تبیان، دستیار زندگی

پس از نوین هاب و ایران سامانه، سرمایه‌گذاری جدید یکتانت در یک سایت خودرویی

سرمایه‌گذاری یکتانت در سایت کار دات آی آر

 یکتانت از سرمایه‌گذاری خود در رسانه‌ی خودرویی کار دات آی آر (Car.ir) خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سرمایه‌گذاری یکتانت در سایت کار دات آی آر

به گزارش روابط‌عمومی یکتانت، پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت، پس از سرمایه‌گذاری در نوین‌هاب و ایران سامانه در سال 1400، در تازه‌ترین اقدام خود، بخشی از سهام رسانه‌ی «کار دات آی آر» را خریداری کرد.
کار دات آی آر که فعالیت خود را از سال 1392 در حوزه اطلاع‌رسانی اخبار خودرو و مشخصات فنی خودروهای داخل کشور آغاز کرد، پس از مدتی به مقایسه، بررسی قیمت، تست و بررسی خودروها پرداخته و پس از آن نیز با آغاز به کار در شبکه‌های اجتماعی، در کنار انتشار مطالب تخصصی سایت، به منبعی برای اخبار روز و حواشی دنیای خودرو تبدیل شد. این رسانه‌ی خودرویی هدف از فعالیت خود را ارائه اطلاعات جامع به کاربران در خصوص خودروهای مختلف و بررسی کیفیت و قیمت آن‌ها در کنار اطلاع از تازه‌ترین اخبار حوزه خودرو عنوان می‌کند.
پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت با شناسایی و فرصت سنجی Car.ir به سرمایه‌گذاری در این سایت خبری-تحلیلی اقدام کرد. سینا مؤمنی، مدیرعامل یکتانت با اعلام این خبر، در خصوص دلایل سرمایه‌گذاری یکتانت اظهار داشت: «در بسیاری از کسب‌وکارها، یکی از راه‌های توسعه، سرمایه گذاری در بالا یا پایین زنجیره تأمین شناخته می‌شود. در مدل کسب‌وکاری یکتانت، پایین زنجیره تأمین، کسب‌وکارهایی هستند که به تکمیل خدمات دیجیتال مارکتینگ کمک می‌کنند. یکی از مصادیق این موضوع برای یکتانت، نوین هاب بوده که سبد خدمات دیجیتال مارکتینگ ما را تکمیل می‌کند. بالای زنجیره تأمین یکتانت اما وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده هستند که سرمایه‌گذاری در کار دات آی آر یکی از مصادیق این موضوع به شمار می‌رود.»
مؤمنی در ادامه افزود: «نگاه کلی یکتانت به شرکت‌های زیرمجموعه خود، نگاهی از نوع هم‌افزایی است. با توجه‌ به قرار گرفتن کار دات آی آر در سمت بالای زنجیره تأمین یکتانت، یعنی سمت سایت‌های منتشر کننده، نگاه این شرکت از نوع هم‌افزایی بوده و سعی دارد تا با استفاده از سرویس‌های خود، به رشد و توسعه این سایت کمک کرده و با استفاده از تجربیات این زیرمجموعه، به ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده خود بپردازد.»
کسرا ابراهیمی، مدیر کسب‌وکار کار دات آی آر نیز در خصوص این سرمایه‌گذاری، با اشاره به اینکه توسعه در بخش فنی سایت، یکی از برنامه‌های آتی کار دات آی آر خواهد بود، گفت: «به دنبال این هستیم که با توسعه همکاری‌‌ها با کسب و کارهای فعال در صنعت خودرو، برای Car.ir، کانال‌های درآمدی جدیدی ایجاد کنیم. البته در این مسیر از تجارب و فرصت‌های هم‌افزایی با یکتانت در افزایش و به درآمد رساندن ترافیک موجود نیز استفاده خواهیم کرد.»