تبیان، دستیار زندگی

کسب رتبه تک رقمی کنکور با حرف آخر

انتشارات حرف آخر قصد دارد دانش آموزانی که در سطح صفر هستند و برای کنکور و آزمون های آزمایشی هیچ مطالعه ای نداشتند طی فقط چهار ماه به رتبه زیر 100 برساند امیدواریم که تا آخر مقاله با ما همراه باشید تا در مورد حرف آخر بیشتر برای شما توضیح دهیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کسب رتبه تک رقمی کنکور با حرف آخر
 

دلیل محبوبیت حرف آخر در بین داوطلبان کنکور

حرف آخر از سال 1390 شروع به کار کرد و در قرن جدید 1401 تمامی محصولات ابتدایی تا کنکور برای دانش آموزان را به بهترین نحو ممکن آموزش می دهد.
سبک تدریس حرف آخر به صورت انیمیشنی و الگویی است این بدان معناست که دیگر دانش آموز سعی نمی کند مطالب را حفظ کند بلکه تمامی یادگیری که دانش اموز مطالعه می کند مفهومی یاد می گیرد و محال است فراموش کند چون این الگو ها باعث می شود نیمکره راست مغز انسان را فعال کند.
نیمکره راست فضایی است که مطالب دائمی و همیشگی است و دانش آموزان دیگر حفظ نمی کنند که سریع همه چیز را فراموش کنند.
استفاده از الگوهای انیمیشنی و داستانی باعث می شود فرد تمامی درس هایی را که مطالعه کند تجسم کند و حافظه تصویری فرد فعال می شود که از لحاظ علمی اثبات شده است که بهترین حافظه که انسان ها محاله فراموش کنند حافظه تصویری است.
افرادی که می خواهند بیشتر با سبک تک تک اساتید حرف آخر آشنا شوند می توانند با شماره تماس حرف آخر ارتباط برقرار کنند تا به بهترین مشاورهای درسی وصل شوید و توضیحات را به صورت دقیق تر برای شما بیان کنند.
راه های ارتباطی با حرف آخر از طریق شماره های زیر است.
02166000362
09120034203

رتبه برترهای حرف آخر در کنکور سراسری

دانش آموزانی که طبق محصولات حرف آخر پیش رفتند خوشبختانه هر ساله توانستند رتبه های خوبی را کسب کنند و سختی و دشواری های کنکور برایشان راحت شود در زیر به برخی از رتبه های تک و دو رقمی حرف آخر در کنکور سراسری چند سال اخیر می پردازیم.
 
رتبه برترهای حرف آخر در کنکور سراسری

● شهاب کهزادی رتبه 6 تجربی
● ایلیا گل احمدی رتبه 7 کنکور سراسری
● کیارش کیانیان رتبه 9 ریاضی
● محمد مهدی ضامنی پور  رتبه 12 تجربی
● سینا آرام تن رتبه 13 ریاضی
● نگین عزیز پور رتبه 19 تجربی
● لیلا علمی رتبه 22 کنکور سراسری
● محمدحسین انصاری رتبه 23 تجربی
● سینا رحمانی تبار رتبه 26 کنکور سراسری
● علیرضا بیت سیاح رتبه33 کنکور سراسری
● و ...
در بالا به برخی از رتبه برترهای حرف آخر اشاره کردیم برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مرکزی حرف آخر harfeakhariam.com مراجعه کنید دفتر مرکزی و آدرس حرف آخر در میدان انقلاب اسلامی تهران است.

معرفی بهترین اساتید کنکور تجربی،ریاضی و انسانی

موسسه حرف آخر برای دانش آموزان پکیج های کنکور و تشریحی را آماده کردند تا دانش آموزان در کنکور سراسری و مدرسه بتوانند بهترین درصد و نمره را کسب کنند.

معرفی ریاضی حرف آخر
ریاضی حرف آخر را استاد عبدالرضا منتظری و استاد قاسمی تدریس کردند و دانش آموزان رشته تجربی،ریاضی و انسانی می توانند طبق این پکیج درصد بالایی را کسب کنند.
ریاضی جامع تجربی،ریاضی و انسانی به پکیج های زیر تقسیم شده است.
● مثلثات
● ریاضی جامع 1
● ریاضی جامع 2
● ریاضی جامع 3

معرفی فیزیک حرف آخر
استاد پیمان کامیار فیزیک رشته تجربی و ریاضی حرف آخر را تدریس کردند این استاد فیزیک را با استفاده از الگوهای بی نظیر آموزش داده است و دیگر دانش اموز نیازی نداره تمامی فرمول ها را حفظ کند
پکیج فیزیک رشته تجربی و ریاضی شامل موارد زیر است.
● فیزیک دهم
● فیزیک یازدهم
● سینماتیک
● دینامیک
● نوسان
● موج،اتمی و هسته ای
● مکمل های فیزیک رشته ریاضی

