تبیان، دستیار زندگی

بهترین گوشی‌های میان‌رده 2022 کدام است؟ 

فروشگاه اینترنتی رادیس به آدرس Radisshop.com انواع گوشی‌های میان‌رده سامسونگ را با قیمت مناسب عرضه می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بهترین گوشی‌های میان‌رده 2022 کدام است؟ 
انتخاب یک گوشی هوشمند جدید به‌سادگی قبل نیست. امروزه، آنها در اندازه‌های مختلف، با ویژگی‌های مختلف و به طور قابل توجهی، با قیمت‌های بسیار متفاوت عرضه می‌شوند. افراد در انتخاب گوشی‌های هوشمند موارد زیادی را در اولویت خود قرار می‌دهند. برای برخی، دوربین مهم است، اما برخی دیگر ممکن است عمر باتری، اندازه یا شناسایی بیومتریک را در اولویت قرار دهند.
خوشبختانه، تنها بهترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار نیستند که این ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند. نسل دیگری از گوشی‌های هوشمند یعنی مدل‌های میان‌رده وجود دارند که مشخصات عالی را با قیمت پایین‌تری ارائه می‌دهند. در اینجا، بهترین دستگاه‌هایی را که جمع‌آوری و بررسی کرده‌ایم که در حدود 200 تا 400 دلار قیمت دارند.

انقلابی که با ورود گوشی‌های هوشمند به وجود آمد

اگر سری به گذشته بزنید شاید به یاد بیاورید که تنها گوشی‌های موجود در بازار گوشی‌های دکمه‌داری بودند که عملکرد همه آنها مشابه بود. آنها دوربین یا سخت‌افزار عجیب غریبی نداشتند. از این نوع گوشی‌ها فقط برای تماس و ارسال پیامک استفاده می‌شد. اگر قرار بود در یک جمع دوستانه عکسی را ثبت کنید باید حتماً یک دوربین عکاسی به همراه داشتید. 
حالا اگر از حافظه کم آنها بگذریم از دردسرهای عکس‌های سوخته و خراب شده آن نمی‌توان گذشت. با گذشت زمان گوشی‌ها با امکانات متنوع‌تری وارد بازار شدند که این مشکلات را حل می‌کرد. امکاناتی چون دوربین، پخش موسیقی، پردازنده و حافظه به گوشی‌ها اضافه شده بود. هرچه زمان بیشتر می‌گذشت گوشی‌ها با امکانات پیشرفته‌تری عرضه می‌شدند. شاید هیچ‌وقت بشر فکر نمی‌کرد که بتواند از طریق یک دستگاه کوچک در تاریکی شب، کتاب بخواند یا عکس و فیلم تماشا کند. 
اما حالا با وجود گوشی‌های هوشمند می‌تواند همه این کارها را انجام دهد. همه این موارد و بسیاری دیگر، از جمله امکاناتی بود که به گوشی‌ها اضافه شد. گوشی‌ها به چند نوع پرچمدار، میان‌رده و پایین رده تقسیم می‌شوند. گوشی‌های پرچمدار نسبت به دیگر گوشی‌ها از امکانات بیشتری برخوردار هستند اما قیمت آنها به نسبت سایر گوشی‌ها بیشتر است. اگر به دنبال این هستید که به هزینه کمتر از امکاناتی مشابه با گوشی‌های پرچمدار بهره‌مند شوید، گوشی‌های میان‌رده می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

با گوشی‌های میان‌رده در رادیس بیشتر آشنا شوید

همه نمی‌توانند یک گوشی پرچمدار مانند سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا یا آیفون 13 پرو را بخرند. اما خبر خوب این است که بسیاری از گوشی‌های ارزان‌تر، تجربه‌ای عالی را ارائه می‌دهند. این گوشی‌ها به نام گوشی‌های میان‌رده شناخته می‌شوند. قیمت برخی از این گوشی‌های میان‌رده نصف یا حتی قیمت کمتری نسبت به گوشی‌های پرچمدار دارند؛ بنابراین اگر حساب بانکی شما کم است و به یک گوشی هوشمند جدید نیاز دارید، وحشت نکنید. زیرا حالا می‌توانید با هزینه کمتر یک گوشی با امکانات خوب دریافت کنید.
فروشگاه اینترنتی رادیس عرضه‌کننده انواع گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار با قیمت‌های مناسب است. برای کسب اطلاع بیشتر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی رادیس

بهترین گوشی‌های میان‌رده 2022 کدام است؟

انواع برندها سعی دارند تا گوشی‌های میان‌رده خوبی به بازار عرضه کنند. هدف اصلی جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش است. در سال 2022 چندین گوشی میان‌رده خوب معرفی شده است. اگر شما قصد دارید گوشی خود را عوض کنید این لیست می‌تواند به انتخاب شما کمک کند. 

