تبیان، دستیار زندگی

قیمت هتل در مشهد

دانستن محدوده قیمت هتل ها یا هر نوع اقامتگاه در یک شهر می تواند برای رسیدن به این هدف مثمر ثمر باشد. بهتر است قبل از تصمیم گیری نهایی برای رزرو هتل در مشهد یا هر شهر دیگری قیمت ها را از سامانه رزرواسیون سیتا مقایسه کرده و سپس رزرو خود را از این طریق انجام دهید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قیمت هتل در مشهد


سفر به مشهد زیبا و مقدس برای همه ایرانیان خاطره انگیز است. مشهد سرزمینی است که به هوای حرم امام رضا (ع) همه ساله مسافران زیادی برای سفر به این شهر برنامه ریزی می کنند. در سفر به مشهد آنچه می تواند جزو اصلی ترین دغدغه های مسافران باشد یافتن بهترین قیمت هتل در مشهد است.
در این نوشتار قصد داریم به شما بگوییم چگونه می توانید با اطلاعات کافی در مورد انواع هتل ها و قیمت آن، هتل های مشهد را برای رزروی راحت انتخاب کنید.

افزایش و کاهش قیمت هتل در مشهد

همانطور که ذکر شد به این دلیل که مشهد، شهری پر مسافر محسوب می شود؛ در این شهر برای اسکان مسافران زیر ساخت ها و تمهیداتی مناسب، پیش بینی و در نظر گرفته شده است؛ به طوری که با هر میزان بودجه ای که باشید می توانید در مشهد اقامتگاه مناسب خود را بیابید.
قبل از رزرو هتل در مشهد، این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت هتل در مشهد تحت تاثیر عوامل مختلفی است که با آگاهی از آنها می توانید بهترین انتخاب را در زمانی مناسب انجام دهید. به طور مثال در روزهای تعطیل و پر مسافر قیمت هتل های این شهر به حداکثر خود خواهد رسید. اعیاد و روزهای مذهبی مندرج در تقویم نیز می تواند حسابی قیمت این هتل ها را افزایش دهد. اما با آغاز مدارس یا بعد از گذران تعطیلات می توانید انتظار داشته باشید که قیمت هتل در مشهد کاهش قابل توجهی داشته باشد. بنابراین با در نظر گرفتن یک بازه زمانی مناسب می توانید انتخاب بهتر و ارزانتری را داشته باشید.
از بهترین هتل های مشهد گرفته تا هتل هایی مقرون به صرفه و مهمانپذیر ها می توانند در این شهر جزو انتخاب های شما قرار گیرند. اگر می خواهید در هتل هایی لوکس و مجلل اقامت داشته باشید چندین گزینه خوب پیش رو خواهید داشت که در ادامه مهمترین آنها را به تفصیل به شما معرفی خواهیم کرد.
لازم به ذکر است هتل های چهار ستاره، سه ستاره، دو ستاره و یک ستاره زیادی در این شهر وجود دارد که شما می توانید با توجه به میزان هزینه ای که می خواهید در سفر به مشهد به اقامت خود اختصاص دهید، یکی از آن ها را انتخاب و رزرو نمایید.

بهترین هتل های مشهد

همانطور که ذکر شد؛ قیمت هتل در مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر می خواهید بهترین و بروز ترین امکانات را در زمان اقامت داشته باشید بی تردید باید به سراغ بهترین هتل های مشهد بروید؛ هتل هایی که چندان هم ارزان نیستند.

