تبیان، دستیار زندگی

5 فیلم اکشن 2021 که باید می‌دیدید

سال ۲۰۲۱ اوج جلوه گری سینما در ژانر اکشن بود. انتخاب بهترین فیلم های اکشن در این سال کار بسیار مشکلی است و حداقل ۲۰ فیلم بسیار  تاپ را می توانیم نام ببریم. در این مطلب به معرفی ۵ مورد از بهترین فیلم های اکشن در سال ۲۰۲۱ می پردازیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
5 فیلم اکشن  2021 که باید می‌دیدید

 خشم مردانه  wrath of man

امکان ندارد جیسون استاتهام در فیلمی بازی کند ولی جلوه های اکشن آن به چشم نیاید. این بازیگر با فیلم هایی چون مامور انتقال، مکانیک و سریع و خشن بسیار معروف شد. ولی در سال ۲۰۲۱ با فیلم خشم مردانه، سبک جدیدی از روایت یک داستان اکشن را به سینما آورد.
نقش اول داستان فردی بسیار مرموز است که در یک شرکت حمل اسکناس کار می کند و میلیون ها دلار پول را هر هفته جابجا می نماید. در ابتدا همکاران او تصور می کنند، توانایی لازم برای انجام این کار را ندارد ولی هر چه فیلم جلو تر می‌ رود، توانایی هایی ترسناک او در آدمکشی بیشتر نمایان می شود. مطمئناً تماشای این فیلم شما را تا پایان میخکوب خواهد کرد. و جزو بهترین فیلم اکشن 2021 می باشد.

زمانی برای مردن نیست No Time to Die

دنیل گریک برای آخرین بار به عنوان جیمز باند در فیلم زمانی برای مردن نیست ایفای نقش می‌ کند. این فیلم که در ۲ آوریل ۲۰۲۱ اکران شد، بیست و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم های جیمز باند است که علاوه بر دنیل گریک، بازیگران مطرحی چون آنا دآرامیس نیز در آن به ایفای نقش می‌ پردازند. سبک جاسوسی و اکشن همیشگی این فیلم ها همواره برای مخاطبان جذاب بوده و داستان آن نیز بعد از بازنشستگی جیمز باند اتفاق می‌افتد که مجدداً مجبور به بازگشت به دنیای پرخطر تروریست ها و تبهکاران مرموز شده و صحنه های اکشن جذابی را رقم می زند.

هیچکس  nobody

مطمئنا افرادی که فیلم جان ویک را دیده باشند، از دیدن فیلم هیچکس لذت خواهند برد. بازیگر اصلی این فیلم یعنی باب ادنکیرک که با  سریال بهتر است با ساول تماس بگیرید، بیشتر شناخته می شود، در این فیلم نقش مردی را بازی می کند که پدر یک خانواده معمولی است ولی به مرور زمان و در طول فیلم، مهارت های رزمی و آدمکشی او نمایان شده و پرده از گذشته تاریک او برداشته می شود. بازی خیره کننده باب ادنکیرک که بیشتر با شخصیت های مثبت و آرام شناخته شده، شما را به هیجانی وصف ناپذیر وا خواهد داشت. دنباله فیلم هیچکس نیز به گفته کارگردان آن، ساخت خواهد شد.

پنج فیلم اکشن برتر  سال ۲۰۲۱

مورتال کامبت Mortal Kombat

بازی نوستالژی دوران کودکی یعنی مورتال کامبت در سال ۲۰۲۱ به شکل یک فیلم سینمایی هیجان انگیز اکران شد. این فیلم در مورد شخصیتی به نام کول یانگ است که مبارزی در رشته هنرهای رزمی است و از اجداد خود هیچ اطلاعی ندارد. داستان فیلم به گونه ای جلو می رود که مجموعه ای از مبارزان باید در مسابقه کشنده و خطرناک در مقابل موجودات فرا زمینی شرکت کنند و بشریت را نجات دهند. در این فیلم تمام شخصیت های بازی هیجان انگیز مورتال کامبت را می توانید در صحنه هایی بسیار نزدیک به واقعیت در حال مبارزه مشاهده کنید.

لیگ عدالت زک اسنایدر  zack snyder’s justice league

در سال ۲۰۱۷ فیلم لیگ عدالت ساخته شد ولی به گفته بسیاری از کارشناسان در خور دنیای DC نبود. زک اسنایدر کارگردان مشهور هالیوودی در سال ۲۰۲۱ فیلم را مجددا بازسازی کرد و بخش های بسیار زیادی را به آن افزود. لیگ عدالت نسخه زک اسنایدر به گفته بسیاری از منتقدان یکی از بهترین فیلم های دنیای دیسی است که در کنار داستان روان، جلوه های ویژه بسیار خیره کننده ای نیز دارد. بازی بازیگرانی چون بن افلک، جیسون موموآ، هنری کویل و گل گدوت سبب هر چه جذاب تر شدن این فیلم شده است.

فیلم اکشن برتر  سال ۲۰۲۱

پنج فیلم اکشن برتر در سال ۲۰۲۱ را در این مطلب معرفی کردیم. البته در این لیست می شد فیلم هایی مانند: گودزیلا در مقابل کونگ، بی نهایت و سریع و خشن ۹ را نیز اضافه کرد. اگر به هنر هفتم علاقه دارید و دوست دارید هر روز خبر های جدید ترین فیلم های ساخته شده در دنیا را دنبال کنید، بخش فیلم و سریال مجله اسنپ اکسپرس مرجع بسیار مناسبی خواهد بود. در پایان شما بگویید کدام فیلم اکشن ۲۰۲۱ را بیشتر دوست دارید؟