تبیان، دستیار زندگی

 تدریس آنلاین زبان انگلیسی در های تاکی

مجموعه‌های تاکی اساتید زبان انگلیسی را به همراه مهارت های متفاوت برای تدریس آنلاین زبان انگلیسی گرد هم آورده است. در مقاله‌ی زیر به برخی از این مهارت ها اشاره می کنیم لطفا با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
اساتید زبان انگلیسی در های تاکی

تدریس آنلاین زبان انگلیسی نوعی تدریس است که به صورت اینترنتی و با استفاده ازدستگاه های هوشمند همچون گوشی موبایل، لپتاپ یا کامپیوتربه زبان آموزان ارائه می‌گرد؛  بدون در نظر گرفتن این که زبان آموز در چه شهر یا کشوری سکونت دارد. مجموعه های‌تاکی امکان بهره‌مندی از این تدریس را برای شما فراهم کرده است. رواج پیدا کردن تدریس آنلاین موجب شده است تا افرادی که نسبت به یادگیری زبان انگلیسی علاقه‌مند هستند بتوانند از سراسر جهان، بدون داشتن هیچ گونه محدودیتی در کلاس شرکت کنند و این زبان را آموزش ببینند. دیگر نبود امکانات آموزشی و یا عدم دسترسی به اساتید خبره مانعی برای یادگیری زبان انگلیسی نخواهد بود.

تدریس خصوصی و آنلاین زبان انگلیسی در مجموعه های تاکی

بسیاری از زبان آموزان بر این عقیده هستند که تدریس خصوصی زبان انگلیسی روش مناسب‌تری برای یادگیری می‌باشد؛ در مقابل افرادی هستند که استقبال زیادی از تدریس خصوصی و آنلاین زبان انگلیسی نمی‌کنند و معتقدند برای داشتن یک مدرس خصوصی زبان هزینه های زیادی باید پرداخت کنند.
دلایلی چون مشغله کاری، نداشتن زمان و وقت کافی، ترافیک و مشکلات رفت و آمد، وقفه در کلاس های گروهی و… همگی موجب می‌شوند افراد از حضور در کلاس های موسسات صرف نظر کنند و تدریس خصوصی و آنلاین زبان انگلیسی روی بیاورند. پلتفرم های تاکی کلاس های خصوصی زبان انگلیسی را زیر نظر اساتید باتجربه و کارآزموده به شما زبان آموزان عزیز ارائه می‌نماید.

مزایای شرکت در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی مجموعه های تاکی

صرفه جویی در زمان
آماده شدن و رفت و آمد به کلاس های حضوری موسسات، زمان زیادی را از شما می‌گیرد در واقع ساعاتی قبل و بعد از کلاس را از دست خواهید داد. در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی مجموعه های‌تاکی فقط زمان برگزاری کلاس را در برنامه روزانه خود در نظر می‌گیرید و بلافاصله بعد از پایان کلاس می‌توانید به کارهای شخصی و روزمره برسید.

صرف هزینه کمتر
مدرسین محدوده قیمتی متفاوتی را برای تدریس درنظر گرفته اند، شما می‌توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید از بین اساتید ارزیابی شده مدرسی را انتخاب کرده و با ایشان کلاس رزرو کنید؛ همچنین با شرکت در کلاس های آنلاین دیگر نیازی به پرداخت هزینه رفت و آمد نخواهید داشت.

انعطاف در زمان برگزاری کلاس ها
قدرت انتخاب برای تعیین زمان برگزاری کلاس از آن دسته از مسائلی است که محبوبیت شرکت در کلاس های آنلاین را بالا می‌برد. در مجموعه های تاکی شما می‌توانید در هر ساعتی که مایل هستید کلاس رزرو کنید؛ با هماهنگی استاد در مواقع ضروری زمان کلاس از قبل تعیین شده خود را تغییر دهید، کلاس را لغو کنید و… .