هتل مدینه الرضا
هتل مدینه الرضا از هتل های پنج ستاره مشهد است که علاوه بر ارائه امکاناتی استاندارد، فاصله بسیار نزدیکی تا حرم نیز دارد. این هتل در خیابان شیرازی و نبش شارستان رضوی قرار دارد. در این هتل می توانید بسته به تعداد نفرات، انواع اتاق های یک تا سه تخته را رزرو نمایید. اگر خانوادگی سفر می کنید یا اینکه می خواهید فضایی مجزا در اتاق داشته باشید، اتاق های کانکت را انتخاب نمایید.
ناگفته نماند؛ هتل مدینه الرضا برای گذران روزهای خاطره انگیز ماه عسل نیز سوئیت ماه عسل را برای زوج های جوان با تزییناتی ویژه تدارک دیده است. رزرو آپارتمان هم از دیگر انتخاب های شما برای اقامتی آرامبخش در هتل مدینه الرضاست. مهمترین امکانات هتل مدینه الرضا به قرار زیر است:
● رستوران گردان
● مجموعه آبی
● اتاق بازی کودکان
● سفره خانه سنتی
● صندوق امانات
● خدمات خشکشویی
● اتاق چمدان
● صندوق امانات
● دسترسی به اینترنت

هتل مدینه الرضا

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد نیز پنج ستاره دارد. این هتل در خیابان امام رضا (بین امام رضا 24 و 26) قرار گرفته است. اگر می خواهید اقامتی متفاوت را تجربه کنید؛ هتل درویشی مناسب شما خواهد بود. در هتل درویشی  اتاق های دو تخته تا چهار تخته با امکاناتی استاندارد مهیای پذیرایی از میهمانان است.
اگر می خواهید امکانات و فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید؛ در هتل درویشی می توانید انواع سوئیت های خوش طرح و زیبا را رزرو نمایید. اما نکته قابل توجه در هتل درویشی را باید ارائه اتاق هایی با سبک و سیاق ملل مختلف دانست. اگر می خواهید واحد اقامتی را به صورت دوبلکس در این هتل رزرو نمایید می توانید دوبلکس مصر، دوبلکس ایران باستان، دوبلکس هند، دوبلکس چین و دوبلکس عرب را انتخاب نمایید. اگر هم می خواهید در پنت هاوس هتل اقامت داشته باشید پنت هاوس روم انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.
وجود چندین رستوران در هتل درویشی موجب می شود با هر سلیقه ای که باشید از منو های متنوع غذای مورد علاقه خود را بیابید و سفارش دهید. رستوران روف گاردن، رستوران آتریوم، فست فود و چایخانه سنتی از واحد های پذیرایی این هتل هستند که می توانید برای صرف غذایی خوشمزه انتخاب نمایید. برخی از مهمترین امکانات و خدمات هتل درویشی مشهد را در ادامه آورده ایم.
● سالن های چند منظوره
● سالن بدنسازی
● پارکینگ
● دسترسی به اینترنت
● جکوزی
● استخر
● سونا
● خدمات خشکشویی

هتل درویشی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد
هتل قصر طلایی مشهد نیز با پنج ستاره درخشان در دسته هتل های لوکس مشهد قرار می گیرد؛ پس یکی از گرانترین قیمت هتل در مشهد مربوط به این هتل می باشد. این هتل در خیابان معروف امام رضا (بین امام رضا 34 و 35) قرار دارد. در این هتل می توانید انواع اتاق، سوئیت و آپارتمان های شیک و لاکچری را رزرو نمایید. واحد های اقامتی دبل لاکچری، دبل پانوراما، آپارتمان رویال و پرزیدنت سوئیت با امکاناتی استاندارد و طراحی زیبا مهیای پذیرایی از میهمانان است.
هتل قصرطلایی مشهد چندین واحد پذیرایی دارد. با توجه به تعدد  رستوران ها و کافه ها در این هتل می توانید طبق سلیقه خود براحتی فضا و غذای مورد نظرتان را انتخاب کنید و لذت ببرید. رستوران تابستانی، رستوران سنتی، رستوران ترنم و کافی شاپ های موجود در هتل از انتخاب های شما می تواند باشد. بیاید با هم مهمترین امکانات و خدماتی که این هتل ارائه می دهد را ببینیم.
● مجموعه ورزشی
● سالن بدنسازی
● سونا
● جکوزی
● حمام ترکی
● سالن بازی کودکان
● سالن بازی های رایانه ای
●  اتاق نمک
● سالن های چند منظوره
● ترانسفر فرودگاهی
● پارکینگ
● آتلیه عکاسی
● آرایشگاه و پیرایشگاه مردانه و زنانه

