تبیان، دستیار زندگی

با بمب آبرسان کامان آشنا شوید

یکی از محصولات مهم و حیاتی برای پوست در فصل گرم سال، کرم مرطوب کننده یا کرم آبرسان است که موجب جایگزینی رطوبت از دست رفته پوست می‌شود و از عوارض بعدی آن جلوگیری می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
با بمب آبرسان کامان آشنا شوید
با وجود این‌که پوست ما در همه حال و هرزمانی نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای برای حفظ سلامت خود دارد اما باید دقت داشت که این نکات مراقبتی در برخی مواقع نیاز به توجه بیشتری دارد. فصل تابستان و زمستان از جمله مواقعی است که باید بیشتر از همیشه به پوست توجه داشت و از محصولات مراقبتی مناسب استفاده کرد. کرم ضدآفتاب از جمله محصولاتی است که در این فصول و به‌خصوص در تابستان زیاد به آن پرداخته می‌شود و از اهمیت استفاده از آن سخن گفته می‌شود. این محصول از پوست در برابر نور خورشید و عوارض احتمالی آن مراقبت می‌کند. اما توجه به این نکته ضروری است که تنها ضدآفتاب نیست که سبب سلامت پوست ما می‌شود. در این فصول به دلیل خشکی هوا و تعرق و گرمای زیاد حجم زیادی از رطوبت پوست از دست می‌رود. یکی از محصولات مهم و حیاتی در این زمان کرم مرطوب کننده یا کرم آبرسان است که موجب جایگزینی رطوبت از دست رفته پوست می‌شود و از عوارض بعدی آن جلوگیری می‌کند.

عوارض خشکی پوست و پیشگیری از آن

خشکی پوست عوامل مختلفی دارد. افزایش سن، نوشیدن آب ناکافی، وراثت و ژنتیک، آب و هوا، بیماری، مصرف برخی داروهای خاص یا تغذیه نامناسب از جمله عوامل موثر در خشکی پوست هستند. خشکی پوست نشانه‌های زیادی دارد که به راحتی قابل تشخیص‌اند و می‌توان به سادگی با استفاده از روش‌های مختلف از آن جلوگیری کرد.
احساس کشیدگی در پوست، پوسته پوسته شدن، احساس خارش و سوزش و ترک خوردگی پوست از جمله بارزترین نشانه‌های خشکی پوست هستند. در صورت بی‌توجهی به این مشکل و نادیده گرفتن آن پوست به مرور دچار آسیب می‌شود. بیماری‌های مختلف پوستی، تیره شدن پوست، افتادگی پوست و در نهایت چین و چروک و پیری پوست از عوارض بی‌توجهی به خشکی پوست است. استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان از جمله آسان‌ترین و در دسترس‌ترین راه‌ها برای پیشگیری از خشکی پوست هستند.
امروزه محصولات رطوبت‌رسان زیادی در بازار موجود است که با توجه به نیازهای پوستی هر فرد به طور اختصاصی طراحی و تولید شده است. برای انتخاب محصولات پوستی مناسب ابتدا باید به سراغ شناخت نوع پوست رفت و بعد اقدام به انتخاب کرد. عدم شناخت نوع پوست سبب اشتباه در انتخاب شده و همین موضوع سبب تشدید مشکل پوستی و یا بی اثر بودن محصول می‌شود. احساس چربی زیاد روی پوست، ایجاد جوش، خارش و حساسیت از جمله عوارض مصرف محصولات نامناسب پوست هستند.

تشخیص نوع پوست

برای تشخیص نوع پوست روش‌های ساده زیادی وجود دارد که می‌توانید آن را به راحتی در خانه انجام دهید و نوع پوست خود را تشخیص دهید. برای این کار کافی است صورت خود را با یک شوینده معمولی شستشو دهید و با یک حوله  تمیز خشک کنید. 1 تا 2 ساعت صبر کنید.
در صورتی که پس از گذشت این زمان روی پوست احساس کشیدگی، خارش و خشکی داشتید پس نوع پوست شما خشک است. اگر روی پوست خود احساس چربی داشتید و یا پوست شما برق افتاد، در این صورت شما در دسته پوست‌های چرب قرار دارید. پوست‌های مختلط در برخی نواحی صورت مانند بالای ابروها، بینی و چانه خصوصیات پوست‌‎های چرب و روی گونه‌ها خصوصیات پوست خشک را دارند. در صورتی که نه خصوصیات پوست چرب را داشتید و نه خشک و مختلط، شما دارای پوست نرمال هستید.
پس از تشخیص نوع پوست حالا می‌توانید محصول متناسب با آن را انتخاب کنید.

