تبیان، دستیار زندگی

تور کیش هتل ترنج، انتخاب بهترین ها!

هتل 5 ستاره ترنج کیش در منطقه ‌ای بکر با اکوسیستم طبیعی، درست در ساحل شمال شرقی جزیره کیش ساخته شده تا خود به یکی از اصلی ترین جاذبه ‌های کیش تبدیل شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
تور کیش هتل ترنج، انتخاب بهترین ها!
هتل ترنج کیش، هتلی بسیار زیبا و اقامتگاهی بسیار لوکس در سفر با تور کیش است، شاید شما تا به امروز سفرهای زیادی را تجربه کرده باشید و اقامت در هتل ‌های متفاوتی را امتحا کرده باشید! اما هتل ترنج کیش بعنوان اولین هتل دریایی کشور، بی شک متفاوت ‌ترین تجربه شما از یک اقامت منحصر به فرد در یک هتل دریایی به شما هدیه می دهد. هتل 5 ستاره ترنج کیش در منطقه ‌ای بکر با اکوسیستم طبیعی، درست در ساحل شمال شرقی جزیره کیش ساخته شده تا خود به یکی از اصلی ترین جاذبه ‌های کیش تبدیل شود.

اگرچه معماری این هتل بیشتر شبیه به یکی طرح اسلیمی به نام " بته جقه " است، اما در حقیقت نمونه ای کم ‌نظیریدر میان هتل ‌های دریایی خاورمیانه است. جالبه بدانید که نمونه مشابه هتل ترنج کیش فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است و این مجموعه اقامتی به دو بخش هتل دریای و هتل ساحلی ترنج تقسیم بندی شده است. بخش ساحلی هتل ترنج، در حال ساخت است که هنوز تکمیل نشده و بخش دریایی هتل پنج ستاره ترنج نیز متشکل از 100 سوئیت چوبی با منظره‌ ای چشمنواز از آب‌ های نیلگون خلیج فارس است.
 
علاوه بر تور کیش از تهران هتل ترنج  شما می توانید به دنبال تور لحظه آخری کیش هم باشید که در فصول کم گردشگر کیش بیشتر ارائه می شوند که در واقع این تورها می تواند گزینه ای ارزان و خاطره انگیز برای شما مسافرانی باشد که هتل ترنج کیش را برای اقامت انتخاب کردید. در ضمن از دیگر شهرهای ایران و کشورهای خارجی هم این هتل یکی از بهترین انتخاب قابل رزرو است تا ایامی رویایی را برای شما بسازد. هتل ترنج جزو بهترین و گرانترین هتل های جزیره کیش و حتی فراتر از آن ایران و خاورمیانه است. این هتل در طی سال های اخیر با وجود ساحل اختصاصی و کلوپ تفریحات مهیج آبی در مکانی خلوت تر از مرکز کیش مورد توجه توریست های زیادی از سراسر دنیا هم قرار گرفته است.
تور کیش هتل ترنج از مهمترین و لوکس ترین تورهای جزیره کیش برای تجربه روزهای بیادماندنی است. کف پوش های چوبی و شیشه ای به خوبی بیانگر این صلح آرام با دریا هستند  و همچنین اقلیم شناسی و زمین شناسی دقیقی برای مقابله با مشکلات جزر و مد در این منطقه صورت پذیرفته که مانع تخریب هتل و عدم امنیت آن شده است. هتل ترنج علاوه بر امکانات گوناگونش در حوزه گردشگری همچون دریاچه اختصاصی برای تفریحات آبی و سایر امکانات متنوع مثل زمین تنیس و والیبال ساحلی به علت قرار گرفتن در مسیر دوچرخه جزیره کیش، خوشبختانه به کل جزیره دسترسی آسانی دارد. شما علاقه مندان می توانید از پشت هتل سوار دوچرخه شوید و از کنار دریا کل جزیره را بگردید.

تور کیش هتل ترنج، انتخاب بهترین ها!

در ادامه شما گردشگرانی که تور مسافرتی کیش را خریداری کردید، حتی اگر در هتل ترنج اقامت نداشته باشید هم می توانید در هنگام صبح در اسکله چوبی وعده صبحانه بوفه را به همراه چشم انداز ساحل نوش جان کنید و این هتل کاملا دورتر از اسکله بزرگ و شلوغ تفریحی قرار گرفته است و از بازارهای شلوغ خبری نیست و می توانید از آرامش و صدای امواج نهایت لذتتان را ببرید.
 