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد
نزدیکترین هتل به حرم امام رضا هتل قصر الضیافه است. در واقع باید گفت؛ این هتل درب ورودی اختصاصی به حرم امام رضا (ع) در صحن امام حسن مجتبی دارد. قصر الضیافه پنج ستاره دارد. ساختمان هتل سه طبقه است و محوطه زیبایی دارد. در این هتل می توانید انواع سوییت ها را با امکاناتی مناسب رزرو نمایید. اتاق های هتل با اسامی فدک، براق، نور و قدس شناخته می شوند. این مجموعه نسبت به امکاناتی که ارائه می دهد جزو مناسبترین قیمت هتل در مشهد به شمار می آید.
برای انتخاب و سفارش غذایی خوشمزه در هتل قصر الضیافه می توانید به رستوران این هتل بروید و برای ترتیب ملاقات یا یک دورهمی نیز کافی شاپ هتل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. برخی از مهمترین امکانات این هتل به شرح زیر است.
● خدمات خشکشویی
● صندوق امانات
● سالن کنفرانس
● دسترسی به اینترنت
● روم سرویس
● پارکینگ
● آلاچیق
● اتاق بازی
● ویلچر و رمپ
 بهترین هتل های مشهد در این فهرست خلاصه نمی شود؛ برای اقامت در بهترین هتل مشهد می توانید از میان هتل های هما 1 و هما 2، هتل الماس 2، هتل بین المللی قصر، هتل پردیسان و هتل پارسیس نیز انتخابی مناسب داشته باشید.

هتل پارک حیات مشهد
هتل پارک حیات مشهد در انتهای بلوار وکیل آباد کیلومتر 5 طرقبه قرار دارد. این هتل مناسب کسانی است که می خواهند از هیاهوهای مرکز شهر فاصله بگیرند و در هتلی پنج ستاره نیز اقامت داشته باشند. هتل پارک حیات در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته و با ارائه امکاناتی مناسب توانسته لبخند رضایت را بر چهره میهماناتش بنشاند.
در هتل پارک حیات می توانید انواع اتاق، سوئیت و آپارتمان را رزرو نمایید. خوب است بدانید که در این هتل اتاق مناسب معلولین، اتاق عروس و انواع اتاق های دبل، تویین، اتاق های یک تخته و سوئیتهای رویال برای میهمانان با امکاناتی استاندارد وجود دارد. در این هتل می توانید در رستوران الماس غذاهای سنتی و در رستوران فیروزه منوی متنوعی از انواع غذاها و در رستوران فرنگی انواع غذاهای فرنگی را میل نمایید. در لابی هتل نیز کافی شاپی دنج و زیبا برای گپ و گفتی دوستانه مهیاست. مهمترین امکانات و خدمات هتل پارک حیات مشهد (که یکی از مناسب ترین قیمت هتل در مشهد محسوب می شود) را در ادامه آورده ایم.
● مجموعه استخر (حمام ترکی، سونا و جکوزی)
● باشگاه بدنسازی
● سالن های مجلل برای برپایی همایش و سمینار
● فروشگاه
● فضای بازی و نگه داری کودکان
● دسترسی به اینترنت
● پارکینگ
● ترانسفر فرودگاهی
● خدمات لباسشویی
● صندوق امانات
● انبار چمدان
● پذیرش 24 ساعته

