تبیان، دستیار زندگی

شوی میلیاردی تحقیر هالک ایرانی!

مبارزه هالک ایرانی با بدمن هالیوودی، یک شوی تلویزیونی با چاشنی تحقیر ایرانی.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 

سجاد غریبی که در فضای مجازی هالک ایرانیست اما در واقعیت پسر اهوازی متولد 1370 در صفحات مجازی یک مبارز تمام عیار است اما در واقعیت از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و از سال 1393 درگیر بدنسازی است و خب علاقه‌مند به بوکس!
کسی که خیلی زود رگ خواب فضای مجازی را بدست آورد، خودنمایی اغراق آمیز در اینستاگرام و البته سر زبان افتادن با ادعای عجیب و غریب. یک روز حضور داوطلبانه در جنگ سوریه و یک روز درخواست مبارزه در مسابقات کشتی‌کج آمریکا یا همون wwe.

مبارزه با مارتین فورد مشهور به "ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین" یکی از دنباله‌دارترین نمایش‌های اوست. بازی که سال 2018 آغاز شد و 14 فروردین 1400 احتمالا به آخرش خواهد رسید.

شوی دنباله‌داری که در 24 ساعت گذشته و با انتشار کلیپ تحقیر شدنش در رویارویی با مارتین فورد هم 100 هزار نفر به دنبال کننده‌هایش در اینستاگرام اضافه کرد! به همین سادگی به همین غریبی!



روز گذشته کلیپ رویارویی او و مارتین فورد در دوبی واکنش تند کاربران ایرانی به همراه داشت. واکنش همراه با تعجب از مقایسه قدرت بدنی و حجم عضلات سجاد غریبی در این فیلم و پست‌های اینستاگرامش! هالک ایرانی باد خالی کرده بود!

شاید او روی کاغذ شانسی برای پیروزی در مبارزه پیش رو نداشته باشد اما گفته می‌شود او در صورت باخت در این مبارزه هم چیزی حدود 300 هزار دلار درآمد کسب خواهد کرد. درآمدی که حاصل نمایش و افزایش تماشاگران او در اینستاگرام است. شوی دنباله‌داری که در 24 ساعت گذشته و با انتشار کلیپ تحقیر شدنش در رویارویی با مارتین فورد هم 100 هزار نفر به دنبال کننده‌هایش در اینستاگرام اضافه کرد! به همین سادگی به همین غریبی!