تبیان، دستیار زندگی

کلاس کنکور آنلاین

در این مطلب به معرفی و بررسی برترین کلاس کنکور موسسات خواهیم پرداخت لطفا تا آخر این مطلب همراه ما باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کلاس آنلاین کنکور

معرفی برترین و حرفه ای ترین کلاس های کنکور آنلاین

یکی دوسالی میشود که، موسسات کنکوری تغییر رویه اساسی داده و متد ارائه خدمات علمی و مشاوره ای و آموزشی از حالت کلاس کنکور حضوری به حالت کلاس کنکور آنلاین تغییر داده اند و خدمات کلاس با اساتید کنکوری را،ارائه مینمایند.در واقع کلاس کنکور آنلاین،با اساتیدی بسیار قوی تر اما با قیمتی کمتر در اختیار علاقه مندان حوزه آموزش قرار گرفته شده است.
 هم اکنون، برترین کلاس کنکور موسسات زیر برگزار میگردد که در این نوشتار به معرفی و بررسی آنها می‌پردازیم
1- کارنامه خرد 2- کلاسینو 3- تام لند  4- رایان کلاس

موسسه کارنامه خرد:

موسسه کارنامه خرد

 

مجموعه آموزشی کارنامه خرد توسط سامان سلامیان و مهدی باباخانی از دبیران برند ایران مدیریت میگردد.
 کارنامه خرد را می توانیم به ‌نوعی، گرانترین و لاکچری ترین موسسه کنکور ایران بنامیم. خدمات موسسه کارنامه خرد فقط توسط دبیران معروف و برند و رنکینگ 1الی 3 دبیران کنکور انجام می شود و به همین دلیل، هزینه کلاس ها نیز نسبت به سایر موسسات  اندکی بیشتر است.
 در کارنامه خرد کلیه کلاس ها در استودیو های بزرگ و مجهز و با امکاناتی همچون وال لمسی بزرگ و نمایشگرهای سی تاچ بزرگ و چهار دوربین فیلمبرداری حرفه ای و سینمایی و با حضور فیلمبرداران و صدابرداران حرفه ای و دارای سابقه کار در صدا و سیما برگزار می گردد.
 همچنین برای پخش فیلمهای آنلاین و بازدید مجدد آفلاین ها، این موسسه سرور اختصاصی ویژه خود را طراحی کرده است و در این موسسه از سایت های پر دردسر و پر ترافیک همانند اسکای روم و ادوبی کانکت استفاده نمی شود.
 در کارنامه خرد، مدرس ریاضی استاد سامان سلامیان رنکینگ شماره یک دبیران ریاضی ایران و مدرس فیزیک، استاد مهدی باباخانی رنکینگ شماره یک اساتید فیزیک ایران است و تدریس شیمی با استاد پیمان خواجوی مجد رنکینگ شماره دو دبیران شیمی ایران صورت میگیرد.کارنامه خرد از برترین و حرفه ای ترین  کلاس های کنکور آنلاین در ایرات به شمار میرود.

موسسه تاملند

مجموعه آموزشی تام لند که ابتدا فعالیت های خود را در زمینه کنکور آغاز نمود، هم اکنون از موسسات خوب ارائه دهنده خدمات آنلاین است از بزرگ‌ترین محسنات این موسسه می توانیم به وجود کلاس های کنکور در رشته انسانی و هنر اشاره نماییم.
 همینطور کلاسهای کنکور فنی نیز در این موسسه برقرار است در حالی که اکثر موسسات آنلاین فقط تمرکز و توجه خود را بر روی رشته تجربی و ریاضی قرار داده اند اما تام لند در رشته هنر و رشته های فنی و علوم انسانی توجه ویژه‌ای در این مدت داشته است و در مجموع از اساتید به خوبی نیز در رشته انسانی و فنی و هنر استفاده می کند  که وجه تمایز این موسسه با سایر موسسات مشابه است. اما مدرس ریاضی در مجموعه تام لند آقای ملک پور و مدرس شیمی استاد بابایی و مدرس فیزیک آقای یحیوی می باشد و کلاس های این موسسه جز برترین و حرفه ای ترین  کلاس کنکور آنلاین به شمار میرود.