قابلیت انتخاب استاد 
در مجموعه های تاکی (hitalki.org) زبان آموزان به سادگی می‌توانند از میان اساتید خبره و حرفه‌ای زبان انگلیسی، مدرس موردنظر خود را انتخاب نمایند و با استفاده از قابلیت "ارسال پیام به مدرس" و رزرو کلاس آزمایشی آشنایی کامل را نسبت به ایشان به دست بیاورند. این در حالی است که شما در موسسات قدرت انتخاب مدرس را نخواهید داشت و باید در کلاس استادی شرکت کنید که از قبل شناختی نسبت به شیوه تدریسش ندارید.

نحوه رزرو کلاس آنلاین زبان انگلیسی در پلتفرم های تاکی

مدت زمان برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی در مجموعه های تاکی 60 دقیقه می‌باشد.  برای رزرو کلاس خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین  شما می‌توانید وارد صفحه اصلی وب سایت های تاکی و از منو بالای سایت بخش زبان‌ها، زبان انگلیسی را انتخاب نمایید.
اکنون وارد صفحه تدریس خصوصی زبان انگلیسی خواهید شد. در این صفحه لیستی از اساتید را می‌بینید که می‌توانید کارت و یا پروفایل استادی هر یک را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود، مدرس موردنظر را بیابید و با ایشان کلاس رزرو کنید. در ادامه جزئیات بیشتر رزرو کلاس را برای شما بازگو می‌کنیم.

1.    رزرو جلسه آزمایشی
هر زبان آموز قابلیت رزرو 5 جلسه آزمایشی رایگان زبان انگلیسی را دارد. جلسات آزمایشی 30 دقیقه ای هستند و هدف از برگزاری این جلسات ایجاد شناخت میان اساتید و زبان آموزان می‌باشد. قبل از رزرو کلاس خصوصی زبان انگلیسی می‌توانید با استاد انتخابی، کلاس آزمایشی رزرو کنید تا با منابع و شیوه تدریس ایشان آشنایی پیدا کرده و در صورت نیاز تعیین سطح شوید.

2.    رزرو کلاس آنلاین
برای رزرو کلاس آنلاین زبان انگلیسی از روی کارت استاد انتخابی، بر روی دکمه رزرو کلاس کلیک کنید.
همچنین با کلیک بر روی عکس پروفایل یا نام و نام خانوادگی استاد، وارد پروفایل شخصی او می‌شوید که جزئیات بیشتری نیز قابل مشاهده است، در این صفحه می‌توانید دکمه رزرو کلاس را بزنید؛ 4 مرحله پیش رو دارید، هنگامی که آن را تکمیل کنید درخواست شما برای استاد موردنظر ارسال شده و در صورت تایید ایشان، کارت مربوط به جلسات رزرو شده در پروفایل شما قرار می‌گیرد.
● نوع کلاس
در این صفحه باید نوع کلاس خود را تعیین کنید. مواردی که در این صفحه قرار دارند شامل تدریس آزمایشی، تدریس آنلاین، تدریس حضوری می‌شود. تدریس آنلاین را انتخاب کنید و دکمه ادامه را بزنید.
● تعداد جلسات
شما می‌توانید کلاس های یک، پنج و ده جلسه ای رزرو کنید. با توجه به شرایط خود تعداد جلسات مورد نیازتان را انتخاب کرده و روی دکمه ادامه کلیک کنید.
● انتخاب زمان کلاس ها
در این صفحه شما جدول زمانی استاد را پیش رو دارید و می‌توانید از میان زمان های فعال در این صفحه، روز و زمان برگزاری جلسات خود را تعیین کنید. پس از انتخاب زمان برگزاری جلسات و زدن دکمه ادامه به صفحه ای منتقل می‌شوید که می‌توانید کد تخفیف و توضیحات موردنظر را وارد کنید. اگر کد تخفیف در اختیار دارید در کادر مربوطه وارد کرده و روی دکمه ادامه کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.
● نهایی
حال وارد صفحه پرداخت می‌شوید که می‌توانید هزینه مربوط به جلسات را با استفاده از اتصال به درگاه بانکی های تاکی و یا کیف پول زبان آموزی خود پرداخت نمایید.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین مناسب چه کسانی است؟