Samsung Galaxy A53 5G
A53 عملکرد عالی را نسبت به Galaxy A52 ارائه می‌دهد. صفحه نمایشگر جذاب، عمر باتری بالا و سرعت و عملکرد کلی آن می‌تواند شما را مجذوب خود کند. به‌علاوه، یک دوربین خوب در پشت گوشی قرار دارد که می‌توانید با کیفیت بالایی خاطرات خود را ثبت کنید. با این قیمت، رقبای زیادی از شرکت‌هایی مانند Redmi، Realme و OnePlus وجود دارد (حتی برخی قیمت کمتری دارند). با این حال، تعداد کمی از آنها به‌روزرسانی، امنیت و نرم‌افزار سریعی چون a53 را ارائه می‌کنند.
ویژگی‌های مثبت: 1. طراحی جامد و مقاومت IP67 در برابر آب و گرد و غبار 2. نمایشگر چشمگیر 
ویژگی‌های منفی: 1. بدون درگاه هدفون 3.5 میلی‌متری 2. UI گاهی اوقات ممکن است تأخیر داشته باشد 3. دوربین Ultrawide به‌خوبی دوربین اصلی نیست.

Apple iPhone SE (2022)
نسل سوم Apple iPhone SE برای کسانی که به گوشی هوشمند iOS علاقه‌مند هستند، مناسب است. این یک نسخه نسبت به نسخه 2020 آن بهبودیافته است. در SE2022  از 5G و تراشه A15 Bionic که در آیفون 13 قرار گرفته، استفاده شده است. طراحی دو قاب و Touch ID باعث لذت بیشتر دارندگان این نوع از گوشی‌های آیفون شده است.
 2022 SE یک تجربه قدرتمند و روان را به علاقه‌مندان خود ارائه می‌کند. برخی از ویژگی‌های عکاسی که با آیفون 13 ارائه می‌شوند (سبک‌های عکاسی و Smart HDR 4) در این گوشی نیز وجود دارد. عملکرد خوب باتری باعث می‌شود که در طول روز از دردسر شارژ کردن آن راحت شوید و به این زودی‌ها به فکر ارتقا آن نباشید.
 ویژگی‌های مثبت: 1. قدرت در سطح پرچمدار 2. پشتیبانی از 5G 3. عمر باتری عالی
ویژگی‌های منفی: 1. طراحی تکراری 2. بدون MagSafe 3. عملکرد ترکیبی دوربین

Samsung Galaxy A13
سامسونگ گلکسی A13 یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده برای دریافت 5G است. این گوشی ممکن است کمی گران‌تر از گلکسی A12 باشد، اما چند مزیت برای جبران آن ارائه می‌کند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی جدید، واضح است و در اکثر نورها نتایج خوبی ارائه می‌کند. 
همچنین پردازنده Dimensity 700 مدیا تک را دریافت خواهید کرد تا شما را با حداکثر سرعت متصل نگه دارد. باتری 5000 میلی‌آمپری سامسونگ نیز تنها با 15 وات شارژ می‌شود، بنابراین باید برای شارژ شدن آن بیشتر انتظار بکشید. گلکسی A13، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد که برای اکثر کارها کافی است.
ویژگی‌های مثبت: 1. دوربین اصلی با کیفیت 2. جک 3.5 میلی‌متری صدا، microSD و NFC 3. صفحه‌نمایش روشن و دقیق
ویژگی‌های منفی: 1. طراحی و ساخت پلاستیکی 2. عملکرد نه‌چندان جالب پردازنده 3. عدم ارائه حالت شب
فروشگاه اینترنتی رادیس به آدرس Radisshop.com انواع گوشی‌های میان‌رده سامسونگ را با قیمت مناسب عرضه می‌کند.
samsung galaxy a13