تفاوت های کرم آبرسان و کرم مرطوب کننده

شاید از نظر برخی افراد تفاوتی در نوع کرم آبرسان و کرم مرطوب کننده وجود نداشته باشد. اما باید بدانید که عملکرد این محصول روی پوست متفاوت است. محصولات آبرسان سبب جذب رطوبت از محیط اطراف شده و این رطوبت را در سطح پوست حفظ می‌کنند. این خاصیت محصولات آبرسان به‌دلیل وجود هیالورونیک اسید داخل ترکیباتشان است. اما محصولات مرطوب کننده مانع از خروج رطوبت از پوست شده و از همین طریق رطوبت را در پوست حفظ می‌کنند. در ترکیبات این محصول از مواد روغنی بیشتری استفاده می‌شود. به همین دلیل نیز برخی بر این اعتقادند که مرطوب کننده مناسب پوست‌های خشک و آبرسان مختص پوست‌های چرب است. اما باید توجه داشت که هردو این محصولات برای تمام انواع پوستی طراحی و تولید شده‌اند و محدودیت ندارند. به‌عنوان مثال برند کامان اقدام به تولید محصولاتی کرده‌است که قدرت آبرسانی چندبرابری داشته و ضامن سلامت پوست هستند. با خرید بمب آبرسان کامان و استفاده از محصولات رطوبت‌رسان دیگر به جنگ خشکی پوست رفته و با آن مبارزه کنید.

بمب آبرسان کامان

تضمین سلامت پوست با خرید بمب آبرسان کامان

شاید این سوال برای شما نیز به‌وجود آمده باشد که آیا کرم آبرسان با بمب آبرسان تفاوتی دارد و یا این دو محصول تنها در نامگذاری تفاوت دارند. باید گفت که کرم و بمب آبرسان از لحاظ ساختاری تفاوت فاحشی ندارند. در ساختار بمب‌های آبرسان از چندین ماده آبرسان و مغذی پوست استفاده شده که قدرت آبرسانی آن را چندین برابر می‌کند. به همین دلیل نیز در نامگذاری آن از اصطلاح بمب استفاده شده‌است.
این محصول با توجه به نیازهای مختلف پوستی تولید شده است و دارای انواع مختلفی است. بمب آبرسان مخصوص پوست‌های حساس، بمب آبرسان حاوی ویتامین ث، بمب آبرسان حاوی کلاژن، بمب آبرسان حاوی کیتوتن و بمب آبرسان مردانه کامان از جمله این محصولات هستند. بمب آبرسان حاوی ویتامین ث کامان سبب روشن کنندگی پوست و مبارزه با لک‌های پوستی می‌شود. بمب آبرسان حاوی کلاژن و کیوتن کامان سبب افزایش انعطاف پوست، جوان‌سازی آن و جلوگیری از ایجاد چین و چروک می‌شود. بمب آبرسان مردانه کامان نیز سبب تسکین التهابات و حساسیت‌های پوستی ناشی از اصلاح شده و مناسب استفاه آقایان است.
همان‌طور که گفته شد بمب‌های آبرسان کامان دارای خواصی فوق‌العاده برای انواع مشکلات پوستی هستند و علاوه بر آبرسانی پوست و تأمین رطوبت موردنیاز پوست، سبب سلامت بیشتر پوست می‌شوند. استفاده از عصاره‌های گیاهی مفید سبب تأثیرگذاری چندبرابری این محصول در مقایسه با محصولات مشابه است. با مراجعه به فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی شاواز می‌توانید از قیمت و خصوصیات این محصول اطلاع پیدا کنید.