معرفی زیست شناسی حرف آخر
زیست حرف آخر به صورت الگو انیمیشن تدریس تدریس شده است و دانش اموزان با یادگیری تصویری و انیمیشنی برای همیشه مطالب را در حافظه بلند مدت خود نگه میدارند زیست شناسی را استاد شاکری،شعبانی و هومن روان تدریس کردند.
زیست شناسی حرف آخر به صورت پکیج های زیر است.
● زیست شناسی دهم
● زیست شناسی یازدهم
● زیست شناسی دوازدهم
● ژنتیک
● گیاهی
● زیست در دایره و کل کتاب کارهای زیست شناسی

معرفی شیمی حرف آخر
استاد غلامحسین شیروانی یکی از با تجربه ترین اساتید در زمینه تدریس شیمی موفق شده است که شیمی را فقط با چند الگو برای دانش آموزان تدریس کنند و دیگر دانش اموزان نیازی به حفظ کردن فرمول ندارند.
پکیج های شیمی به موارد زیر تقسیم شده است.
● پکیج مفاهیم دهم و یازدهم
● پکیج مسائل جامع شیمی
● مفاهیم شیمی دوازدهم
دروس عمومی حرف آخر را در درس عربی استاد واعظی ، درس دینی استاد یوسفیانپور، درس ادبیات استاد محسن منتظری  و درس زبان انگلیسی را استاد مجتبی محمودی تدریس کردند.

معرفی محصولات ابتدایی حرف آخر


معرفی محصولات ابتدایی حرف آخر

حرف آخر برای دانش آموزان ابتدایی اول تا ششم هم پکیج های را آماده کردند که دانش آموزان با علاقه سراغ درس و مدرسه می روند.
محصولات ابتدایی حرف آخر با اسم لاماس باماس در ایران شناخته شده است.
از ویژگی ها مهم محصولات ابتدایی حرف آخر می توانیم به نمایشی بودن آن اشاره کنیم که دانش آموز در کنار بازی و سرگرمی درس را مفهومی یاد می گیرد.
دوران ابتدایی برای دانش آموزان به شکلی است که اگر تدریس به شکل کارتونی و یا بازی باشد یادگیری راحت تر است که خوشبختانه حرف آخر در همین راستا تصمیم گرفت که به بهترین نحو ممکن برای دانش آموزان ابتدایی درس را تدریس کند تا دانش آموزان درس برایشان کسل کننده نباشد.
والدین وقتی فرزندان خود را با موسسه لاماس ابتدایی آشنا می کنند دیگر نگرانی نداشته باشند چون حرف آخر از یک اتاق فکر بزرگ تشکیل شده است که تمامی دغدغه های آنها را برطرف کرده است و دانش آموز به درس و مدرسه علاقمند می شود.
در زیر به معرفی محصولات ابتدایی حرف آخر می پردازیم:

اساتید ابتدایی حرف آخر
حرف آخر برای دانش آموزان اول تا ششم درس های فارسی،ریاضی و علوم را در حال حاضر آماده کردند و در آینده پکیج های دیگر هم برای دانش اموزان اضافه خواهد شد.
درس فارسی ابتدایی حرف آخر را استاد محسن منتظری تدریس کردند استاد محسن منتظری فارسی را به زبان ساده به صورت نمایشی برای دانش آموزان تدریس می کنند تا این درس برای دانش آموزها جذاب و راحت شود.
درس علوم ابتدایی حرف آخر را استاد پیمان کامیار در کنار بازیگران تلویزیونی به اسم های علی فروتن و حمید گلی تدریس کردند استاد پیمان کامیار تمامی آزمایش ها و تمرینات را به صورت عملی اجرا می کند تا درک آن برای دانش آموزان راحت شود.
درس ریاضی ابتدایی حرف آخر را استاد نصیری و پوریا مظفریان تدریس کردند و دانش آموزان دیگر ریاضی برایشان سخت نمی شود چون این اساتید از جلوه های نمایشی و کارتونی در تدریس هایشان استفاده کردند که تدریس جذاب شود.

نحوه ارتباط با بهترین مشاوران درسی

دانش اموزان در مقاطع مختلف می توانند با مشاوران حرف آخر در ارتباط باشند تا در اولین فرصت باهاشون تماس گرفته شود و شامل مشاوره رایگان شوند.
مشاوره حرف آخر شامل دو نوع مشاوره زیر است:
● مشاوره رایگان در کنار خرید پکیج ها
● مشاوره تخصصی طبق سیستم vod
حرف اخر در کنار خرید پکیج ها، مشاوره رایگان و همچنین مشاوره تخصصی را دارد دانش آموزان که طبق پکیج های vod حرف اخر پیش رفتند مشاوره تخصصی برایشان انتخاب شده است که بدون هیچ دغدغه ای با قدرت برای کنکور سراسری استارت بزنند.
سیستم مشاوره تخصصی vod حرف آخر طبق هوش مصنوعی ساخته شده است که باعث می شوند مشاوران تخصصی از روند مطالعه دانش آموزان به صورت دقیق آگاهی داشته باشند و کار دانش آموز را راحت می کند و باعث می شوند با مشاوران تخصصی حرف آخر راحت تر ارتباط برقرار کنند.
راه های ارتباطی با حرف آخر از طریق شماره های زیر است:
02166000362
09120034203
harfeakhariam.com
منبع: سایت مرکزی انتشارات حرف آخر