کلاسینو

کلاسینو

 

موسسه کلاسینو سومین موسسه ای است که به بررسی آن خواهیم پرداخت. کلاسینو از اولین کلاس های کنکور آنلاین در ایران بوده است که همانند موسسه تاملند،به رشته های علوم انسانی و زبان و هنر نیز توجه داشته است و در سبد خدمات خود قرار داده است.
 از دیگر محسنات این مجموعه می‌توان به ایجاد پنل و دسترسی دانش آموزان به فیلم های ضبط شده اشاره نمود همچنین پشتیبان های این موسسه در هنگام مشکلات فنی به صورت دائمی شما را راهنمایی خواهند کرد. در این موسسه ویژگی متمایز و دیگری که وجود دارد استفاده از تعداد زیادی دبیر های مختلف است که دانش آموز می توانند از بین آنها فرد مورد نظرش را انتخاب کند. تدریس ریاضی در این مجموعه توسط آقایان حیدری و سادات و اردستانی است و مدرسین فیزیک آقای حسینی و آقای نوکنده و همچنین مدرس شیمی آقای مصلایی می باشد و کلاس های این موسسه جز برترین و حرفه ای ترین  کلاس کنکور آنلاین به شمار میرود

رایان کلاس

در ادامه موسسه بعدی که به معرفی آن خواهیم پرداخت رایان‌کلاس است. رایان کلاس توسط جمعی از دبیران قدیمی اداره می گردد موسسه رایان کلاس در درس ریاضیات از استاد مویینی و در درس فیزیک از استاد شهریاری و در درس شیمی از استاد بازرگانی استفاده می کند در این مجموعه رشته ریاضی و تجربی ارائه می گردد و برای انسانی و هنر در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی انجام نگرفته است.وجود دبیران قدیمی از محسنات این مجموعه وزین است.رایان از بهترین کلاس های کنکور آنلاین در ایران به شمار میرود

