تبیان، دستیار زندگی

قیمت داهوا؛ برندی نام آشنا در حوزه دوربین مداربسته

کمپانی داهوا یکی از برترین کمپانی‌ها در حوزه سیستم نظارت تصویری است. محصولات داهوا با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم انواع دوربین داهوا، قیمت داهوا و نکات بسیار دیگر را برای شما بیان کنیم تا با دید بازتر اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قیمت داهوا؛ برندی نام آشنا در حوزه دوربین مداربسته


 

شرکت داهوا

قبل از اینکه به سراغ انواع محصولات داهوا و قیمت داهوا برویم بهتر است کمی با کمپانی داهوا آشنا شویم. داهوا یکی از کمپانی‌های موفق در زمینه تجهیزات نظارتی و کنترلی است که از سال ۲۰۰۲ فعالیت خودش را در چین آغاز کرد. چندی نگذشت که این کمپانی سهم بزرگی از بازار تجهیزات نظارتی و کنترلی را از آن خود کرد.  داهوا در ابتدا اقدام به تولید دی‌وی‌آرهای ۸ کاناله کرد و سال بعد موفق به تولید dvr با ۱۶ کانال شد. کمپانی داهوا اولین تولید کننده دستگاه‌های dvr با ۳۲ کانال در جهان است. دوربین داهوا دارای گواهینامه ISO9001  سیستم های مدیریت کیفیت، همچنین بعضی از گواهینامه‌های بین‌المللی مثل UL، CE، FCC است. در کل می‌توان گفت داهوا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای محصولات نظارتی است. حال در ادامه شما را با قیمت داهوا نیز آشنا می‌کنیم تا به راحتی دوربین داهوا مورد نظر خود را متناسب با بودجه خود خریداری کنید.

انواع محصولات داهوا

کمپانی داهوا محصولات متنوعی در زمینه سیستم نظارت تصویر به بازار عرضه کرده است. از جمله مواردی که توسط کمپانی داهوا تولید و عرضه می‌شود می‌توان به دوربین مداربسته، دستگاه‌های ضبط تصاویر XVR و NVR، سیستم‌های خانه هوشمند، اکسس کنترل‌ها و دزدگیرها و همین‌طور سیستم‌های قفل هوشمند اشاره کرد. جالب است بدانید که تکنولوژی HDCVI که در عصر حاضر بسیار در دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های ضبط تصویر مورد استفاده قرار می‌گیرد به وسیله کمپانی داهوا پایه‌گذاری شد. در قسمت بعد شما را با این تجهیزات بیشتر آشنا می‌کنیم.

آشنایی با دوربین مداربسته داهوا

یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار کمپانی داهوا دوربین‌های مداربسته داهوا است. از آنجایی که در ساخت دوربین‌های داهوا از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های گوناگونی استفاده شده است سال‌ها این دوربین‌ها به عنوان بهترین محصول در بازار شناخته می‌شد. از انواع دوربین‌های مداربسته داهوا می‌توان به دوربین مداربسته بولت داهوا، دوربین مداربسته دام داهوا، دوربین ptz و دوربین مداربسته بی‌سیم یا همان وایرلس اشاره کرد. که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. با کمک فناوری ivs در دوربین‌های داهوا تجزیه تحلیل محیط به خوبی انجام می‌شود و فوراً تصویر چهره افراد را ضبط و در سرور ذخیره می‌کند.
دوربین‌های ptz داهوا می‌توانند تغییرات محیط را تشخیص دهد و با توجه به این تغییرات می‌تواند آلارم ارسال کند. این دوربین‌ها در دو نوع دارای مادون قرمز و بدون مادون قرمز تولید می‌شوند. از دیگر قابلیت‌های دوربین‌های مداربسته داهوا می‌توان به امکان شمارش افراد و تشخیص حرارت است که امنیت محیط را افزایش می‌دهد. این قابلیت برای مراکز خرید بسیار کاربرد دارد به‌گونه‌ای که فروشندگان با توجه به اطلاعات دوربین می‌توانند محصولات پرطرفدار خود را شناسایی کنند. دوربین‌های داهوا دارای گارنتی هستند پس با خیال راحت می‌توانید اقدام به خرید آن کنید. در ادامه قیمت داهوا را نیز بررسی می‌کنیم.

