تبیان، دستیار زندگی

لباسشویی بکو بزرگترین معجزه گر قرن در بکولند

قبل از خرید لباسشویی مشخصات آن را حتما بررسی کنید تا مطابق نیاز های شما باشد و حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا هم جنس اصلی و هم قیمت مناسب را در اختیار داشته باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
لباسشویی بکو


قیمت لباسشویی بکو

اگر دنبال این هستید که بدانید قیمت لباسشویی بکو چنده؟ این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا برآوردی اولیه بدست آورید.
در حالی که نام بکو در بسیاری از کشور ها مثل آمریکا یک برند جدید است، این برند پیشرو در صنعت در اروپا و همچنین برند شماره 1 لوازم خانگی مستقل در منطقه است. این سازنده لوازم خانگی که در سال 2016 در آمریکا فعالیت خود را شروع کرد، به دلیل فناوری ‌های نوآورانه‌ اش که حول سلامت و تندرستی خانواده متمرکز شده‌ اند، اعتبار قابل قبولی برای خود ایجاد کرده است. یکی از سری محصولات تولید این برند، انواع ماشین های لباسشویی بکو است که هر یک ویژگی ها و قیمت های متفاوتی دارند.
شعار بکو در تولید ماشین های لباسشویی اش این است که زندگی نباید صرف لباس شستن سپری شود، به همین دلیل است که طیف وسیعی از ماشین های لباسشویی مستقل بکو ساخته شده است تا عملیات شستشو را مثل آب خوردن راحت کند. شستشو هوشمندتر با بکو امکان پذیر شده است. این ماشین لباسشویی بکو شما است که همه کار های سنگین را برای شما انجام می دهد - دارای ویژگی هایی است که زندگی را بسیار آسان تر می کند. به سادگی لباسشویی مناسب را انتخاب کنید.
و مدل های بکو را سرچ کنید تا مدل مناسب نیاز های خود را بیابید و لباس های خود را راحت مرتب کنید! بسته به ویژگی های بی عیب و نقص، نگرانی در مورد لباس های شسته شده شما با ماشین لباسشویی Beko از بین رفته است. مجهز به انواع شستشو و نوآوری ها، ماشین های لباسشویی بکو برای افراد شلوغی که نیاز به انجام سریع شستشو دارند، مناسب است. طراحی شده برای هر شیوه زندگی - از خانواده های پرجمعیت و شلوغ گرفته تا
خانواده های پر از حیوانات خانگی و همه افراد مسافر- مطابقت کامل با نیاز های خود را با بکو پیدا می کنید. با کارایی بالاتر ، دوام بیشتر و سر و صدای کم، شستشوی سریع تر و موثر تر هرگز آسان تر از این نبوده است.

درباره ماشین های لباسشویی بکو

به طور کلی محصولات و ماشین لباسشویی های Beko به دلیل بهره وری انرژی خود، با چندین جایزه کارآمد ترین لوازم خانگی از Energy Star، به رسمیت شناخته شده اند. همراه با طرح‌ های مبتنی بر استفاده بهینه از فضا و راه‌ حل‌ های هوشمند که زندگی را آسان‌ تر می‌ کنند، Beko به سرعت تبدیل به همتای اروپایی برند هایی مانند LG و Samsung شد و ماشین های لباسشویی ساده و در عین حال موثر را با قیمت‌ های رقابتی ارائه می‌ دهد.
سادگی و مینیمالیسم دو ویژگی علامت تجاری است که خریداران در سراسر کاتالوگ ماشین لباسشویی های Beko پیدا می کنند. طراحی های تمیز و جلوه های زیبا بدون داشتن ویژگی های اغراق آمیز، معمول هستند - اما اگر بخواهید، این برند با مجموعه ای غنی از لوازم پنل آماده برای سفارشی سازی بیشتر ارائه می شود و Beko از فلسفه سادگی خود در مورد ویژگی ها نیز استفاده می کند. برخی از بهترین ویژگی‌ های Beko را می‌ توان حتی در لوازم خانگی ابتدایی آن یافت، به این معنی که خریداران از طیف وسیع‌ تری از نقاط قیمتی قدرت خرید بیشتری دارند.
این به این معنا می باشد که خریداران می‌ توانند یک ماشین لباسشویی ارزان قیمت Beko با ویژگی‌ های عالی خریداری کنند یا برای ارتقا به مدل سطح بعدی برای انتخاب سبک متفاوت و همراه با چند ویژگی دیگر، کمی بیشتر هزینه کنند.

بکو در مقایسه با بوش
خریدارانی که در حال جستجو و مقایسه در لوازم خانگی بوش هستند، مجموعه ای غنی از انواع ماشین های لباسشویی بوش را پیدا خواهند کرد.
البته که ستاره های برجسته بوش ماشین های ظرفشویی آن هستند که به عنوان بهترین های هر کلاس توصیف شده اند.
یک مقایسه دیگر این که بین یخچال‌ ها، Beko و Bosch هر دو نگهداری رقابتی مواد غذایی را ارائه می‌ دهند. با EverFresh+، فناوری Active Fresh Blue Light، و NeoFrost Dual Cooling، یخچال ‌های Beko مجموعه‌ای چشمگیر از ویژگی‌ های نوآورانه را ارائه می‌ کنند که غذا ها را به خوبی حفظ می‌ کند. از سوی دیگر، سیستم FarmFresh بوش از چهار فناوری انحصاری استفاده می‌ کند که گردش هوا، دما و رطوبت و بو ها را مدیریت می‌ کند.
به طور کلی، اگر بودجه کمتری دارید، لباسشویی بکو گزینه خوبی است و از سوی دیگر، لوازم خانگی بکو جایگزینی قابل مقایسه با برند اروپایی خود است که ایده آل برای خانه های کوچکتر، خانوارهای تک نفره و خانه ها و آپارتمان ها است.

