تبیان، دستیار زندگی

قیمت روز پرینتر را از کجا بگیریم؟

امروزه، پرینتر ها طیف وسیعی از کاربری ها را دارند؛ از مصارف خانگی گرفته تا مصارف صنعتی و اداری را شامل می گردد. اگر قصد خرید پرینتر دارید و یا می‌ خواهید اطلاعات کامل تری در این زمینه همراه خود داشته باشید، در ادامه ما را همراهی کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قیمت و خرید پرینتر

پرینتر یا چاپگر، دستگاهی می‌باشد که با اتصال آن به یک کامپیوتر، می‌توان تصاویر و متون را چاپ کرد. چاپگرها در انواع گوناگونی طراحی شده اند که دو مورد از شناخته شده ترین آنها پرینتر لیزری و چاپگر جوهر افشان می باشد. برخی از این پرینترها، علاوه بر داشتن قابلیت پرینت، دارای امکانات دیگری مثل کپی، اسکن و فکس نیز خواهد بود که با نام چاپگرهای چندکاره در بازار ماشین های اداری به فروش می‌رسد. در سایت آوند پرینتر، می‌توانید مدل‌های گوناگون پرینتر را مشاهده کنید و از قیمت روز انواع پرینتر که توسط فروشندگان آن‌ها در سایت آوند پرینتر قیمت‌گذاری شده‌اند، مطلع شوید.

● معیارهای مهم خرید پرینتر
● شرکت سازنده
● رنگ چاپ
● سیستم چاپ
● عملکرد
● اتصالات

کدام برند بهتر خواهد بود؟

امروزه، شرکت های مختلفی انواع پرینتر ها را تولید می نمایند. شرکت ‌هایی چون HP،Epson و Canon از جمله بزرگ‌ترین تولید کنندگان پرینتر اند. امروزه خرید پرینتر کار دشواری می‌باشد؛ چون تنوع آنها در بازار و سازندگان آنها زیاد شده و انتخاب پرینتر مناسب با سختی‌هایی روبرو می‌باشد.
در حقیقت سایت آوند پرینتر با اعلام لحظه ای قیمت پرینتر، پرینترهای ارزان قیمت،پرینتر چند کاره، پرینتر قابل حمل، پرینتر سیاه و سفید، پرینترهای چهارکاره و پرینترهای اداری سعی در آسان کردن مسیر خرید آنلاین پرینتر را نموده بطوریکه کاربر برای خرید انواع پرینتر از جمله خرید پرینترهای اچ پی و کانن و... بصورت مستقیم قادرست با فروشندگان بازار پرینتر در ارتباط باشد و به جای جستجو در بازار و صرف وقت و هزینه گزاف ، به سایت آوندپرینتر قیمت مراجعه نموده و بهترین پرینتر با قیمت مناسب مورد نظر خود را پیدا کنید و علاوه بر بررسی مشخصات فنی انواع پرینتر از این محصول استعلام قیمت هم دریافت نمایید. بدین ترتیب سایت آوند پرینتر توانسته است با حذف واسطه میان خریدار و فروشنده چاپگر، قیمت بروز انواع پرینترها با برندهای مختلف و مدل‌های متفاوت را در اختیار تمامی کاربران قرار بدهد. همانگونه که گفته شد سایت آوند پرینتر پل ارتباطی میان خریدار و فروشنده می‌باشد و خریداران قادرند برای دریافت قیمت پرینترهای لیزری و قیمت پرینترهای خانگی از طریق این وب سایت پربازدید اقدام کنند.

قیمت پرینتر بر چه اساس تعیین می گردد؟

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که برای اغلب مشتریان به وجود آمده این است که چرا قیمت پرینتر در فروشگاه‌های مختلف متفاوت می باشد؟ عوامل مختلفی امکان دارد موجب اختلاف قیمت چاپگر در فروشگاه‌های مختلف باشد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: 1- پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش آن‌ها 2- گارانتی معتبر محصول مورد نظر 3- ارسال کالا 4- اقلام همراه دستگاه 5- فروش چاپگر اورجینال و اصلی 6-... موارد بالا مهم‌ترین نکات در تعیین کردن قیمت پرینتر خواهد بود و لزوما ارزان‌ترین پرینترها بهترین گزینه برای خرید نمی‌باشند. اگر لیست قیمت چاپگرها یک شرکت بسیار پایین باشد، حتما موارد بالا را بررسی نمایید تا بتوانید باکیفیت ترین چاپگر را خریداری کنید.