تکنولوژی‌های دوربین مداربسته داهوا

دوربین‌های مداربسته داهوا دارای تکنولوژی‌های کاربردی هستند که این نکته باعث محبوبیت آن‌ها شده است. برخی از این قابلیت‌ها به شرح زیر است:
● تکنولوژی IVS دوربین مداربسته داهوا
● دوربین ویزمایند داهوا
● فناوری HDCVI
● تکنولوژی Starlight
● دوربین های Full Color
● فناوری ePoE
● تکنولوژی PoE 2.0
● فناوری 265+
● تکنولوژی تعقیب خودکار
هر کدام از دوربین‌های داهوا با توجه به قابلیت‌هایشان برای محیط‌های خاصی مناسب هستند. به طور مثال برای برای مکان‌های بیرونی باد توجه داشته باشید که از دوربین مدار بسته داهوا که قابلیت دید در شب دارد استفاده کنید.

دستگاه ضبط تصویر داهوا

کمپانی داهوا دو نوع دستگاه ضبط تصویر XVR و NVR را به بازار عرضه کرده است که شرح هر کدام به قرار زیر است. لازم به ذکر است که قیمت داهوا در مورد این محصولات نیز متفاوت است:

آشنایی با دستگاه XVR

دستگاه xvr داهوا می‌تواند سیگنال‌های آنالوگ و دیجیتال را به صورت همزمان دریافت کند. از این رو از دوربین‌های آنالوگ HDCVI، AHD، HD و IP پشتیبانی می‌کند. این دستگاه ضبط با عنوان دستگاه ضبط هیبرید نیز شناخته می‌شود. از جمله مزیت‌های دستگاه XVR داهوا می‌توان به کیفیت بالا، قیمت مناسب، ورودی و خروجی‌های مختلف، پشتیبانی از انواع دوربین های مداربسته اشاره کرد.

آشنایی با دستگاه NVR داهوا

از دستگاه ضبط تصویر NVR داهوا برای  ضبط تصاویر دیجیتال روی دیسک درایو، فلش درایو، حافظه SD و تجهیزات ذخیره اطلاعات استفاده می‌شود. دستگاه NVR داهوا معمولاً یک سخت‌افزار ضبط ندارد اما نرم‌‌افزار به طور معمول روی یک سخت‌افزار خاص با یک سیستم‌عامل پیاده‌سازی می‌شود. برای داشتن کارایی بهتر و ثبات دستگاه از ویندوز یا لینوکس به منظور سیستم‌عامل دستگاه استفاده می‌شود. معمولاً از این دستگاه برای دوربین‌های تحت شبکه داهوا استفاده می‌شود. برای اطلاع از قیمت داهوا در مورد دستگاه‌های NVR می‌توانید به سایت توتال شبکه مراجعه کنید.

 
آشنایی با دستگاه nvr داهوا


هوشمندسازی سامانه حمل‌ونقل

یکی دیگر از محصولات کمپانی داهوا، محصولات مربوط به هوشمندسازی سامانه حمل‌ونقل است. از جمله این محصولات می‌توان به دوربین‌های چراغ قرمز که قادرند پلاک ماشین‌ها را بخوانند و سرعت آن‌ها را ثبت کنند، اشاره کرد. اگر بخواهیم قیمت داهوا برای این محصولات را بیان گنیم باید بگوییم نسبت به انواع آن‌ها قیمتی متفاوت هستند.

