تبیان، دستیار زندگی

خرید ارز دیجیتال بیت کوین و تتر از کیف پول من

لطفا تا پایان مقاله‌ی زیر همراه ما باشید تا شما را با ویژگی‌های یک صرافی معتبر و بهترین صرافی برای خرید ارزهای دیجیتال آشنا کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
خرید ارز دیجیتال بیت کوین و تتر از کیف پول من

اقتصاد جهانی به سمت یک اکوسیستم دیجیتالی در حال حرکت است و ارزهای دیجیتال نیز به عنوان بخشی از این اکوسیستم دیجیتالی روزبه‌روز در حال گسترش هستند. رمزارزها یا ارزهای دیجیتالی، کدهای رمزگذاری شده ارزشمندی هستند که در چند سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته و روشی از سرمایه‌گذاری برای بسیاری از افراد به شمار می‌روند.
انتخاب یک صرافی معتبر ارز دیجیتال مهم‌ترین چالش برای افرادی است که در این بازارها به فعالیت می‌پردازند. توسعه بازار کریپتو منجر به افزایش تعداد صرافی‌ها شده و همین امر انتخاب یک صرافی مطمئن را دشوار کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا با ویژگی‌های یک صرافی معتبر و بهترین صرافی برای خرید ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

مزایای خرید بیت کوین

بیت کوین یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال است که برای اولین بار در سال 2008 عرضه شد. بیت کوین را می‌توان اولین ارز دیجیتال دانست که به سرعت در میان مردم جا باز کرد و بسیاری از افراد به عنوان راهی برای سرمایه‌گذاری از آن استفاده کردند.
امنیت، نقدشوندگی بالا، حذف واسطه‌ها، عدم وجود مالیات، نرخ کارمزد پایین و استفاده از شبکه بلاک چین، از جمله مزایای مهم خرید بیت کوین است. خرید بیت کوین از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است؛ برای مثال خرید این ارز از طریق کانال‌های تلگرامی و یا واتساپی ممکن است. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که خرید این ارز دیجیتال با این روش‌ها ریسک بسیار بالایی دارد و در صورت کلاهبرداری، پیگیری قضایی آن بسیار مشکل خواهد بود. بهترین راه برای خرید بیت کوین، خرید این ارز از طریق صرافی‌های معتبر است.

خرید تتر

تتر یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال است که با نام اختصاصی USDT شناخته شده و در دسته‌بندی استیبل کوین‌ها قرار داده می‌شود. یکی از اصلی‌ترین مزایای تتر قیمت ثابت آن است که برخلاف سایر ارزهای دیجیتال با گذشت زمان دچار تغییر نمی‌شود. در امان ماندن تتر از نوسانات بازار و انتقال آسان پول به صرافی‌ها و کیف پول به صورت دلاری از جمله مزیت‌های این ارز دیجیتال به شمار می‌روند.
افراد در هر نقطه‌ای از جهان با سرعت بالا قادر به خرید این ارز دیجیتال بوده و به راحتی نیز می‌توانند آن را برای یکدیگر انتقال دهند. استفاده از پول نقد برای انجام تراکنش‌های ارز دیجیتال هزینه زیادی دارد و حتی ممکن است چند روز زمان ببرد؛ از همین رو بسیاری از افراد از تتر برای معامله بین ارزها استفاده می‌کنند.
حال که با مزایای خرید تتر از کیف پول من آشنا شدید، زمان آن است تا با ویژگی‌های صرافی معتبر و مطمئن آشنا شوید. در ادامه به بررسی هرکدام از این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

صرافی ارز دیجیتال

نکات مهم در انتخاب صرافی مطمئن
همان طور که گفته شد، بهترین راه برای خرید ارزهای دیجیتال، خرید از طریق صرافی‌های معتبر است. در ادامه به بررسی نکات مهم برای انتخاب صرافی مناسب خواهیم پرداخت. توجه به این نکات باعث می‌شود تا بهترین صرافی را برای خرید ارز دیجیتال انتخاب کنید.

