تبیان، دستیار زندگی

با دکتردکتر با 3 روش غیرحضوری نوبت بگیرید

در این مقاله روش دریافت نوبت اینترنتی و ویژگی های سیستم نوبت دهی دکتردکتر را بررسی می کنیم. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
با دکتردکتر با 3 روش غیرحضوری نوبت بگیرید

آیا می توان بدون مراجعه به مطب پزشک، نوبت و وقت ملاقات دریافت کرد؟ بله، چنین امکانی بصورت اینترنتی فراهم است.  با وجود سیستم نوبت دهی، مراجعات غیر ضروری به مطب ها به حد چشمگیری کاهش می یابد. دکتردکتر روشی برای گرفتن نوبت اینترنتی دکتر بدون مراجعه است که در وقت و زمان بیمار و کادر درمان صرفه جویی می شود. 

چرا دکتردکتر؟

ازدحام بی مورد برای دریافت نوبت دکتر در بسیاری از مراکز درمانی، همواره از دغدغه های اصلی پزشکان بوده است. با وجود اینترنت و موبایل دیگر کمتر کسی به مطب برای دریافت نوبت مراجعه می کند. سیستم های نوبت دهی اینترنتی که در آن می توان بهتر و سریعتر نوبت اخذ کرد، جای خود را به مراجعه حضوری داده اند.
در میان سیستم های نوبت دهی اینترنتی، سامانه دکتردکتر با امکانات فراوانی به کمک بیماران آماده است. این سامانه با دسترسی  به بیش از 15000 پزشک، کلینیک و مراکز درمانی به صورت تلفنی و آنلاین باعث شده  تا مراجعات غیر ضروری کاهش پیدا کند. سامانه دکتردکتر با توجه به نیاز جامعه، باعث کاهش هزینه های جانبی برای دسترسی به پزشکان متخصص شده است و تمامی نیازهای بیماران را مرتفع می کند.

معرفی خدمات سامانه خدمات پزشکی دکتردکتر

همانطور که گفته شد دریافت نوبت آسان و ارتباط با پزشک معالج از ویژگی های مهم یک سامانه نوبت دهی است. سامانه دکتردکتر هر دو این ویژگی ها را با مزایای بسیاری ارائه کرده است. در زمینه نوبت دهی، دسترسی آسان و سریع به پزشکان و اخذ نوبت مهیا شده و در بخش پزشک معالج می توان از میان بهترین پزشکان متخصص، نوبت اینترنتی و یا مشاوره تلفنی دریافت کرد.

 خدمات سامانه خدمات پزشکی دکتردکتر

دریافت نوبت اینترنتی
دریافت نوبت اینترنتی از سامانه دکتردکتر بسیار آسان است به این صورت که : ابتدا به سایت دکتردکتر مراجعه کنید، سپس در قسمت جستجوی سایت بعد از انتخاب شهر ،تخصص مورد نظرتان را وارد نمایید و در مرحله بعد پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید و متناسب با تاریخ و ساعت مورد نظرتان دریافت نوبت آنلاین را ثبت کنید.

مشاوره تلفنی پزشکی
دسترسی به پزشکان متخصص بسیار ضروری است و سایت دکتردکتر در حال حاضر برای کاربرانش دسترسی به بیش از 300 متخصص در حوزه های مختلف درمان را، در شهر های مختلف فراهم می کند. با توجه به این که ارتباط با این پزشکان امری ضروری برای بیمار در طول درمان است، سرویس مشاوره تلفنی پزشکی (evisit.drdr.ir) یکی از جنبه های مثبت سایت دکتردکتر است.

خدمات پزشکی در محل
خدمات پزشکی در محل از نیازهای ضروری کسانی محسوب می شود که بواسطه مشغله کاری یا مشکلات عبور و مرور نمی توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند. به همین خاطر این افراد از سامانه دکتردکتر در جهت مراجعه پزشک به منزل خود می توانند استفاده نمایند. خدماتی که در این بخش از سایت دکتردکتر وجود دارد، شامل: تست و آزمایش کرونا در منزل، چکاپ و ویزیت پزشک در خانه و محل کار، تزریقات و فیزیوتراپی می باشد.