ویژگی های برترین و حرفه ای ترین  کلاس کنکور آنلاین چیست ؟

اگر یک کلاس کنکور آنلاین ویژگی های زیر را داشت، شما میتوانید با خیال راحت به عنوان برترین و حرفه ای ترین  کلاس کنکور آنلاین آنرا برگزینید.
الف : در برترین و حرفه ای ترین  کلاس کنکور آنلاین از دبیران برند و مشهور و باتجربه و سطح یک ایران استفاده میشود.
ب: در برترین و حرفه ای ترین  کلاس کنکور آنلاین ضبط و پخش فیلم ها از طریق استدیوهای پیشرفته و مجهز به دوربین های فیلمبرداری خوب و تاچ اسکرین های بزرگ و با کیفیت استفاده میگردد
د: در برترین و حرفه ای ترین  کلاس کنکور آنلاین از اینترنت با کیفیت عالی استفاده میشود و  تصاویر ارسالی عالی و بدون قطع و وصلی است و سرورها اختصاصی بوده و از سرویس های اشتراکی استفاده نمیگردد
ه: در یک کلاس کنکور آنلاین خوب، کلاس ها منظم و بدون کنسلی برگزار میگردد.
ز: در کلاس کنکور آنلاین خوب، هدف رشد و ارتقای مخاطبین است و نه ثرفا کسب درامدهای میلیاردی و در چنین موسساتی،سرنوشت و آینده دانش آموزان در اولویت اصلی قرار دارد
در یک کلاس کنکور آنلاین خوب، سبد جامع انواع خدمات آموزشی (  پورتفولیو ) موجود و در دسترس است.
ح: در کلاس آنلاین کنکور خوب، اصولا، تمامی کادر اساتید افرادی با اخلاق حرفه ای بوده و پیشرفت تحصیلی و علمی مخاطبان­ دقدقه اصلی آنها به شمار میرود.
ط: داخل کلاس آنلاین کنکور خوب پشتیبانی و حمایت پس از خرید خدمات وجود دارد.
ی: دانش آموزان در یک کلاس کنکور آنلاین عالی جتب و جوش و فعالیت و مشارکت دارند و فقط ناظر نمیباشند و دبیران با هوش بالای خود کاری میکنند،تا تمام دانش آموزان در فعالیت های کلاس مشارکت فعال و بالا داشته باشند.
ک: در یک کلاس کنکور آنلاین،دبیران مجموعه از حاشیه پرهیز نموده و با بیان مطالب غیر مرتبط ذهن دانش آموز را مشوش نمیکند.
ل: در یک کلاس کنکور آنلاین،دبیران جزوات به روز و منطبق با آخرین تغییرات کتب درسی ارائه میدهند و در کلاس کنکور آنلاین خود،تستهای احتمالی کنکور را آنالیز مینمایند.
م: در یک کلاس آنلاین کنکور چت کلاس ها باید باز باشد تا پرسش و پاسخ کلاسی برقرار باشد و دانش آموز احساس کند در یک کلاس واقعی قرار دارد.
ن: رفع اشکال سیستماتیک و برنامه ریزی شده از دیگر ویژگی های کلاس کنکور آنلاین استاندارد میباشد زیرا آموزش بدون رفع اشکال کاری ناقص و ناتمام محسوب میگردد و اثربخشی کافی نخواهد داشت.
ص: ویژگی دیگر کلاس کنکور آنلاین خوب، پاسخگویی آنی و به هنگام به مشکلات دانش آموزان باید صورت بپذیرد و مدیران ارشد و دبیران، همواره خود را پاسخگوی دانش آموزان و خانواده ایشان بدانند.
بسیاری از مردم اساتیدی را به یاد می آورند که اشتیاق و جاه طلبی برای این شغل داشتند. آنها در تدریس و مطالب تدریس خوب بودند و علاقه زیادی داشتند و اطلاعات زیادی نسبت به آنچه تدریس می كردند داشتند. این امر با علاقه خالصانه به دانش آموزان در یادگیری مطالب و دستیابی به نتایج همراه شد.
نظرات زیادی در مورد اساتید کلاس کنکور آنلاین وجود داشت که توانستند علاقه دانش آموزان را به مطالعه برانگیزند و درس ها را جذاب کنند. از اساتید کلاس کنکور آنلاین خوبی که از روش های آموزشی مفرح و غیر متعارف استفاده می کردند نام برده شد.
اساتیدی که بیشترین نمرات را در نظرسنجی های کنکوری دریافت کردند به خاطر دوستی و احترامی که به دانش‌آموزان خود نشان دادند در یادها ماندند. بسیاری اساتیدی را به یاد آوردند که بیرون از کلاس با آنها خوب رفتار کرده بودند. آنها برای گوش دادن وقت گذاشتند، در زمان خود بی خود بودند و مایل بودند در داخل و خارج مدرسه کمک کنند.