● امنیت 
امنیت را می‌توان اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی و معیار در انتخاب صرافی در نظر گرفت. طبیعتا هر فردی به دنبال یک صرافی مطمئن بوده و حاضر به انتخاب یک صرافی نخواهد بود که هر لحظه امکان هک شدن آن وجود دارد. برای بررسی امنیت یک صرافی باید سابقه آن را مورد بررسی قرار دهید و برای بررسی سابقه صرافی، مواردی مانند احراز هویت دوعاملی، SMS، هشدارهای ایمیلی، ذخیره‌سازی آفلاین برای دارایی‌ها و مواردی از این دست را در نظر داشته باشید.

● میزان اعتبار صرافی مورد نظر 
میزان اعتبار یک صرافی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نشان دهنده مورد اعتماد بودن صرافی است. برای بررسی اعتبار یک صرافی بهتر است تعداد کاربران صرافی را مورد بررسی قرار دهید. بالا بودن تعداد کاربران در یک صرافی نشانه خوبی از اعتبار آن صرافی خواهد بود. همچنین نظراتی که راجع به صرافی شنیده می‌شود و فعالیت صرافی مورد نظر در شبکه‌های اجتماعی مختلف، نشانه‌هایی از اعتبار صرافی مورد نظر شما هستند.

●  احراز هویت 
یکی دیگر از ویژگی‌های صرافی معتبر، احراز هویت کاربران است. انجام احراز هویت درصد احتمال وقوع پولشویی و کلاهبرداری را کاهش داده و باعث می‌شود تا ریسک انجام معامله کاهش پیدا کند.

●  دارا بودن کیف پول اختصاصی 
برای اینکه نگهداری ارز و انجام معاملات برای شما آسان باشد، بهتر است صرافی انتخاب کنید که دارای کیف پول اختصاصی باشد. عضویت در صرافی‌هایی که دارای کیف پول اختصاصی هستند، باعث می‌شود تا به پرداخت هزینه‌های سنگین برای جابه‌جایی ارز به کیف پول خود نیاز نداشته باشید.

●  میزان نقدینگی و حجم معاملات
یکی دیگر از موارد مهم برای انتخاب نوع صرافی، میزان نقدینگی و حجم معاملات صرافی موردنظر است. در برخی از صرفی‌ها معاملات با حجم بالا انجام نمی‌شود و شما برای انجام یک معامله بزرگ، مجبور خواهید شد چند معامله کوچک انجام دهید.

●  پشتیبانی
فضای ارز دیجیتال دارای ابهامات و سوالات زیادی است که در مسیر با آن‌ها برخورد خواهید کرد. در این موارد اگر راهنمایی درستی نداشته باشید، ممکن است ضررهایی را متحمل شوید. یکی از ویژگی‌های صرافی معتبر، ارائه پشتیبانی مناسب به کاربران است؛ بنابراین صرافی که پاسخگوی سوالات مشتریان خود نباشد، در درجه مطلوبی از اعتبار قرار نخواهد گرفت.

خرید ارز دیجیتال از کیف پول من؛ صرافی معتبر برای خرید شما

کیف پول من اولین سامانه نگهداری از ارزهای دیجیتال و پیشگام در سطح کشور است. این سایت با استفاده از استانداردهای جدید، سرویس‌های نگهداری رمز ارزهای الکترونیک را برای افراد حقیقی و حقوقی آماده کرده و به عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های کشور در حال فعالیت است.
این صرافی قابلیت‌های مختلفی را در اختیار مشتریان قرار داده و به شما این امکان را می‌دهد تا امنیت را تا سطح بسیار بالایی افزایش دهید .خرید ارز دیجیتال از کیف پول من بدون محدودیت، در سریع‌ترین زمان و با بهترین قیمت جهانی انجام می‌شود و همین امر محبوبیت این صرافی در میان کاربران را افزایش داده است.