تبیان، دستیار زندگی

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

چنجکس با خدمات شایان بستری را برای راه اندازی صرافی های آنلاین رمزارزی فراهم می کند تا سعی شود در کوتاه ترین زمان ممکن به افراد یا شرکت هایی که قصد راه اندازی صرافی آنلاین ارز دیجیتال را دارند خدمات ارائه دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

امروزه با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال در بین کاربران در سراسر جهان و همچنین استفاده روزافزون از ارزهای دیجیتال برای مقاصد مختلف، بسیاری از کاربران در سراسر جهان به دنبال بسترهای مناسب و معتبر برای خرید و فروش و مبادله رمز ارزها هستند.

در حال حاضر مردم در سراسر جهان برای اهداف مختلفی مانند خرید و فروش کالا، پرداخت های خارج از کشور یا کسب سود ارزهای دیجیتال از نوسانات و روش های مختلف درآمدزایی، ارزهای دیجیتال را به کار میگیردند. این موضوع اهمیت طراحی صرافی ارز دیجیتال آنلاین را چندین برابر کرده است.

طراحی صرافی ارز دیجیتال آنلاین

این روزها و با توجه به رکود حاکم بر بورس داخلی و زمزمه هایی که به دنبال افزایش روزافزون بازار ارزهای دیجیتال در بین فعالان این حوزه به وجود آمده است، توصیه به خرید و فروش و کسب سود از این حوزه توسط این افراد. مردم به سایر کاربران عادی افزایش یافته و تعداد کاربران ایرانی که به این حوزه مراجعه می کنند مانند سایر نقاط جهان در حال افزایش است. علیرغم امکان کسب درآمدهای متفاوت در صرافی های ارز دیجیتال خارجی، مواردی مانند عدم امکان استفاده مستقیم ریالی در این پلتفرم ها، تحریم و ممنوعیت استفاده کاربران ایرانی از صرافی ها و موارد مشابه، امکان استفاده و فعالیت کاربران ایرانی وجود دارد. در مبادلات خارجی محدود. پیامد این موضوع احساس نیاز شدید به وجود پلتفرم هایی است که امکان خرید ارزهای رمزپایه با ریال در کشور را فراهم کرده است. همین امر باعث شده تا سایر افرادی که تجربه، توانایی و دانش بیشتری در زمینه فناوری و این حوزه دارند تصمیم به راه اندازی چنین پلتفرم هایی بگیرند و به این ترتیب یکی از مهمترین ابزارهای کسب درآمد در این زمینه است. با توجه به افزایش دانش و نیاز کاربران به امکانات مختلف و امکان فعالیت در صرافی ها، صرافی های داخلی ارزهای دیجیتال با ارائه امکانات مختلف در حال رقابت با یکدیگر هستند.
با توجه به نکات ذکر شده نیاز به وجود سکوها برای راه اندازی این گونه صرافی ها بسیار احساس می شود. چنجکس با خدمات شایان بستری را برای راه اندازی صرافی های آنلاین رمزارزی فراهم می کند تا سعی شود در کوتاه ترین زمان ممکن به افراد یا شرکت هایی که قصد راه اندازی صرافی آنلاین ارز دیجیتال را دارند خدمات ارائه دهد. تا به کنون متوجه شدیم ساخت صرافی ارز دیجیتال و صرافی آنلاین یکی از الزامات کسب و کارهای نوپا فعال در این زمینه است.

سایت صرافی آنلاین چیست؟

ممکن است بسیاری از افراد پس از شنیدن عبارت صرافی ارزهای رمزنگاری شده تصور کنند که صرافی های ارز دیجیتال مانند صرافی های سنتی موجود دارای یک فروشگاه فیزیکی یا مکانی برای خرید و فروش و مبادله ارز هستند که می توانند به آن مراجعه کرده و با مبلغ ریالی اقدام به خرید کنند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که اینطور فکر می کنید، باید بدانید که در حال حاضر تمامی مراکز خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران به صورت آنلاین فعالیت می کنند و شما به عنوان کاربری که قصد خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید باید عضو کاربران سایت های صرافی ارائه دهنده این خدمات باشید. یکی از ارزهای دیجیتال موجود را انتخاب کنید. پس از انتخاب سایت صرافی مورد نظر خود و پس از ثبت نام و انجام مراحل لازم، می توانید ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را به صورت آنلاین خرید و فروش کنید.

