تبیان، دستیار زندگی

ارسال پیامک با mediana

سامانه پیامکی مدیانا جدا پنل اس ام اس سایر ابزارهای ارتباط با مشتری را مانند تلفن ابری، پیام صوتی و... در یک پلتفرم به کاربران خود ارائه می دهد و صاحبان کسب و کارها را از داشتن چندین پلتفرم به صورت جداگانه بی نیاز می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت mediana.ir مراجعه کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ارسال پیامک با mediana

پیامک بدون شک یکی از بهترین ابزارهای ارتباط و تعامل است. با ظهور پیام رسان های اینترنتی برخی تصور می کردند که پیامک کم رنگ خواهد شد اما عدم نیاز به اینترنت برای ارسال پیام، یکی از مهم ترین ویژگی های این ابزار برای ارتباط با مشتریان کسب و کارهای مختلف شده است. اگر هنوز پنل پیامکی برای کسب و کار خود انتخاب نکرده اید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. در این مقاله قصد داریم تا حرفه ای ترین سامانه پیامکی کشور، پنل اس ام اس مدیانا، را به شما معرفی کنیم.

بازاریابی پیامکی

ارسال پیامک در وسعت انبوه و برای ارتباط با مشتریان باید از طریق پنل پیامکی صورت گیرد. پنل پیامکی پلتفرمی در بستر اینترنت است که امکان ارسال، دریافت و مدیریت پیامک های یک کسب و کار را فراهم می کند. با استفاده از پنل پیامکی می توانید بر اساس بازار هدف کسب و کار خود، مشتریان جدید جذب کنید و با حفظ ارتباط، مشتریان وفادار برای کسب و کار خود ایجاد کنید. این ها تنها بخشی از امکانات پنل اس ام اس برای شما است. با استفاده از ماژول های موجود در پنل می توانید ارتباط با مشتریان را ساده  تر کنید و اموری مانند یادآوری وقایع، اقساط، ارسال آدرس و اطلاعات تماس و ... را به صورت خودکار و بدون نیاز به نیروی انسانی به سامانه پیامکی خود بسپارید.

نکات انتخاب پنل پیامک

اگر به لزوم استفاده از سامانه پیامکی برای کسب و کار خود پی برده اید برای خرید پنل اس ام اس به نکات زیر دقت کنید.
انتخاب پنل پیامکی حرفه ای به شما کمک می کند تا بازاریابی پیامکی خود را بدون دردسر آغاز کنید. از ویژگی های یک سامانه پیامکی خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
● پشتیبانی حرفه ای
● بانک جامع و به روز شماره تلفن
● همکاری با تمامی اپراتورها
● داشتن انواع مختلف خطوط
● محیط کاربری آسان
● تعرفه مناسب
در قسمت بالا به ویژگی های یک سامانه پیامکی حرفه ای پرداختیم. در این بخش از مقاله قصد داریم تا سامانه پیامکی مدیانا را که یکی از قدیمی ترین سرویس های ارائه دهنده ی خدمات پیامکی است به شما معرفی کنیم.

سامانه پیامکی مدیانا

سامانه مدیانا با حدود ده سال سابقه یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل اس ام اس در کشور است که بیش از 2000000 کسب و کار کوچک و بزرگ را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کرده است.
از ویژگی های این سامانه پیامکی می توان به همکاری با تمامی اپراتورهای ارائه دهنده ی خطوط پیامکی، با انواع مختلف سر شماره اشاره کرد.
یکی از مهم ترین دلایل تمایز مدیانا نسبت به سایر رقبا، جدا از قدمت و تجربه بالا درارائه خدمات پیامکی، پشتیبانی 24 ساعته حرفه ای این مجموعه است. اگر قصد دارید از بازاریابی پیامکی را برای جذب مشتریان جدید و ارسال به طیف گسترده ای از افراد استفاده کنید بانک شماره موبایل به تفکیک کد پستی، بر اساس سن و جنسیت، منطقه، مشاغل و اصناف و... به شما کمک می کند دقیق تر مخاطبان هدف خود را بیابید. با توجه به اهمیت ارسال پیامک از طریق بانک شماره موبایل،  این بانک باید جامع و به روز باشد تا اثر گذاری داشته باشد. آخرین نسخه ی بانک شماره موبایل اصناف در پنل اس ام اس مدیانا به تازگی بروزرسانی شده و برای سال 1401 است.
فرقی ندارد که کسب و کار شما در چه زمینه ای باشد حتی اگر فروشگاه انلاین، سایت و اپلیکیشن هم دارید می توانید به راحتی برای ارتباط با مشتریان خود از سامانه پیامکی مدیانا استفاده کنید. با وب سرویس پیامکی با استفاده از api ارسال پیامک می توانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار پیامک مجهز کنید.

 سامانه پیامکی مدیانا

دیگر ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا:

✔ ارائه لینک اختصاصی در پیامک به ازای هر فرد
✔ عدم نیاز به تمدید سالانه پنل اس ام اس
✔ افزونه های پیامکی به روز
✔ اجرای کمپین های پیامکی
✔ مشاوره رایگان
✔ تعرفه مناسب

جعبه ابزار ارتباط با مشتری

یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کار برای حفظ ارتباط با مشتریان، استفاده از کانال های مختلف ارتباطی است تا از این طریق هیچ یک از مشتریان و مخاطبان بازار هدف خود را از دست ندهند. استفاده از هر سامانه متفاوت و دریافت ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل، تلفن های ابری، پوش نوتیفکیشن و... ممکن است باعث سردرگمی افراد شود. سامانه پیامکی مدیانا جدا پنل اس ام اس سایر ابزارهای ارتباط با مشتری را مانند تلفن ابری، پیام صوتی و... در یک پلتفرم به کاربران خود ارائه می دهد و صاحبان کسب و کارها را از داشتن چندین پلتفرم به صورت جداگانه بی نیاز می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت mediana.ir مراجعه کنید.