اتاق های هتل ترنج، اقامتی رویایی برایتان رقم می زند

خوشبختانه هتل ترنج شامل 100 اتاق است که دارای دو منظره متفاوت رو به غروب آفتاب و رو به ترنج یعنی منظور رو به وسط هتل می ‌باشد. سوئیت‌ های هتل ترنج تور کیش، بر حسب ابعاد و امکانات، به چند دسته تقسیم بندی می‌ شوند:

·       اتاق دو تخته ترنج، با چشم انداز ترنج

·       اتاق دو تخته ترنج، با چشم انداز غروب

·       سوئیت دو تخته رویال ترنج، با چشم انداز ترنج

·       سوئیت دو تخته رویال ترنج، با چشم انداز غروب

·       سوئیت 4 تخته امپریال ترنج، با چشم انداز ترنج و غروب

تور کیش هتل ترنج، انتخاب بهترین ها!


فاصله هتل ترنج کیش با جاذبه ها و مراکز خرید کیش



·       فاصله ترنج تا مسیر ویژه دوچرخه سواری ← 6 کیلومتر

·       فاصله ترنج تا کشتی یونانی ← 6 کیلومتر

·       فاصله ترنج تا شهر زیر زمینی کاریز ← 7 کیلومتر

·       فاصله ترنج تا درخت سبز ← 8 کیلومتر

·       فاصله ترنج تا روستای باغو ← 6 کیلومتر

·       فاصله ترنج تا دهکده المپیک ← 8 کیلومتر

·       فاصله ترنج تا شهر باستانی حریره ← 7 کیلومتر

 

فاصله هتل ترنج تا مراکز خرید کیش


·       فاصله ترنج تا بازار پردیس 1 و 2 ← 16 دقیقه

·       فاصله ترنج تا ساحل مرجان و بازار مرجان ← 17 دقیقه

·       فاصله ترنج تا بازار مروارید ← 14 دقیقه

·       فاصله ترنج تا بازار و رستوران پدیده ← 8 کیلومتر

·       فاصله ترنج تا بازار ماهی فروشان و بازار عرب‌ها ← 4 کیلومتر

·       فاصله ترنج تا بازار پارس خلیج ← 4 کیلومتر


در سفر با تور کیش هتل ترنج چه امکاناتی دریافت می کنید؟

از امکانات هتل 5 ستاره ترنج کیش می توان به: رستوران هایی بزرگ آن اشاره کرد که ارائه دهنده بهترین وعده های غذایی هستند. در این 2 رستوران انواع غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی و فست فودها و... بشما ارائه میشود. همچنین از دیگر امکانات ورزشی و تفریحی هتل ترنج می توان به غواصی، سونای خشک و بخار در مجموعه آبی، تنیس بازی در زمین اختصاصی تنیس، پینگ پنگ، سالن بدنسازی، ماساژ تایلندی، بیلیارد، پینت بال و خدمات رفاهی و بانکی و... اشاره کرد.

هتل ترنج کیش خدمات منحصر به فردی مثل: ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت، صبحانه کامل، ناهار در ماه مبارک رمضان و... را رایگان در اختیار شما مسافران عزیز قرار می دهد. از دیگر امکانات و خدمات هتل ترنج در تور های کیش می توان به سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، اینترنت اتاق ها و لابی، خشکشویی، ارائه خدمات گردشگرى، آرایشگاه مردانه، انبار چمدان، فروشگاه، سیستم ماهواره اى در کلیه اتاق ها و... را اشاره کنیم.

درست است که قیمت تور کیش هتل ترنج نسبت به بقیه تورهای کیش برای شما مسافران گرانتر تمام خواهد شد، اما این را بدانید که در ازای این هزینه خدمات لاکچری و منحصر به فردی در جزیره کیش را دریافت خواهید کرد.

تور کیش هتل ترنج، انتخاب بهترین ها!

نتیجه گیری نهایی


همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای داخلی نوروز 1401 از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تور مشهد در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای کیش با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی بخصوص تورهای کیش، مشهد و... در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.