پرینتر رنگی یا سیاه و سفید برای کار ما

هنگام تهیه پرینتر خانگی باید به این نکته توجه نمایید که امکان دارد برای چاپ تصاویر رنگی از آن استفاده بشود. در مقابل، کمتر پیش می‌آید که در یک دفتر کار، به چاپ رنگی احتیاجی داشت باشیم، زیرا پرینتر های اداری، معمولاً برای پرینت اسناد و مدارک استفاده می‌گردد و پرینترهای سیاه و سفید برای این کار مناسب هستند.

خرید ماشین های اداری


پرینتر لیزری و پرینتر های جوهر افشان

پـرینترهای لیزری، سرعت چاپ بالا، هزینه مواد مصرفی کم و قیمت اولیه بالایی خواهد داشت. پرینترهای جوهر افشان، هزینه خرید اولیه کم اما هزینه مواد مصرفی بالایی دارد. البته باید خاطر نشان شد که سرعت چاپ پرینترهای لیزری از نوع جوهری کمتر می‌باشد.

پرینتر تک کاره بهتر می باشد یا چند کاره ؟

پرینترهای تک کاره، فقط عمل پرینت کردن را انجام خواهد داد ولی پرینترهای چند کاره یا چـنـد مـنـظـوره، اعـمـالـی چـون کـپـی، اسکن، فکس و یا حتی ایمیل را نیز علاوه بر پرینت تحت پوشش می‌گیرد. برخی از پرینترها، قابلیت‌هایی چون چاپ و اسکن دو طرفه به همراه قابلیت ADF ( تغذیه خودکار کاغذ ) را نیز دارند که وجود چنین قابلیت‌هایی، باعث افزایش قیمت پرینترها می‌شود.

اتصالات پرینتر

پـرینترهـای قـدیمی، از پـورت هـای سـریـال بـرای ارتـبـاط بـا کـامـپـیوتر اسـتـفـاده می‌نمودند، در حالیکه در پرینترهای جدید، اتصال از طریق درگاه USB، یک قابلیت معمولی است. پرینترهای جدید، قابلیت‌هایی چون اتصال به شبکه و یا اتصال از طریق وای‌فای را نیز خواهند داشت که باید حین خرید پرینتر به این ویژگی‌ها توجه نمود .

آیا می‌توان به صورت آنلاین خرید پرینتر را انجام داد؟

بله، در فروشگاه آوند پرینتر می‌توانید از روی لیست قیمت پرینتر جوهر افشان و لیزری، قیمت دستگاه دلخواه‌تان را مشاهده نموده و با چند کلیک دستگاه را خریداری نمایید. در صورتی که پرینتر دلخواه شما در لیست موجود نبود می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و قیمت پرینتر مدنظر را بپرسید و دستگاه را بخرید. درفروشگاه آوند پرینتر، دستگاه‌های فروشگاهی و بانکی مانند دستگاه بارکد خوان با گارانتی معتبر صورت می‌گیرد.

فروشگاه آوند پرینتر

آوند پرینتر فروشگاه تخصصی لوازم وتجهیزات اداری مانند دستگاه بارکد خوان، تجهیزات فروشگاهی بانکی و...با داشتن سال ها تجربه، در خدمت مشتریان عزیز می باشد. این مجموعه بهترین پایگاه اینترنتی در زمینه ماشین‌های اداری است. همچنین در فروشگاه اینترنتی آوند پرینتر امکان خرید ماشین حساب ارزان با مدل‌های مختلف و برندهای معتبر نظیر ماشین حساب کاسیو، شارپ و دیگر برندها وجود دارد که جهت اطلاع از مشخصات فنی و قیمت ماشین حساب می‌توانید به صفحه‌ی آن مراجعه نمایید.