنند زیرا خط یقه زیر استخوان ترقوه قرار می‌گیرد و حالت قشنگی ندارد.

آستین
تیشرت در قسمت آستین‌ها باید کمی تنگ شود. باز هم در تیشرت مد روز بهتر این نکته را می‌بینیم چون مدل کلاسیک کمی گشادی روی بازوها ایجاد می‌کند. البته افرادی که قد بلندی دارند می‌توانند از تیشرت‌های آستین‌بلندتر و گشادتر استفاده کنند.

برند
معیار دومی که باید موقع خرید تیشرت به آن توجه کنید برند است. برند اهمیت زیادی دارد زیرا کیفیت لباس را تعیین می‌کند و این که چه مقداری باید هزینه بپردازید. بهترین برندهای تیشرت را در پایین مشاهده می‌کنید:

تیشرت آدیداس
برند آدیداس برای همه شناخته شده است و حداقل از یک محصول آن مانند کفش یا لباس استفاده کرده‌ایم. اما چرا شما را به خرید تیشرت آدیداس مردانه ترغیب کردیم؟ چون این لباس از الیاف پنبه‌ای مرغوب ساخته می‌شود که هم در مقابل شستشو بادوام هستند هم امکان عبور هوا را برای تنفس پوست فراهم می‌کنند. از طرفی دیگر نوع دوخت تیشرت آدیداس در اطراف یقه و سرشانه‌ها یکسره است که در نتیجه آن احتمال پارگی به حداقل خواهد رسید.

تیشرت آندر آرمور
برند آندر آمور یکی از بهترین مارک‌های تیشرت برای ورزشکاران است چون بوی عرق و جوش‌های پوستی ایجاد نمی‌کند در نتیجه با آن احساس راحتی می‌کنید.

تیشرت یونیکلو
اگر دنبال خنکی فوق‌العاده هستید تیشرت یونیکلو بهترین گزینه است. این برند علاوه بر کیفیت عالی از قیمت ارزان برخوردار است و با آن می‌توانید تابستان خوبی را سپری کنید.
سایت فروشگاهی دایان شاپ یکی از منابع معتبر فروش کفش و پوشاک برند در ایران است که باکیفیت‌ترین محصولات را همراه با هزینه مناسب ارائه می‌دهد. اگر دنبال خرید کفش مردانه و تیشرت باکیفیت هستید از شما دعوت می‌کنیم تا از دایان شاپ بازدید کنید؛ این فروشگاه خرید رضایتبخشی را برایتان فراهم می‌کند.

کدام کفش مردانه با تیشرت ست می‌شود؟


ست تیشرت سفید با کفش مردانه

از آنجایی که تیشرت ظاهر اسپرت و ورزشی ارائه می‌دهد، در نتیجه باید در انتخاب کفش کمی دقت کنید. انواع کفش کتانی مثل نایک و بقیه مارک‌های معروف یا حتی صندل‌ها برای ست شدن با تیشرت فوق‌العاده هستند. البته چون با تیشرت استایل رسمی هم می‌توانید بزنید، یعنی آن را با کت و شلوارهای سنگین و تیره همراه کنید کفش‌هاس رسمی و انواع نیم‌بوت هم پیشنهاد خوبی در کنار تیشرت به شمار می‌آیند.
خرید تیشرت مردانه یکی از جذاب‌ترین و پرچالش‌ترین خریدهای پوشاک را برای آقایان تشکیل می‌دهد. در صورتی که فاکتورهای استاندارد سایز را در نظر بگیرید کار سختی نیست؛ با وجود برندهای متنوعی که داریم مثل «تیشرت آدیداس مردانه» یا یونیکلو انتخاب‌های زیادی پیش رویتان قرار گرفته است پس نگران نباشید. موقع خرید کفش مردانه مناسب برای تیشرت هم به موقعیتی که قرار است در آن قرار بگیرید توجه کنید.