مراقبت و عدالت از نظر بسیاری از خصوصیات اساتید کلاس کنکور آنلاین خوب بود. اساتیدی که بین دانش آموزان فرق نمیگذارند و با همه به یک اندازه خوب رفتار می کنند، اساتید کلاس کنکور آنلاین خوبی هستند.
نظرات تشویقی و حمایتی رایج در مورد اساتیدی بود که اساتیدی که بیشترین نمرات را در نظرسنجی های کنکوری دریافت کردند مردم اساتیدی را به یاد می آورند که به نقاط قوت آنها توجه می کردند و آنها را به خاطر کارهایی که به خوبی انجام می دادند تحسین می کردند و نه کسانی که مدام آنها را سرزنش مینمود.
افراد در سنین مختلف توضیح دادند که چگونه معلم  کلاس کنکور آنلاین  و تدریس آنها محرک ایده های جدید، برنامه های آینده و علایق یادگیری شد. برخی احساس می کردند که معلم  کلاس کنکور آنلاین  دیدگاه آنها را نسبت به جهان تغییر داده و زندگی آنها را تحت تأثیر قرار داده است.
وقتی به نظراتی که اساتید کلاس کنکور آنلاین خوب از دانش آموزان فعلی و سابق خود دریافت کرده اند نگاه می کنیم، واضح است که افراد تأثیرگذار به آنجا مراجعه می کنند. افرادی که بر جوانان و مشاغل بسیاری تأثیر گذاشته اند.
معلم  کلاس کنکور آنلاین  باید صبور باشد و به نگرانی ها و سوالات دانش آموزان در مورد مسئولیت های شغلی خود گوش دهد. یعنی به مشکلات دانش آموز ان توجه کنید و عمق موضوع را درک کنید.
تصمیمات و احکام معمولاً در صورتی مؤثرتر هستند که معلم  کلاس کنکور آنلاین  مشکلات دانش آموز  را به طور کلی درک کند.
درک کامل مشکلات دانش آموز  به معلم  کلاس کنکور آنلاین  اجازه می دهد تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارد و به دانش آموز  نشان دهد که چگونه با موفقیت با مشکل برخورد کند.
یک دانش آموز  جدید که در حال یادگیری کار کردن در یک کلاس  است به راهنمای معلم  کلاس کنکور آنلاین ی نیاز دارد که بتواند به آنها کمک کند تا از اشتباهات جلوگیری کنند.
انتقاد بخشی ضروری از فرآیند یادگیری است، اما یک معلم  کلاس کنکور آنلاین  با تجربه می تواند به گونه ای انتقاد کند که دانش آموز  بداند که بازخورد سازنده است و شخصی نیست.
هدف این است که به دانش آموز  اطلاع داده شود که در حال ارزیابی برای کمک به تغییر روش هستند.
لحن سازنده و شیوا به دانش آموز  کمک می کند تا بفهمد که هدف انتقاد به جای اشاره به اشتباهات، شناسایی زمینه های بهبود است.
نقش معلم  کلاس کنکور آنلاین نشان دادن علاقه شخصی به دانش آموز ی است که آموزش می دهد. این به معنای فراتر رفتن از تعاملات روزمره در دفتر و یادگیری بیشتر در مورد اینکه دانش آموز  چه کسی است.
یادگیری بیشتر در مورد دانش آموز  به معلم  کلاس کنکور آنلاین  کمک می کند تا بفهمد دانش آموز  چگونه فکر می کند و چگونه عمل می کند، سرگرمی های او چیست، اهداف شغلی و دیگران.
یادگیری این اطلاعات به معلم  کلاس کنکور آنلاین  کمک می‌کند تا درس‌های مؤثرتری ارائه دهد و معلم  کلاس کنکور آنلاین  مؤثرتری شود زیرا او بهتر درک می‌کند که با او سروکار دارد.
معلم  کلاس کنکور آنلاین  می خواهد به دیگران کمک کند تا موفق شوند و می داند که مهم است هر آنچه را که می دانند به دیگران بگوید. معلم  کلاس کنکور آنلاین  باید در موقعیت خود احساس امنیت کند تا مطمئن باشد دانشی که منتقل می کند به موفقیت دانش آموز  جدید کمک می کند.