سایت صرافی آنلاین چیست؟

در حال حاضر دو نوع صرافی ارزهای دیجیتال در کشور وجود دارد: صرافی فروشگاهی و صرافی بازار گستره. دسته اول صرافی هایی هستند که خرید و فروش ارزهای رمزپایه با قیمت مشخصی در آنها انجام می شود. در این صرافی ها، کاربران خرید و فروش ارز دیجیتال خود را مطابق با قیمت تعیین شده توسط صرافی انجام می دهند. به عبارت دیگر کاربران فقط می توانند مبلغ ریالی سفارشات خود را مشخص کنند و نمی توانند سفارشات خود را با قیمت مورد نظر خود ثبت کنند. در مقابل این دسته، دسته دوم صرافی های ارزهای دیجیتال، صرافی هایی هستند که به صرافی های بازار معاملاتی معروف هستند. در این صرافی ها امکان خرید و فروش و ثبت سفارش با قیمتی متفاوت از قیمت بازار وجود دارد. به عبارت دیگر کاربران می توانند سفارش خرید و فروش خود را با قیمت دلخواه خود ثبت کنند. اگر این قیمت برابر با قیمت فعلی بازار باشد، سفارش به صورت آنی انجام می شود، اما اگر این قیمت با قیمت فعلی بازار متفاوت باشد، در لیست سفارشات موجود ثبت می شود. بدیهی است که این دستور تا رسیدن به قیمت بازار; باز خواهد ماند.

سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال چقدر درآمد دارد؟


سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال چقدر درآمد دارد؟
با توجه به رشد روزافزون استفاده از ارزهای دیجیتال و افزایش دانش کاربران ایرانی در این زمینه، راه اندازی صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال را می توان یکی از راه های کسب درآمد مناسب در این زمینه دانست. با توجه به رتبه بندی صرافی های ایرانی و همچنین حجم معاملات روزانه این صرافی ها می توان نتیجه گرفت که تمایل افراد به سرمایه گذاری در این زمینه روز به روز در حال افزایش است. همچنین با توجه به جایگاهی که برخی صرافی های مطرح ایرانی به دست آورده اند، می توان گفت که اگر سایت صرافی رمزارزی که راه اندازی می کنید از امکانات رقابتی خوب و مناسبی برخوردار باشد، به راحتی می تواند جایگاه ویژه و البته درآمد قابل توجهی کسب کند.  صاحبان صرافی‌های ارزهای دیجیتال می‌توانند از راه‌های دیگری مانند تفاوت در قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال به کاربران، کارمزد تراکنش‌ها، نوسانات قیمت و سایر تسهیلات مشابه، برای خود و کسب‌وکار آنلاین خود سود کسب کنند.

مزایای طراحی سایت صرافی

صرفه جویی در هزینه: بسیاری از هزینه های اضافی حذف می شوند. به عنوان مثال، فضای فیزیکی، مانند اجاره، در هزینه های جاری صرفه جویی می شود.
در دسترس بودن: کاربر در هر زمانی از شبانه روز که قصد دریافت خدمات را دارد به سایت دسترسی دارد و می تواند ارز خود را به صورت آنلاین خرید و فروش کند.
افزایش تعداد مشتریان: با وجود انواع پلتفرم های معاملاتی مانند طراحی صرافی p2p، موقعیت مکانی شما و البته مشتریان محدود به منطقه یا شهر خاصی نیست. یعنی پوشش خدمات صرافی آنلاین شما، برای کل ایران  خواهد بود و این به معنای افزایش مشتریان شما خواهد بود.
برندسازی: کاربران فضای مجازی و اینترنت هر روز در حال افزایش هستند. این دلیل واضحی است برای افزایش دایره کاربرانی که قرار است با برند شما آشنا شوند و اگر یک تیم حرفه ای پشت وب سایت شما باشد، این کاربر بازدیدکننده به مشتری تبدیل می شود.
تسریع در ارائه خدمات: با وجود این بستر،  پاسخ و پشتیبانی مشتری بسیار ساده تر و سریع تر خواهد بود. از طرفی این افزایش سرعت به معنای افزایش رضایت مشتری خواهد بود. و مشتری راضی همیشه باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد.
افزایش درآمد: همه موارد فوق با هم باعث افزایش فعالان و معامله گران و در نتیجه افزایش درآمد شما خواهد شد.