Redmi Note 11 Pro+
هم از نظر قیمت و هم عملکرد، Redmi Note 11 Pro+ 5G تفاوت زیادی با Note 11 Pro 5G ندارد. شارژ سریع‌تر و افزایش جزئی پردازنده از ویژگی‌های مثبت این گوشی نسبت به نسل قبلی خود است. شاید بتوان گفت که قدیمی بودن اندروید یک نقص بزرگ این دستگاه است. با این حال، Redmi Note 11 Pro+ به‌عنوان یک گوشی میان‌رده، مناسب بوده و عملکرد خوبی را نسبت به قیمت آن ارائه می‌دهد. 
ویژگی‌های مثبت: 1. نمایشگر خوب 2. شارژ فوق‌العاده سریع 3. بلندگوهای خوب 4. شارژر 120 وات
ویژگی‌های منفی: 1. تجربه نرم‌افزاری سخت 2. نسخه قدیمی اندروید 3. عملکرد نه‌چندان خوب بلوتوث

OnePlus Nord CE 2
OnePlus Nord CE 2  با توجه به قیمتش می‌تواند یک پیشنهاد خوب برای خرید گوشی‌های میان‌رده باشد. ممکن است این گوشی هیجان‌انگیزترین گوشی موجود در بازار نباشد، اما کارهای شما را بدون مشکل جدی انجام می‌دهد.  OnePlus Nord CE 2تقریباً بسته‌ای کامل را ارائه می‌کند که با بودجه کم می‌توانید انتظار داشته باشید نمایشگر و عمر باتری عالی و رابط OnePlus چیزی است که طرفداران آن می‌پسندند. این گوشی شامل یک شارژر 65 واتی است، به این معنی که می‌توانید باتری را در کمترین زمان شارژ کنید.
ویژگی‌های مثبت: 1. صفحه‌نمایش روشن و واضح 2. عمر باتری عالی 3. لمس روان
ویژگی‌های منفی: 1. دوربین‌ها می‌توانند بهتر باشند. 2. پلاستیک براق اثر انگشت را جذب می‌کند.

Poco X4 Pro 5G 
Poco X4 Pro 5G می‌تواند ارزش خرید بالایی داشته باشد. صفحه‌نمایش 6.67 اینچی AMOLED 120 هرتزی اساساً در سطح پرچمداران است. طراحی شیک و زیبا می‌تواند توجه شما را به خود جلب و رضایت خرید را دوچندان کند. دوربین با سنسور 108 مگاپیکسلی قوی برای عکاس می‌تواند تصاویر شگفت‌انگیزی خلق کند. اگرچه دوربین‌های ماکرو و فوق عریض آن چندان چشمگیر نیستند. بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده که از امتیاز این گوشی می‌کاهد. به‌صورت کلی می‌تواند یک گوشی عالی نسبت به قیمتش باشد. 
ویژگی‌های مثبت: 1. صفحه‌نمایش AMOLED 120 هرتزی 2. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی 3. طراحی جذاب
ویژگی‌های منفی: 1. نرم‌افزار MIUI متوسط 2. بدنه پلاستیکی

 Xiaomi Redmi Note 10 Pro
Redmi Note 10 Pro یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توانید با این قیمت بخرید. نکات برجسته در اینجا با صفحه‌نمایش خیره‌کننده، ارائه فناوری AMOLED و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز شروع می‌شود و با مجموعه‌ای عالی از دوربین‌ها ادامه می‌یابد. گوشی دارای دوربین 108 مگاپیکسل بزرگ است که توسط یک تله ماکرو فوق عریض پشتیبانی می‌شود. با این حال، ردمی نوت 10 پرو از 5G پشتیبانی نمی‌کند که ممکن است مشکل‌ساز باشد.
ویژگی‌های مثبت: 1. صفحه‌نمایش 120 هرتزی AMOLED 2. دوربین با وضوح بالا
ویژگی‌های منفی: 1. بدون 5G 2. نرم‌افزار نه‌چندان مناسب

مشخصاتی که باید در یک گوشی میان‌رده جستجو کنید

تعریف یک گوشی میان‌رده بر اساس مشخصات آن دشوار است. برخی از گوشی‌های میان‌رده با رویکرد همه‌جانبه مشخصات قابل قبولی ارائه می‌کنند. برخی از این گوشی‌ها روی دوربین یا نمایشگر تمرکز کرده و به بهبود عملکرد آن می‌پردازند. همچنین برخی از آنها باتری و سخت‌افزار را تقویت می‌کنند و برای افرادی که اهل بازی هستند و باتری گوشی برای آنها اهمیت دارد، مناسب است. البته این گوشی‌ها ممکن است امکاناتی چون خاصیت ضد آب یا شارژ بی‌سیم که در گوشی‌های پرچمدار است را نداشته باشند.