نشان دادن نگرش مثبت همچنین می تواند دیگران را ترغیب کند تا سخت تر کار کنند و همانطور که معلم  کلاس کنکور آنلاین  به آنها کمک کرده به دیگران کمک کند.
 باید معلم  کلاس کنکور آنلاین  با تجربه باشد.
معلم  کلاس کنکور آنلاین  به دانش آموز  نشان می دهد که سازمان آموزشی چگونه کار می کند و چگونه با تیم کار کند. معلم  کلاس کنکور آنلاین  همچنین به دانش آموز  کمک می کند تا کار خود را مطابق با قوانین و توصیه های کلاس  انجام دهد.
معلم  کلاس کنکور آنلاین  مسئولیت آموزش، یادگیری مادام العمر و مشاوره کارکنان را بر عهده می گیرد.
اگر دانش آموز ی فرآیند را خراب کند، معلم  کلاس کنکور آنلاین  باید مسئولیت آموزش به دانش آموز  نحوه انجام یک فرآیند خاص را به اشتراک بگذارد و آموزش دهد.
با این حال، یک معلم  کلاس کنکور آنلاین  می تواند پاسخگو باشد زیرا وظیفه او آموزش و آموزش کارکنان در مورد تمام جنبه های مسئولیت های حرفه ای آنهاست.
مهم است که معلم  کلاس کنکور آنلاین  هنگام در میان گذاشتن انتقاد یا بازخورد با یک دانش آموز  از لحنی استفاده کند که قضاوت کننده نباشد.
اجتناب از قضاوت به دانش آموز  کمک می کند تا بفهمد که نیازی به احساس ناامنی ندارد و می تواند به معلم  کلاس کنکور آنلاین  اعتماد کند تا به او نشان دهد برای تصحیح اشتباهات و پیشرفت در موقعیت خود چه کاری باید انجام دهد.
برای اینکه یک معلم  کلاس کنکور آنلاین  در نقش خود موثر باشد، باید در رشته خود تجربه داشته باشد. معلم  کلاس کنکور آنلاین  دانش و درک خود از کار را به کسی که فرآیند یادگیری در مورد موقعیت جدید خود را آغاز می کند، منتقل می کند.
اگر معلم  کلاس کنکور آنلاین ی در رشته خود به خوبی مسلط باشد، بخش او ممکن است موفق تر باشد.
همه مردم منطقه ای دارند که در آن فعالیت می کنند و زندگی می کنند. در این ناحیه احساس راحتی می کنند و می توانند متفاوت باشند. این منطقه به عنوان منطقه راحتی شناخته می شود.
برای رشد، باید از منطقه راحتی خود خارج شوید تا تجربیات جدیدی کسب کنید و یاد بگیرید. یک معلم  کلاس کنکور آنلاین  خوب می تواند منطقه راحتی شما را شناسایی کند و مراحل و فعالیت هایی را در چارچوب اهداف شما ایجاد کند که باعث می شود در خارج از منطقه خود احساس راحتی کنید.
وقتی به دنبال معلم  کلاس کنکور آنلاین  می گردید، ممکن است افراد زیادی را انتخاب کنید. می تواند مانند خرید یک پیراهن باشد. اگر سبکی را پیدا کردید که دوست دارید، آنرا برگزینید
بسیاری از مردم سعی می‌کنند شما را در زندگی و حرفه‌تان دستکاری کنند، سعی می‌کنند به فردی تأثیرگذار تبدیل شوند و شما را همانطور که انجام دادند رشد دهند، یا آنها را بهترین‌ها در نظر بگیرند.
یک معلم  کلاس کنکور آنلاین  خوب استراتژی ای ایجاد می کند که نیازها، استعدادها، مهارت ها و خواسته های شما را برآورده می کند و شما را به سمت بهترین بودن سوق می دهد، نه شبیه سازی از خودتان.

توصیه پایانی و نهایی:
به شما توصیه میکنیم،فارغ از مطالب ذکر شده که نظرات شخصی مشاوران کنکوری است،خودتان آستین را بالا زده و با جستجو در اینترنت، و با مشاهده فیلم های نمونه تدریس اساتید برتر،بهترین گزینه تدرس و آموزش خود را برگزینید.

بیشتر بخوانید:

کلاس آنلاین کنکور چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
رتبه های برتر از کدام کلاس کنکور آنلاین استفاده کرده اند ؟
8 ویژگی کلاس آنلاین کنکور خوب و موثر چیست ؟
کلاس کنکور آنلاین یا کلاس های کنکور حضوری؟
دبیران برند در کلاس کنکور آنلاین یا دبیران معمولی کلاس حضوری؟