آیفون تصویری داهوا

آیفون‌های تصویری داهوا می‌توانند به محصولات دیگر داهوا متصل شوند، همچنین از قرارداد sip پیروی می‌کنند. قرارداد  سیپ یک پروتکل سیگنالی است که پیام ارسالی میان دو نقطه پایانی در شبکه‌های ارتباطی voip را ممکن می سازد. به عبارتی کاربر قادر است آیفون خود را به بقیه محصولات داهوا مثل دوربین مداربسته و برنامه‌های موبایل متصل کند و در نهایت سیستمی یکپارچه برای حفظ امنیت در ساختمان‌ها و ادارت مهیا شود.

قفل هوشمند داهوا

کمپانی داهوا همواره در حوزه هوشمند سازی منازل محصولات مختلفی را تولید می‌کند که یکی از محصولات پرکاربرد آن قفل هوشمند است. قفل هوشمند داهوا قابلیت‌هایی مثل بلوتوث و Wifi433 وجود دارد. ویژگی Wifi433 باعث می‌شود که سامانه هوشمند بتواند از فرکانس 433 برای برقراری ارتباط استفاده کند. همچنین تصاویری با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد‌. انتقال تصویر در این محصول به واسطه کابل کواکسیال انجام می‌شود‌. با کمک کابل‌های کواکسیال می‌توانید تصاویر اچ‌دی را با برد طولانی و هزینه کم منتقل کنید. کمپانی داهوا در این حوزه از پیشگامان است و امتیاز این قابلیت از آن داهوا است.

قیمت داهوا

یک مولفه مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته قیمت آن است. باید یک محصول متناسب با بودجه خود خریداری کنید. می‌توان گفت قیمت داهوا از جمله عواملی بوده است که باعث رشد سریع این کمپانی شده است. زیرا محصولات داهوا در عین حال که کیفیتی خوب دارند، دارای قیمت مناسبی نیز هستند و این موضوع برای کاربران بسیار اهمیت دارد. البته لازم به ذکر است که محصولات داهوا شاید کمی گران‌تر از محصولاتی با مارک‌های متفرقه باشد که این عمر طبیعی است. همان طور که خواندید محصولات داهوا در انواع مختلفی به بازار عرضه شده‌اند و به طبع قیمت هر کدام از آن‌ها نیز متفاوت است. برای دسترسی به بروزترین لیست قیمت داهوا می‌توانید به سایت توتال شبکه مراجعه کنید. توجه داشته باشید که در توتال شبکه انواع پکیج داهوا متناسب با نیاز شما وجود دارد که با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. هنگام خرید محصولات داهوا به اورجینال بودن محصول توجه داشته باشید. شما می‌توانید محصولات اصل داهوا را به راحتی از طریق سایت توتال شبکه خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. دیگر نیاز نیست برای خرید دوربین مداربسته بسیاری از زمان خود را صرف خرید حضوری کنید فقط با چند کلیک خریدی تضمین شده داشته باشید.
همان طور که خواندید کمپانی داهوا در تولید محصولات سیستم نظارت تصویری بسیار موفق بوده است و محصولات خوبی را به بازار عرضه کرده است. در این مقاله شما را با انواع محصولات داهوا، قیمت داهوا و بسیاری از نکات دیگر آشنا کردیم. با خواندن این مطلب به راحتی می‌توانید دوربین مداربسته داهوا را از توتال شبکه totalnetwork.ir متناسب با بودجه خود خریداری کنید. قیمت داهوا با توجه به نوع محصول متفاوت است برای اطلاع از بروزترین قیمت داهوا می‌توانید به سایت توتال شبکه مراجعه کنید. اطمینان داشته باشید که داهوا یک انتخاب مطمئن و خوب است. با خیال راحت اقدام به خرید کنید.
ممنون که تا انتهای مقاله‌ی قیمت داهوا همراه ما بودید. امید است مطالب این قسمت برای شما مفید بوده باشد و به سوالات شما در مورد محصولات داهوا و قیمت داهوا پاسخ داده باشیم. راستی شما تا به حال از محصولات داهوا استفاده کرده‌اید؟