 هتل های ارزان مشهد بر اساس تعداد ستاره

برای اینکه بتوانید قیمت هتل در مشهد را مناسب با انتظاراتتان بیابید؛ بهتر است ابتدا مشخص کنید که هتل چند ستاره مدنظرتان است و به این ترتیب بی تردید می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. در میان هتل ها با ستاره های مختلف
می توانید هتلی با قیمتی ارزان و مناسب نیز پیدا کنید.
● هتل های پنج ستاره ارزان مشهد را می توانید از میان هتل هایی همچون هتل بین المللی هما 1 و هتل پارس انتخاب نمایید.
● ارزانترین هتل های چهار ستاره مشهد نیز همچون هتل عماد، هتل خورشید تابان و هتل آبان می تواند انتخابی مناسب برای کسانی باشد که می خواهند قیمت کمتری بابت رزرو یک هتل چهار ستاره بپردازند.
● از میان هتل های سه ستاره مشهد هم ارزانترین ها را می توانید از میان هتل های اسپینو، هتل ارس، هتل فرهنگ و هنر، هتل آپادانا، هتل نگین و هتل هاترا انتخاب نمایید.
● از میان هتل های ارزان قیمت دو ستاره مشهد هتل انقلاب، هتل حلما و هتل حافظ با قیمت های پایین تری ارائه می شوند.    
● ارزانترین قیمت هتل در مشهد مخصوص هتل های یک ستاره همچون هتل آپارتمان خاتم، هتل زاگرس و هتل آپارتمان قصر خورشید می باشد که به نسبت هتل های هم رده خود قیمت مناسبتری دارند.

هتل آپارتمان های اطراف حرم امام رضا

اگر خانوادگی یا با جمعی از دوستان سفر می کنید انتخاب هتل آپارتمان های اطراف حرم می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. چرا که علاوه بر اینکه قیمت کمتری بابت اقامت در مشهد پرداخت خواهید کرد؛ می توانید فضایی کاملا مستقل را در اختیار داشته باشید؛ چرا که هتل آپارتمان ها امکاناتی به مثابه یک خانه را در اختیار شما قرار می دهند. برخی از هتل آپارتمان های نزدیک حرم را از نظر می گذرانیم.
● هتل آپارتمان مهسان  
● هتل آپارتمان علیزاده
● هتل آپارتمان دیدار
● هتل آپارتمان همتا  
● هتل آپارتمان رواق
● هتل آپارتمان ترنم
● هتل آپارتمان پاویون
● هتل آپارتمان آفرین
● هتل اپارتمان تبسم  
● هتل آپارتمان آیسان
● هتل آپارتمان آبان 
● هتل آپارتمان لبخند
● هتل آپارتمان کنعان  
● هتل آپارتمان سارینا  
● هتل آپارتمان هرمس 
● هتل آپارتمان زاگرس

هتل های مشهد با قیمت ارزان

در سفر به مشهد اگر می خواهید به هر دلیل یکی از هتل های نزدیک حرم امام رضا را رزرو نمایید. ضمنا قیمت کمتری نیز بابت اقامت بپردازید انتخاب های متعددی خواهید داشت. البته این نکته را در نظر داشته باشید؛ که برای انتخاب هتل های یک ستاره ارزان قیمت نیز باید کمی انتظار خود را پایین بیاورید.
اگر هم می خواهید انتخابی مقرون به صرفه تر در مشهد داشته باشید رزرو مهمانپذیرها هم می تواند گزینه بعدی شما باشد در ادامه به تعدادی از این هتل ها و مهمانسراها اشاره خواهیم کرد.
● هتل صابر
● هتل سخاوت
● هتل یکتا
● هتل مرمر
● هتل سهند 2
● هتل حافظ
● هتل گلسرخ
● مهانپذیر طاووسی
● مهمانپذیر رویا
● مهمانپذیر عطاران
● مهمانپذیر هیراد
● مهمانپذیر سجاد
● مهمانپذیر رویان
به پایان مطلب قیمت هتل در مشهد رسیدیم. بدیهی است که انتخاب هتلی مناسب در سفر که هم با انتظارات شما و هم با میزان بودجه شما همخوانی داشته باشد می تواند بسیار در کیفیت سفرتان تاثیرگذار باشد. به این دلیل دانستن محدوده قیمت هتل ها یا هر نوع اقامتگاه در یک شهر می تواند برای رسیدن به این هدف مثمر ثمر باشد. در پایان باید گفت قبل از تصمیم گیری نهایی برای رزرو هتل در مشهد یا هر شهر دیگری قیمت ها را از سامانه رزرواسیون سیتا مقایسه کرده و سپس رزرو خود را از این طریق انجام دهید.