زبان آموزان با توجه به شرایط خود تصمیم می‌گیرند که کدام روش برای یادگیری زبان انگلیسی برایشان مناسب است و به طور قطعی نمی‌توان گفت که کدام دسته از افراد تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین را ترجیح می‌دهند. مجموعه های تاکی شرکت در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین را به افرادی که شرایط زیر را دارند پیشنهاد می‌کند.
1. شخصی که به هر دلیلی زمان کافی برای یادگیری زبان انگلیسی را ندارد و نمی‌تواند در مدت زمانی که در اختیار دارد به سطح موردنظرش در زبان انگلیسی برسد.
2. اگر می‌خواهید در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی شرکت کنید و نیاز دارید در عرض چند ماه به صورت کاملا فشرده برای آزمون آماده شوید.
3. اگر می‌خواهید در منزل یا محیط کار حتی در تعطیلات و مسافرت کاری نیز شرایط حضور در کلاس خصوصی را داشته باشید.
4. اگر اهدافی چون مهاجرت کاری، اقامت جهت زندگی، تجارت و… دارید.
5. و…

خدمات آنلاین مجموعه های تاکی در حوزه زبان انگلیسی

مجموعه های تاکی اساتید زبان انگلیسی را به همراه مهارت های متفاوت برای تدریس آنلاین زبان انگلیسی گرد هم آورده است. در ادامه برخی از این مهارت ها را توضیح می‌دهیم.

1.    تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی
هدف افراد از یادگیری زبان انگلیسی متفاوت است؛ اما مسئله ی مشترک میان تمامی زبان آموزانی که متقاضی یادگیری این زبان هستند این می‌باشد که بتوانند به راحتی به انگلیسی صحبت کنند. اساتید آنلاین مکالمه زبان انگلیسی را انتخاب کنید و با آن ها کلاس خصوصی رزرو کنید و موجب پیشرفت سطح مکالمه خود شوید.

2.    تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوره های اول و دوم متوسطه
زبان انگلیسی از پایه هفتم تا دوازدهم دبیرستان وارد برنامه آموزشی دانش آموزان می‌شود. در برخی مواقع ممکن است دانش آموزان نتوانند با سیستم آموزشی مدارس ارتباط برقرار کنند و والدین یا شخص دانش آموز به فکر یادگیری زبان انگلیسی در محیط خارج از مدرسه بیفتد. می‌توانید در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی پایه های دبیرستان شرکت کرده و از آموزش های جانبی اساتید بهره‌مند شوید.

3.    تدریس خصوصی گرامر زبان انگلیسی
گرامر یکی از موارد مهم در یادگیری زبان انگلیسی به شمار می‌رود. بخش گرامر و مکالمه زبان، کاملا به یکدیگر وابسته هستند. در واقع بدون دستور زبان انگلیسی، مکالمه معنایی ندارد و به این توجه کنید که در صورت عدم استفاده از آن چه بلایی بر سر حرف زدن شما می‌آید. تدریس خصوصی گرامر زبان انگلیسی در دستور کار هر استادی قرار دارد با خیالی آسوده با مدرس موردنظرتان کلاس رزرو کرده و برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید.

4.    تدریس خصوصی آزمون های بین المللی زبان انگلیسی

فرقی نمی‌کند با چه هدفی قصد اقامت در کشورهای انگلیسی زبان را داشته باشید، شما باید مدرک بین المللی آزمون مربوطه را کسب کنید تا بتوانید در محیط موردنظر فعالیت داشته باشید، یعنی بسیاری از مراکز مهم همچون دانشگاه ها یا موسسات و شرکت های بزرگ داشتن یکی از مدارک را الزامی کرده اند. با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آزمون های بین المللی می‌توانید با توجه به  برنامه ریزی و مدت زمانی که دارید، به هدف خود برسید. مجموعه های تاکی (hitalki) تدریس خصوصی آزمون های بین المللی تافل، آیلتس، پی تی ای، جی آر ای را در رأس کاری خود قرار داده است.

وب سایت های‌تاکی