بکو در مقایسه با سامسونگ
بدون شک، سامسونگ برخی از بهترین لوازم هوشمند موجود در بازار را تولید می کند. از فناوری Virtual Flame در اجاق‌ های سامسونگ گرفته تا یخچال‌ های صفحه لمسی سامسونگ با Family Hub™، هدف این برند واضح است : وسایل اصلی را به خانه مدرن حمل کنید. این یک تضاد واضح با مأموریت Beko (زندگی سالم و رفاه خانواده) است که بر احترام به هدف هر دستگاه تمرکز دارد، نه اینکه چگونه یک دستگاه برای شما کار می کند.
هر دو مدل های متفاوت ماشین های لباسشویی را در ظرفیت های متفاوت تولید می کنند و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند اما اگر فقط قیمت را در نظر بگیریم، لباسشویی بکو ارزان تر از سامسونگ است.

قیمت لباسشویی بکو

قیمت ماشین لباسشویی بکو چنده؟

برای این که حدود قیمت ماشین لباسشویی های بکو را بدانید، در این بخش قیمت چند مدل این برند را بررسی می کنیم. البته توجه داشته باشید که نوسانات بازار روی قیمت لوازم خانگی هم تاثیر گذاشته و قیمت ها ثابت نیستند و بهتر است قبل از خرید در سایت های معتبر، قیمت ها را مجدد بررسی کنید.  لباسشویی بکو 9 کیلویی مدل 943440 یکی از مدل های موجود است که قیمت حدودی بین 12 تا 13 میلیون تومان را دارد. این مدل ویژگی هایی از جمله ظرفیت 9 کیلوگرمی، رنگ سفید- نقره ای، سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه و تعداد 16 عدد برنامه شستشو را دارد.میزان صدا در این لباسشویی بکو 53 دسیبل بوده و قابلیت تنظیم خودکار آب دارد. این مدل بکو نمایشگر دیجیتال داشته و موتور اینورتر ProSmart و همینطور قابلیت ضد آلرژی دارد.
مدل بعدی مدل ماشین لباسشویی بکو WMY81283CS وزن 8 کیلویی است. قیمت این محصول بین 11 تا 12 میلیون تومان می باشد. این محصول 8 کیلوگرمی دارای تکنولوژی های متعدد و با کیفیت از برند بکو می‌ باشد. این لباسشویی شامل مصرف انرژی +++A و سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه است و نیز دارای 16 برنامه شستشوی متعدد برای لباس ها است.
 از دیگر ویژگی های این محصول می‌ توان به سیستم کنترل آب اتوماتیک، قفل کودک، صفحه نمایش، طراحی ضد لرزش، سیستم صرفه جویی و مصرف بهینه مواد شوینده، برنامه شستشوی شبیه ساز برای لباس های با بافت ظریف، برنامه شستشوی لباس های پشمی و …اشاره کرد. لباسشویی بکو 9کیلو 1400دور دودی درب فضایی فن دار مدل WTV9745XOMA با قیمت حدودی 16 میلیون و 500 هزار تومان در بازار عرضه می شود. دور خشک کن 1400دور در دقیقه و نوع موتورprosmart اینورتر. این مدل زمان تاخیر تا 24ساعت دارد و نمایشگری از نوع LCD تعبیه شده است.رنگ آن دودی (خاکستری منهتن) است و برنامه های شستشو شامل 16 برنامه: 1-مخصوص لباس های نخی 2-شستشوی اقتصادی 3-مخصوص الیاف 4-شستشوی 28دقیقه ای 5-مخصوص شستشوی لباس های تیره و جین 6-مخصوص لباس های پشمی و شستشو با دست 7-مخصوص لباس های حساس 8-مخصوص آبکشی و خشک کن 9-آبکشی تنها 10-مخصوص شستشوی لحاف 11-بهداشتی شور 12-مخصوص شستشوی پیراهن 13-مخصوص از بین بردن انواع لکه 14-از بین بردن بو از لباس همراه با هوای گرم 15-شستشو با 75درصد مصرف کمتر 16-شستشوی اتوماتیک
برنامه های جانبی این مدل لباسشویی بکو شامل 1-پیش شستشو 2-شستشوی سریع تا 55درصد 3-مخصوص شستشوی لباس صاحبان حیوانات خانگی 4-مخصوص شستشوی لباس های کم 5 تایم تاخیر 6-ضد چروک 7-انتخاب دما 8-انتخاب دور خشک کن
این لباسشویی دارای سیستم گردش هوای گرم مخصوص بو زدایی بوده و سیستم ورود آب از چند جهت را دارد. نوع درب نیز درب دوجداره درب فضایی سایز XL است و نوع دیگ از نوع طرح موج دریا و فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

بهترین لباسشویی بکو

دارای قفل کودک و سیستم های اضافی شامل ایمنی سرریز آب، کنترل بار نامتعادل و جلوگیری از تکان های دستگاه در هنگام خشک کردن، تنظیم خودکار آب، شیلنگ تخلیه آب اضطراری می باشد.
به نظر شما داشتن این همه ویژگی خوب در کنار قیمت مناسب، ماشین های لباسشویی بکو را منحصر به فرد نمی کند؟! ما فقط در این بخش سه مدل از لباسشویی های بکو را بررسی کردیم، اما گمان می کنیم تا حدودی به کمک این مطلب با ویژگی ها و قیمت حدودی ماشین های لباسشویی بکو آشنا شده باشید. دقت داشته باشید که قبل از خرید لباسشویی مشخصات آن را حتما بررسی کنید تا مطابق نیاز های شما باشد و حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا هم جنس اصلی و هم قیمت مناسب را در اختیار داشته باشید.