خدمات دامپزشکی
در زمینه دامپزشکی و دسترسی به مراکز درمانی حیوانات خانگی نیز سامانه دکتردکتر امکانات ویژه ای را فراهم کرده است. با ورود به این بخش می توانید از میان مراکز درمانی و دامپزشکی، نزدیک ترین مرکز را برای مراجعه انتخاب و نوبت اخذ کنید. این ویژگی در سایر سامانه های نوبت دهی وجود ندارد.

وب اپلیکیشن دکتردکتر
اپلیکیشن سامانه نوبت دهی دکتردکتر، بصورت کامل امکانات سایت و سیستم نوبت دهی را در خود دارد. با نصب این وب اپلیکیشن می توانید در هر مکان و زمانی به سامانه دکتردکتر دسترسی داشته باشید و نوبت اخذ کنید. از ویژگی های بارز این برنامه موبایلی قابلیت نصب روی گوشی های اندرویدی و استفاده آسان از آن است.

معرفی مختصر امکانات ویژه سامانه دکتردکتر

در زیر بصورت مختصر امکاناتی را که سامانه نوبت دهی دکتردکتر برای کاربران خود قرار داده است معرفی می کنیم.
● سیستم نوبت دهی آسان و سریع
● دسترسی به بیش از 15000 پزشک متخصص، کلینیک و مراکز درمانی در شهرهای مختلف
● سیستم ویزیت و تماس تلفنی با پزشک
● سیستم گفتگوی متنی و چت با پزشک
● خدمات پزشکی و چکاپ در خانه و محل کار
● خدمات دامپزشکی برای حیوانات خانگی
● اپلیکیشن موبایل کاربردی

گرفتن نوبت اینترنتی در سامانه دکتردکتر

برای آن که در سامانه دکتردکتر بتوانید نوبت اینترنتی بگیرید وارد سایت drdr.ir شوید. ابتدا در این سایت از منوی ورود یا عضویت، ثبت نام نمایید. برای ثبت نام فقط شماره تلفن خود را قرار داده و عضو شوید. سپس در کادر جستجو می توانید نام دکتر، تخصص یا خدمت پزشکی مورد نظر را جستجو کنید.
بعد از این که لیست پزشکان متخصص در حوزه مورد نظر خود را پیدا کردید، روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه مشخصات و اطلاعات شان شوید. در صفحه مشخصات پزشک معالج می توانید، اطلاعات کاملی از تخصص وی، نظر بیماران و مراجعه کنندگان ایشان، اطلاعات تماس و آدرس محل مطب، همچنین نوبت اینترنتی اخذ کنید.
برای دریافت نوبت، در سمت چپ صفحه اطلاعات پزشک بخش نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری می باشد. در این قسمت روز نوبت و ساعت مراجعه را مشخص کنید. با مشخص شدن این دو، کادری برای شما ظاهر می شود که می توانید هزینه ویزیت را بصورت آنلاین پرداخت نمایید. اگر قصد پرداخت حضوری دارید بدون هیچ هزینه ای نوبت خود را می توانید ثبت کنید و در روز معین در مطب حضور یابید. لازم بذکر است سامانه دکتردکتر فقط برای نوبت دهی دکتر تهران نیست بلکه در تمام استان ها و شهرها فعالیت می کند.

کلام آخر

مراجعه حضوری در مراکز پزشکی بخاطر ازدحام زیاد، مدت زمان زیادی از مراجعه کنندگان میگیرد. از طرفی بسیاری از نوبت ها بخاطر این مراجعات با تاخیر روبرو می شود. سیستم نوبت دهی دکتردکتر این مراجعات را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در زمان مراجعه کنندگان و کادر درمان می شود. از طرفی ثبت سیستمی نوبت باعث منظم شدن روند رسیدگی به بیماران در حین معاینه و درمان می گردد.